KoMic Napisano 17 Styczeń 2004 Autor Napisano 17 Styczeń 2004 kolejny up,,, dorzucilem kilka textur pozmienialem to i owo, ale nadal nie potrafie pozbyc sie kompleksu malego stateczku:(, woda,,,hehe no koment narazie jest tragiczna, ale doloże starań co by zmienic ja w cos co by nie biło po oczach,,, up jest moze troche przejaskrawiony ale to dlatego ze experymentuje z poprawa jakosci i nie zawsze wychodzi mi jak powinno,,,eeee a nawet zawsze mi nie wychodzi,,,, saygon--- masz racje klepie po oczach kańciastość, pozmieniam mam jeszcze duzy zapas wolnych polygonow, własnie na takie wypadki, ale zrobie to dopiero pod koniec co by mi nie muliło kompa,,, klapa,,hehe faktycznie troche fantazyjnie to wyszło,,,zmienie: ),,,, co do zbliżen,,,, nie wiem czy zauwzylizscie ale ja wlasnie staram sie wszystkie bledy maskowac,,heehheeh myslicie ze czemu ten DoF taki oczoje.liwy ,,,hehe zart dodam nastepnym razem kilka ujec z bliska bez textur no i bez DOfa hehe, no i kilka siateczek: ) pozdrawiam..cze
kozioo Napisano 17 Styczeń 2004 Napisano 17 Styczeń 2004 Super to wygląda. Co do kompleksu małego stateczku: zmniejsz dofa, dodaj jakieś zacieki, jeszcze zmniejsz dofa i dodaj więcej zabrudzeń :D Jak robisz texturki?? Bardzo fajnie wyglądają.
Christian Noir Stein Napisano 17 Styczeń 2004 Napisano 17 Styczeń 2004 Woda stanowczo za słabo uderza o burtę - koniecznie dodaj jakiś system cząsteczkowy np. Trochę też jej sama tekstura jest dziwna. I fakt DOF trochę duży jest - nie lepiej będzie go (jak to zawsze Vogel mówi) wykonać w PS\'ie? Ogólnie wygląda bardzo ładnie czekam na więcej.
saygon Napisano 17 Styczeń 2004 Napisano 17 Styczeń 2004 szczeze to nie rozumie mcie po jaka choelre maskujesz bledy? w ostatecznej pracce to jasne ,ale tak to mija sieto z celem. zreszta to itak widac. a tak to masz render cnajmniej zly. jezeli chodzi o jakosc. popraw bledy i bedziesz mial switna pracke a tak to bedziesrednia, i to srednio srednia a no i zegle. zygladaja za cienko przeciez one mialy wzmocnienia wszyte i stalowe zakonczenia na uchwyty lin. sa specjalne wezly zeby przywiazac zagle. popraw to bo jest napierwszym planie. i odpusc sobie dofa.
KoMic Napisano 17 Styczeń 2004 Autor Napisano 17 Styczeń 2004 Textury nic wielkiego, kilka blendow w maxie no i reszta to PS,fakt przydaly by sie jakies oznaki zuzycia,,, Christian Noir Stein--- masz racje bez czastek nie obedzie sie, no i nie mam pomyslu na wode,,,, znalazlem 1 tytorial nawet na tej stronie, ale plugsy sa pod 5, a ja mam 4.2,,, wiec nijak nie idzie,,,musze sam cos wykombinowac i to szybko,,,... co do dofa to cholernie mi sie on podoba, no jesli jestza duzy to go zmniejsze bo ja zabardzo nie umiem sie opanowac wiec ciezko wyczuc mi granice: ),,, no i maxowy robi odrazu ziarnistosc obrazu na ktorej mi zalezy,,,lubie ziarenka,,,: ), ,,, pozdro : )
Pionier Napisano 17 Styczeń 2004 Napisano 17 Styczeń 2004 prawie dobrze :D. dodaj brudu na te texturki i ocean do wymiany (moze DreamScape2 :] ? )
KoMic Napisano 18 Styczeń 2004 Autor Napisano 18 Styczeń 2004 Depth of field,,,, taka opcja kamery lub renderu ktora twozy ogniskowa kamey. W tym miejscu jest plaszczyzna prostopadla do kamery o najwekszej ostrosc obrazu i im dalej od tej płaszczyzny tym obraz robi sie bardziej zmazany,,,, : )
KoMic Napisano 18 Styczeń 2004 Autor Napisano 18 Styczeń 2004 Witam tak jak obiecalem dozucam kilka renderow z roznymi ujeciami bez zadnych materialow no i bez dofa: ) hehe, jak widac nie jest wszystko idealne ale na zlozeniowce tego nie widac: ),,,a i jeszcze zapomnialem dzwonka w bragszpilu,,aaaa zaraz to zmienie siatka + siatka z powierzchniami wanty do fokmasztu dzialo... reszta: )
Dr0cK Napisano 18 Styczeń 2004 Napisano 18 Styczeń 2004 sproboj zwiekszyc perspektywe...nie bedzie w tedy wydawla sie modelem lecz prawdziwym statkiem...
Christian Noir Stein Napisano 18 Styczeń 2004 Napisano 18 Styczeń 2004 Faktycznie, cały czas testowe rendery zamiast pokazywać kolosa na morzu dają nam obraz modelu na biurku. Na czym nie musze mówić, że praca traci BAAAAAAARDZO dużo. Pobaw się kamerą.
KoMic Napisano 18 Styczeń 2004 Autor Napisano 18 Styczeń 2004 Skoro mowicie ,,,zmienie ale co i jak?,,,,jak zmienic perspektywe aby nie stracic to co juz mam?.....?, jeszcze bardziej od dzobu, zwiezic, zblizyc,,,radzcie co mam robic: (
Gość Połki Napisano 18 Styczeń 2004 Napisano 18 Styczeń 2004 O widzę, że tutaj też ten wątek:) To jak już pisałem na innym forum, spróbuj może się pobawić fovem. Pozdro[piwo]
t0m3k Napisano 19 Styczeń 2004 Napisano 19 Styczeń 2004 a ja chce tylko powiedziec ze skoro statek jest na pelnym morzu i nie widac tam jakiegos sztormu to dlaczego zagle sa takie ciemne prawie czarne, w pogodny dzionek na morzu swiatlo jest dosyc mocne i prawie kazdy element jest dobrze oswietlony
KoMic Napisano 19 Styczeń 2004 Autor Napisano 19 Styczeń 2004 hmmm moze dlatego ze nie maja jeszcze materialu,,, nie wiem: ),,,hehe nie stresuj sie tym nie nalozylem jeszcze textury , jak napisalem \"work in progres\" hehe ale niedlugo textura bedzie i i i,,,, popprostu bedzie niczego nie obiecuje,,,, reSesja idzie: (
KoMic Napisano 26 Styczeń 2004 Autor Napisano 26 Styczeń 2004 Witam po krotkiej przerwie,,, hehe dawno juz nie uaktualnialem nic,,,ale nie , nie myslcie ze próżnowalem, woda to jest fragment ktory mi straszliwie bruzdzil i dlugo nie moglem nic zrobic, dziesiatki zlych renderow i ustawien, az wkoncu zdaje mi sie ze nienajgorszy efekt hybrydalny,,,
kozioo Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 Ładnie, ale czy woda nie powinna być ciemniejsza troszke jeśli to otwarte morze??
Baton Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 Nom woda powinna byc troche ciemniejsza natomiast statek troche lepiej oswietlony bo tam nic nie widac :)
SansSerif Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 woda super ale statek jest oswietlony za cieplym swiatlem w porownaniu do nieba chyba
Marcin_ps Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 drewno na statku nie powinno byc wylakierowane ?? bo inaczej zgnije chyba ....
Nimrod Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 O modelu już dużo zostało powiedziane, więc ja trochę off-topic, choć to też ważne. Zmień avatara (to ten obrazek po lewej) maksymalny rozmiar to 100x100 i 10kb, twój łamie obie normy :/
Christian Noir Stein Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 Aaa tam nie macie się czego czepiać tylko tych avatarów, zwlaszcza że tych większych jest jak kot napłakał i praktycznie nie przeszkadzają. Co do pracy: - nie przekonuje mnie :/ . dalej wygląda jak model, a nie prawdziwy statek (nie wiem może obejżyj Master and Commander z tych nowszych i parę starszych filmów) . woda się zbyt ODRYWA jakby była to umyślna i uwidoczniona kompozycja 2D wody i 3D statku :( . chyba ZBYT subtelna ta różnica pom. drewnem mokrym/suchym . cząsteczki rozbijającej się wody praktycznie nie istnieją :( . pogoda też nijaka - nie dodaje klimatu, a powinna Reasumując modeling super, reszta mnei nie przekonywuje. Pozdr
Dr0cK Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 Na pierwszy rzut oka to przepiekna praca... I rzeczywiscie woda naprawde wyglada malowniczo. Lecz jednak nadal obstaje za tym co juz mowilem i zauwazul to tez Christian Noir Stein, ze musisz koniecznie porpawic ta perspektywe...tak malo a tak mogloby cieszyc...:) Pozdrowienia
KoMic Napisano 27 Styczeń 2004 Autor Napisano 27 Styczeń 2004 Panowie... no i panie, ale takowych tu nie widzialem, ja bym chetni ezminil ta perspektywe i wkoncu zrobil tak aby sie podobalo,,,,, ale jest tak,,,NIE wiem jak to zrobic nie mam pomyslu na inna perspektywe, FOV nic nei daje po zmianie, ni ewiem jak go bardziej urealnic,,,, ale nic bede dalej pracowali i moze co z tego wjdzie... co do avatora to łamie tylko juz jedna z zasad hehe,,, ale ni echcial bym juz tego zmieniac,,, no chyba ze pod grozba, spalenia.... pozdrawiam
KoMic Napisano 2 Luty 2004 Autor Napisano 2 Luty 2004 Witam... Christian Noir Stein--ehhh spore wymagania: ), narazie nie mam pomyslu i czasu na znaczne zmiany,,, w tej chwili maze o zrobieniu zalogi kukielkowej i o zakonczeniu projektu,,, woda--- woda jest chybrydalna ale 3d,,, znaczy sie skozystalem z demka dreamscape2 wyrenderowalem i uzylem tego jako textury,,,moim zdaniem lepiej wygladala niz z samego pluginu tak wygladalo to z pluginu i tego uzylem jako teztury... co do pogody to chyba sie nei zmieni dorzuce co najwyzej difuze glow i tyle Perspektywa jak co mam zmienic bo nie wiem,, jak go zlapac aby bylo lepsze wrazenie, mi sie zdaje ze to ptymalne ujecie,,,, ok dorzucam siatke i 2 rendery sepia i normalna paleta kolorystyczna
Leru Napisano 2 Luty 2004 Napisano 2 Luty 2004 :O statek super ja bym tylko fale troche wygladzil (ale nie obnizyl)
Christian Noir Stein Napisano 2 Luty 2004 Napisano 2 Luty 2004 Myślałem odnośnie perspektywy. Zwiększ FOV\'a. I pokaż PRZÓD statku, niech będzie widać caly dziób. I albo unieś kamerę nad wys. dziobu, albo opuść mocniej i pod większym kontem skieruj na burtę (wtedy jednak załogi nie będzie widać). Po prostu jest za mały FOV, za wąska pespektywa no i ucięcie przodu tez robi swoje. Potestuj jeszcze.
Tesaurus Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 Christian Noir Stein -zrob prosze cos ze swoim awatarem, bo go nie widac ! KoMic Widze, ze duzo pracy wlozyles w ten model. Szkoda byloby aby ta praca poszla na marne... Okret jest zbyt suchy, powinny byc na nim refleksy. Plywa sobie, wiec wiadomo... Jest mokry. Oswietleniem mozna wydobyc bardzo duzo ze sceny. Podkreslic elementy statku, jak slady eksploatacji, reflesky na mokrej burcie czy mokre plamy na zaglu. Takie mokre plamy sprawiaja, ze zagiel jest bardziej przezroczysty. Generalnie calosci brakuje klimatu, nie czuc ze na morzu panuje sztorm, nie widac wiatru, jego sily... Przy takim wietrze na tworza sie biale grzywy na falach. No i pamietajmy, ze ziemia nie jest plaska jak talerz i nie konczy sie za horyzontem :)
Christian Noir Stein Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 Tes --> wiem, że nie widać czekam aż server znów zacznie działać. Jeżeli mocno przeszkadza wrzucę chwilowo na jakąś republikę.
KoMic Napisano 4 Luty 2004 Autor Napisano 4 Luty 2004 Witam to prawdopodobnie jest koniec mojego projektu,,, nie chce mi sie go dalej juz ciagnac,,, nie mam czasu i zapalu,,, przyznmam ze troche mnei to przeroslo,,, nie sadzilem ze az tak ciezko bedzie uzyskac efekt realalistycznosci,,, co mi sie nie udalo,,,ehhh moze kiedys jeszcze wroce do niego jak bede mial wiecej doswiadczenia i wiedzy... pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnym WIPie : ) Przepraszam tych ktorych zawiodlem i dziekuje tym ktorym scena sie podoba....: ) nastepnym razem bedzie lepiej,,,hehe
Dr0cK Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 Wszystko pieknie...!!! No coz prawie wszystko... Nie mozesz tego tak zostawic :(. Zwieksz ten FOV...prosze :):)
KoMic Napisano 4 Luty 2004 Autor Napisano 4 Luty 2004 OKOKOKOK... wiem gdzie jest fov:),,,eh ale mi sie nie podobalo, ale skoro tak nalegasz ok jutro bedzie wiekszy fov...ehhhhhhhhh
KoMic Napisano 5 Luty 2004 Autor Napisano 5 Luty 2004 Ostatnia zmiana... moze byc? ? ? ?,,, przyznam sie bez bicia wyglada lepiej,,, nie wiem czemu nie widzialem znieksztalcenia,,, ehhh musze juz skonczyc ten projekt bo juz mi odbija,,, ale jesli byscie sie cos dopatrzyli to nieszczedzcie krytyki podzdrawiam
KoMic Napisano 5 Luty 2004 Autor Napisano 5 Luty 2004 nie jest moze nadal idealnie,,,ale niech juz taka geometria zostanie,,,, render trwa 6h 35min,,, mam juz tego dosc jak dla mnie to stanowczo za dlugo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się