Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hello wszystkim.. Wpadł mi do głowy pewien beznadziejny pomysł. Nie wiem czy jeszcze go nie zmienię, ale na razie jest taki.

Wymyśliłem se takie coś:

Scena będzie przedstawiać nie odległą przyszłość może 2040. Taka jedna mści się za to ,że wymordowali jej plemię, w którym się wychowała i teraz się mści na tych wszystkich co za tym stoją.

Wiem że bezsensu, ale liczy się efekt końcowy :D

Pozycje postaci mogą jeszcze ulec zmianie, poobmyślam jeszcze wszystko po kolei. Ubiore tych ludzi, którzy obrywają w jakieś stroje, dam im jakieś bronie itp. Na razie daję screen z manekinami:

http://img135.imageshack.us/img135/8241/conceptbbcu2.jpg

  • Odpowiedzi 59
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyglada fajne. Siatka tez jesli te poligony w kaciku ust sie nie lacza, jesli sie lacza to blee :)

Koncepcik spoko tylko podaw sie jeszcze kamera, np daj ja blizej ktorejs z postaci, nizej, wyzej itp.

Powodzenia.

Napisano

Mi się w siatce te podłużne polygony na policzkach nie podobają ale sama topologia jest poprawna. Dawaj dalej laska musi być ostra tak jak pisał Dark Rider :) Powodzenia!

Napisano

Dla czego nie pokazujesz ze smoothem? Z profilem jest nadal cos nie tak. Musisz kombinowac, kilka poly bardzie w jedna strone lub w druga to duza roznica - to sie nazywa modelowanie. Powaznie.

Napisano

Twarz wyglada fajnie ale sprobowalbym skrocic nos, tzn wszystko co jest wokol oczu obnizyc (luki brwiowe tez) a czubk nosa zostawic tam gdzie jest. Nie twierdze ze bedzie lepiej, ja po prostu tak proboje az jestem zadowolony.

Wokol oka masz duzo loopow. Jakbys kilka w srodku polaczyl bylo by latwiej zapanowac nad siatka. Teraz przez to tworzy sie dziwna krawedz na policzku.

Gorna powieka przy zewnetrznym kaciku oka za szybko opada a potem jest prawie pozioma. Zrob ja bardziej wybrzuszona do gory.

Cialko wyglada obiecujaco :) Oprocz tego ze wyglada jakby miala majtki. Miesien piersiowy w miejscu gdzie przechodzi w piers wyglada troche nie tak. To kwestia siatki bo widac ze wiesz o co kaman. Zastanow sie nad proporcjami miednicy i klatki piersiowej u kobiet.

Napisano

siatka już lepsza i nie ma tych siedmokątów!

spróbuj zrobić same quady :P

 

modelik całkiem fajny wymaga jeszcze troche pracy ale jest nieźle

w okolicy pasa nad pupcią są takie dwa delikatne wgłębienia, u Ciebie to są kreski

i pupa jak by powiedzieł Superoko taka babochłopa :) daj jej trochę tłuszczu po boczkach pośladków bo takie wklęśnięcia mają faceci

 

łopatka chyba jeszcze trochę za mała daj ja troszkę w dół

Napisano

Dzięki za komentarz fikołek. A o jakie wgłębienia chodzi? Narysujesz na screenie gdzie mają być, bo nie do końca wiem o co chodzi. :D A co do pupci ;D i łopatek to jeszcze popracuję. A co do tych 3165 kątów to usunę wszystkie i będą tylko i wyłącznie czworokąty, mam po prostu taki dziwny styl modelowania, że edgesy ciągnę dalej jak skończę modelować to miejsce gdzie zaczynają się te loopy.

PS; Faceci jakoś mi lepiej wychodzą niż kobiety.. ;D

Napisano

oki na pierwszym twój model z zaznaczonym mniej więcej miejscem potem inny model i kawałek refki od RK na którym też widać o co chodzi

 

i jeszcze refka tyłeczków :) jak widać wszystkie ładne tyłeczki są okrąglutkie nie ma wklęśnięć na pośladkach :) na jedym też dobrze widać to o czym mówiłem wyżej :)

 

klik tylko od 18 :)

Napisano

Choelra co ma dupa i cyce do tematu czy do samej sceny skoro i tak jej tam nie widac.. skupiacie sie na pierdolach ktore i tak w efekcie koncowym beda zasloniete.. lub ich nie bedzie wogole. Bardziej skup sie na proporcjach zeby to wszystko gralo, cialo ma za dlugie prawdopodobnie przez ta dlugasna klatke piersiowa.. zebra schodza za bardzo w dol. Glowa no za 40 lat to nie wiadomo jak bedziemy wygladac. Podnies czolo do gory... wsumie to poprostu oczy sa za wysoko, co powoduje, ze nos jest za dlugi a czola za niskie.. popracuj nad ksztaltem kosci policzkowych.. luk brwiowy jak u monalizy czyli niezbyt pieknie... ucho gumowe rozwalkowane .. troche jeszcze przed toba, scena jest dynamiczna wiec mozna ukryc pare rzeczy stosujac rozne triki.. takze zostaw suty w spokoju i lec dalej.

Napisano

Przejście z tułowia w ramiona to to do czego bym się najbardziej przyczepił no i jeszcze może klatka piersiowa dziwnie wygląda na widoku z boku. Pozdrawiam.

Napisano

Pod pachami ma dziwnie poukładane, mięsień na ramieniu za bardzo wystaje. Być może to będzie łatwiej dopasować jeśli zamiast T-pose zrobisz tak:

 
 O                   ___O___
/|\      zamiast        |
/ | \                    | 
/ \                    / \
/   \                  /   \

(czyli ręce spuszczone w krztałcie choinki).

Napisano

Sama klatka jest dobra tylko u dziewczyn to patrząc z boku na wysokości tyłka powinno być szerzej od klatki bez piersi do takiego wniosku doszedłem oglądając różne zdjęcia ale może się mylę. Mógłbyś jej jeszcze dodać trochę ciała na tyłku ;)

Napisano

Ania: Trochę zmieniłem pachy w tym updacie, mam nadzieje, że wyszło to na lepsze. :D A co do tego mięśnia to chodzi Ci o deltoida, który rozpoczyna całą rękę? Mnie się zdaje, że długość jest dobra, mi się kończy w połowie ramienia http://img413.imageshack.us/img413/3162/asio0.jpg.

 

Tomala: Narysujesz mi to :D? Bo do końca wiem na jakiej wysokości, czy tam gdzie się zaczyna tyłek czy tam gdzie się kończy na dole. Albo masz może jakieś zdjęcia?

 

A tu update. Ciągle mam wątpliwości do tych nóg... I jeszcze trochę miejsce gdzie kość biodra wystaję posunąłem do przodu. I jeszcze pytanie, czy pępek nie powinien być wyżej? Bo dręczy mnie to ciągle, bo pępek raczej będzie widać.

rachunek06yp6.jpg

rachunek062jd2.jpg

rachunek063gm3.jpg

rachunek064cq9.jpg

rachunek065cq7.jpg

rachunek066cu3.jpg

rachunek06wireji5.jpg

rachunek06wire2zr9.jpg

Napisano

Dorobiłem dłoń, ale muszę jeszcze nad nią popracować, już jest początek butów, tylko zastanawiam się czy zostawić je do kolan czy o połowę obniżyć? Zmieniłem też trochę siatkę w pobliżu kolana. Myślę, że skomentujecie to chociaż paroma słowami. xD

 

rachunek07xt8.jpg

rachunek072fz4.jpg

rachunek073sa2.jpg

rachunek074ko3.jpg

rachunek074wire1au7.jpg

rachunek074wire2ry7.jpg

rachunek074wire3dq3.jpg

Napisano
. Myślę, że skomentujecie to chociaż paroma słowami. xD

 

post Ci się zdublował :D

 

a poza tym

jakieś dziwne ma te ciało, butki do poprawy i dłonie za malutkie i za płaskie o tym że wyglądają trochę jak parówki nie wspomnę :) ale jak już się wspomniało :D

 

nie wie czy warto wszystko tak poprawiać na super zależy od tego co i jak będzie w scenie widać ale dłonie to popraw :D

 

cheers!

Napisano

No na razie ma parówki zamiast palców.. :D ale jak już pisałem popracuję jeszcze nad dłonią. Butki to na razie ogólny zarys, jeszcze nie wiem czy je skrócę czy nie, czy jeszcze oprócz tego coś z nimi zrobię. Jak radzicie? Fałdki dodać w ZB czy wymodelować?

A czemu ciało dziwne? Dasz jakieś wskazówki? Może na przyszłość mi się przydadzą i może jeszcze je wykorzystam w tym modelu. I zastanawiam się czy opłaca się poprawiać mięsień na ramieniu ,bo jak patrze na swój to widzę różnice między tym co wymodelowałem.

 

Edit: Zmieniłem siatkę na obojczyku.

 

http://img175.imageshack.us/img175/9384/qsnh3.jpg

 

http://img116.imageshack.us/img116/6891/qswireym5.jpg

Napisano

fałdki to lepiej w Zbryshu dodaj nie ma najmniejszego sensy dłubać ich w modelu

 

co do ciała to coś mi nie pasuje ale ciężko mi zdefiniować co :) z przodu jest raczej oki ale z tyłu jakoś sztywno, kolana , łokcie i te dwie kreski nad pasem coś mi nie pasują

Napisano

...ogolnie to modelowanie idzie - rzeczywiscie przydaloby sie poprawic nieco panne bo taka kolkowata nieco- chyba glownie przez nogi- najbardziej zastanawia mnie jednak sama mysl przewodnia pracy bo przeczytalem temat [...] :) potem twoj opis w pierwszym poscie...i sie ucieszylem ze jeszcze myslisz nad tematem bo opis taki jakis nijaki- niczym fabula taniego kina akcji produkcji USA z Dolph'ą Lundgren

Napisano

Proponuję skupić sie na wydobyciu kośćca z pod tej ladnej siatki "ciala".Bo z siatki jak widze to z modelowaniem dajesz sobie wyśmienicie rade:)

Nie wiem jaki masz typ pieknej kobiety ale czy kojarzysz taką modelke i aktorkę Olgę Kurylenko:)

Nie chodzi mi tu o biust czy coś tam ale w Twym modelu brak cech kobiecości takiej ekstra:)Za szerokie biodra mym zdaniem w stosunku do ramion i na odwrót ramiona idą zbyt równo na linii szerokości bioder

Tawrz zapowiada sie ciekawie:)Radziłbym w twarzy babki podklarować czolo:) kosci policzkowe i ciut ciut usmuklić brode albo szyję (chodzi mi o kwint esencje kobiecości piekna twarzy kobiety:)

Napisano

Ania: Dzięki. A co dokładniej z kciukiem? Przesunąć go bardziej w stronę palców? Albo za wysoko jest? A co do nóg to hmm.. Chodzi, że są takie chude? :D Albo chodzi o to, że mięśnie mogły by być bardziej widoczne? Mnie też te gumowce coś nie pasują, masz może jakieś zdjęcia jakiś fajnych takich butów na obcasie? dzięki

 

Eco: Spróbuję jeszcze coś zrobić z tym modelem. A co do tej fabuły, to raczej fabuła w stilach moim zdaniem ma mniejsze znaczenie niż np. jak robi się animacje, bo mógłbym całkiem inną historyjke wymyślić, a przedstawić ją w podobny sposób. :D

 

Agent_47: Znaczy mam bardziej uwidocznić kości? :D A co do tej olgi to nie wiem kto to jest.. A co do bioder to widziałem już chyba szersze, może na razie takie zostawie, bo nie wiem czy się wyrobię na czas, jak już tak długo ciągne ten jeden model. Może nie będzie tego za bardzo widać na końcowym renderze. A twarzy to będę musiał jeszcze jakąś mimikę zafundować. :D Jeszcze nie wiem do końca jak by miała ta twarz ostatecznie wygladać. Może zrobić otwarte usta przyciśnięte zęby i brwi zmarszczone?

 

Jak widzę teraz jakie modele są w innych wątkach to już widzę jak mi słabo idzie.. xD

Napisano

Kciuk powinien być trochę niżej niż palce, nie na tej samej płaszczyźnie. Jak położysz rękę na stole to jest płasko, ale jak tylko ją swobodnie podniesiesz to kciuk idzie w dół. No i nie powinien odstawać prostopadle od ręki.

 

Nogi - ciut za chude, ale głównie chodzi o to że są idealnie proste, a prawdziwe nogi są bardziej powyginane w boki. Mięśnie niekoniecznie, nie każdy ma mięśnie, ale tak teraz patrze to kolan nie widać.

Napisano

Jak widzę teraz jakie modele są w innych wątkach to już widzę jak mi słabo idzie.. xD

 

Wez sie w garsc ! ;) Mnie tez czasem rece opadaja jak widze co inni robia :)

Z nogami chodzi mniej wiecej o to ze powinienes przesunac kolana bardziej do srodka. Mniej wiecej. Piszczele tez sa wygiete w luk patrzac z przodu. Posrodku piszczele sa wygiete na zewnatrz a przy kolanie i kostce nogi stykaja sie ze soba.

Kozaczki mozesz zrobic tak samo jak zwykle szpilki, bedzie seksownie :) Czyli cienki obcas - szpilka. Fikolek ma na pewno jakies fajne refki chociaz on nie robil kozakow.

Napisano

Dla przybliżenia ideału kobiecości jaki można by w Twym modelu zastosować to podsylam Ci zdjątka tej modelki-aktorki, o której Ci pisałem w mym ostatnim poście;)

P.S

Mam tylko nadzieje ,że nikomu z adminów tego forum sie nei naraże za pokazywanie takich zdjatek hehehe;)milego modelowania po uprzednim poszukaniu i zgłebieniu tej postaci:)hehe

JEŚLI BEDZIESZ POTRZEBOWAŁ JAKICH REFEK TWARZY KOBIECYCH TO ŚMIAŁO MOŻESZ PISAĆ DO MNIE A JA JUŻ COŚ DLA CIEBIE ZNAJDE:)a CO DO OWEJ OLGI TO GRAŁA W NAJNOWSYZM SWYM FILMIE "HITMAN":))GRAŁA JAKO NIKE:)a CO DO LEPSZEGO MODELOWANIA TO JAK CHCESZ MOGE CI PODESŁAĆ BARDZO DOBRY TUTEK JAK NALEZY ZBUDOWAĆ DOBRĄ SIATKE ABY DOBRZE WYSZEDŁ KOŚCIEC TAKZE NIE ZRAŻAJ SIĘ PRZYCINKAMI ,ZE TWÓJ MODEL JEST SŁABY (NO CÓZ POCZĄTKI SĄ TRUDNE WALCZ DO KOŃCA:)bĘDZIE DOBRZE;)

Napisano

Gomez: Dzięki. ;) Poprawię te nogi, w sumie to wiedziałem że kolana są bardziej do środka wygięte, a piszczele na odwrót, tylko może po prostu za mało widoczne to zrobiłem na modelu. xD

 

Agent_007.. yyy... znaczy 74 :P : Dzięki za zdjęcia. xD

 

I dalsze screeny ze sceny. Chyba te rozrzucone po ziemi kawałki zrobię ręcznie, bo na razie są one zrobione Parray'em

 

scene01ta9.jpg

Napisano

Zmieniłem kolana, piszczele i obniżyłem kciuka jak radziliście. Musze skończyć jużten model za conajmniej dwa dni bo się nie wyrobie

 

legsxd3.jpg

 

rachunek10me4.jpg

Napisano

Eco: Ok poprawie jeszcze, ... no właśnie, mnie też wygląda na napuchniętą.. :D

 

Mateusz_S: Jakie? Chodzi o zdjęcia. xD?

 

A tu chciałem sobie zobaczyć jak działa morpher no i.i.i.... właśnie raz działa, a raz nie, albo ja po prostu jestem taki tępy.... Poniżej umieszczam link do filmiku (z góry przepraszam za jego wagę i rozdzielczość, nie mam na kompie żadnych programów do obróbki filmów, a cam studio ostatnio używałem rok temu i nie umiem znaleść gdzie się zmienia, żeby na mniejszą rozdzielczość nagrywał), który pokazuje mój głupi problem. xD Dzięki za pomoc.

 

http://rapidshare.com/files/82241290/Problem.rar

Napisano

Może dlatego że dwa razy wrzucasz do morphera tą samą siatkę tzn. ta sama nazwa- box04. Za pierwszym razem ładnie działa, może spróbuj skopiować od razu dwie kopie(żeby się różniły nazwą i na każdej wymodelować inną mimikę i załadować obydwie do morphera.

Inna możliwość - sprawdź czy kopia składa się z identycznej liczby vertexów bo czasami jak przesuwasz vertexa z soft sellection to możesz złapać delikatnie jakiegoś leżącego na osi symetrii a wiesz jak to jest z modyfikatorem symmetry zależnie od ustawienia threshold mogą się pojawić jakieś dodatkowe vertexy na łączeniu połówek można je łatwo znaleźć modyfikatorem STL check.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności