Skocz do zawartości

[Porachunki][KONIEC]_ Payback! _[KONIEC]


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 233
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzisiaj robiłam badanie krwi u lekarza, i tak wpadłam na pomysł że mógłbyś też takie badanie zrobić, a następnie poprosić o probówki oświadczając że jesteś zdrowy ale potrzebujesz referencje.

 

Podobno ludzie z Crytek u rzeźnika kupowali krew w dużych ilościach, żeby następnie ciaprać się nią i fotografować teksturki. Rzekomo zapach nie schodził przez kilka następnych dni.

Napisano

Jonasz_Real, Ania, mirach, KoMic dzięki za komenty model krwi wywaliłem mimo że się trochę nad nim pomęczyłem to efekt był taki sobie :/

 

Ania hehe aż tak mi nie zależy :) zresztą mam takie umiejętności że nawet najlepsza refka nie pomoże :P

 

snooo idzie bardzo powoli, ostatnio nie znalazłem wiele czasu na bitwe wczoraj parę godzin skubnąłem i dzisiaj, zrobiłem texturę twarzy brudasa :) jeszcze dużo warto by było poprawić ale zostawiam już tak jak jest, na finale nie będzie miał tatuaży, dodałem je w PS ;)

 

2005077923435324403_th.jpg

Napisano

Witam, fajnie ze ruszasz bo watek troche podupadl, : ], a wiec keep going: ]

co do mordki to brwi wydaja sie troche zbyt krzaczaste i wchodza w oczodoly, pozdro

Napisano

KoMic hehe trochę podupadł to mało powiedziane :) prawie umarł

a co do brwi to miały być krzaczaste i nawet są troche zrośnięte ale słabo to widać :P taki caveman trochę :P

 

floo dzięki :)

 

mirach spoko mandali miał nie będzie :D i dzięki

 

Ania dzięki za linka świetne oczka, z żyłkami masz rację, może coś się zrobi z tym :)

 

Freedom Fighter heh nie będzdie miał tej "gwiazdy dawida" :) to była taka warjacja w PS for fun :P

 

Shalivan gostek będzie na tyle daleko od kamery że chyba nie zrobi to żadnej różnicy :)

 

-------------------------------------

 

i mału upek zrobiłem taksturki i matriały kilku rupci do sceny...

Komandos vs Herkules :D

 

2006113716654789515_th.jpg

 

chyba nic z tego nie będzie niechce się jak diabli :) i jeszcze szitowo wygląda :P

Napisano

Łoooł, wypas. Fikołek pokombinuj z oświetleniem, wkomponuj jakiegoś nieprzytomnego 'worka', nazwij prace 'rachunek sumienia' czy jakoś w ten deseń. Masz dwie prace i rządzisz. Klimat boski. Tablica wymiata.

 

Pozdr. i powodzenia.

Napisano

Jaaa komandosa zrobiłeś :D chlip chlip, ach stare dobre czasy się przypominają...

Super idzie, czekam na finalną scenkę z niecierpliwością. Pozdro

Napisano

no właśnie :P wkomponuj w scenke ;)

fajna ta naklejka na tablicy rejestracyjnej:D

zrobiłbyś jakie charmfery na tych deskach bo wygląda bardzo LP;P

pozdro keep working!

Napisano

Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych.

 

Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.

Napisano

peteRlo heh pomysł całkiem niezły ale nie chce mi się go robić zresztą tak jak i tego :D, oświetlenie, textury i rendering nie należą do moich mocnych stron, z modelingiem jeszcze jakoś sobie radzę;) i dzieki :)

 

Tomala hehe Komandos musi być ;) choć w moich okolicach nie był łatwo dostępny za to był był killer za 2,80 :D :D ja nie testowałem jego własciwości, wystarczyły mi relace naocznych świadków :D

 

peterr boxy wyglądają na LP bo są LP :D będą kilometr wgłebi sceny więc nie ma potrzeby ich bevelować :) trzeba być oszczędny w polygonach scenka już zajmuje 140 mb a texturki troche ponad 600 ale jak doda się warstwowe, robocze pliki photoshopa pliki i oryginalne tiff-y to już mam 1.5 GB ;) a cały folder z bitwą 3,2 GB choć ostatnio trochę go przeczyściłem :) pousuwałem incremental save i niepotrzebne, nic nie wnoszące kopie :)

 

--------------------------------------

 

dziwne miałem wrażenie, że ostateczne nominacje będą ogłoszone jutro wieczorem a nie dzisiaj:) pogubiłem się ale i tak mi się nomonacja trafiła :D

no to będzie trzeba się za to wreszcie zabrać:)

 

miałem sobie darować ale wczoraj jak sobie mazałem w PSie to wrzuciłem szary render i troche go podmazałem no i zachciało mi się znowu :)

 

w załącznkiu moje mazy, zblokowane tło i wymodelowane, jedyne co zostało do wymodelowania to sukienka, majtałaski i dymiące łuski (to te pod nogami laski) dzięki temu że wymieniłem revolvery na desery mogłem je zrobić cool :P

 

zmniejszyłem troche budynki i pokazałem niebo, teoretycznie powinno mi to dać rim light i primary światło księżycowe :D dodatkowo światełka z okien, neonów, światła uliczne, ten budynek po prawej kończy się wcześniej żeby było dojście do night clubu i tam też światło uliczne będzie się wlewało

 

tyle teorii zobaczy się jak to w praktyce mnie zamorduje :D

 

cheers!

Napisano

Fikołek jest świetnie, ze światłem to masz sporo możliwości bo teoretycznie za główną bohaterką może być cokolwiek co świeci. Zrób dobrze spódniczkę bo jest widoczna na pierwszym planie. Może koło gościa niech leżą jakieś okulary przeciwsłoneczne, pasowały by mu. Gratuluję nominacji, zresztą nie mogło być inaczej i czekam na updejciki. Pozdro

Napisano

Tomala dzięki!, spódniczka do poprawy mam zamiar zrobić taką "łamaną" jak mają cheerliderki lub czarodziejka z księżyca :) ale w innym kolorze :D nad okularami pomyśle ale perspektywa jest taka że ciężkio będzie je ułożyć żeby było je dobrze widać, revolver bandziora dałem w momencie jak go upusza bo gdy leżał to ciężko było skojarzyć z bronią ;)

 

jeszcze jedno szybkie pytanko zanim pójdę spać czy pochylony kadr jest lepszy od tego prostego??

Napisano

Ja bym dała prosty kadr. Wtedy ona wygląda stabilniej, pewniej siebie. Krzywy kadr bym dała gdyby panienka była jakoś w ruchu.

Napisano

Xiz0r dzięki :)

 

Ania mam takie same odczucia, tyle że wydawało mi się że pochylony kadr wygląda dynamiczniej i chyba łatwiej bandito zobaczyć :) ale to i tak teraz najmniejszy problem...

 

Xardas 666 dzięki :)

 

mirach och przestań :P hehe dzięki ;) ale teraz z tym renderingiem to skaszanie wszystko nad czym się napracowałem

 

 

--------------------------------------------------

 

modeling właściwie zakończony, nie udało mi się tak podwinąć sukienki jak chciałem, robiłem co mogłem kombinowałem i jest jak jest :)

 

troche potestowałem oswietlenie i jest nędza :( nie wiem jak to zrobić

spróbowałem najpierw tylko direct lightingiem 25 swiatełek (głównie Area ;)) i przydałoby się jeszcze ze 20 albo więcej, później spróbowałem też z FG, wyglądało troszke lepiej na niskich ustawieniach zrenderowało się raczej szybko ale nie wiem czy w finalnej jakości i rozdziałce udżwignie

 

jak ktoś ma jakieś mądre rady, od czego zacząć to chętnie wysłucham nigdy nie robiłem czegoś takiego i nie wiem jak się do tego zabrać :) po kilku godzinach testów wiem już co nie dziła ale nie jestem nawet o krok bliżej celu :/

 

 

.

 

 

i mały bonus :) moje refki z których modelowałem/ inspirowałem się :D

reczej nie dla dzieci :)

 

klik

 

klik2

Napisano

o kurde fikołek full wypas jak patrze na te renderki to se az rece zacieram na final ;d

 

pewnie bedziesz na podium jak jeszcze troche popracujesz.

 

Trzymam kciuki ;]

Napisano

Fikołek sorry, bo być może wchodzę w nie swoją parę kaloszy, ale co mi tam...

 

Podoba mi się ta praca, może dlatego, że widzę jak ładnym oświetleniem skupiłeś moją uwagę na starej jak świat historii. Gość leży tam i ledwo dycha, a krew się leje gdzieś z okolicy jego serducha. Cała akcja dzieje się natomiast między nóżkami tej sexy looking women... Heh. Może te pistolety i kule nie są tym, czym z pozoru się wydają? A może coś mi się przywidziało?

 

Tak czy siak niezłe. Lubię jak obrazek nie jest tak jednoznaczny, jak zwykła ilustracja. Hehehe, no i wiemy co Cię tak najbardziej nakręca, sekret się wydał (bez urazy, taki żart, hehe).

 

Pozdr.

Napisano

Tomala heh :0 wiem że spódniczka nie jest taka jak powinna ale nie ma za dużo czasu żeby się z nią bawić, majteczki też nie wiem czemu modelowałem skoro ich nawet nie widać, no może troszke widać ale na finalnym renderze już raczej nie będzie, wydawało mi się że jakoś ładnie tą sukienkę podmuchem wiatru podwinę że bedzie dodatkowy szczegół na którym będzie można oko zawiesić :D i miałem racje wydawało mi się ;)

 

Gomez jeśli jakimś cudowanym zrządzeniem losu nastąpi przełomowy moment w mojej pracy i uda mi się coś z rendera wycisnąć to prawdopodobnie wrócę do spódnicy ale na razie się nie zanosi :/ na razie wygląda jak scanline :P i jeszcze sporo elementów do otexturowania zostało ale nie będe ich dopiszczał tylko na szybko machne coś żeby nie były gołe

 

masterloko heh dzięki! pierwsze moje ambitne założenie to skończyć na jakimś poziome żeby to miało ręce i nogi, miałem sobie darować to w bitwie i powolutku w wipie zrobić czy coś takiego ale skoro dostałem nominacje to trzeba :) czuję taki stresik jak przed jakimś testem :)

 

peteRlo haha niezłe :D symboliczne znaczenie nie było zamierzone ale fajnie, że da się to zinterpretować inaczej :)

 

widzę jak ładnym oświetleniem skupiłeś moją uwagę

hehe, akurat oświetlenie nie jest dobre tu działa magia photoshopa :D zwykła AO założone na lambert z jednym omni rzucającym cień :) troszkę hue/sutaration i jest :D

 

 

Ania sukienka miała być z bardzo lekkeigo materiału, ale nie wyszło najpiej, jak bedzie czas to na końcy spróbuję poprawić

 

 

-----------------------------

 

walcze cały dzien z tym swiatełkiem, jest lepiej niż wczoraj ale jeszcze dużo brakuje a czasu coraz mniej :/

w załączniku ta część która wygląda na tyle dobrze że ide dalej :) z nieba jestem całkiem zadowolony, gwiazdki zrobiłem lowpoly :D

 

i komp zaczyna mi wariować, do tej pory było raczej spokojnie a teraz zaczyna szaleć:( dziś majka wywaliła mi się dwa razy, raz chyba dlatego że miałe za dużo okienek majki otworzonych i photoshopa w tle gdy wybrałem zakładkę mentala w hypershadzie pulpit zaczął migotać i po 30s maya się wywaliła nawet nie zapisując pliku :( i dla odminy photoshop raz też się posypał, czasem prawy przycisk mychy przestaje mi działąć w programach, na pulpicie działa jako zaznaczenie ale menu też nie chce otworzyć, raz nawet nie mogłem się dostać do folderu z bitwą, no i light linking w majce nie działa dobrze część obiektów dla których kilka świateł było wyłączonych nie respektowało tych połączeń i były oświetlane, próbowałem wszystkiego żeby to naprawić exportowałem, importowałem, zmieniałem nazwy, usuwalem historie a ostatecznie wywaliłem światła i rozbiłem scene na warstwy render layers...

uff ciężki dzień :) jak tak bedzie do samego końca to się zamęcze :)

 

ale sie rozpisałem :)

 

cheers!

Napisano

peteRlo: 'widzę jak ładnym oświetleniem skupiłeś moją uwagę...'

 

fikołek: 'hehe, akurat oświetlenie nie jest dobre tu działa magia photoshopa'

 

Hehe, miałem na myśli skończoną, finalną wersję (brak także krwi, o której pisałem). Zatem powiem, że raczej działa magia 'nakręcania sobie filmu', ale to akurat przemawia na korzyść twojej pracy.

 

Powodzenia

Napisano

peteRlo a no to chyba że tak ;)

 

i dalej to oświetlenie męcze, w kolejnym crashu straciłem światła dla lewego budynku ale nie ma czego żałować :) dziewczyne trzeba jeszcze doświetlić bo słabo ją widać ale teraz biorę się za reszte textur

Napisano

No panienkę koniecznie oświetl bo mało widać, łuski chyba za duże. Ściana z night club jakaś taka zamglona mi sie wydaje przy tym świetle.

Napisano

mateusz_s hehe dzięki, ale ile ja się nad tym namyślałem hoho nie da się tego w prostych słowach opisać :D

 

Tomala może to przez te volumeryczne, mgielne światełko które zapewnia sceniczne oświetlenie podczas kluczowego elementu odgrywanego przez naszego El Banditoo z zaprzyjaźnionej wsi Jelitowo Chude;)

a może przez niskie ustawienia rendera :)

 

zrobiłem sobie test w wyższych ustawieniach i już widzę że okna odstają od ściany, na firankach nightClubu jest jakiś czarny babolec na środku(i nie mam na myśli cienia jednej z dziewczyn :D), butelka po lewe jest z chromu 0_0, widze seam na rurze po prawej, oczywiście podłoże dostanie displacement ale na szybki test go wyłączyłem ;)

jak widzicie jeszcze jakieś poza oczywistym brakiem materiałów i smootha gdzieniegdzie :)

 

o i widać texturę drzwi, najpierw zrobiłem klamkę a właściwie gałkę po tej samej stronie co zawiasy :D

 

 

2006160520535032975_th.jpg

Napisano

Cegły mają chyba złą skalę.

Orientacyjnie 6x12x25 cm, przy czym widać najczęściej bok 6x25. Ewentualnie to samo razy dwa, ale to wtedy już raczej nie są czerwone cegły.

Cegły z bokiem 6x50 takie jak u ciebie nie istnieją, tym bardziej ne jeśli są skalowane do szerokości drzwi (drzwi mają 80 cm minimum).

Napisano

a mnie sie podoba... ta po prawej >:)

zmienilbym podloze, bo takie troche malo sexi, wyglada jak wykladzina, no i smietnik chyba troche za czysty jak na te okolice ;) Ja bym zrezygnowal z tego volumetryka i dodal go w szopie. Kolor okien (zolty) jakis taki nie trafiony lekko :/ aha i ta rurka tez za bardzo sterylna... sprobuj ja pobrudzic bardziej. Ogolnie fajny pomysl.. ja bym go nazwal Dolores vs Humbert Humbert ;P

 

aha, w Mayce mozesz sobie wyciagnac obiekt z displacenment'a... nie wiem ile to bedzie mialo poligonow, ale mozna ;)... moze te podloge tak sprobuj wyciagnac, zeby z tego obiekt byl :/ Pewnie w ZBrushu da sie to zrobic lepiej, znaczy z displaca lub bumpa zrobic obiekt.

Napisano

Ania haha aż tak dokładnej odpowiedzi się niespodziewałem :D masz racje z tymi cegłami jak się im przyjrzałem to nieźle się uśmiałem widząc ponad metrowe cegły :D drzwi mają 125 cm a cegłom niewiele brakuje :D

 

Tomala ze światełkiem jeszcze będe walczył jak tylko texturki zrobię, i skale cegieł da się łatwo naprawić:) ale całą texturkę zmieniłem insted ;)

 

Maykel o człowiek z układu zawitał ;)

to może zaproponuj jakieś bardziej sexy podłoże :) ja się namalowałem tej seemlessowej kostki a Ty mi mówisz, że be ;)

wszystko będzie jeszcze pobrudzone, tylko jeszcze nie teraz ;)

a okna to są białe tylko światełko żółte :) fakt że troszkię nieudane, może podepnę tam temperaturę barową jakiegoś ciepłego światełka i powinno być lepiej

a co do nieszczęsnej rurki którąś upatrzył to jeśli Ci chodzi o toto grube pionowe po prawej na rogu budynku przymocowane do ściany co wygląda jak rynna to w istocie rynną jest, albo być miała :D i jest troche za sterylna bo textury żadnej jeszce nie ma ale mogło Cię zmylić pół tony szumu padającego na rynne ze świateł Area z niewystarczającymi samplingami umieszczonymi w prawie każdym oknie ;) w niektórych są nawet 2 a co! :D

na podłożu mam zamiar dać disp ale wyciądanie disp do geometri! brzmi jak koszmar! już scena zapisuje i otwiera się mi ze 2 min jak doda się to tego crushe to jeszcze więcej czasy ucieka, jakbym wyciągną geometrię to by mi komp chyba zdechł już viewport ledwo zipie :(

 

a Humberta nie znam to mapet? ;)

 

------------

 

dziś opracowałem technikę resetowania kompa co ok 1,5h lub częściej żeby komp mnie nie uprzedził i działało całkiem dobrze ale odkryłem też jeszcze jedna prawidłowość przy mapowaniu awaryjność wzrasta i to bardzo :/

po namazaniu textury dla klimatyzatora chciałem zmapować jego część wiatraczka ale majka się wywaliła :( na szęście zapisała plik, na nieszczęście niechciał się otworzyć :( tzn otworzył się wywalił błąd i zapisał kolejny który był tak samo nieprzydatny próbowałem jakoś zaimportować tamten plik bo nie miałem zapisanej kopi z mapowaniem klimy ale ostatecznie musiałem zrobić to od nowa buu :(

poza tym dużo inyych kraszów, fatal errorów i inyych dziwnych dziwności :/

 

od nominacji zaczęły mi się te "atrakcje" hmmm..... podejrzane :D

o i aktyalny progress ;)

 

klik

 

oki żartowałem :)

 

 

 

tu jest coś z mniej więcej z połowy dnia co w photoshopie nawymyślałem jak majka się wieszała na gałęzi :D

 

 

 

klik

Napisano

Fikol, a tak po starej socjalistycznej znajomosci, to jak walczysz ze szwami teksturek, bo mi to spac nie daje. Stosujesz jakis offset w szopie, czy masz inne techniki? Nie teksturowalem nigdy jakis powazniejszych rzeczy, a zawsze mnie zastanawialo, jak oni roba te teksturki, zeby szwow nie bylo widac. A propos, Blender ma jakis dobry UV chyba, moze tego sprobuj?

Napisano

od nominacji zaczęły mi się te "atrakcje" hmmm..... podejrzane :D

 

Rzeczywiscie podejrzane bo u mnie to samo :D

 

Daj jakas mape intensity do wolumetryka i szum, duzo szumu. Teraz jest zbyt jednorodne.

Moze to pierdolka ale neon jest zle zrobiony. Wszystkie elementy powinny sie ze soba laczyc i to w okreslony sposob. Musialbym ci to narysowac ale chyba nie ma sensu sie tym bawic :)

Wydaje mi sie ze odleglosc miedzy oknami (tymi na wprost) w pionie jest za mala i maja parapety na dole i na gorze :)

 

Mozesz zrobic osobna scene w ktorej bedzie tylko ulica highpoly i postacie. Utniesz pannie nogi przy kostkach a goscia dasz bez ms zeby zrobic ladne AO.

Napisano

witajcie na moim blogu! jak każdy dobry blog aktualizuję go każdego dnia, czasem nocą :D

 

Maykel tak używam photoshopowego offseta, brusha ,stampa i maziam aż zaczyna wyglądać :) w tej kostce jak się patrzy z góry to widać powtarzające się ciemniejsze miejsca, próbowałem je wyeliminować ale jeszcze zotały ale pod kątek tego nie widać i jak się zastanowie to tez nie przypominam sobie żebym coś poważniejszego texturował do tej pory

a co do blendera to chyba chodzi o mapowanie organiki gdzie zaznacza się seamy klika i już, do majki też to można podczepić za pomocą roadkilla to dokładnieten sam algorytm co w blenderze ale przy mapowaniu tych twardych powierzchni to i tak najlepiej planarna i cylindryczna projekcja, cięcie sklejanie i przesówanie uvłek by hand :)

 

 

Gomez haha tak to sabotaż :D

wolumerykę może jak radzi Maykel zrobię w PS lub wyrenderuje do odobnego pass-a i dodam w comp, nad światełkeim musze jeszcze popracować zwłaszcza na pierwszym planie bo jest zdecydowanie za ciemno ale jeszcze mam dużo do zrobienia, textury dziewczyny nawet nie zaczete a tu już prawie finisz :)

 

o neonie już wspominałeś, zostawiam jak jest za mało czasu żeby się tym teraz zajmować musi już zostać jak jest:)

 

co do okien, to są naukowe dowody istnienia takich zjawisk w przyrodzie, tu aż dwa :)

2004683484013129051_th.jpg

 

Mozesz zrobic osobna scene w ktorej bedzie tylko ulica highpoly i postacie. Utniesz pannie nogi przy kostkach a goscia dasz bez ms zeby zrobic ladne AO.

 

tego do końca nie rozumien czy musze naprawdę ucinać pannie nogi żeby ładne AO wyszło :D

a gościu ms-a nie ma, tylko lvl 2/3 z zbrusha wyexpotorwany jest, a mniejsze detale tylko mają ms

 

 

 

-------------------------------------

 

 

otexturowałem prawie całe tło, jeszcze tylko jutro pobrudzę lewy budynek i już chyba będzie wszystko uff :)

dzisiaj było mniej obficie w błędy raz mi majka rozstrzeliła uvałki raz je pokroiła na malutkie kawałeczki, pare razy się wysypała ale nie było to bardzo druzgocące w skutkach ;)

 

uff namapowałem się za wszystkie czasy :D

 

ale jestem styrany :D

 

o i zrobiłem pieniążek :D właściwie trzy różne ale tylko jeden przy tej rozdziałce można zobaczyć :)

 

jutro zrobię większy render tego wszystkiego i zobacze jak to wygląda, i zabiore się za dziewczynę, texturę jej zrobię :D

 

cheers!

Napisano

taaa, styrany... to moze sprobuj zrobic UV'alki mojego hobbitonu >:) Powiem Ci w tajemnicy, ze Blender ma genialny UV mapping, u mnie te krzesla sa powyginane to prawie jak organika, wiec sie algorytm Blendera przyda ;)

Ta kocia, czy tez zabia perspektywa chyba lepsza, bo bedzie wiecej widac :D Co do smietnika, to moze zrob zdjecie rzeczywistego lub zamapuj z jakiegos dobrego zdjecia... na 3DTotal chyba koles bazgral takie metalowe wygibasy to sobie tam luknij.

 

ps. chociaz z drugiej strony, w widoku z gory lepiej wypadaja te "kostki"... i czlowiek czuje sie jak Sam Fisher ;) Na tle ksiezyca daj ten nowy uklad, ktory Polacy odkryli ;)

Napisano

hej. fajna pracka sie zapowiada.

walcz ze swiatlem. w nocy sa duze kontrasty. Swiatla sa slabe, przez co w malym stopniu sie odbijaja od wszelkich powierzchni - tak jak w dzien slonce. Zatem nie ma co szalec ze zbyt mocnym GI.

Po ciemku slabo widzimy kolory - dlatego wszystko moze sie nam wydawac niebieskie (swiatlo ksiezyca). Wszystkie nienaturalne zrodla swiatla (zarowki) rzadko kiedy sa biale (chyba ze jakas bardzo mozna zarowa). Swiatla takie nie maja dalekiego zasiegu (wiec fallof jakis bardzo na miejsu).

Pamietaj o cieniach - w takiej scenie bedzie ich sporo i beda dosc widoczne. Musisz przemyslec oswietlenie pod ich katem, bo inaczej bedziesz mial syfik na scenie.

 

Mam nadzieje ze cos pomoglem. Nie odpuszczaj z ta pracka. Przy stosunkowo niewielkim nakladzie pracy mozna tu zrobic cuda :)

Napisano

nie wiem czy juz mowione bylo ale ja bym na Twoim miejscu troszke pobrudzil texture sciany po lewej i tex ziemi :) ale pewnie to nie koniec prac nad tex wiec napewno poprawisz :) tak trzymac!

 

Pozdro

Napisano

Mowiles ze ci komp nie wyrabia, chodzilo mi o wywalenie zbednej geometrii czyli powyzej kostek. Jesli panna bedzie oswietlona od przodu to bedzie widac tylko kawaleczek cienia od stop, moze od lydek tez. Wtedy renderujesz pass cienia, ao i reszte (juz bez postaci). Komp powinien uciagnac.

Napisano

szit napisałem długiego posta i wyłączyłem zakładkę :( więc teraz w telegraficznym sktócie :D

 

 

Maykel perspektywa zostaje żabia jak z konceptu, fisheer zrenderował się przypdakiem :D

co do śmietnika, jesli chodzi Ci o ten kontener po lewej to texturkę robiłem ze zdjęcia, tam każde wybrzuszenie i detal to osobny obiekt, łatwiej się modeluje ale z mapowaniem i texturowaniem to katorga i 7 razy więcej roboty, już do niego nie wracam mowy nie ma :d

 

yon dzięki za rady, GI wcale nie używam więc nie ma obawy że z nim przesazę :D

co do cieni to właśnie nie wiem co zrobić, chicałem dac taki od środka sceny jak na renderach z AO ale wtedy dziewczyna byłaby w mroku a jak dam światło po jednej albo i po drugeiej stronie to kilka cieni bedzie rozpraszać :/ hmm nie wiem, jestem otwarty na propozycje :D

 

Fidiasz lewa ścianka już pobrudzona, uvłki troche były spłąszczone żeby lepiej wykożystać kwadratową texturę, przez co trzeba było sie troche nagimnastykować :) to chyba był jednak błąd :D

i dzięki ! :)

 

Gomez z geometrią jeszcze nie jest tak źle bo w scenie prawie 0,5 mln poly tylko, textury mi viewport zabijają (nie tyko żreszytą ) jak teraz przekonwertowałem je (98) na mentalray frendly format to (razem s 4 lightmapami od SSS) zajmują 1 GB!! chyba troche przedobrzyłem z nimi :D większośc to 2k mniejsze głupotki mają 1k i kulka nie kanciastych teźtur które brałem jakie były :D

chyba że chodziło Ci o wyciągnięcie displacemnety do geometrii i zreneroaniu Ao? to nawet pomogłoby mi ustawić kobiete, bandziora, reszte rupci i pieniążek ;) na podłożu i displacement by ich nie przebił, hmm się pomysli na d tym jest kupa czasu jeszcze :D

 

------------------------------------

 

otóż pobrudziłem lewy budynek i zrenderzyłem do wyższej rozdziałki, i dziwne jest to, że poprzednio jak robiłem taki render to było w miarę szybko tzn wyszedłem cos zjeść, looknąłem na forum wróciłem i już było a teraz renderuje się i renderuje i końca nie widać ;) a dodałem tylko textuki do klimatyzatorów, koszy na śmeici rynny i schodów :/

 

jak robiłem textukę do lewego budynku w 4k to zużycie pamięci sięgało mi do 2,75 GB dodam że mam tylko 2 GB :) i co chwila przy prawie każdej operacji "kompiuter sejd nooł" ;)

 

trochę zacząłem dziewczynę, na tyle zacząłem że nie m czego pokazywać :D o i jeszcze giwery, jeez jak ja zdąże z tym wszystkim :/

 

 

o i jeszcze jedno macie jakeiś propozycje do tytułu? Backstreet Ravange niebardzo mi się podoba :/ może jakiś payback time! czy coś innego, jakoś nie mogę nic fajnego wymyśleć

 

 

hi res ;)

2000779703568190884_th.jpg

Napisano

na smietniku masz za duzego bumpiaka :/ Podziwiam za pracoholizm, ja odpoczywam na razie ;) Nie potrzebnie az tak sobie kompa zabijasz tymi teksturami :/ Ja tez mam 2GB... cholera, czarno to widze ;P Ja bym spokojnie wrzucil te panienke i wiekszy nacisk postawil na kompozycje, bo juz chyba wiecej nie wycisniesz z tego mentala.

 

a propo tytulu: Humbert Humbert i Dolores Haze to bohaterowie 'Lolity' Nabokova... zakladam, ze wiesz o czym jest ta genialna ksiazka ;)... mozesz pokombinowac z tymi imionami, bedzie pasowalo :D

Napisano

Jak dla mnie, to podłoże jest ble. Spróbuj cos z dispem pokombinowac żeby ladna kostke dostac. A to, to jakies takie nijakie.

Napisano

chyba że chodziło Ci o wyciągnięcie displacemnety do geometrii i zreneroaniu Ao?

 

Tak, wlasnie o to mi chodzilo. Powiedz mi co to jest mentalray frendly format? Mnie mental wywala jakies komunikaty ze tex sa niekompatybilne czy cos i moze to by mi pomoglo.

 

-------

Chyba juz wiem, to jest format *.map, tak?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności