ledyr Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 allo allo znacie może jakiś program czy coś co przeskalowuje elementy siaty w mapowaniu do jednej skali wielkości? np. mamy głowę i mały palec w stopie po automatycznym mapowaniu obie w Unwrapie mają taka sama wielkość chociaż oczywiście nie mają takiej samej wielkości w rzeczywistości no i teraz powiedzmy ze takich części o rożnej skali jest 100 jak zrobić zęby wszystkie miały chociażby podobna skale. To naprawdę ważne bo trochę scałowanie czasu mi zjada a jestem w tyle z softami wiec pewnie coś mi umkło. szukałem i nic nie było wiec nie wpisywać mi linku do google :D Help! pzdr, ledyr
Ex3 Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 jeśli używasz relaxa to on w zasadzie dąży do wyrównania skali we wszystkich zaznaczonych elementach uv`ki ( ale jaki relax jest chyba każdy wie ;) ) Możesz też sobie zrobić checkera i ręcznie skalować porównując wielkości w viewporcie, zawsze działa ale trochę sie trzeba naklikać jeśli masz dużo elementów.
Tony M. Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 http://www.google.com a tak serio to mam ten sam problem... HELP :)
voyager Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 W Maxie może pomoże modyfikator MapScaler
ledyr Napisano 28 Listopad 2007 Autor Napisano 28 Listopad 2007 dzięki walecznej postawie Lewusa i moim niezwykle kumatym mózgiem udał osie znaleźć rozwiązanie. Oto szybki screen instruktarzowy: Użyty program to headus UVLayout 1 - otwieramy model z pliku obj 2 - wciskamy UV by zobaczyc UV 3 - otwieramy ta zakladke 4 - zaznaczamy wszystko w okienku z UV ew. to co chcemy zeby sie doskalowało 5 - klikamy we wczesniej otworzonej zakladce przycisk '&' ktory nam zeskaluje tak jak trza 6 - zapisujemy plik obj 7 - ukladamy zeskalowany UV w maxie lub innym sofcie niebieski kolor w ogóle oznacza ze face zajmuej wiecej miejsca na uV niz powinine a czerwony ze mnie niz powinien :D:D fajny program w sumie, warto sie pobawic punkty do reputacji dla mnie i lewusa mile widziane :D:D EX3qtor - no wiem ze checkerem można ale właśnie szukałem jakiegoś automata voyager - hmm dziwnie ten modyfikator działa... albo nie umie sie nim obsłużyć 2
Levus Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Ja go tylko lałem kablem usb dla lepszej efektywności pracy.. 1
Creator Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 Ja go tylko lałem kablem usb dla lepszej efektywności pracy.. To już wiem po co do kompów i innej elektroniki dodają taki kabel !! :D ahhh... człowiek się uczy całe życie. Ten soft jest za free? Wygląda trochę archaicznie.
Levus Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 Sorki za lekkie uwstecznienie wątku, ale wygrzebałem taki skrypt do równomiernego zeskalowania unwrapowanych elementów: http://www.scriptspot.com/3ds-max/autoscale-uvw pozdro! 1
_michal Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 To ja poproszę podobne coś do XSI. Punkty reputacji czekają na szczęśliwego darczyńce :D
Por@szek Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 Empeck a koder u was w firmie nie moze napisac tool'a ktory bedzie ukladal automatycznie siatke jako pixel per meter?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się