KoMic Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 Witam, postanowilem cos zdziergac w wolnym czasie i udalo mi sie dojsc do tego...jest to statek zaglowy o roboczej nazwie H.M.S. Endeavour, na detalyu glownie skupilem sie na prawej burcie i na dziobie, nawet nie mam zrobionej rufy, a co najwazniejsze nie mam zamiaru jej zrobic,
KoMic Posted January 11, 2004 Author Posted January 11, 2004 jest problem bo nie wiem jak dodac za jednym zamachem wiecej niz 1 obrazek: (
KoMic Posted January 11, 2004 Author Posted January 11, 2004 mam zamiar zastosowac takie ujecie i pod jego kontem robie juz detale
Nimrod Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 Musisz mieć obrazek na jakiejś stronie lub ftp i wtedy użyć \'Insert an Image\'. Model bardzo szczegółowy, na razie bardzo dobry, czekam na więcej.
KoMic Posted January 11, 2004 Author Posted January 11, 2004 Kłobuc dzieki za podpowiedz, ale nie widze takiej opcii, mam to wrzucone na ftp ale nie wiem jak dodac: (,,,, ostatni obrazek z tej serii prawie wszystkie glowne detale statku teraz zostalo tyklo texturowanie i reszta malutkiego smiecia,,, np.. sruby do kotfbelki itp,,,, w tej chwili model ma okolo 98000 facesow i 811 elemntow ...
Maniak Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 Witam Pracka zapowiada sie ciekawie, jednak proponuje zmienic temat bo jest mało wyrażający temat pracy. Pozdrawiam
sikham Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 Wiam proponuje abyś zapoznał sie z regulaminem forum
KoMic Posted January 11, 2004 Author Posted January 11, 2004 Maniak- lepiej,,,, mam nadzieje bo nie wiem co by mozna jeszcze dopisac,,,albo moze zmienic na \"żaglówka\": ) hehe pozdrawiam
sikham Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 żaglówka jest nieprzepisowa ;) REGULAMIN http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?fid=66
KoMic Posted January 11, 2004 Author Posted January 11, 2004 hehe dzieki bo juz sie nad tym zastanawiałem,,, Ehhhhh ciezko wam dogodzic,,,ale jest i w tym racji troche,,,porzadek musi byc,,,: )
Batou Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 Proponuję nazwę - Scena 3d : ..... Jak niczego po drodze nie zepsujesz to może ci wyjść z tego naprawdę bardzo ładna praca, z klimatem. Czekam na więcej. Będę tu często zaglądał. [soczek]
gollum Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 No bardzo ładnie ale proponowałbym przywiązać te beczki, bo się ztrurlikają do morza. Wiem, czepiam się szczegółów :P Pozdro Gollum
Guest User190 Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 Bardzo ładny model!! Ostatnia scenka nieźle wygląda... Chociaż cvzekam na teksturki!!
kozioo Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 Tak jak przedmówcy:] Jestem ciekaw jak oteksturujesz taką łajbę:] Duuużoooo drewna. Czekam na więcej.
ftorek Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 hej - no super - a dasz jakas zaloge - bo na razie to taki latajacy holender (albo czarna perla :D
Falcrum Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 Kurcze, ładnie to wygląda...no i dobre ujęcie...tylko pozazdrościć modelu [piwo] Teraz teksturki i jest spox ;) Zdaje się, że nikt Ci nie wytłumaczyl z tymi obrazkami...wystarczy, że wpiszesz (* oczywiście zamiast URL podajesz adres pliku na sewerze...też URL ;D) Pozdr
Mateusz Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 ładne kadry, ładna kompozycja, dobry model. można sie duzo spowiedziec
KoMic Posted January 11, 2004 Author Posted January 11, 2004 Falcrum-dzieki za litosc,,, hehe sprawdzilem dziala: ),,, nastepne rendery i zdiecia beda nie wczesniej jak za tydzien,,,reSESJA nadchodzi czyli powstanie styczniowe, ale pod koniec tyg mozna sie spodziewac kolejnego upa: ) dzieki za komenty 4 all,
Dr0cK Posted January 11, 2004 Posted January 11, 2004 WOW. Jak dla mnie to wyglada jak recznie robiony model statku w butelce. Świetna jakosci.... :D
Archangel Posted January 12, 2004 Posted January 12, 2004 jak dla mnie to na tym etapie jest rewelacja pod kazdym wzgledem.....
giorgione Posted January 12, 2004 Posted January 12, 2004 Obiekty wyglądaja na prawdę imponujaco i jest ich całkiem sporawo - przydaliby sie jeszcze marynarze:P Ciekaw jestem jak ci wyjdzie wersja z teksturjkami - bo tak ogólna koncepcja według mnie jest barzdo dobra Pozdr giorgione
holo Posted January 12, 2004 Posted January 12, 2004 jest piękny! aż mnie na wymioty zebrało (bo mam chorobę morską). jednym słowem miodek.
Pionier Posted January 12, 2004 Posted January 12, 2004 Bardzo fajne, czekam tylko na textury. I chyba z tym nie bedzie problemu, problem beddzie chyba z wiernym oddaniem morza i otoczenia :). Pozdrawiam
ZZar Posted January 13, 2004 Posted January 13, 2004 Fajnie by wyglądała walka takich okrętów dym wybuchy i walka na miecze i pistolety! (Hehe tylko trzeba mieć czas żeby to zrobić)
Loozack Posted January 13, 2004 Posted January 13, 2004 świetny model, ale najgorsze przed tobą :) czyli materiały, texturki, oświetlenie, no i zlikwidowanie efektu \"makiety\" :) pozdrawiam [piwo]
Christian Noir Stein Posted January 13, 2004 Posted January 13, 2004 Jak na razie bardzo dobrze. Ciekaw jestem czy zostanie dodana jakakolwiek załoga? Czy będzie lało? Oraz wyglądu oteksturowanego obiektu oraz wierności oddania morskiej tafli.
KoMic Posted January 14, 2004 Author Posted January 14, 2004 Hmmm własnie sie zastanawiam nad załogą, z tym bedzie z pewnością problem i to spory, wymyślilem sobie ze chyba bedzie ale narysowana ręcznie i cała czarna. Prawdopodobnie wydrukuje sobie zdiecie i na nim namaluje recznie załoge czarnym piurem pozniej tyko w PS cos zakombinuje aby wygladala ze jest na pokladzie a nie chamsko nalozona,,, co do aury to mam 2 pomysły 1. pogoda taka raczej deszczowa ale bez deszczu, wszystko w barwach stonowanych, a scena bedzie bitwa a własciwie jej fragment miłem zrobic wystrzały z dzial i pelno dymu... 2. To pogoda iscie sztormowa deszcz pioruny i noc, narazie jednak myśle mocno o tej pierwszej wersii czyli walka: )... Doradzcie: ) co mam robic....
Falcrum Posted January 14, 2004 Posted January 14, 2004 Jestem z bitwą... sztorm jest już przejedzony... Tym badziej, że napewno badziej efektownie wyjdzie BITWA...odłamki, dym itp.
Christian Noir Stein Posted January 14, 2004 Posted January 14, 2004 1. Ludzi bym wrzucił w 3D na blurze z czarna teksturą np. Znacznie wygodniej niż \"dorysowywać\". 2. Pogoda nr2 !!! Ma lać, wiać, targać żagle! :)
KoMic Posted January 15, 2004 Author Posted January 15, 2004 Witam jak widac zaczolem powoli texturowac,,, narazie marny tego skutek, np na deskach burty nie ma pionowych podzialow, a przeciez stakow nie robiono z 1 kawalka dechy, mam problem z przejsciem z mokrego drewna w suche co zaznaczylem,... co do ludzi to nie jestem do konca przekonany ze w 3d bedzie latwiej i szybciej...ale to narazie jest odlegle zmartwienie: ) pozdrawiam... w siatce nie ma zadnych zmian...wiec wszystkie buraki pozostaly nadal: )
Dr0cK Posted January 15, 2004 Posted January 15, 2004 Komic przyslij nastepnym razem screena ze zwiekszona perspektywa...bo wlasnie jak narazie to dlamnie sprawia wrazenie okreciku niz ogromnego statku...:) pozdrowienia...
Archangel Posted January 15, 2004 Posted January 15, 2004 zgadzam sie z Dr0cK wyglada troche jak zabawka ale model maksymalnie wypasiony !!!!
MareG Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 ej zawsze myslalem ze M.S. to skrot od statek motorowy?! Co wiec oznacza H.M.S. w nazwie? Poza ta niejasnoscia - cholera to kawal dobrego modelu !!! Zamapuj mape (maske) przejscia na osobnym kanale UVW - ktorego gizmo (typu Planar) bedzie obejmowalo cala burte (Y=gora dol, X=przod tyl) i narysuj odpowiednia maske przechodzenia, stworz dwa osobne materialy: suchy i mokry i przeniknij je w materiale BLEND z wspomniana maska... Efekt bedzie idealny choc cala operacja wyglada troche skomplikowanie. pozdr Marek
saygon Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 ubiegles mnie bo tez sie na niego czailem. robisz go z planow modelarskich?? jak narzie bardz dobrze.
Badyl Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 witam! pozwole sobie wyjasnic ze H.M.S. oznacza po prostu His/Her Majesty Ship.:) a co do modelu to po prostu piekny. zauwazyłem tylko parej bładow: brak pasa wzmacniajacego burte biegnacego wzdluz calej burty powyzej lini wodnej kadluba, przy ławie tarlepowej fokmasztu powinno byc dodatkowe wzmocnienie. ale to szczegóły, ktos kto nie bardzo wie o co chodzi nawet nie zauwazy. z zainteresowaniem bede sledzil Twoje postepy, bo sam nie potrafie takiego cacunia zrobic;) pozdr.
KoMic Posted January 16, 2004 Author Posted January 16, 2004 Witam kolejne ujecie wiem ze za bardzo rozmazane, i wogole ale render na moim kompie trwa 3h: ) i nie moge sobie pozwolic na bawienie sie w nie, wiec juz tego nie zminie,,, dzis moze jeszcze dorzuce to i owo saygon- racja masz calkowita racje,,, kiedys nawet pokusilem sie na model z balsy ale nie starczylo mi sil i nigdy go nie zrobilem,,,dlatego max okazal sie wybawienie....: ) Draakul- racja to własnie oznacza skrot, ale niestety nie wiem jakiego rodzaju jest Endeavour: ), co do pasa to chyba jest taki malo wystajacy ponad wode szerszy od burt, co do wzmocnienia, to przy ławie wantowej nie ma tylko mocowania wytyku dolnych lizeli,,,,(sam bym tego nie wymyslil pzreczytalem z planow:) hehe jesli o to chodzi? ...pozdro
KoMic Posted January 16, 2004 Author Posted January 16, 2004 Aaaa i jeszcze dziekuje własnie za takie postyu jak twoj Draakul bo sie do konca nie znam i nei wiem czy sa jakies buraki merytoryczne,,,, co do innego ujecia to bedzie ciezko przedstawic ta jednostke jako wielki galeon bo to jest przerobiona łupinka klasy kat,,, wczesniej wegiel nim wozili: ), ale zrobie co w mojej mocy,,,mysle ze narazie nei bede sie tym przejmowal ze wyglada jak zabawka,,,, bo postaram sie to wyeliminowac pod koniec pracy i w finalowym renderze: ) pozdro i thx za posty
Badyl Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 heh nie ma sprawy to jest wlasnie moje hobby :) z tym pasem to zgadza sie, a jesli chodzi o to drugie to postaram sie zeskanowac plany i Ci podesłac tu na forum lub na priva a endavour to bryg weglowy :P
giorgione Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 Dof jak dof... okręt stwarza wrażenie sklejanego okrętu - nie wiem moze przez te materiały(teksturki). Pozdr Giorgione
KoMic Posted January 16, 2004 Author Posted January 16, 2004 Racja troche przesadzam z DoF\'em,,,, dlatego obiecuje poprawe i zastanowie sie nad swym niegodziwym postepowaniem: P, hehe zmienie bo faktycznie lamerstwo...ehhh,,, Draakul---- ehhh a jednak mnie to scignelo,,,nie wiem czemu ale nie chcialem robic tego paska,, a teraz chyba nie mam wyboru ok,,,zobaczym co z tym bedzie, tak samo dalem sobie spokuj z glowami posagow przy brakszpilu: )
saygon Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 czyzbys i ty kuopwal kiedys modelarza? ja dalejmam nadzieje ze uda mi sie go zrobi z drewna, al to raczej marzenia niz coz realnego ,choc podonie mow o skonczeniu przezemnie biblioteki.. he heheh co dmodelu to narazie olejk dofa bo komplenie nic nie widac.
Falcrum Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 Tak ładnie ci wychodzi model jako \"drewniany modelik\", więc może zrobisz też wersję modelarską...no wiesz, na stojaczku...w szklanej obudowie...itp.?? Pozdr
Pionier Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 Falcrum akysz !! z tym pomyslem. Powalcz i zwalcz efekty \"malego stateczka\". Wywal DOFa bo nic nie widac
statique Posted January 17, 2004 Posted January 17, 2004 obiekt bardzo fajny :)) , textury mniej... a od dofa mi sie slabo robi :(((
Falcrum Posted January 17, 2004 Posted January 17, 2004 Pionier...ja tylko proponuję...mi też bardziej odpowiada wersja reel...dalem tylko pomysł na 2 wersję...o ile będzie chcialo się ją robić KoMic\'owi...;) Pozdr
saygon Posted January 17, 2004 Posted January 17, 2004 no i walnij wieksze zageszczenie siatki bo az widac skoki na burcie, razi i to strasznie.a i przy otworze na dziala to widac ze wrzuces klape, ale dziury to tam nie ma:-D no i zawiasy trzymaj sie powietrza. ja bym zaokraglil te 90 stopniowe krawedzie elementow na statku, bo az raza. daj wiecej renderow ze zblizeniami i narazie olej mapowanie pokaz nam goly modl zeby zoaczyc bledy na siatce. trzymaj tak dalej b statek jest piekny
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now