Skocz do zawartości

Teczka 2D: selfu - szkice, szkice...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam!

To mój pierwszy post i parę prac na początek- generalnie rzecz biorąc jeszcze nie skończyłem żadnej z nich, ale mimo to zapraszam do oglądania.

 

pracka01.JPGpracka01lb9.jpg

 

pracka02pl2.jpg

 

pracka03cs4.jpg

 

edit

 

prac poznikalo troche, bedzie czas, to pouzupelniam

Edytowane przez Dann.G
zmiana tematu
  • Like 1
  • Odpowiedzi 294
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

rzeczywiście #2 jest spoko. tylko tak się zastanawiam, ghrafika komputerowa w swoim pseudorealiźmie, i staraniu się tworzenia ilustracji bardzo często niedocenia bardziej malarskich prac, a szkoda, bo akurat twoja ma bardzo dużo z 'wan goga' ( bez ironi! ) ;P

Napisano

Jakoś sam siebie nie porównywałbym od razu do Van Gogh' a , ale generalnie w swoich pracach chciałbym pozostawiać więcej malarskości niż "wygładzonego" realizmu... Czego też nie potępiam ;) Dzięki za komentarze, nowe prace wkrótce.

Napisano

Dołączam do tematu szkic malarski z dzisiejszych zajęć oraz zdjęcie początku czteroosobowej kooperacji- mój fragment z prawej strony ;)

 

malarstwoszkic01dn2.jpg

 

 

pracka05panoramarz2.jpg

 

 

pracka06bo1.jpg

 

Gama się trochę nie zgadza ze względu na oświetlenie pracowni, ale zdjęcia jeszcze będą robione za dnia, kiedy praca posunie sie do przodu ;]

Napisano

Niezłe obrazki. Numer 3 mi się najmniej podoba przez moim zdaniem kiepski kolor twarzy. Za to bardzo fajna kolorystyka na pierwszych dwóch. No i ta faktura na #1 dodaje smaczku. Podoba się. Czekam na więcej. Nie tylko digital.

Napisano

jezeli moglbym cos radzic to baw sie w takich momentach z tlem bo taka pusta szarosc tworzy taka pustke jakbys wycial to z czegos...

 

ja przy komentowaniu czesto przesadzam wiec sie nie przejmuj :P

 

radzilbym zrezygnowac z tego p[laszcza czy co to jest bo po prostu nie wiadomo jaka on ma fynkcje ani sie nie laczy z postacia ani to nie jej wlosy takie nie wiadomo co :)

 

z takich paskow w tle jak na kotlecie tez bym zrezygnowal :/ powstawiaj tam jakies rozne rozmyte plamy a bedzie wygladalo lepiej :)

 

pozdrawiam :)

Napisano

może w koncu zrobisz coś dłuższego niż tylko speedy...tez przez pewien czas tak miałem sie przyzwyczaisz i nie będzie ci sie chciało robić nic innego :P

Napisano

Jak dla mnie dobrze że wikinga nie skończyłeś, bo zrobiłeś bardzo dobrego speeda, same kolory cieszą oko i wcale nie trzeba detalu, spójrz teraz na wcześniejszą pracę i porównaj sobie wrażenie, jak dla mnie na plus ;] Pozdrawiam

ps: W Painterze czy AtrRage??

Napisano

No nie zdążyłem już tych majtek i w ogole reszty bo tablet mi cos sie zpsul i jak piorko lezy bez ruchu to robi tak:

 

kursoreu1.gif

 

Ale, ze znowu skalp rosomaka to tego bym sie nie domyslil ;)

Dzieki za krytyke :) Pozdro rastafarai ;D

Napisano

hej Selfu :) moze cos pomoge, wiec moze zaczne najpierw od panienek, w pierwszej naprawde jest duzo pozytywnie zrobionych rzeczy-piersi, brzuch, nogi są ok ale wydaje mi sie ze juz jak malujesz z fot to nie chcesz malowac tej samej twarzy i na sile malujesz swoja przy tym zmieniasz diametralnie jej proporcje, najlpeszy przyklad to druga kobitka, albo malowales ten art z jednej foty i chciales wlasna twarz albo laczyles pare refek i wyszlo no jak wyszlo :) powiem tak, nie staraj sie przemalowywac idealnie dokladnych prac ze zdjec- machaj poprostu pare kresek podkreslajacych kobiece linie, lekkosc formy i wlasnie proporcje, szybkie 10minutowe szkice ktorych zrobisz kilkaset pozwola ci opanowac pewne nawyki ktore zostana i bedziesz z lekkoscia mogl przemalowywac zdjecia badz malowac "wlasne pozycje" z glowy, bo tak narazie to nic nie daje takie rzezbienie olowkiem pracy-bez zastanowienia nad anatomia, to nieczego nie uczy, rob szybkie serie szkicow(taa wiem dobrze cos o tym bo tez tak musze robic i ciagle tego jest za malo ale im wiecej tym lepiej :) ) polecam to pomaga i po krotkim czasie beda juz widoczne efekty. Apropo fot to nie maluj tylko pieknych modelek-maluj z fot dla artystow tu masz swietne photosety :

http://www.characterdesigns.com/index.php?sitepage=photosets

w ostaniej pracy zas nie podoba mi sie troszke ten prooooosty niemal idealnie 90 stopni w stosunku do podloza ulozony miecz-jak juz malujesz z przytrzymanym shiftem to potem staraj sie go jakos ulozyc pod katem badz perspektywą zeedytowac-bo komputerowa linijke odrazu sie zobaczy, zreszta to nie jest zle ale kat prosty to juz nie moze byc w takich pracach widoczny :P. tak to postac naprawde fajnie wyszla- na mysl przychodzi kolo z Mortal kombat- moze pamietasz gierke :D

 

no nic to tyle narazie :) pozdrawiam

  • Like 1
Napisano

WOW :D

Cóż mogę powiedziec, nie wiem od czego zaczac heh.. Generalnie wiem o tym, ze lepsze sa szkice wrazeniowe nawet i 3- minutowe, takie nam zalecaja robic na uczelni... Szybkie i duzo. Ja akurat odnosnie tych dwoch lasek to chcialem porobic takie studia anatomii- wiem, ze przy tego rodzaju zdjec "super lasek" w takim rozswietleniu i w ogole w tej estetyce trudno cos wyluskac, ale wlasnie jakos nie mialem za bardzo fajnych, "zjawiskowych" fotek to rysowania ( i tu serdeczne dzieki za ten link ) . No ale, że to nic nie daje, to ja niekoniecznie sie z tym zgodze, gdyż moim zdaniem pracowanie nad soba jakkolwiek cos napewno daje. Ale z tym masz racje, ze szybkie szkice wrazeniowe daja wiecej. Co do ich twarzy to owszem- nie przylozylem sie do portretow, gdyz zalezalo mi bardziej na cialku, ale rysowane byly z dwoch roznych zdjec. A co do mieczyka i funkcji malowania z shift' em to postaram sie dostosowac do dobrej rady, gdyz o digitalu napewno mniej wiem, niz zaawansowani forumowicze. A Mortal Kombat pamietam i teraz dopiero skojarzylem, ze jest podobny tam do jednego fightera :D Dzieki za krytyke i pozdrawiam ;)

 

Przy okazji wrzucam rysunek z pracowni (100x70cm):

 

 

s3500001greyhw4.jpg

 

Mina nie wymowna- wiem ;)

Napisano

nie no jasne Selfu, jak na miejscu jest malowanie babek z wszelakich zrodel tylko ze ja tak tragizuje by nie zamknac sie w przedziale lasek, ktore sa i tak sztucznie upiekszane itd, wiecej naturalizmu to bylo tak na zas :) co do shifta wiadomo ze w sytuacjach gdy malujesz sztylet/noz/miecz to sie go uzywa i nigdzie nie jest to zabronione bo przeciez nikt z nas nie ma linijki w rece :P tylko jesli juz to malujesz to poprostu staraj sie ta "niby" prosta stzucznosc usunac-jak malujesz pionowe linie to je potem ztransformuj obroc zrob tak by nabrac dynamizmu bo jeszcze raz mowie nie ma nigdzie napisane ze nie mozemy uzywac shifta bo jest sztucznie itd tylko zeby nie bylo defaultowo pionowo pod 90 stopniami do ziemi bo tak dziwnie to wyglada :D tu masz przyklad lekki obrot nadal pewnego dynamizmu rece/mieczowi ktorego nie bylo w ulozeniu prostopadlym miecza :

 

http://img162.imageshack.us/img162/201/56940554ln4.jpg

 

pozdro

Napisano

ok dzieki za wypowiedz raz jeszcze i obiecuje poprawe, bo tu mnie kolega na gg tez zjechal za te laski :D no ale coz... na bledach sie czlowiek uczy- pozdro!

Napisano

noooo Selfu! i o to chodzilo :D, moze troszke no minimalnie dlonie za duze ale i tak jest fajnie :) wiecej takich

 

edit: odnosnie wypowiedzi THX'a na speedach-> jakie filtry co ty mowisz? swiatlocien bardzo ladnie jest rozlozony i tyle(przeciez swiatlo nie pada z jednej strony), i wskaz jak gdzie wedlug ciebie az tak niby "mocno przekłamana" jest tu anatomia....




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności