Napisano 4 Czerwiec 200420 l Hm... mi bardziej podchodzi w tym przypadku render FR :) spodnie i buty calkiem niezle, tylko ze te textury sprawiaja wrazenie jak by on sporo miedzy smola przebywal, te glebokie bruzy na spodniach to jak zaschnieta smola.
Napisano 11 Czerwiec 200420 l hoho zajebiście mi się podoba hehe My całym teamem od pół roku kleimy miasto grzebiąc się jak żółwie a tu prosze jedna osoba wszystko robi i idzie jak burza :D Postawiłeś dużo więcej na texturki (tym się różnimy :D ), ale przy animacji powinno wyjść zajebiście :D:D:D czekam na następne renderki :D:D:D p.s. widze że wkońcu nie jestem tu sam więc powracam do starego awatarka :D made the ganja be with you :D:D:D
Napisano 20 Czerwiec 200420 l Autor Nie było mnie tydzień i zniknęły wszystkie moje obrazki z forum :(. Ale nic to już wróciłem i to wrzuciłem. w 70% skonczona ta scenka.
Napisano 21 Czerwiec 200420 l Coraz bardziej mnie to przypomina Silent Hilla :D Fajowy ten ostatni render, zresztą reszta tez była gut:]
Napisano 21 Czerwiec 200420 l To ja napiszę tylko tyle: QL!! Brudno, ciemno i do domu daleko - to, co Tygryski lubią najbardziej :)
Napisano 22 Czerwiec 200420 l Fajne tekstury! Nie wiem co więcej dodać może tylko tyle, że czakam na całość.
Napisano 29 Czerwiec 200420 l Autor Dzieki za wszystkie komentarze :). Teraz nowe rendery, oczywiście jeszcze popracuje nad oświetleniem i detalami...
Napisano 29 Czerwiec 200420 l nie wiem czemu :]? ale na tych renderach gdzie widac kawalek ulicy wszystko wyglada jak maketa, tam gdzie nie widac ulicy jest ok.
Napisano 1 Lipiec 200420 l Autor dzieki za wasze opinie na temat mojej pracy. Myslalem ze zwrocicie mi uwage na kostke brukową. Zmniejszyłem ją nieco. Nizej zamieszczam porownanie starej i nowej kostki :). Pionier: hmm jak makieta ? ciekawe dlaczego... :)
Napisano 1 Lipiec 200420 l Chodniczek i kostka fajne. Natomiast naroza tych kamienic sa az nazbyt ponowe, zadnego zalamania...
Napisano 1 Lipiec 200420 l Hmmmm.... zrobiło się monotonnie, czekamy na coś nowego :P Kontynuuj :P :) Liczę na rychły koniec :)
Napisano 2 Lipiec 200420 l Autor Ma być nudno i mdło... a tak powaznie to dynamiki nada ruch i glowna postac z sercem świecącym na czerwono, oswietlenie i cienie np. gałęzi drzew, ptaki, stare gazety, liscie jesienne itp. No i muzyka :)
Napisano 2 Lipiec 200420 l mmm... zapowiada sie miodzio:) lewa kostka lepsza, na prawej jest bump za duzy.
Napisano 3 Lipiec 200420 l Autor Główny bohater - serce :) . nie chcialem zeby bylo landrynkowe, milutkie.. ma pasowac do calosci - do miasta.
Napisano 29 Lipiec 200420 l Autor Dawno mnie tu nie było i widze zmiany... Nie ma moich wcześniejszych obrazków :( i pewnie nikt już nie pamięta mojej pracy... :( . Mimo to pracuje dalej nad "Miastem" i zamieszczam głowe bohatera, który bedzie wystepował w tym filmiku.
Napisano 5 Sierpień 200420 l Autor To twarz jedynej postaci w całym filmiku. Ci, którzy nie pamiętają klimatu scen, powiem tyle, że wszystko obraca się w atmosferze zniszczenia, brudu i ogólnej szarości... :). Będzie ubrany w czapke, tylko właśnie zastanawiam sie w jaką - może macie jakieś pomysły ?? ;)
Napisano 6 Sierpień 200420 l Autor Beret za bardzo przypomina mi malarzy :P . Zrobilem taką czapke, akcja będzie rozgrywała się na jesień więc taka cieńka myśle, że będzie ok.
Napisano 6 Sierpień 200420 l szkoda że te ciuchy są takie płaskie i matowe... popracuj nad nimi jeszcze troszkę. Może w lepszym oświetleniu będzie się lepiej prezentować... bo kanał diffuse wygląda dobrze i myślę że tak może zostać...
Napisano 6 Sierpień 200420 l Autor Tak to wszystko będzie jeszcze inaczej oświetlone - to jest oświetlenie "robocze" żeby zobaczyć jak się to prezentuje. Płaskie to jest ?? dzieki za wskazówke, bo jak się siedzi przy tym godznami to już nic sie nie dostrzega ;) popracuje jeszcze nad tym. A co do złamania nosa to nie chcę z niego robić skończonego menela hehe
Napisano 11 Sierpień 200420 l No no no...bardzo ladnie sie to wszytko zapowiada... Juz czuc klimat...:) Pozdorwienia
Napisano 11 Sierpień 200420 l Fajnie się zapowiada. Super teksturki. Coż, że czekać trzeba - efekty na pewno warte będą tego czekania.
Napisano 11 Sierpień 200420 l Autor Zdaje sobie sprawe z tego, że Ci którzy mnie już kojarzą mają już dość domków w moim wykonaniu ;) ale zamieszczam je dlatego, żebysicie w razie co wskazali mi jakies błedy, bo ja już tyle tego zrobiłem ( a będzie jeszcze wiecej ), że nie widze juz nic hehe. Koniec jest blisko ;)
Napisano 11 Sierpień 200420 l ja jeszcze w kwesti postaci: moze jakies paski na swetrzze, takie albo na ramienu albo na mankiecie i przy sciagaczu w pasie, np bialy i czerwony, rozwaz to...
Napisano 11 Sierpień 200420 l Autor Skilo: Właśnie nawiazaniem jakby do wzorkow na czapce są gwiazdki na swetrze (biale) a w okolo czerwone kreski, być moze za słabo jest to widoczne, postaram sie jakos to bardziej uwidocznić albo jak mówisz zobacze jak z paskami sweter wygląda.
Napisano 28 Sierpień 200420 l gdzie cienie ? sztuczne przez to wyglada ... i Gie Ji by sie przydalo ..
Napisano 29 Sierpień 200420 l Autor Cienie i GI teraz są. Tylko, że jak przyszły tekstury to praktycznie tego nie widać :/ Szkoda, że nikt jeszcze nie napisał tutoriala o oświetleniu fotonach w scenach na zewnątrz... ;) To ma być światło lampy ulicznej
Napisano 29 Sierpień 200420 l Co tam GI, texturki wszytko nadrabiają :) bardzo fajny klimat, to światło jest fantastyczne. Pozdrawiam
Napisano 29 Sierpień 200420 l klimat jest, ale wciąż wiele niedociągnięć. Kosze są identyczne, to widać bardzo. ściana nawet może być, ale rzuca się w oczy to, że tekstura jest ręcznie malowana, widać ewidentne pociągnięcia brusha. światło nie wiadomo skąd i dlaczego pada, jeśli to ma być lampa, to pod innym kątem i trochę szerzej...
Napisano 29 Sierpień 200420 l Autor Salvador : pomijając kosze to te pociągnięcia brusha są celowe - scenka ma odbiegać od superrealizmu - nic trudnego zrobić cyfrówką zdj. i później nałożyć na obiekt ;). Ja chcę nadać całej pracy innego charakteru właśnie takiego rysowanego ( różnie mi to narazie wychodzi ) - zobacz na światło lampy - też jest jakby narysowane, narazie są to testy całej animacji. dzieki za wszystkie komentarze i podpowiedzi
Napisano 31 Sierpień 200420 l Autor Kolejny domek :P jeszcze 4 i 70 % teksturowania "Miasta" wykonane. Dla przyponienia oto to miasto :)
Napisano 31 Sierpień 200420 l niom, widać hmmm... to miasto mi coś przypomina, tylko jeszcze nie wiem co....
Napisano 31 Sierpień 200420 l tak jak najbardziej, widac i widac ze to kawal dobrej roboty bedzie,,, szkoda tylko ze takie straszne tepo narzuciles: ], ale wiem ze warto czekac: ]
Napisano 4 Wrzesień 200420 l Autor Kolejny domek :P Penie juz co poniektorzy mają dosc moich budynkowa ;) jeszcze 3 i koniec. Te zamurowane okna mają swój klimat
Napisano 4 Wrzesień 200420 l co do postaci to ten sweterek to takie 3 ruloniki...moze podciagnij mu rekawy albo zrob sciagacze co do spodni to tez wrazenie rulonikow ... pobaw sie jeszcze poz ...a domki wypas:)
Napisano 13 Wrzesień 200420 l Autor Poprawilem troche postać i ubranie. Pobawiłem sie Bipedem. Co o tym sądzicie ??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto