Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hm... mi bardziej podchodzi w tym przypadku render FR :) spodnie i buty calkiem niezle, tylko ze te textury sprawiaja wrazenie jak by on sporo miedzy smola przebywal, te glebokie bruzy na spodniach to jak zaschnieta smola.

  • Odpowiedzi 232
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hoho zajebiście mi się podoba

hehe My całym teamem od pół roku kleimy miasto grzebiąc się jak żółwie a tu prosze jedna osoba wszystko robi i idzie jak burza :D

Postawiłeś dużo więcej na texturki (tym się różnimy :D ), ale przy animacji powinno wyjść zajebiście :D:D:D

czekam na następne renderki :D:D:D

 

p.s. widze że wkońcu nie jestem tu sam więc powracam do starego awatarka :D

made the ganja be with you

:D:D:D

Napisano

Nie było mnie tydzień i zniknęły wszystkie moje obrazki z forum :(. Ale nic to już wróciłem i to wrzuciłem. w 70% skonczona ta scenka.

Gość User190
Napisano

To ja napiszę tylko tyle: QL!! Brudno, ciemno i do domu daleko - to, co Tygryski lubią najbardziej :)

Napisano

dzieki za wasze opinie na temat mojej pracy. Myslalem ze zwrocicie mi uwage na kostke brukową. Zmniejszyłem ją nieco. Nizej zamieszczam porownanie starej i nowej kostki :).

Pionier: hmm jak makieta ? ciekawe dlaczego... :)

Gość User190
Napisano

Hmmmm.... zrobiło się monotonnie, czekamy na coś nowego :P Kontynuuj :P :) Liczę na rychły koniec :)

Napisano

Ma być nudno i mdło... a tak powaznie to dynamiki nada ruch i glowna postac z sercem świecącym na czerwono, oswietlenie i cienie np. gałęzi drzew, ptaki, stare gazety, liscie jesienne itp. No i muzyka :)

Napisano

Dawno mnie tu nie było i widze zmiany... Nie ma moich wcześniejszych obrazków :( i pewnie nikt już nie pamięta mojej pracy... :( . Mimo to pracuje dalej nad "Miastem" i zamieszczam głowe bohatera, który bedzie wystepował w tym filmiku.

 

 

head.jpg

Napisano

To twarz jedynej postaci w całym filmiku. Ci, którzy nie pamiętają klimatu scen, powiem tyle, że wszystko obraca się w atmosferze zniszczenia, brudu i ogólnej szarości... :).

 

Będzie ubrany w czapke, tylko właśnie zastanawiam sie w jaką - może macie jakieś pomysły ?? ;)

 

twarz.jpg

Napisano

Beret za bardzo przypomina mi malarzy :P . Zrobilem taką czapke, akcja będzie rozgrywała się na jesień więc taka cieńka myśle, że będzie ok.

 

Bohater.jpg

Napisano

szkoda że te ciuchy są takie płaskie i matowe... popracuj nad nimi jeszcze troszkę. Może w lepszym oświetleniu będzie się lepiej prezentować... bo kanał diffuse wygląda dobrze i myślę że tak może zostać...

Napisano

Tak to wszystko będzie jeszcze inaczej oświetlone - to jest oświetlenie "robocze" żeby zobaczyć jak się to prezentuje. Płaskie to jest ?? dzieki za wskazówke, bo jak się siedzi przy tym godznami to już nic sie nie dostrzega ;) popracuje jeszcze nad tym. A co do złamania nosa to nie chcę z niego robić skończonego menela hehe

Napisano

czuć, czuć.. tylko czekać trzeba długo :P

Napisano

Zdaje sobie sprawe z tego, że Ci którzy mnie już kojarzą mają już dość domków w moim wykonaniu ;) ale zamieszczam je dlatego, żebysicie w razie co wskazali mi jakies błedy, bo ja już tyle tego zrobiłem ( a będzie jeszcze wiecej ), że nie widze juz nic hehe.

 

Koniec jest blisko ;)

Napisano

ja jeszcze w kwesti postaci:

moze jakies paski na swetrzze, takie albo na ramienu albo na mankiecie i przy sciagaczu w pasie, np bialy i czerwony, rozwaz to...

Napisano

Skilo: Właśnie nawiazaniem jakby do wzorkow na czapce są gwiazdki na swetrze (biale) a w okolo czerwone kreski, być moze za słabo jest to widoczne, postaram sie jakos to bardziej uwidocznić albo jak mówisz zobacze jak z paskami sweter wygląda.

Napisano

Cienie i GI teraz są. Tylko, że jak przyszły tekstury to praktycznie tego nie widać :/ Szkoda, że nikt jeszcze nie napisał tutoriala o oświetleniu fotonach w scenach na zewnątrz... ;)

 

To ma być światło lampy ulicznej

 

kosze.jpg

Napisano

klimat jest, ale wciąż wiele niedociągnięć.

Kosze są identyczne, to widać bardzo. ściana nawet może być, ale rzuca się w oczy to, że tekstura jest ręcznie malowana, widać ewidentne pociągnięcia brusha.

światło nie wiadomo skąd i dlaczego pada, jeśli to ma być lampa, to pod innym kątem i trochę szerzej...

Napisano

Salvador : pomijając kosze to te pociągnięcia brusha są celowe - scenka ma odbiegać od superrealizmu - nic trudnego zrobić cyfrówką zdj. i później nałożyć na obiekt ;). Ja chcę nadać całej pracy innego charakteru właśnie takiego rysowanego ( różnie mi to narazie wychodzi ) - zobacz na światło lampy - też jest jakby narysowane, narazie są to testy całej animacji.

 

dzieki za wszystkie komentarze i podpowiedzi

Napisano

tak jak najbardziej, widac i widac ze to kawal dobrej roboty bedzie,,, szkoda tylko ze takie straszne tepo narzuciles: ], ale wiem ze warto czekac: ]

Napisano

Kolejny domek :P Penie juz co poniektorzy mają dosc moich budynkowa ;) jeszcze 3 i koniec. Te zamurowane okna mają swój klimat

 

inne.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności