Napisano 19 Listopad 200717 l Ostatnia wizualizacja która wyszła mi spod renderera;) 3DS MAX 9, V-Ray, Photoshop światło: VRaySun + VRaySky kontrola ekspozycji: VRayCamera + Color Mapping: Reinhard Zapraszam do subiektywnej oceny wizualizacji bo w architekturze nie maczałem palców i jaka jest każdy widzi;)
Napisano 19 Listopad 200717 l Wizki fajne ale: Trawa na kilku renderach bleee :) Wywal ludzi i te czerwone krzaczory, a i pierwszy plan w pierwszej wizualizacji nieciekawy :) A tak to fajnie :)
Napisano 19 Listopad 200717 l jedyne do czego moglbym sie przyczepic to kostka brukowa (nudno jakos wyglada, jak sam kolor) brakuje zycia w niej, ale z drugiej strony ciężko coś zmajstrować z szarą kostką brukową :) poza tym rewelacjyjnie, bardzo fajna trawa imo (do krytyki sie nie przyłącze, bo nie umiem lepszej zrobic :) ) przy okazji, kostka to tylko bump czy displace tez ? światło mogło by byc nieco ostrzejsze (nie wiem czemu sie tak wszyscy tego światła boją - mnie sie czasem przepalenia podobają, taki letni klimat wprowadzają :) Świetna praca Pozdrawiam
Napisano 19 Listopad 200717 l Autor hcpiter - mówisz że te czerwone krzaczory takie złe? Może je standowo zielone zrobić... Co do trawy to faktycznie gdzieniegdzie chwastami zarosła;) DraB - tak, autko od Everów. Strasznie zarzynają mi kompa. Loki - na kostce brukowej jest tylko bump. Displacementu by mi komputer nie uciągnął.
Napisano 20 Listopad 200717 l Na pierwszym obrazku drzewo w srodku brzydkie. Trawa zbyt igiełkowata. A tak to klasa, fajne nieba:)
Napisano 20 Listopad 200717 l bo w architekturze nie maczałem palców i jaka jest każdy widzi;) no to masz szczęście. To co Ci dziadowscy deweloperzy wyprawiają teraz w PL to...ech...szkoda gadać. ps. vizki fajne -pozdrawiam
Napisano 21 Listopad 200717 l Autor Słońce słabe bo jak zapodałem render to akurat kurde chmura przyszła i trochę zasłoniła światło;) A tak na poważnie. Dziękuje wszystkim za komentarze. Wytykanie błędów jest niezwykle pouczające. Jak człowiek siedzi ciągle nad tym samym projektem to po jakimś czasie traci dystans do niego i pewne aspekty mogą mu umknąć. Dzięki "wytykom" niejako przejrzałem na oczy i już widzę że nie jest tak różowo jak mi się wydawało ;) Pozytywne komentarze też są pożądane... :p
Napisano 4 Grudzień 200717 l Autor Na przykład stąd: http://evermotion.org/shop_display_item.php?item=242 albo stąd: http://www.axyz-design.com/axyz-design-3d-humans-characters-products-demos.php
Napisano 4 Grudzień 200717 l według mnie mogłeś dać lepszą teksturke na ściany budynków, chociaż ta nie jest taka zła widać że masz już wiele godzin w max'ie