Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hm... mi bardziej podchodzi w tym przypadku render FR :) spodnie i buty calkiem niezle, tylko ze te textury sprawiaja wrazenie jak by on sporo miedzy smola przebywal, te glebokie bruzy na spodniach to jak zaschnieta smola.

  • Odpowiedzi 232
  • Wyświetleń 33,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hoho zajebiście mi się podoba

hehe My całym teamem od pół roku kleimy miasto grzebiąc się jak żółwie a tu prosze jedna osoba wszystko robi i idzie jak burza :D

Postawiłeś dużo więcej na texturki (tym się różnimy :D ), ale przy animacji powinno wyjść zajebiście :D:D:D

czekam na następne renderki :D:D:D

 

p.s. widze że wkońcu nie jestem tu sam więc powracam do starego awatarka :D

made the ganja be with you

:D:D:D

Napisano
  • Autor

Nie było mnie tydzień i zniknęły wszystkie moje obrazki z forum :(. Ale nic to już wróciłem i to wrzuciłem. w 70% skonczona ta scenka.

Napisano

Coraz bardziej mnie to przypomina Silent Hilla :D Fajowy ten ostatni render, zresztą reszta tez była gut:]

Napisano

To ja napiszę tylko tyle: QL!! Brudno, ciemno i do domu daleko - to, co Tygryski lubią najbardziej :)

Napisano
  • Autor

Dzieki za wszystkie komentarze :). Teraz nowe rendery, oczywiście jeszcze popracuje nad oświetleniem i detalami...

Napisano

nie wiem czemu :]? ale na tych renderach gdzie widac kawalek ulicy wszystko wyglada jak maketa, tam gdzie nie widac ulicy jest ok.

Napisano
  • Autor

dzieki za wasze opinie na temat mojej pracy. Myslalem ze zwrocicie mi uwage na kostke brukową. Zmniejszyłem ją nieco. Nizej zamieszczam porownanie starej i nowej kostki :).

Pionier: hmm jak makieta ? ciekawe dlaczego... :)

Napisano

Chodniczek i kostka fajne. Natomiast naroza tych kamienic sa az nazbyt ponowe, zadnego zalamania...

Napisano

Hmmmm.... zrobiło się monotonnie, czekamy na coś nowego :P Kontynuuj :P :) Liczę na rychły koniec :)

Napisano
  • Autor

Ma być nudno i mdło... a tak powaznie to dynamiki nada ruch i glowna postac z sercem świecącym na czerwono, oswietlenie i cienie np. gałęzi drzew, ptaki, stare gazety, liscie jesienne itp. No i muzyka :)

Napisano
  • Autor

Główny bohater - serce :) . nie chcialem zeby bylo landrynkowe, milutkie.. ma pasowac do calosci - do miasta.

Napisano
  • Autor

Dawno mnie tu nie było i widze zmiany... Nie ma moich wcześniejszych obrazków :( i pewnie nikt już nie pamięta mojej pracy... :( . Mimo to pracuje dalej nad "Miastem" i zamieszczam głowe bohatera, który bedzie wystepował w tym filmiku.

 

 

head.jpg

Napisano
  • Autor

To twarz jedynej postaci w całym filmiku. Ci, którzy nie pamiętają klimatu scen, powiem tyle, że wszystko obraca się w atmosferze zniszczenia, brudu i ogólnej szarości... :).

 

Będzie ubrany w czapke, tylko właśnie zastanawiam sie w jaką - może macie jakieś pomysły ?? ;)

 

twarz.jpg

Napisano
  • Autor

Beret za bardzo przypomina mi malarzy :P . Zrobilem taką czapke, akcja będzie rozgrywała się na jesień więc taka cieńka myśle, że będzie ok.

 

Bohater.jpg

Napisano

nos mu złam

Napisano

szkoda że te ciuchy są takie płaskie i matowe... popracuj nad nimi jeszcze troszkę. Może w lepszym oświetleniu będzie się lepiej prezentować... bo kanał diffuse wygląda dobrze i myślę że tak może zostać...

Napisano
  • Autor

Tak to wszystko będzie jeszcze inaczej oświetlone - to jest oświetlenie "robocze" żeby zobaczyć jak się to prezentuje. Płaskie to jest ?? dzieki za wskazówke, bo jak się siedzi przy tym godznami to już nic sie nie dostrzega ;) popracuje jeszcze nad tym. A co do złamania nosa to nie chcę z niego robić skończonego menela hehe

Napisano

No no no...bardzo ladnie sie to wszytko zapowiada...

Juz czuc klimat...:)

 

Pozdorwienia

Napisano

czuć, czuć.. tylko czekać trzeba długo :P

Napisano
  • Autor

Zdaje sobie sprawe z tego, że Ci którzy mnie już kojarzą mają już dość domków w moim wykonaniu ;) ale zamieszczam je dlatego, żebysicie w razie co wskazali mi jakies błedy, bo ja już tyle tego zrobiłem ( a będzie jeszcze wiecej ), że nie widze juz nic hehe.

 

Koniec jest blisko ;)

Napisano

ja jeszcze w kwesti postaci:

moze jakies paski na swetrzze, takie albo na ramienu albo na mankiecie i przy sciagaczu w pasie, np bialy i czerwony, rozwaz to...

Napisano
  • Autor

Skilo: Właśnie nawiazaniem jakby do wzorkow na czapce są gwiazdki na swetrze (biale) a w okolo czerwone kreski, być moze za słabo jest to widoczne, postaram sie jakos to bardziej uwidocznić albo jak mówisz zobacze jak z paskami sweter wygląda.

Napisano

gdzie cienie ?

sztuczne przez to wyglada ... i Gie Ji by sie przydalo ..

Napisano
  • Autor

Cienie i GI teraz są. Tylko, że jak przyszły tekstury to praktycznie tego nie widać :/ Szkoda, że nikt jeszcze nie napisał tutoriala o oświetleniu fotonach w scenach na zewnątrz... ;)

 

To ma być światło lampy ulicznej

 

kosze.jpg

Napisano

Co tam GI, texturki wszytko nadrabiają :) bardzo fajny klimat, to światło jest fantastyczne.

 

Pozdrawiam

Napisano

klimat jest, ale wciąż wiele niedociągnięć.

Kosze są identyczne, to widać bardzo. ściana nawet może być, ale rzuca się w oczy to, że tekstura jest ręcznie malowana, widać ewidentne pociągnięcia brusha.

światło nie wiadomo skąd i dlaczego pada, jeśli to ma być lampa, to pod innym kątem i trochę szerzej...

Napisano
  • Autor

Salvador : pomijając kosze to te pociągnięcia brusha są celowe - scenka ma odbiegać od superrealizmu - nic trudnego zrobić cyfrówką zdj. i później nałożyć na obiekt ;). Ja chcę nadać całej pracy innego charakteru właśnie takiego rysowanego ( różnie mi to narazie wychodzi ) - zobacz na światło lampy - też jest jakby narysowane, narazie są to testy całej animacji.

 

dzieki za wszystkie komentarze i podpowiedzi

Napisano
  • Autor

Kolejny domek :P jeszcze 4 i 70 % teksturowania "Miasta" wykonane.

 

Domy_inne.jpg

 

 

Dla przyponienia oto to miasto :)

 

miasto_all.jpg

Napisano

tak jak najbardziej, widac i widac ze to kawal dobrej roboty bedzie,,, szkoda tylko ze takie straszne tepo narzuciles: ], ale wiem ze warto czekac: ]

Napisano
  • Autor

Kolejny domek :P Penie juz co poniektorzy mają dosc moich budynkowa ;) jeszcze 3 i koniec. Te zamurowane okna mają swój klimat

 

inne.jpg

Napisano

Okna idealne :P LOL :)

Napisano

co do postaci to ten sweterek to takie 3 ruloniki...moze podciagnij mu rekawy albo zrob sciagacze co do spodni to tez wrazenie rulonikow ... pobaw sie jeszcze

 

poz ...a domki wypas:)

Napisano
  • Autor

Poprawilem troche postać i ubranie. Pobawiłem sie Bipedem. Co o tym sądzicie ??

 

WIP_1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.