Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siema wszystkim , mam zamiar zrobić mecha . Pomysł jest mój , narysował bym jak to ma wyglądać ale nie umiem :PP . Wiec dam od razu pierwszy render , przedstawia on kawałek nogi . Liczę że z waszą pomocą wyjdzie z tego coś fajnego :P wipmechsf3.jpg

Edytowane przez Poke

  • Odpowiedzi 229
  • Wyświetleń 36,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Super.Jestes na dobrej drodze chociaz malo jest.Jak cie znam zrobisz mega detal ktorego nie pokazesz ;PP.takze staraj sie bo Wielki Brat "PACZY".YO

Napisano

jesli ten amortyzator ma dzialac to musi byc teleskop

jak niby by to mialo dzialac

 

EDIT:

dobra, jednak jest, sry ale ogniwo sprezyny zaslonilo przewezenie

Napisano
  • Autor

Mały upek , dodałem parę rzeczy przy środkowym "palcu" i zrobiłem ogólny kształt bocznych , narazie tylko tyle bo czasu mało mam .... oceniajcie , mówcie co źle to poprawie ;] wipmech4yw1.jpg

Napisano
  • Autor

Siema ... jeszcze dziś postaram sie wrzucić upa ... narazie tylko takie pytanie , jeżeli chciałbym tego mecha w przyszłości animować to jak najłatwiej zrobić żeby te wszystkie części sie poruszały ? :]

 

 

 

 

Up palca (początek zawiasów) .. proszę o komentarze bo strasznie tu pusto ;]

wipmech5ty6.jpg

Napisano

Jeżeli nie umiesz rysować to zrób sobie chociaż wstępny koncept całego mecha z prostych brył, żebyś skupiając się na detalu nie zapomniał o całej formie, bo potem może się okazać że po poskładaniu wszystkiego do kupy, wyjdzie no.....kupa ;) No chyba że jesteś fachowcem w dziedzinie Wielkich Robotów Kroczących :)

 

Pozdrawiam

Napisano

wszystko elegancko juz widac ze detalik bedzie wszystko rowniutkie kanty niepostrzepione

na tym MS siedzi oczywiscie?

Napisano
  • Autor

Vorek - Koncept mam, tyle że w głowie :) a z tymi bryłami dobra rada , dzięki .

razor_v - ms jest :]

 

dzięki wszystkim za komentarze ... czekam na rady , opinie w końcu dopiero sie uczę :) Pozdro

 

EDIT:

A jednak zrobiłem upa ... ale nie do końca :PP przedstawiam ogólny koncept jak będzie wyglądać łączenie w środkowym "palcu" jutro dam zrobione ... no chyba że wam sie nie spodoba to zmienię .

wipmech55du1.jpg

Napisano

nie wiem jak duza czescia robota maja byc same stopy, ale jezeli niewielką, to ja na twoim miejscu zaczalbym sie wspinac wyzej z modelem.

 

Podoba mi sie

Napisano
  • Autor

Znaczy stopy w mechu muszą być dość duże żeby sie mech nie wywalił :p ... dziś postaram sie zrobić coś więcej o ile warunki w domu pozwolą ... remont mam ;] ... niemam jakichś dokładnych wytycznych jak mech ma wyglądać wiec jak macie jakieś fajne pomysły na daną rzecz to nie krępujcie sie :P

 

EDIT:

Tutaj macie wstępne łączenie palców ( będzie jeszcze jeden palec z tylu żeby to wszystko sie jakoś trzymało ) co o takim rozwiązaniu myślicie ? ... Komentujcie !! :P

 

wipmech6pb7.jpg

Napisano

szkoda zen ie mozesz narysowac całego konceptu ;P ale na razie niezle idzie ;] pewnie masywny bedzie :]

Napisano

no pieknie idzie, tylko zastanawia mnie ile bedzie miala poligonow finalna praca.

Napisano
  • Autor

Beatou - chce aby był masywny .. w końcu to mech :P

zgred88 - dzięki , pewnie dużo poly będzie miał ale już niedługo nowy komp i procek quad wiec sie nie stresuje :PP

 

No to czas na kolejny update . Zacząłem robić tylną część ...

Jak zwykle proszę o opinie , uwagi i komentarze :

wipmech7oo9.jpg

Napisano

uh eh ... idze fajnie ale jak to wszystko w MS 2 leci to eeee..... ram ci się zjara na tylku ;p

Napisano
  • Autor

no ale ms ustawiony tylko w renderze jest , a w viewporcie włączam tylko na części które mi są potrzebne. Jeszcze takie pytanie zwiazane z animacją , już kiedyś pytałem ale nikt nie odpowiedział ... jak najłatwiej zrobić żeby można było te wszystkie części animować ? :P

Napisano
no ale ms ustawiony tylko w renderze jest , a w viewporcie włączam tylko na części które mi są potrzebne. Jeszcze takie pytanie zwiazane z animacją , już kiedyś pytałem ale nikt nie odpowiedział ... jak najłatwiej zrobić żeby można było te wszystkie części animować ? :P

 

Podeślij maila do studia co transformersów zrobiło to będziesz wiedział :P co do ms to to samo... chyba że masz sprzęt co udźwignie 4mil poly ;] (o ile taki detal będzie...)

Napisano

Zabijesz swojego kompa poke.Ok praca ladna :D jak narazie .zobaczymy jak bedzie pozniej.Zobaczymy jak zrobisz cala noge ciekawe jak to polaczysz :D.Pozdro fajnie idzie yo..

Napisano
  • Autor

D4D4L - pewnie mi nie powiedzą :PP

Lukasz_Stanek - mam nadzieje ze mi udźwignie (ile masz ramu)

Skateforlife - mam nadzieje ze nie zabije , narazie nie jest tak źle

 

Zabieram sie za dalsze robienie nóżki wstępnie uporalem sie z kabelkami(ale to meczące :PP)

dzięki wszystkim za komenty i opinie .. przydają sie :D

Napisano
D4D4L - pewnie mi nie powiedzą :PP

Lukasz_Stanek - mam nadzieje ze mi udźwignie (ile masz ramu)

Skateforlife - mam nadzieje ze nie zabije , narazie nie jest tak źle

 

Zabieram sie za dalsze robienie nóżki wstępnie uporalem sie z kabelkami(ale to meczące :PP)

dzięki wszystkim za komenty i opinie .. przydają sie :D

 

Napisz ładnego maila to morze jakiegoś tipa dadzą... przynajmniej powinni podać w jakim programie i jakimi pluginami ;]

Napisano
  • Autor

Taki ogolny concept wygladu podstawy nogi , wiem ze błedów dużo , postaram sie je jeszcze dziś poprawić .. mało zrobiłem dlatego że mało czasu mam ... jutro postaram sie zrobić więcej ;P Komentujcie ...

wipmech8dd4.jpg

Napisano

No super idzie na razie ale jak całość będzie w takiej jakości to zamęczysz kompa. Pozdrawiam.

Napisano

no wyglada zajebisice, ale chyba jednak powinienes jeszcze cos zrobic po srodku stopy. TZN zeby bylo cos pomiedzy palcami a pieta:)

Napisano
  • Autor

razor_v - no ja też bym chciał :PP

Tomala - na tym kompie zostaje jeszcze z tydzień .... kupuje nowego wiec niepowinno byc problemu

SereCk - nom jeszcze sie zobaczy ;]

 

Komentować , mówić co źle , bo ja mogę pewnych rzeczy po prostu nie widzieć :P

Napisano

Jak będziesz dalej sie tak w detal bawił to na mistrzostwa europy może sie wyrobisz;D

Szacunek, życz Ci żeby ci zapału nie zabrakło do końca:)

A uwagi że coś jeszcze jest pusto na stopie to chyba nie na miejscu, w całości i tak nie będziesz wiedział na co patrzeć:)

Napisano

Bardzo ładnie, 2 rzeczy rzucają się tylko w oczy:

- nity na stopie wystają na różną wysokość

- cieniutkie przewody przy palcu - podejrzewam, że by sie zerwały dość szybko - wystarczy zaczepić o cokolwiek - skasuj je lub wrzuć do rurki ochronnej

Napisano

Wygląda suer, tylko moim zdaniem zabardzo szastasz poligonami na prawo i lewo, spokojnie duza czesc detali daloby sie zalatwić normalką. A propos to powodzenia w teksturowaniu lol.

Napisano

wipmech6pb7yu1.jpg

 

jeśli element wewnątrz spręzyny ma byc amortyzatorem to musisz go rozpołowić, jak to bywa w amorkach. (czerwone/niebieske)

Jeśli to ma być tylko prowadnica to niestety musisz zrobić otwór aby przy zgniataniu sprezyny nadwyzka prowadnicy mogla sie gdzies wysunac (kolor zolty)

 

ale to tylko takie mechaniczne dywagacje (zboczenie)

Napisano

Przecież tak jest jak narysowałeś tylko odwrotnie i to "zwężenie" jest trochę wyżej.

Napisano
Przecież tak jest jak narysowałeś tylko odwrotnie i to "zwężenie" jest trochę wyżej.

 

a na bocznych nie widze, ślepne chyba :)

Napisano
  • Autor

Siema no to tak ...

Freedom Fighter - powoli idzie bo mnie rodzice do nauki gonią , za 5 dni mam testy próbne ale postaram sie coś przyśpieszyć :]

Falcon - nity już poprawiłem , z rurkami jeszcze coś zrobie ;]

piksar - zrobione jest dobrze tylko że skutecznie zasłania to sprężyna , zrobię większe zwężenie to będzie lepiej widać .

 

Do tej pory miałem określony plan ... teraz przyszedł czas na wybór jednej z dwóch koncepcji w skrócie jest to wybór miedzy wysokim a niskim mechem , może doradzicie ?;]

Napisano

nieźle ci idzie poke, oby tak dalej, widać, że ci się chce to jak najszybciej ukończyć

życzę powodzenia na dalszej drodze do bota

Napisano
  • Autor

Siemka kolejny up ... tym razem już idę do góry , stopa jest już praktycznie skończona ( jeszcze pewnie będą poprawki , ale jakieś małe) Proszę o komentarze i oceny . Rendery dolnego kawałka nogi:

 

1.

wipmech9zw6.jpg

2. wipmech9xhb9.jpg

Napisano

kąt pod jakim jest elemet nośny sugeruje że bedzie to robot nie wiekszy niź ED209

Napisano
  • Autor

Wiesz ja się tam zbytnio nie znam :PP Jak mam to poprawić by mógł być większy .. ??;]

Napisano
  • Autor

Nie wkurzasz mnie ;] , chyba jednak pójdę w stronę ED209 , może troszkę zmienię jeszcze ten kąt , ale jakoś z takimi prostymi nogami mi niepasują :PP

Napisano
  • Autor

Ten to super jest ;] A ci jak sie podoba mój model jak narazie ,co byś zmienił , poprawił ?

Napisano

fajnie ci idzie,

jakoś nie jestem przekonana co do tych pneumatyków w tylniej części, wyglądają zbyt cieńkie i delikatne żeby utrzymać taką masę.

Napisano

...jeszcze nie wiesz jaka mase Aniu :P -moze tam nad nogami bedzie np teapot i nic wiecej :) - ale ogolnie to tez sie czepne noozek -jak to ma walczyc to elementy ruchome paluchow itp sa raczej zbyt delikatne- moze wypadaloby oslonic co nieco - wiem ze inspira z matrixa dziala ale bez przesady ;)

Napisano
  • Autor

Siemka narazie zrobię większe tylne pneumatyki , eco tylko jak to osłonić , miejsca mało ;] ale jakoś fajnie się to postaram zrobić ... ten teapot to całkiem niezły pomysł :P

Napisano
  • Autor

Po przerwie pora na jakiegoś kolejnego upka ... powoli ale do przodu ;] ( jest jeszcze pare mniejszych błędów które już poprawiłem ale nie mam czasu na ponowne rendery bo mnie z kompa zganiają :P) Prosze o opinie i komenty .. jak zwykle .

1.mechwip1aiv5.jpg

2.mechwip1bha6.jpg

Napisano

Człowieku, zwalasz mnie znóg i z krzesła O_O || !@#$% .. zarąbiście Ci to idzie, cholernie fajny detal , życzę powodzenia i trzymam kciuki za skończenie tego modelu :)

 

 

/\ tak jak pan wyżej, to mój ulubiony WIP /\ /\ /\ /\

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności