Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Niech tam, pewnie nie dam rady ale prˇbowac mozna, wiec wymyslilo mi sie: Wielki zly mutant w wiekszej zbroi-tarczy, z ciezkim arsenalem. Taki co jak przejdzie przez pole bitwy to zostaje tylko krwawa surˇwka, dziki, nieprzyjemny - nie goli sie, nie gwalci, nie ma czasu na drobnostki. Na renderze bedzie miazdzyl jakiegos stracenca, w tle swiszczace pociski, chlodne kolory, duzy kontrast i ziarno, cos jak Kaminski. I jesli polowa z tych zamierzen sie powiedzie to bede bardzo szczesliwy.

na dole szkic postaci - odrazu widac ze dawno sie olˇwka w lapie nie mialo.

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wszyscy to samo: \"Wielki zly mutant w wiekszej zbroi-tarczy, z ciezkim arsenalem. Taki co jak przejdzie przez pole bitwy to zostaje tylko krwawa surˇwka, dziki, nieprzyjemny \". A moze tak maly dobry normalny czlek w normalnym pancerzu, z dostosowana do siebie spluwa. Taki co robi swoje a nie rozrywa wszystko na strzepy, cywilizowany i przez znajomych uwarzany za najspokojniejszego goscia pod sloncem.? No wiecie \"bo ja niespotykanie spokojny czlowiek.....\" :-)

 

BTW: ciekawe jak to bedzie wygladalo w 3d, bo szkic i opis jest zachecajacy.

 

Pozdrowienia

Gość wiewiˇreczka
Napisano
Originally posted by biglebowsky

nie goli sie, nie gwalci, nie ma czasu na drobnostki.

 

a dlaczego nie gwa│ci ?_?

mo┐e niema czym? :D

 

no nieb▒d╝ taki... we╝ mu dorysuj to i owo, niech ch│opak te┐ ma co z ┐ycia ^_^

Napisano

Wings, to kopia nendo, wiŕc ka┐demu kto lubi mesh toolsy, tego typu skrypty i quady powinien przypaŠ do gustu, a po wciÂniŕciu shift+tab ma siŕ podgl▒d subdiv.

 

gdy tymczasem:

Napisano

zajebisty szkic i swietna glowa - bardzo mi sie podoba!

mam tylko delikatne wrazenie, ze z takimi dlugimi lapami mutant bedzie poruszal sie jak goryl :) czemu nie zreszta! naprawde oryginalne i ciekawe! Co to za dziwny program, w ktorym modelujesz? czy moglbys po krotce opisac jego za i przeciw?

 

pozdr! kos

 

Napisano

Podzielam, szkic jast naprawde w pyte, pomysl rowniez. a ten Wings to zeczewiscie dziwny prgram, ale tez chetnie cos nie cos chcialbym sie o nim dowiedziec, a zwlaszcza jak stoi mozliwosciami i trudnoscia obslugi wzgledem maksa.

 

Pozdro:)

Napisano

tak se wlasnie pomysalem ze ten brzydal jest bardzo podobny do \"aniola smierci\" (czy jakos tak) z Batmana \"Sad nad Ghotam\", czytales moze?

Ale nie ma co pomysl bardzo vporzo.

Napisano

heja BigL ;P

 

cholernie niezle Ci idzie z tym modelowaniem (zwlaszcza nogi przypadly mi do gustu)

prawde mowiac totalnie styl mi sie podoba ..jak juz mowilem ;P

 

chcialbym kiedys ujzec animke z walki naszych hiro│sˇw ;P

 

pozdrawiam

 

Napisano

Niezle Ci idzie, to fakt. Pomysl dobry i szkic swietny. Jednak twoj model jest nieco nazbyt \'kanciasty\'. Jak dla mnie postac powinna byc bardziej obla ( Oczywiscie w niektorych miejscach zaakcentowanie miesni czy innych krawedzi jest jak nabardziej wskazane). Pomiedzy tymi miesniami powinna byc jedank ciaglosc, kontynuacja. Nie chodzi mi o ciaglosc siatki, bo siatka jest ok. Jesli to co ma na nogach to sa spodnie... Ehhh te faldy, wyciosane z polygonow jak nic. Nadaj ich troche miekkosci i masy. Przeciez material spodni opina sie na czyms, miejscami sie naciaga, zwisa... Bede Cie mial na oku ! ;)

Napisano

Podobienstwa do Maxa: Wolny, jak na program tej wielkosci, i lubi sie od czasu do czasu wywiesic:) Chociaz ostatnia wersja wywalila mi sie tylko raz, przed chwila niestety, i tak jest o wiele lepiej.

 

zalety i ogˇlnie:

Oczywiscie to wylacznie modeler i saportuje tylko boxmodeling. Podstawa jest menu pod prawym przyciskiem, tam sa ukryte niemal wszystkie opcje i nie ustepuje niczym maksowym poligonom, jest tych opcji nawet wiecej. Do wszystkiego da sie przypisac skruty klawiszowe. swietny sposˇb selekcji, naprawde nie da sie tego opisac, zmiksowanie malowania z lw i mesh toolsow i tego co tradycyjnie jest w maksie plus operacje logiczne na zapisanej i wybranej w danym momencie selekcji, to jest klucz programu i za to go wlasnie lubie. Rozpoczynajac modelowanie przeksztalca sie bryle podstawowa, jest ich sporo do wyboru. Modelowana bryla jest zawsze pelna nie moze miec dziur, jesli sie chce taka, to nadaje sie fejsowi material hole i bedzie sie ja mialo po exporcie, to ma swoje za i przeciw - latwo jest zachowac porzadek w siatce, nie ma problemˇw z normalnymi i pokrywajacymi sie poligonami. Programik jest niemal banalny w obsludze, da sie go poznac w pˇl - do 3 godzinek. eksport do 3ds,obj,rib, vrml i nendo (niewiedziec po co), jest plug do pova.import z 3ds,obj,ai i nendo (w ta strone mose sie przydac).zoomy, obroty itp. mozna dobrac sobie wzgledem preferencji: jak w maxie, majce, nendo, mirai czy blenderze i myszki 1,2 lub 3 przyciskowej. No i instalka ma tylko 1.8 mb. Dodam ze w oparciu o pomysl z Nendo, ktˇrego nowszym klonem jest Wings powstaly mesh i poly toolsy.

 

wady:

Brak handles, ale to nie przeszkadza jak sie odpowiednio skonfiguruje keyboard, zreszta bez tego, owe prawoklikowe menu jest upierdliwa przeszkoda przy podstawowych operacjach (przesuwanie, skalowanie itp.) Brak mozliwosci lokalnego ustawienia osi mozna selekcje przesˇwac po normalnej ale to nie zawsze to samo. nie ma loftow, splinow. Nie odnalazlem odpowiednika array, ani booleanˇw - to dosc powazne minusy.

I czasami by sie przydaly 4 widoki. Sa experymentalne opcje do mapowania ale to jeszcze nie funkcjonuje jak powinno.

Programik w swoim fachu moze sie swobodnie rˇwnac z komercyjnymi pakietami za tysiace dolcˇw

 

Kos - troche mnie natchne│y szarzuj▒ce goryle z planety malp burtona

Wooka - a fascynacji Bisleayem nie da sie ukryc.

Tes - bŕde siŕ troche wzorowa│ na tym twoim misiu, bo musze przyznaŠ ze jak skonczŕ to bŕdzie to moj pierwszy ukonczony humanoid.

 

a teraz trwa marszczenie freda, znaczy wreda:)

Napisano

wooka, zdradziles mnie troche bo liste inspiracji chcialem zamiescic przy ostatnim renderze, a jest dluga:)

 

Szuler - akorat w tej bitwie jestem chyba jedynym ktory robi bochatera w tym stylu, ale beda niespodzianki bo nie wszystko zawarte jest w szkicu.

Napisano

super szkic - choc stylistyka rysunku bardzo przypomina twˇrcŕ komiksˇw o LOBO (sorry nie pamietam nazwiska), nie przeszkadza mi to, jeszcze jedna dla mnie zaleta - starasz sie stworzyc opowieŠ a nie np kolejny model broni - oczywiÂcie jeÂli zrealizujesz to co napisa│e w pierwszym poscie. Ciekaw rzeczywiscie jestem czy ostateczny rendering bedzie mˇg│ konkurowaŠ ze szkicem - powodzenia

Napisano

:o zapowiada sie ciekawie...

ostatnio dopiero (wstyd sie przyznac)

odkrylem na nowo low-poly i poznalem

zalety tej metody... (po godzinach

walki z NURBSami)...

 

biglebovsky: jestem ciekaw, skad

mozna sciagnac Wing\'a? Moglbys mi

go wyslac na maila?

 

z gory dzieki... i powodzenia w \"Ogniu...\"

Napisano

thx... :D

 

powodzenia...

 

p.s. do jakiego gatunku nalezy ta czaszka? podobna do ludzkiej, aczkolwiek pewne szczegoly... wskazuja na inna rase... ;p

Napisano

Na moje to jest to małpia czaszka z powiekszoną mózgoczaszką i z jakimś naroślem na mózgoczaszce ;) . Bardzo fajna czacha :D. W sumie to może \"małpoludź\" z planety małp (niby małpa ale nie małpa).

Napisano

Jak tylko zobaczylem szkic to wiedzialem ze bedzie extra :D naprawde model wymiata :) pelen wypas pomysl nie nowy(iloz to joz bylo takich brutali w komiksach :) hehhe) ale twoj koles jest naprawde jednym z lepszych jakich widzialem (zrowno szkic jaki 3d) gratuluje

Napisano

musiacie sobie zaspiwc taka stara amerykanska piosenke .. ktora po tlumaczeniu leci tak ..\" cza--as jest po mojej sronie \"...... i nawt jesli nie ta postac nie wezmie udzialu w bitfie to nie mazna odmowic ci tego ze odwaliles kawal dobrej roboty .. haaa ale ja sie robie dobry na stare lata .... jeszce kiedys bym zaczol cie jechac za to ze ten koles jest taki a nie inny ale widac czlowiek madzeje na stare lata :D pozd .




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności