Poke Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 (edytowane) Siema wszystkim , mam zamiar zrobić mecha . Pomysł jest mój , narysował bym jak to ma wyglądać ale nie umiem :PP . Wiec dam od razu pierwszy render , przedstawia on kawałek nogi . Liczę że z waszą pomocą wyjdzie z tego coś fajnego :P Edytowane 5 Marzec 2009 przez Poke 1
Skateforlife Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 Super.Jestes na dobrej drodze chociaz malo jest.Jak cie znam zrobisz mega detal ktorego nie pokazesz ;PP.takze staraj sie bo Wielki Brat "PACZY".YO
M4rcus Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 jesli ten amortyzator ma dzialac to musi byc teleskop jak niby by to mialo dzialac EDIT: dobra, jednak jest, sry ale ogniwo sprezyny zaslonilo przewezenie
Poke Napisano 2 Grudzień 2007 Autor Napisano 2 Grudzień 2007 Mały upek , dodałem parę rzeczy przy środkowym "palcu" i zrobiłem ogólny kształt bocznych , narazie tylko tyle bo czasu mało mam .... oceniajcie , mówcie co źle to poprawie ;]
Skateforlife Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Super.Ladnie ci to wychodzi,ale pamietaj zebys dbal o detal,, a i jeszcze sie zastanawiam jak to polaczysz :D
Poke Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Napisano 3 Grudzień 2007 Siema ... jeszcze dziś postaram sie wrzucić upa ... narazie tylko takie pytanie , jeżeli chciałbym tego mecha w przyszłości animować to jak najłatwiej zrobić żeby te wszystkie części sie poruszały ? :] Up palca (początek zawiasów) .. proszę o komentarze bo strasznie tu pusto ;]
Skateforlife Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 Spoko!idize ci dobrze :D heh.nawet fajny detal Pozdro!:D
Vorek Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 Jeżeli nie umiesz rysować to zrób sobie chociaż wstępny koncept całego mecha z prostych brył, żebyś skupiając się na detalu nie zapomniał o całej formie, bo potem może się okazać że po poskładaniu wszystkiego do kupy, wyjdzie no.....kupa ;) No chyba że jesteś fachowcem w dziedzinie Wielkich Robotów Kroczących :) Pozdrawiam
razor_v Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 wszystko elegancko juz widac ze detalik bedzie wszystko rowniutkie kanty niepostrzepione na tym MS siedzi oczywiscie?
Poke Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Napisano 3 Grudzień 2007 Vorek - Koncept mam, tyle że w głowie :) a z tymi bryłami dobra rada , dzięki . razor_v - ms jest :] dzięki wszystkim za komentarze ... czekam na rady , opinie w końcu dopiero sie uczę :) Pozdro EDIT: A jednak zrobiłem upa ... ale nie do końca :PP przedstawiam ogólny koncept jak będzie wyglądać łączenie w środkowym "palcu" jutro dam zrobione ... no chyba że wam sie nie spodoba to zmienię .
deshu Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 nie wiem jak duza czescia robota maja byc same stopy, ale jezeli niewielką, to ja na twoim miejscu zaczalbym sie wspinac wyzej z modelem. Podoba mi sie
Poke Napisano 4 Grudzień 2007 Autor Napisano 4 Grudzień 2007 Znaczy stopy w mechu muszą być dość duże żeby sie mech nie wywalił :p ... dziś postaram sie zrobić coś więcej o ile warunki w domu pozwolą ... remont mam ;] ... niemam jakichś dokładnych wytycznych jak mech ma wyglądać wiec jak macie jakieś fajne pomysły na daną rzecz to nie krępujcie sie :P EDIT: Tutaj macie wstępne łączenie palców ( będzie jeszcze jeden palec z tylu żeby to wszystko sie jakoś trzymało ) co o takim rozwiązaniu myślicie ? ... Komentujcie !! :P
Beatou Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 szkoda zen ie mozesz narysowac całego konceptu ;P ale na razie niezle idzie ;] pewnie masywny bedzie :]
zgred Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 no pieknie idzie, tylko zastanawia mnie ile bedzie miala poligonow finalna praca.
Poke Napisano 4 Grudzień 2007 Autor Napisano 4 Grudzień 2007 Beatou - chce aby był masywny .. w końcu to mech :P zgred88 - dzięki , pewnie dużo poly będzie miał ale już niedługo nowy komp i procek quad wiec sie nie stresuje :PP No to czas na kolejny update . Zacząłem robić tylną część ... Jak zwykle proszę o opinie , uwagi i komentarze :
D4D4L Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 uh eh ... idze fajnie ale jak to wszystko w MS 2 leci to eeee..... ram ci się zjara na tylku ;p
Poke Napisano 4 Grudzień 2007 Autor Napisano 4 Grudzień 2007 no ale ms ustawiony tylko w renderze jest , a w viewporcie włączam tylko na części które mi są potrzebne. Jeszcze takie pytanie zwiazane z animacją , już kiedyś pytałem ale nikt nie odpowiedział ... jak najłatwiej zrobić żeby można było te wszystkie części animować ? :P
D4D4L Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 no ale ms ustawiony tylko w renderze jest , a w viewporcie włączam tylko na części które mi są potrzebne. Jeszcze takie pytanie zwiazane z animacją , już kiedyś pytałem ale nikt nie odpowiedział ... jak najłatwiej zrobić żeby można było te wszystkie części animować ? :P Podeślij maila do studia co transformersów zrobiło to będziesz wiedział :P co do ms to to samo... chyba że masz sprzęt co udźwignie 4mil poly ;] (o ile taki detal będzie...)
Skateforlife Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 Zabijesz swojego kompa poke.Ok praca ladna :D jak narazie .zobaczymy jak bedzie pozniej.Zobaczymy jak zrobisz cala noge ciekawe jak to polaczysz :D.Pozdro fajnie idzie yo..
Poke Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Napisano 5 Grudzień 2007 D4D4L - pewnie mi nie powiedzą :PP Lukasz_Stanek - mam nadzieje ze mi udźwignie (ile masz ramu) Skateforlife - mam nadzieje ze nie zabije , narazie nie jest tak źle Zabieram sie za dalsze robienie nóżki wstępnie uporalem sie z kabelkami(ale to meczące :PP) dzięki wszystkim za komenty i opinie .. przydają sie :D
D4D4L Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 D4D4L - pewnie mi nie powiedzą :PP Lukasz_Stanek - mam nadzieje ze mi udźwignie (ile masz ramu) Skateforlife - mam nadzieje ze nie zabije , narazie nie jest tak źle Zabieram sie za dalsze robienie nóżki wstępnie uporalem sie z kabelkami(ale to meczące :PP) dzięki wszystkim za komenty i opinie .. przydają sie :D Napisz ładnego maila to morze jakiegoś tipa dadzą... przynajmniej powinni podać w jakim programie i jakimi pluginami ;]
Poke Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Napisano 5 Grudzień 2007 Taki ogolny concept wygladu podstawy nogi , wiem ze błedów dużo , postaram sie je jeszcze dziś poprawić .. mało zrobiłem dlatego że mało czasu mam ... jutro postaram sie zrobić więcej ;P Komentujcie ...
Tomala Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 No super idzie na razie ale jak całość będzie w takiej jakości to zamęczysz kompa. Pozdrawiam.
SereCk Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 no wyglada zajebisice, ale chyba jednak powinienes jeszcze cos zrobic po srodku stopy. TZN zeby bylo cos pomiedzy palcami a pieta:)
Poke Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Napisano 5 Grudzień 2007 razor_v - no ja też bym chciał :PP Tomala - na tym kompie zostaje jeszcze z tydzień .... kupuje nowego wiec niepowinno byc problemu SereCk - nom jeszcze sie zobaczy ;] Komentować , mówić co źle , bo ja mogę pewnych rzeczy po prostu nie widzieć :P
FF Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 Jak będziesz dalej sie tak w detal bawił to na mistrzostwa europy może sie wyrobisz;D Szacunek, życz Ci żeby ci zapału nie zabrakło do końca:) A uwagi że coś jeszcze jest pusto na stopie to chyba nie na miejscu, w całości i tak nie będziesz wiedział na co patrzeć:)
Falcon Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 Bardzo ładnie, 2 rzeczy rzucają się tylko w oczy: - nity na stopie wystają na różną wysokość - cieniutkie przewody przy palcu - podejrzewam, że by sie zerwały dość szybko - wystarczy zaczepić o cokolwiek - skasuj je lub wrzuć do rurki ochronnej
SoAd Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 Wygląda suer, tylko moim zdaniem zabardzo szastasz poligonami na prawo i lewo, spokojnie duza czesc detali daloby sie zalatwić normalką. A propos to powodzenia w teksturowaniu lol.
piksar Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 jeśli element wewnątrz spręzyny ma byc amortyzatorem to musisz go rozpołowić, jak to bywa w amorkach. (czerwone/niebieske) Jeśli to ma być tylko prowadnica to niestety musisz zrobić otwór aby przy zgniataniu sprezyny nadwyzka prowadnicy mogla sie gdzies wysunac (kolor zolty) ale to tylko takie mechaniczne dywagacje (zboczenie)
FF Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 Przecież tak jest jak narysowałeś tylko odwrotnie i to "zwężenie" jest trochę wyżej.
piksar Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 Przecież tak jest jak narysowałeś tylko odwrotnie i to "zwężenie" jest trochę wyżej. a na bocznych nie widze, ślepne chyba :)
Poke Napisano 6 Grudzień 2007 Autor Napisano 6 Grudzień 2007 Siema no to tak ... Freedom Fighter - powoli idzie bo mnie rodzice do nauki gonią , za 5 dni mam testy próbne ale postaram sie coś przyśpieszyć :] Falcon - nity już poprawiłem , z rurkami jeszcze coś zrobie ;] piksar - zrobione jest dobrze tylko że skutecznie zasłania to sprężyna , zrobię większe zwężenie to będzie lepiej widać . Do tej pory miałem określony plan ... teraz przyszedł czas na wybór jednej z dwóch koncepcji w skrócie jest to wybór miedzy wysokim a niskim mechem , może doradzicie ?;]
stone Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 nieźle ci idzie poke, oby tak dalej, widać, że ci się chce to jak najszybciej ukończyć życzę powodzenia na dalszej drodze do bota
Poke Napisano 6 Grudzień 2007 Autor Napisano 6 Grudzień 2007 Siemka kolejny up ... tym razem już idę do góry , stopa jest już praktycznie skończona ( jeszcze pewnie będą poprawki , ale jakieś małe) Proszę o komentarze i oceny . Rendery dolnego kawałka nogi: 1. 2.
piksar Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 kąt pod jakim jest elemet nośny sugeruje że bedzie to robot nie wiekszy niź ED209
Poke Napisano 6 Grudzień 2007 Autor Napisano 6 Grudzień 2007 Wiesz ja się tam zbytnio nie znam :PP Jak mam to poprawić by mógł być większy .. ??;]
piksar Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 http://images.google.pl/url?q=http://robocoparchive.com/char/ed7.jpg&usg=AFQjCNF5t61N2RA1fqojU_H0YF_pTLcdkA a tu wiekszy sory jak cie wkurzam, ale tylko zwroc uwage że im wiekszy robot tym bardziej pionowo ma byc element od stopy do "kolana" - duże mechy sa podobne do człowieka - decysdj poprostu w którą stone idziesz
Poke Napisano 6 Grudzień 2007 Autor Napisano 6 Grudzień 2007 Nie wkurzasz mnie ;] , chyba jednak pójdę w stronę ED209 , może troszkę zmienię jeszcze ten kąt , ale jakoś z takimi prostymi nogami mi niepasują :PP
Poke Napisano 6 Grudzień 2007 Autor Napisano 6 Grudzień 2007 Ten to super jest ;] A ci jak sie podoba mój model jak narazie ,co byś zmienił , poprawił ?
Ania Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 fajnie ci idzie, jakoś nie jestem przekonana co do tych pneumatyków w tylniej części, wyglądają zbyt cieńkie i delikatne żeby utrzymać taką masę.
eco Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 ...jeszcze nie wiesz jaka mase Aniu :P -moze tam nad nogami bedzie np teapot i nic wiecej :) - ale ogolnie to tez sie czepne noozek -jak to ma walczyc to elementy ruchome paluchow itp sa raczej zbyt delikatne- moze wypadaloby oslonic co nieco - wiem ze inspira z matrixa dziala ale bez przesady ;)
Poke Napisano 7 Grudzień 2007 Autor Napisano 7 Grudzień 2007 Siemka narazie zrobię większe tylne pneumatyki , eco tylko jak to osłonić , miejsca mało ;] ale jakoś fajnie się to postaram zrobić ... ten teapot to całkiem niezły pomysł :P
Poke Napisano 8 Grudzień 2007 Autor Napisano 8 Grudzień 2007 Po przerwie pora na jakiegoś kolejnego upka ... powoli ale do przodu ;] ( jest jeszcze pare mniejszych błędów które już poprawiłem ale nie mam czasu na ponowne rendery bo mnie z kompa zganiają :P) Prosze o opinie i komenty .. jak zwykle . 1. 2.
Gość jymal Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 Człowieku, zwalasz mnie znóg i z krzesła O_O || !@#$% .. zarąbiście Ci to idzie, cholernie fajny detal , życzę powodzenia i trzymam kciuki za skończenie tego modelu :) /\ tak jak pan wyżej, to mój ulubiony WIP /\ /\ /\ /\
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się