gawel72 Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 Hello wszystkim.. Wpadł mi do głowy pewien beznadziejny pomysł. Nie wiem czy jeszcze go nie zmienię, ale na razie jest taki. Wymyśliłem se takie coś: Scena będzie przedstawiać nie odległą przyszłość może 2040. Taka jedna mści się za to ,że wymordowali jej plemię, w którym się wychowała i teraz się mści na tych wszystkich co za tym stoją. Wiem że bezsensu, ale liczy się efekt końcowy :D Pozycje postaci mogą jeszcze ulec zmianie, poobmyślam jeszcze wszystko po kolei. Ubiore tych ludzi, którzy obrywają w jakieś stroje, dam im jakieś bronie itp. Na razie daję screen z manekinami: http://img135.imageshack.us/img135/8241/conceptbbcu2.jpg
jaras Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 witaj w bitwie - powodzenia ! co do daty to proponuję dać bardziej odległą (np. 2240) bo w roku 2040 raczej niewiele się zmieni
Dark Rider Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 ...jako noobek w fachu ale "zawodowy" widz mogę dać jedną radę ... laska musi być ostra ;] i gorąca i nikt nie będzie specjalnie patrzył na resztę :D
gawel72 Napisano 20 Grudzień 2007 Autor Napisano 20 Grudzień 2007 Zacząłem coś modelować i tyle na razie mam.. Pierwszy raz modelowałem z boxa i bez refek jakichkolwiek, mam nadzieję, że nie wyszlo to na złe. Oczywiście będę jeszcze pracowal nad rysami twarzy, a potem jakiś wyraz twarzy jej dam. Liczę na jakąś krytykę. :D http://img515.imageshack.us/img515/2293/rachunek00vk0.jpg http://img215.imageshack.us/img215/3931/rachunek00wiredf2.jpg
Gomez Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Wyglada fajne. Siatka tez jesli te poligony w kaciku ust sie nie lacza, jesli sie lacza to blee :) Koncepcik spoko tylko podaw sie jeszcze kamera, np daj ja blizej ktorejs z postaci, nizej, wyzej itp. Powodzenia.
Tomala Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Mi się w siatce te podłużne polygony na policzkach nie podobają ale sama topologia jest poprawna. Dawaj dalej laska musi być ostra tak jak pisał Dark Rider :) Powodzenia!
gawel72 Napisano 20 Grudzień 2007 Autor Napisano 20 Grudzień 2007 Dzięi za komenty Gomez: Dzięki, poligony w kąciku ust się nie łączą :) http://img258.imageshack.us/img258/7391/80681062ky5.jpg Tomala: Te podłużne poligony jeszcze zagęszcze. PS: Wygląda to w ogóle na warz kobiety :D?
Gomez Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Wyglada, zwlaszcza z przodu. Sproboj cofnac troche brode nie ruszajac policzkow. Z profilu to juz ciezko powiedziec czy to kobieta.
gawel72 Napisano 22 Grudzień 2007 Autor Napisano 22 Grudzień 2007 Zrobiłem parę zmian, mam nadzieję, że to coś poprawiło. http://img529.imageshack.us/img529/8141/rachunek01wirelm0.jpg http://img297.imageshack.us/img297/1760/rachunek01gv3.jpg PS: Zapomniałem do końca pociągnąć dwóch edges'ów wychodzących z ucha.
Gomez Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 Dla czego nie pokazujesz ze smoothem? Z profilem jest nadal cos nie tak. Musisz kombinowac, kilka poly bardzie w jedna strone lub w druga to duza roznica - to sie nazywa modelowanie. Powaznie.
Ania Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 W widoku z boku, ucho jest za daleko twarzy, oczy powinny być głębiej.
gawel72 Napisano 27 Grudzień 2007 Autor Napisano 27 Grudzień 2007 Dzięki za komenty, dorobiłem trochę ciała... :D
mateusz_s Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 niezly koncept, taki martixowy :) ciałko tez niczego sobie :)
Gomez Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 Twarz wyglada fajnie ale sprobowalbym skrocic nos, tzn wszystko co jest wokol oczu obnizyc (luki brwiowe tez) a czubk nosa zostawic tam gdzie jest. Nie twierdze ze bedzie lepiej, ja po prostu tak proboje az jestem zadowolony. Wokol oka masz duzo loopow. Jakbys kilka w srodku polaczyl bylo by latwiej zapanowac nad siatka. Teraz przez to tworzy sie dziwna krawedz na policzku. Gorna powieka przy zewnetrznym kaciku oka za szybko opada a potem jest prawie pozioma. Zrob ja bardziej wybrzuszona do gory. Cialko wyglada obiecujaco :) Oprocz tego ze wyglada jakby miala majtki. Miesien piersiowy w miejscu gdzie przechodzi w piers wyglada troche nie tak. To kwestia siatki bo widac ze wiesz o co kaman. Zastanow sie nad proporcjami miednicy i klatki piersiowej u kobiet.
gawel72 Napisano 27 Grudzień 2007 Autor Napisano 27 Grudzień 2007 Dzięki za komenty Gomez: Dzięki, jeszcze popracuję nad tym co napisałeś. Taki mały up. Zmieniłem siatkę na dole z przodu. Nie wiem czy plecy czasem za płaskie nie zrobiłem i czy łopatki są dobre. http://img201.imageshack.us/img201/1613/rachunek03wiregn6.jpg http://img182.imageshack.us/img182/5617/rachunek03mz8.jpg http://img182.imageshack.us/img182/1391/rachunek03aac2.jpg
Destroyer Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 siatka już lepsza i nie ma tych siedmokątów! spróbuj zrobić same quady :P modelik całkiem fajny wymaga jeszcze troche pracy ale jest nieźle w okolicy pasa nad pupcią są takie dwa delikatne wgłębienia, u Ciebie to są kreski i pupa jak by powiedzieł Superoko taka babochłopa :) daj jej trochę tłuszczu po boczkach pośladków bo takie wklęśnięcia mają faceci łopatka chyba jeszcze trochę za mała daj ja troszkę w dół
gawel72 Napisano 28 Grudzień 2007 Autor Napisano 28 Grudzień 2007 Dzięki za komentarz fikołek. A o jakie wgłębienia chodzi? Narysujesz na screenie gdzie mają być, bo nie do końca wiem o co chodzi. :D A co do pupci ;D i łopatek to jeszcze popracuję. A co do tych 3165 kątów to usunę wszystkie i będą tylko i wyłącznie czworokąty, mam po prostu taki dziwny styl modelowania, że edgesy ciągnę dalej jak skończę modelować to miejsce gdzie zaczynają się te loopy. PS; Faceci jakoś mi lepiej wychodzą niż kobiety.. ;D
Destroyer Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 oki na pierwszym twój model z zaznaczonym mniej więcej miejscem potem inny model i kawałek refki od RK na którym też widać o co chodzi i jeszcze refka tyłeczków :) jak widać wszystkie ładne tyłeczki są okrąglutkie nie ma wklęśnięć na pośladkach :) na jedym też dobrze widać to o czym mówiłem wyżej :) klik tylko od 18 :)
gawel72 Napisano 28 Grudzień 2007 Autor Napisano 28 Grudzień 2007 Mam nadzieję, że dobrze mi to wyszło :D PS: Jak widać niektórych edgesów nie pociągłem jeszcze do końca.
Destroyer Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 tyłeczek jeszcze za mało pełny :) wzoruj się na tej refce którą podrzuciłem wyżej best of the best tyłeczken :D
gawel72 Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 A co jeszcze brakuje :D? Za mało okrągła?
SUPER_OkO Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Choelra co ma dupa i cyce do tematu czy do samej sceny skoro i tak jej tam nie widac.. skupiacie sie na pierdolach ktore i tak w efekcie koncowym beda zasloniete.. lub ich nie bedzie wogole. Bardziej skup sie na proporcjach zeby to wszystko gralo, cialo ma za dlugie prawdopodobnie przez ta dlugasna klatke piersiowa.. zebra schodza za bardzo w dol. Glowa no za 40 lat to nie wiadomo jak bedziemy wygladac. Podnies czolo do gory... wsumie to poprostu oczy sa za wysoko, co powoduje, ze nos jest za dlugi a czola za niskie.. popracuj nad ksztaltem kosci policzkowych.. luk brwiowy jak u monalizy czyli niezbyt pieknie... ucho gumowe rozwalkowane .. troche jeszcze przed toba, scena jest dynamiczna wiec mozna ukryc pare rzeczy stosujac rozne triki.. takze zostaw suty w spokoju i lec dalej.
gawel72 Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 Super_Eye dzięki za konkrety, postaram się jeszcze dopracować co wymieniłeś. Tylko z żebrami nie do końca się zgadzam. Żebra kończą się mniej więcej w środku od szyi do końca bioder. tutaj pokaże: http://img266.imageshack.us/img266/4950/klatalj1.jpg I jeszcze update. Nie wiem czy te kości bioder dobrze wystają, zawsze mam z tym problem.
mateusz_s Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 no no, ale sztuka :D ale nie ma przypadkiem za chudych ramion?
Tomala Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Przejście z tułowia w ramiona to to do czego bym się najbardziej przyczepił no i jeszcze może klatka piersiowa dziwnie wygląda na widoku z boku. Pozdrawiam.
gawel72 Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 Co jest dokładnie z klatką z boku? Zły kształt ma? A co do grubości ramion o chyba dobrze jest.
Ania Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Pod pachami ma dziwnie poukładane, mięsień na ramieniu za bardzo wystaje. Być może to będzie łatwiej dopasować jeśli zamiast T-pose zrobisz tak: O ___O___ /|\ zamiast | / | \ | / \ / \ / \ / \ (czyli ręce spuszczone w krztałcie choinki).
Tomala Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Sama klatka jest dobra tylko u dziewczyn to patrząc z boku na wysokości tyłka powinno być szerzej od klatki bez piersi do takiego wniosku doszedłem oglądając różne zdjęcia ale może się mylę. Mógłbyś jej jeszcze dodać trochę ciała na tyłku ;)
gawel72 Napisano 30 Grudzień 2007 Autor Napisano 30 Grudzień 2007 Ania: Trochę zmieniłem pachy w tym updacie, mam nadzieje, że wyszło to na lepsze. :D A co do tego mięśnia to chodzi Ci o deltoida, który rozpoczyna całą rękę? Mnie się zdaje, że długość jest dobra, mi się kończy w połowie ramienia http://img413.imageshack.us/img413/3162/asio0.jpg. Tomala: Narysujesz mi to :D? Bo do końca wiem na jakiej wysokości, czy tam gdzie się zaczyna tyłek czy tam gdzie się kończy na dole. Albo masz może jakieś zdjęcia? A tu update. Ciągle mam wątpliwości do tych nóg... I jeszcze trochę miejsce gdzie kość biodra wystaję posunąłem do przodu. I jeszcze pytanie, czy pępek nie powinien być wyżej? Bo dręczy mnie to ciągle, bo pępek raczej będzie widać.
gawel72 Napisano 1 Styczeń 2008 Autor Napisano 1 Styczeń 2008 Dorobiłem dłoń, ale muszę jeszcze nad nią popracować, już jest początek butów, tylko zastanawiam się czy zostawić je do kolan czy o połowę obniżyć? Zmieniłem też trochę siatkę w pobliżu kolana. Myślę, że skomentujecie to chociaż paroma słowami. xD
Destroyer Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 . Myślę, że skomentujecie to chociaż paroma słowami. xD post Ci się zdublował :D a poza tym jakieś dziwne ma te ciało, butki do poprawy i dłonie za malutkie i za płaskie o tym że wyglądają trochę jak parówki nie wspomnę :) ale jak już się wspomniało :D nie wie czy warto wszystko tak poprawiać na super zależy od tego co i jak będzie w scenie widać ale dłonie to popraw :D cheers!
gawel72 Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 No na razie ma parówki zamiast palców.. :D ale jak już pisałem popracuję jeszcze nad dłonią. Butki to na razie ogólny zarys, jeszcze nie wiem czy je skrócę czy nie, czy jeszcze oprócz tego coś z nimi zrobię. Jak radzicie? Fałdki dodać w ZB czy wymodelować? A czemu ciało dziwne? Dasz jakieś wskazówki? Może na przyszłość mi się przydadzą i może jeszcze je wykorzystam w tym modelu. I zastanawiam się czy opłaca się poprawiać mięsień na ramieniu ,bo jak patrze na swój to widzę różnice między tym co wymodelowałem. Edit: Zmieniłem siatkę na obojczyku. http://img175.imageshack.us/img175/9384/qsnh3.jpg http://img116.imageshack.us/img116/6891/qswireym5.jpg
Destroyer Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 fałdki to lepiej w Zbryshu dodaj nie ma najmniejszego sensy dłubać ich w modelu co do ciała to coś mi nie pasuje ale ciężko mi zdefiniować co :) z przodu jest raczej oki ale z tyłu jakoś sztywno, kolana , łokcie i te dwie kreski nad pasem coś mi nie pasują
gawel72 Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 Ok, postaram się coś zrobić z tym co napisałeś, a obojczyk może być? Czy zostawić ten wcześniejszy?
gawel72 Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 Dorobiłem proste ubrania, które zfałduje w zbłashu. Zacząłem też modelować scene i drugą postać.
Ania Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Nogi patykowate. Kciuk w złym miejscu. Twarz bardzo ładna. Buty wyglądają jak gumowce.
eco Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 ...ogolnie to modelowanie idzie - rzeczywiscie przydaloby sie poprawic nieco panne bo taka kolkowata nieco- chyba glownie przez nogi- najbardziej zastanawia mnie jednak sama mysl przewodnia pracy bo przeczytalem temat [...] :) potem twoj opis w pierwszym poscie...i sie ucieszylem ze jeszcze myslisz nad tematem bo opis taki jakis nijaki- niczym fabula taniego kina akcji produkcji USA z Dolph'ą Lundgren
Agent_74 Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Proponuję skupić sie na wydobyciu kośćca z pod tej ladnej siatki "ciala".Bo z siatki jak widze to z modelowaniem dajesz sobie wyśmienicie rade:) Nie wiem jaki masz typ pieknej kobiety ale czy kojarzysz taką modelke i aktorkę Olgę Kurylenko:) Nie chodzi mi tu o biust czy coś tam ale w Twym modelu brak cech kobiecości takiej ekstra:)Za szerokie biodra mym zdaniem w stosunku do ramion i na odwrót ramiona idą zbyt równo na linii szerokości bioder Tawrz zapowiada sie ciekawie:)Radziłbym w twarzy babki podklarować czolo:) kosci policzkowe i ciut ciut usmuklić brode albo szyję (chodzi mi o kwint esencje kobiecości piekna twarzy kobiety:)
gawel72 Napisano 5 Styczeń 2008 Autor Napisano 5 Styczeń 2008 Ania: Dzięki. A co dokładniej z kciukiem? Przesunąć go bardziej w stronę palców? Albo za wysoko jest? A co do nóg to hmm.. Chodzi, że są takie chude? :D Albo chodzi o to, że mięśnie mogły by być bardziej widoczne? Mnie też te gumowce coś nie pasują, masz może jakieś zdjęcia jakiś fajnych takich butów na obcasie? dzięki Eco: Spróbuję jeszcze coś zrobić z tym modelem. A co do tej fabuły, to raczej fabuła w stilach moim zdaniem ma mniejsze znaczenie niż np. jak robi się animacje, bo mógłbym całkiem inną historyjke wymyślić, a przedstawić ją w podobny sposób. :D Agent_47: Znaczy mam bardziej uwidocznić kości? :D A co do tej olgi to nie wiem kto to jest.. A co do bioder to widziałem już chyba szersze, może na razie takie zostawie, bo nie wiem czy się wyrobię na czas, jak już tak długo ciągne ten jeden model. Może nie będzie tego za bardzo widać na końcowym renderze. A twarzy to będę musiał jeszcze jakąś mimikę zafundować. :D Jeszcze nie wiem do końca jak by miała ta twarz ostatecznie wygladać. Może zrobić otwarte usta przyciśnięte zęby i brwi zmarszczone? Jak widzę teraz jakie modele są w innych wątkach to już widzę jak mi słabo idzie.. xD
Ania Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 Kciuk powinien być trochę niżej niż palce, nie na tej samej płaszczyźnie. Jak położysz rękę na stole to jest płasko, ale jak tylko ją swobodnie podniesiesz to kciuk idzie w dół. No i nie powinien odstawać prostopadle od ręki. Nogi - ciut za chude, ale głównie chodzi o to że są idealnie proste, a prawdziwe nogi są bardziej powyginane w boki. Mięśnie niekoniecznie, nie każdy ma mięśnie, ale tak teraz patrze to kolan nie widać.
Gomez Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 Jak widzę teraz jakie modele są w innych wątkach to już widzę jak mi słabo idzie.. xD Wez sie w garsc ! ;) Mnie tez czasem rece opadaja jak widze co inni robia :) Z nogami chodzi mniej wiecej o to ze powinienes przesunac kolana bardziej do srodka. Mniej wiecej. Piszczele tez sa wygiete w luk patrzac z przodu. Posrodku piszczele sa wygiete na zewnatrz a przy kolanie i kostce nogi stykaja sie ze soba. Kozaczki mozesz zrobic tak samo jak zwykle szpilki, bedzie seksownie :) Czyli cienki obcas - szpilka. Fikolek ma na pewno jakies fajne refki chociaz on nie robil kozakow.
Agent_74 Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 Dla przybliżenia ideału kobiecości jaki można by w Twym modelu zastosować to podsylam Ci zdjątka tej modelki-aktorki, o której Ci pisałem w mym ostatnim poście;) P.S Mam tylko nadzieje ,że nikomu z adminów tego forum sie nei naraże za pokazywanie takich zdjatek hehehe;)milego modelowania po uprzednim poszukaniu i zgłebieniu tej postaci:)hehe JEŚLI BEDZIESZ POTRZEBOWAŁ JAKICH REFEK TWARZY KOBIECYCH TO ŚMIAŁO MOŻESZ PISAĆ DO MNIE A JA JUŻ COŚ DLA CIEBIE ZNAJDE:)a CO DO OWEJ OLGI TO GRAŁA W NAJNOWSYZM SWYM FILMIE "HITMAN":))GRAŁA JAKO NIKE:)a CO DO LEPSZEGO MODELOWANIA TO JAK CHCESZ MOGE CI PODESŁAĆ BARDZO DOBRY TUTEK JAK NALEZY ZBUDOWAĆ DOBRĄ SIATKE ABY DOBRZE WYSZEDŁ KOŚCIEC TAKZE NIE ZRAŻAJ SIĘ PRZYCINKAMI ,ZE TWÓJ MODEL JEST SŁABY (NO CÓZ POCZĄTKI SĄ TRUDNE WALCZ DO KOŃCA:)bĘDZIE DOBRZE;)
gawel72 Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 Gomez: Dzięki. ;) Poprawię te nogi, w sumie to wiedziałem że kolana są bardziej do środka wygięte, a piszczele na odwrót, tylko może po prostu za mało widoczne to zrobiłem na modelu. xD Agent_007.. yyy... znaczy 74 :P : Dzięki za zdjęcia. xD I dalsze screeny ze sceny. Chyba te rozrzucone po ziemi kawałki zrobię ręcznie, bo na razie są one zrobione Parray'em
gawel72 Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 Zmieniłem kolana, piszczele i obniżyłem kciuka jak radziliście. Musze skończyć jużten model za conajmniej dwa dni bo się nie wyrobie
eco Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 nieco ta reka jak napuchnieta - chodzi mi konkretnie o miejsce przejsca dloni w przedramie http://www.drawfurry.com/?p=24 przyjrzyj sie tez lydkom i udom- wypadaloby by te nogi mialy bardziej ponetne ksztalty ;)...choc moze sie myle ale bazuje na fragmencie ;)
gawel72 Napisano 8 Styczeń 2008 Autor Napisano 8 Styczeń 2008 Eco: Ok poprawie jeszcze, ... no właśnie, mnie też wygląda na napuchniętą.. :D Mateusz_S: Jakie? Chodzi o zdjęcia. xD? A tu chciałem sobie zobaczyć jak działa morpher no i.i.i.... właśnie raz działa, a raz nie, albo ja po prostu jestem taki tępy.... Poniżej umieszczam link do filmiku (z góry przepraszam za jego wagę i rozdzielczość, nie mam na kompie żadnych programów do obróbki filmów, a cam studio ostatnio używałem rok temu i nie umiem znaleść gdzie się zmienia, żeby na mniejszą rozdzielczość nagrywał), który pokazuje mój głupi problem. xD Dzięki za pomoc. http://rapidshare.com/files/82241290/Problem.rar
Tomala Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Może dlatego że dwa razy wrzucasz do morphera tą samą siatkę tzn. ta sama nazwa- box04. Za pierwszym razem ładnie działa, może spróbuj skopiować od razu dwie kopie(żeby się różniły nazwą i na każdej wymodelować inną mimikę i załadować obydwie do morphera. Inna możliwość - sprawdź czy kopia składa się z identycznej liczby vertexów bo czasami jak przesuwasz vertexa z soft sellection to możesz złapać delikatnie jakiegoś leżącego na osi symetrii a wiesz jak to jest z modyfikatorem symmetry zależnie od ustawienia threshold mogą się pojawić jakieś dodatkowe vertexy na łączeniu połówek można je łatwo znaleźć modyfikatorem STL check.
Rekomendowane odpowiedzi