Napisano 28 Listopad 200717 l allo allo znacie może jakiś program czy coś co przeskalowuje elementy siaty w mapowaniu do jednej skali wielkości? np. mamy głowę i mały palec w stopie po automatycznym mapowaniu obie w Unwrapie mają taka sama wielkość chociaż oczywiście nie mają takiej samej wielkości w rzeczywistości no i teraz powiedzmy ze takich części o rożnej skali jest 100 jak zrobić zęby wszystkie miały chociażby podobna skale. To naprawdę ważne bo trochę scałowanie czasu mi zjada a jestem w tyle z softami wiec pewnie coś mi umkło. szukałem i nic nie było wiec nie wpisywać mi linku do google :D Help! pzdr, ledyr
Napisano 28 Listopad 200717 l jeśli używasz relaxa to on w zasadzie dąży do wyrównania skali we wszystkich zaznaczonych elementach uv`ki ( ale jaki relax jest chyba każdy wie ;) ) Możesz też sobie zrobić checkera i ręcznie skalować porównując wielkości w viewporcie, zawsze działa ale trochę sie trzeba naklikać jeśli masz dużo elementów.
Napisano 28 Listopad 200717 l Autor dzięki walecznej postawie Lewusa i moim niezwykle kumatym mózgiem udał osie znaleźć rozwiązanie. Oto szybki screen instruktarzowy: Użyty program to headus UVLayout 1 - otwieramy model z pliku obj 2 - wciskamy UV by zobaczyc UV 3 - otwieramy ta zakladke 4 - zaznaczamy wszystko w okienku z UV ew. to co chcemy zeby sie doskalowało 5 - klikamy we wczesniej otworzonej zakladce przycisk '&' ktory nam zeskaluje tak jak trza 6 - zapisujemy plik obj 7 - ukladamy zeskalowany UV w maxie lub innym sofcie niebieski kolor w ogóle oznacza ze face zajmuej wiecej miejsca na uV niz powinine a czerwony ze mnie niz powinien :D:D fajny program w sumie, warto sie pobawic punkty do reputacji dla mnie i lewusa mile widziane :D:D EX3qtor - no wiem ze checkerem można ale właśnie szukałem jakiegoś automata voyager - hmm dziwnie ten modyfikator działa... albo nie umie sie nim obsłużyć
Napisano 29 Listopad 200717 l Ja go tylko lałem kablem usb dla lepszej efektywności pracy.. To już wiem po co do kompów i innej elektroniki dodają taki kabel !! :D ahhh... człowiek się uczy całe życie. Ten soft jest za free? Wygląda trochę archaicznie.
Napisano 27 Luty 200817 l Sorki za lekkie uwstecznienie wątku, ale wygrzebałem taki skrypt do równomiernego zeskalowania unwrapowanych elementów: http://www.scriptspot.com/3ds-max/autoscale-uvw pozdro!
Napisano 27 Luty 200817 l To ja poproszę podobne coś do XSI. Punkty reputacji czekają na szczęśliwego darczyńce :D
Napisano 27 Luty 200817 l Empeck a koder u was w firmie nie moze napisac tool'a ktory bedzie ukladal automatycznie siatke jako pixel per meter?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto