keraj37 Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Pamiętacie gre Fallout? No jasne, ze pamietacie :) - ta praca zapożyczyła nazwe od jednego z miast w tej grze. Mam nadzieje, ze sie komus spodoba. Pozdro!
patry Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Kurczę, super! :D Wygląda jak klatka z filmu :)
delf77 Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 drazni mnie ciut to lekkie przeswietlenie na budynku w tle , oraz to ze ten duzy robocik ( wiem ze jest w ruchu ) wyszedl ciut niewyraznie - wyglada to jakby wyrazny byl tylko drugi plan ;/ ciut skrocilbym czas zeby wyszedl on wyraznie a jego nogi moglybybyc nierywazne
keraj37 Napisano 9 Styczeń 2008 Autor Napisano 9 Styczeń 2008 Dzieki za komenty! Ocząpląs rzeczywiscie, ale w miare celowy:> pozdro!
Vorek Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 a co miał na celu ?:) straszliwy chaos, lepiej wygląda render z clayem, ja bym z tym powędrował do wipa i mocno popracował nad światłem i postem. Pozdrawiam
LISEK Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 tragiczny napis na gorze obrazka... w tragicznym miejscu umijescowiony... prosze nie rob tego wiecej ;)... a obrazek nieco chaotyczny, ale technicznie fajny
muody Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 miejscami zupełnie czarne, miejscami przepalone. mam wrażenie, że te miejsca łącznie tworzą połowę powierzchni rendera. wzrok powinna była przyciągać jedna z postaci? one zlewają się z tłem, właściwie tylko po rozmyciu można odróżnić. tylko wtedy znowu, czy faktycznie tło powinno być ostre, a główne elementy poruszone? sam z siebie uwagę skupia tylko terminal, głównie kolorem. kontrast jest w całej scenie strasznie wysoki, więc światłem (lampki-oczy robota) nie zdziałasz. jeśli już masz dość kombinowania nad sceną, prostym "środkiem poprawiaczem" może być dym, mgiełka taka, na elementach tła. napracowałeś się sporo, warto poświęcić jeszcze z godzinkę
naeq Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 ten napis taki dziwny, ogólnie trochę mi sie nie podoba, nie można się połapać co jest gdzie, u góry strasznie jasno a na dole całe czarne ciebie, no i ogólnie modeling to same tuby, boxy i kule...
mort Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 napis- tragedia a sam obraz no cóż...jedna wielka żółta plama? dopiero jak zobaczyłem bez tex to zauważyłem co tam jest...mi się nie podoba :)
Zajcev Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 W zasadzie to zgadzam się z przedmówcami - myślałem, że troche lepiej tą prackę zrobisz, a w zasadzie z ciekawego pomysłu wyszła średnia pracka...
patry Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Heh, wygląda na to, że jestem dziwny, bo wszyscy narzekają a dla mnie to jest bomba :D
keraj37 Napisano 10 Styczeń 2008 Autor Napisano 10 Styczeń 2008 Hello! Nikt nie jest dobrym sędzią we własnej sprawi - ale mi sie podoba:) no i patry (dzieki!). Skoro tak jednogłośnie sie wam nie podoba znaczy, ze spapralem :/ Sorry koledzy - nastepny post bedzie bardziej dopracowany. Szczegolne dzieki dla avenger za cenne pouczenia. Po to jest forum aby sie uczyc i dzielic wiedza, dzieki! Dzieki wszystkim za krytyczne uwagi! pozdro!
RA Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Bardzo fajne są te twoje wycinki z niby-filmów. Super. :)
ETA Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Ładnie, ja bym dorobił więcej otoczenia i zrobił z nich jakąś animację :P
sanki Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 brak kontrastu pomiedzy postaciami a tlem. dopiero jak spojrzalem na obrazek bez tekstur to zobaczylem ze tam jakies roboty sa. ale tak ogolnie to pozytywnie
keraj37 Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Tnx za komenty! ETA: w niedalekiej przyszlosci chce zrobic krotka animacje z ta scenka, trafiles w sedno!
ETA Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 O to czekam na tą animacje ;), i życze powodzenia w tworzeniu.
Master Kiełbaster Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 ustaw ostrość na pierwszy plan :P i nie ucinaj im nóżek
keraj37 Napisano 14 Styczeń 2008 Autor Napisano 14 Styczeń 2008 Animacja bedzie jak znajde siły i wolny czas:) Master Kiełbaster: a dzieki za uwage, mowisz ze to nie ładnie im ucinac? Bede pamietał, tnx! Pozdro!
keraj37 Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 P3ter: dzieki! Te pomysly to wpadaj same do głowy, nie wiem sam jak. Zanim skoncze jedna prace mam głowe nabita trzema nastepnymi pomyslami i tak w kolko.
GRiPi Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 generalnie zgadzam sie z przedmowcami, troche tez przesadziles z lowpoly(teraz to byle gra ma wiecej trojkatow ;) I jeszcze jedna wazna rzecz - to co jest wazne w scenie, pierwszy plan, zawsze pokazuj w swietle, nie w cieniu. mozesz tez uzywac wybijajacych sie kolorow, np. czerwonego. poczytaj tez o kompozycji w fotografii, wszystko to tez odnosi sie do cg. pracuj
keraj37 Napisano 16 Styczeń 2008 Autor Napisano 16 Styczeń 2008 GRiPi: dzieki za cenne uwagi. Szczegolnie zapamietam sobie to oswietle i nie pokazywaniu w cieniu glownego elementu - dzieki!
lestat85 Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 przykro mi to mówić, ale dla mnie zbyt chaotyczne... na pierwszy rzut oka nie widać że jest tam jakikolwiek robot... ot plątanina rurek i tyle. To rozmycie też trochę denerwuje a sama praca jakoś nie ma zbyt wiele z falloutem wspólnego poza nazwą i wszechobecną rdzą.
keraj37 Napisano 18 Styczeń 2008 Autor Napisano 18 Styczeń 2008 lestat85: Rozumiem i szanuje zdanie! Pozdro!
hkropinski Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 ha:D az niewiadomo na czym sie skupic:) ale tekstury w kilku przypadkach calkiem calkiem:) pozdarwiam
Rekomendowane odpowiedzi