Napisano 9 Styczeń 200817 l Pamiętacie gre Fallout? No jasne, ze pamietacie :) - ta praca zapożyczyła nazwe od jednego z miast w tej grze. Mam nadzieje, ze sie komus spodoba. Pozdro!
Napisano 9 Styczeń 200817 l drazni mnie ciut to lekkie przeswietlenie na budynku w tle , oraz to ze ten duzy robocik ( wiem ze jest w ruchu ) wyszedl ciut niewyraznie - wyglada to jakby wyrazny byl tylko drugi plan ;/ ciut skrocilbym czas zeby wyszedl on wyraznie a jego nogi moglybybyc nierywazne
Napisano 9 Styczeń 200817 l Autor Dzieki za komenty! Ocząpląs rzeczywiscie, ale w miare celowy:> pozdro!
Napisano 9 Styczeń 200817 l a co miał na celu ?:) straszliwy chaos, lepiej wygląda render z clayem, ja bym z tym powędrował do wipa i mocno popracował nad światłem i postem. Pozdrawiam
Napisano 9 Styczeń 200817 l tragiczny napis na gorze obrazka... w tragicznym miejscu umijescowiony... prosze nie rob tego wiecej ;)... a obrazek nieco chaotyczny, ale technicznie fajny
Napisano 9 Styczeń 200817 l miejscami zupełnie czarne, miejscami przepalone. mam wrażenie, że te miejsca łącznie tworzą połowę powierzchni rendera. wzrok powinna była przyciągać jedna z postaci? one zlewają się z tłem, właściwie tylko po rozmyciu można odróżnić. tylko wtedy znowu, czy faktycznie tło powinno być ostre, a główne elementy poruszone? sam z siebie uwagę skupia tylko terminal, głównie kolorem. kontrast jest w całej scenie strasznie wysoki, więc światłem (lampki-oczy robota) nie zdziałasz. jeśli już masz dość kombinowania nad sceną, prostym "środkiem poprawiaczem" może być dym, mgiełka taka, na elementach tła. napracowałeś się sporo, warto poświęcić jeszcze z godzinkę
Napisano 9 Styczeń 200817 l ten napis taki dziwny, ogólnie trochę mi sie nie podoba, nie można się połapać co jest gdzie, u góry strasznie jasno a na dole całe czarne ciebie, no i ogólnie modeling to same tuby, boxy i kule...
Napisano 9 Styczeń 200817 l napis- tragedia a sam obraz no cóż...jedna wielka żółta plama? dopiero jak zobaczyłem bez tex to zauważyłem co tam jest...mi się nie podoba :)
Napisano 10 Styczeń 200817 l W zasadzie to zgadzam się z przedmówcami - myślałem, że troche lepiej tą prackę zrobisz, a w zasadzie z ciekawego pomysłu wyszła średnia pracka...
Napisano 10 Styczeń 200817 l Heh, wygląda na to, że jestem dziwny, bo wszyscy narzekają a dla mnie to jest bomba :D
Napisano 10 Styczeń 200817 l Autor Hello! Nikt nie jest dobrym sędzią we własnej sprawi - ale mi sie podoba:) no i patry (dzieki!). Skoro tak jednogłośnie sie wam nie podoba znaczy, ze spapralem :/ Sorry koledzy - nastepny post bedzie bardziej dopracowany. Szczegolne dzieki dla avenger za cenne pouczenia. Po to jest forum aby sie uczyc i dzielic wiedza, dzieki! Dzieki wszystkim za krytyczne uwagi! pozdro!
Napisano 11 Styczeń 200817 l Ładnie, ja bym dorobił więcej otoczenia i zrobił z nich jakąś animację :P
Napisano 11 Styczeń 200817 l brak kontrastu pomiedzy postaciami a tlem. dopiero jak spojrzalem na obrazek bez tekstur to zobaczylem ze tam jakies roboty sa. ale tak ogolnie to pozytywnie
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor Tnx za komenty! ETA: w niedalekiej przyszlosci chce zrobic krotka animacje z ta scenka, trafiles w sedno!
Napisano 14 Styczeń 200817 l Autor Animacja bedzie jak znajde siły i wolny czas:) Master Kiełbaster: a dzieki za uwage, mowisz ze to nie ładnie im ucinac? Bede pamietał, tnx! Pozdro!
Napisano 15 Styczeń 200817 l Autor P3ter: dzieki! Te pomysly to wpadaj same do głowy, nie wiem sam jak. Zanim skoncze jedna prace mam głowe nabita trzema nastepnymi pomyslami i tak w kolko.
Napisano 16 Styczeń 200817 l generalnie zgadzam sie z przedmowcami, troche tez przesadziles z lowpoly(teraz to byle gra ma wiecej trojkatow ;) I jeszcze jedna wazna rzecz - to co jest wazne w scenie, pierwszy plan, zawsze pokazuj w swietle, nie w cieniu. mozesz tez uzywac wybijajacych sie kolorow, np. czerwonego. poczytaj tez o kompozycji w fotografii, wszystko to tez odnosi sie do cg. pracuj
Napisano 16 Styczeń 200817 l Autor GRiPi: dzieki za cenne uwagi. Szczegolnie zapamietam sobie to oswietle i nie pokazywaniu w cieniu glownego elementu - dzieki!
Napisano 18 Styczeń 200817 l przykro mi to mówić, ale dla mnie zbyt chaotyczne... na pierwszy rzut oka nie widać że jest tam jakikolwiek robot... ot plątanina rurek i tyle. To rozmycie też trochę denerwuje a sama praca jakoś nie ma zbyt wiele z falloutem wspólnego poza nazwą i wszechobecną rdzą.
Napisano 18 Styczeń 200817 l ha:D az niewiadomo na czym sie skupic:) ale tekstury w kilku przypadkach calkiem calkiem:) pozdarwiam