Skocz do zawartości

SCENA 3D...H.M.S. Endeavour (Brytyjski okręt XVIIIw.:)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

kolejny up,,, dorzucilem kilka textur pozmienialem to i owo, ale nadal nie potrafie pozbyc sie kompleksu malego stateczku:(, woda,,,hehe no koment narazie jest tragiczna, ale doloże starań co by zmienic ja w cos co by nie biło po oczach,,, up jest moze troche przejaskrawiony ale to dlatego ze experymentuje z poprawa jakosci i nie zawsze wychodzi mi jak powinno,,,eeee a nawet zawsze mi nie wychodzi,,,,

 

08.jpg

 

 

saygon--- masz racje klepie po oczach kańciastość, pozmieniam mam jeszcze duzy zapas wolnych polygonow, własnie na takie wypadki, ale zrobie to dopiero pod koniec co by mi nie muliło kompa,,, klapa,,hehe faktycznie troche fantazyjnie to wyszło,,,zmienie: ),,,, co do zbliżen,,,, nie wiem czy zauwzylizscie ale ja wlasnie staram sie wszystkie bledy maskowac,,heehheeh myslicie ze czemu ten DoF taki oczoje.liwy ,,,hehe zart dodam nastepnym razem kilka ujec z bliska bez textur no i bez DOfa hehe, no i kilka siateczek: ) pozdrawiam..cze

 

  • Odpowiedzi 88
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Super to wygląda. Co do kompleksu małego stateczku:

zmniejsz dofa, dodaj jakieś zacieki, jeszcze zmniejsz dofa i dodaj więcej zabrudzeń :D

Jak robisz texturki?? Bardzo fajnie wyglądają.

Napisano

Woda stanowczo za słabo uderza o burtę - koniecznie dodaj jakiś system cząsteczkowy np.

Trochę też jej sama tekstura jest dziwna.

I fakt DOF trochę duży jest - nie lepiej będzie go (jak to zawsze Vogel mówi) wykonać w PS\'ie?

Ogólnie wygląda bardzo ładnie czekam na więcej.

Napisano

szczeze to nie rozumie mcie po jaka choelre maskujesz bledy? w ostatecznej pracce to jasne ,ale tak to mija sieto z celem. zreszta to itak widac. a tak to masz render cnajmniej zly. jezeli chodzi o jakosc. popraw bledy i bedziesz mial switna pracke a tak to bedziesrednia, i to srednio srednia a no i zegle. zygladaja za cienko przeciez one mialy wzmocnienia wszyte i stalowe zakonczenia na uchwyty lin. sa specjalne wezly zeby przywiazac zagle. popraw to bo jest napierwszym planie. i odpusc sobie dofa.

Napisano

Textury nic wielkiego, kilka blendow w maxie no i reszta to PS,fakt przydaly by sie jakies oznaki zuzycia,,,

 

Christian Noir Stein--- masz racje bez czastek nie obedzie sie, no i nie mam pomyslu na wode,,,, znalazlem 1 tytorial nawet na tej stronie, ale plugsy sa pod 5, a ja mam 4.2,,, wiec nijak nie idzie,,,musze sam cos wykombinowac i to szybko,,,... co do dofa to cholernie mi sie on podoba, no jesli jestza duzy to go zmniejsze bo ja zabardzo nie umiem sie opanowac wiec ciezko wyczuc mi granice: ),,, no i maxowy robi odrazu ziarnistosc obrazu na ktorej mi zalezy,,,lubie ziarenka,,,: ), ,,, pozdro : )

Napisano

Depth of field,,,, taka opcja kamery lub renderu ktora twozy ogniskowa kamey. W tym miejscu jest plaszczyzna prostopadla do kamery o najwekszej ostrosc obrazu i im dalej od tej płaszczyzny tym obraz robi sie bardziej zmazany,,,, : )

Napisano

Witam tak jak obiecalem dozucam kilka renderow z roznymi ujeciami bez zadnych materialow no i bez dofa: ) hehe, jak widac nie jest wszystko idealne ale na zlozeniowce tego nie widac: ),,,a i jeszcze zapomnialem dzwonka w bragszpilu,,aaaa zaraz to zmienie

 

 

siatka + siatka z powierzchniami

1.jpg

 

 

wanty do fokmasztu

1,1.jpg

 

dzialo...

1,2.jpg

 

reszta: )

1,3.jpg

1,4.jpg

1,5.jpg

Napisano

Skoro mowicie ,,,zmienie ale co i jak?,,,,jak zmienic perspektywe aby nie stracic to co juz mam?.....?, jeszcze bardziej od dzobu, zwiezic, zblizyc,,,radzcie co mam robic: (

Napisano

O widzę, że tutaj też ten wątek:) To jak już pisałem na innym forum, spróbuj może się pobawić fovem.

 

Pozdro[piwo]

Napisano

a ja chce tylko powiedziec ze skoro statek jest na pelnym morzu i nie widac tam jakiegos sztormu to dlaczego zagle sa takie ciemne prawie czarne, w pogodny dzionek na morzu swiatlo jest dosyc mocne i prawie kazdy element jest dobrze oswietlony

Napisano

hmmm moze dlatego ze nie maja jeszcze materialu,,, nie wiem: ),,,hehe nie stresuj sie tym nie nalozylem jeszcze textury , jak napisalem \"work in progres\" hehe ale niedlugo textura bedzie i i i,,,, popprostu bedzie niczego nie obiecuje,,,, reSesja idzie: (

Napisano

Witam po krotkiej przerwie,,, hehe dawno juz nie uaktualnialem nic,,,ale nie , nie myslcie ze próżnowalem, woda to jest fragment ktory mi straszliwie bruzdzil i dlugo nie moglem nic zrobic, dziesiatki zlych renderow i ustawien, az wkoncu zdaje mi sie ze nienajgorszy efekt hybrydalny,,,

 

09.jpg

Napisano

O modelu już dużo zostało powiedziane, więc ja trochę off-topic, choć to też ważne. Zmień avatara (to ten obrazek po lewej) maksymalny rozmiar to 100x100 i 10kb, twój łamie obie normy :/

Napisano

Aaa tam nie macie się czego czepiać tylko tych avatarów, zwlaszcza że tych większych jest jak kot napłakał i praktycznie nie przeszkadzają.

 

Co do pracy:

- nie przekonuje mnie :/

. dalej wygląda jak model, a nie prawdziwy statek (nie wiem może obejżyj Master and Commander z tych nowszych i parę starszych filmów)

. woda się zbyt ODRYWA jakby była to umyślna i uwidoczniona kompozycja 2D wody i 3D statku :(

. chyba ZBYT subtelna ta różnica pom. drewnem mokrym/suchym

. cząsteczki rozbijającej się wody praktycznie nie istnieją :(

. pogoda też nijaka - nie dodaje klimatu, a powinna

 

Reasumując modeling super, reszta mnei nie przekonywuje.

Pozdr

Napisano

Na pierwszy rzut oka to przepiekna praca...

I rzeczywiscie woda naprawde wyglada malowniczo.

 

Lecz jednak nadal obstaje za tym co juz mowilem i zauwazul to tez Christian Noir Stein, ze musisz koniecznie porpawic ta perspektywe...tak malo a tak mogloby cieszyc...:)

 

Pozdrowienia

Napisano

Panowie... no i panie, ale takowych tu nie widzialem, ja bym chetni ezminil ta perspektywe i wkoncu zrobil tak aby sie podobalo,,,,, ale jest tak,,,NIE wiem jak to zrobic nie mam pomyslu na inna perspektywe, FOV nic nei daje po zmianie, ni ewiem jak go bardziej urealnic,,,, ale nic bede dalej pracowali i moze co z tego wjdzie...

 

co do avatora to łamie tylko juz jedna z zasad hehe,,, ale ni echcial bym juz tego zmieniac,,, no chyba ze pod grozba, spalenia.... pozdrawiam

Napisano

Witam...

Christian Noir Stein--ehhh spore wymagania: ), narazie nie mam pomyslu i czasu na znaczne zmiany,,, w tej chwili maze o zrobieniu zalogi kukielkowej i o zakonczeniu projektu,,, woda--- woda jest chybrydalna ale 3d,,, znaczy sie skozystalem z demka dreamscape2 wyrenderowalem i uzylem tego jako textury,,,moim zdaniem lepiej wygladala niz z samego pluginu

 

morze21.JPG

tak wygladalo to z pluginu i tego uzylem jako teztury...

co do pogody to chyba sie nei zmieni dorzuce co najwyzej difuze glow i tyle

 

Perspektywa jak co mam zmienic bo nie wiem,, jak go zlapac aby bylo lepsze wrazenie, mi sie zdaje ze to ptymalne ujecie,,,,

 

ok dorzucam siatke

09,3siatka.jpg

i 2 rendery sepia i normalna paleta kolorystyczna

09,3sepia.jpg

09,3.jpg

 

Napisano

Myślałem odnośnie perspektywy.

 

Zwiększ FOV\'a.

I pokaż PRZÓD statku, niech będzie widać caly dziób.

I albo unieś kamerę nad wys. dziobu, albo opuść mocniej i pod większym kontem skieruj na burtę (wtedy jednak załogi nie będzie widać).

Po prostu jest za mały FOV, za wąska pespektywa no i ucięcie przodu tez robi swoje.

Potestuj jeszcze.

Napisano

Christian Noir Stein

-zrob prosze cos ze swoim awatarem, bo go nie widac !

 

KoMic

 

Widze, ze duzo pracy wlozyles w ten model. Szkoda byloby aby ta praca poszla na marne...

 

 

Okret jest zbyt suchy, powinny byc na nim refleksy. Plywa sobie, wiec wiadomo... Jest mokry. Oswietleniem mozna wydobyc bardzo duzo ze sceny. Podkreslic elementy statku, jak slady eksploatacji, reflesky na mokrej burcie czy mokre plamy na zaglu. Takie mokre plamy sprawiaja, ze zagiel jest bardziej przezroczysty. Generalnie calosci brakuje klimatu, nie czuc ze na morzu panuje sztorm, nie widac wiatru, jego sily... Przy takim wietrze na tworza sie biale grzywy na falach. No i pamietajmy, ze ziemia nie jest plaska jak talerz i nie konczy sie za horyzontem :)

 

Napisano

Witam to prawdopodobnie jest koniec mojego projektu,,, nie chce mi sie go dalej juz ciagnac,,, nie mam czasu i zapalu,,, przyznmam ze troche mnei to przeroslo,,, nie sadzilem ze az tak ciezko bedzie uzyskac efekt realalistycznosci,,, co mi sie nie udalo,,,ehhh moze kiedys jeszcze wroce do niego jak bede mial wiecej doswiadczenia i wiedzy... pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnym WIPie : )

Przepraszam tych ktorych zawiodlem i dziekuje tym ktorym scena sie podoba....: ) nastepnym razem bedzie lepiej,,,hehe

Endeavour.jpg

Napisano

OKOKOKOK... wiem gdzie jest fov:),,,eh ale mi sie nie podobalo, ale skoro tak nalegasz ok jutro bedzie wiekszy fov...ehhhhhhhhh

Napisano

Ostatnia zmiana... moze byc? ? ? ?,,, przyznam sie bez bicia wyglada lepiej,,, nie wiem czemu nie widzialem znieksztalcenia,,, ehhh musze juz skonczyc ten projekt bo juz mi odbija,,, ale jesli byscie sie cos dopatrzyli to nieszczedzcie krytyki podzdrawiam

 

11,1.jpg

Napisano

nie jest moze nadal idealnie,,,ale niech juz taka geometria zostanie,,,, render trwa 6h 35min,,, mam juz tego dosc jak dla mnie to stanowczo za dlugo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności