Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czesc

 

to moj pierwszy raz w galerii gameartu.. chcialbym wam przedstawic moj najnowszy model - Chenowyth - desert partol vehicle. Na razie sama siatka z ambient occlusion, ogolnie model zamyka sie w 4k trojkatow.

calosc wykonana w modo.

 

na razie tyle, dajcie znac co myslicie

 

pozdr

/mw

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajnie jest, ja bym znowu tą ramę z tyłu po skosie puścił w dół lekko ku tyłowi, wyglądałby bardziej dynamicznie a tak kwadracieje troche.

 

DiO: racja racja z tymi kwadratami, pozatem rurki przy tych kwadratach wiszą w powietrzu.

 

Po bokach też możesz dać jakąś kratkę na tych dziurach, można na alphie zrobić. Bo tak wygląda jak koryta:p

 

Jest cool, ciekawym też teksturki.

 

pozdro!

Napisano

Zapowiada się fajny stwór, ciekaw jestem jak rozplanujesz sobie malowanie. Podeślę Ci obrazek na PW. może do czegoś się przyda :)

Napisano

to lubię... fajna bryka, może dasz jakąś scenkę z tego, jakaś postać low poly siedzi za kierownicą, a drugi ładuje z karabinu... :D

 

powodzenia!

Napisano

Na razie wygląda obiecująco, tylko nie wiem gdzie jest to 4 k poly szczególnie kiedy patrzę na dach i maskę. Chyba ze coś pochowałeś z tyłu i pod maską XD

dodaj mu jakąś antenkę czy jakiś łukowaty element bo teraz wygląda dość kwadratowo.

Pozdro

Napisano

wielkie dzięki za komentarze

 

 

upgardeowałem geometrie zgodnie z waszymi uwagami.

załączam screeny modelu z wyraźniejszą siatką i pierwszym podejściem do tekstury,

 

Kuba_ - dzięki za załącznik, masz takich raczy więcej ?

 

Kruku - 4k to jest trójkątów, a na załączonych screenach jest wersja w n-gonach, których mam nie więcej niż 2 k :P

 

 

pozdrawiam

 

/mw

Napisano

2k poly.. aha sry Xd źle zrozumiałem ;p zawsze widzę poly 0-0

więc jest znośnie:], co do updatu hmm fajne felgi opony może trochę łysawe, takie mają być? spróbuj wyostrzyć jakoś ten bieżnik i dać jakiś napis na boku + znaczek.

Dodałeś coś tu i tam :] idzie w dobrym kierunku.

Napisano

hej, dzieki za komentarze

 

bardzo powoli ale pracuje nad nim dalej, szczerze przyznam ze teksturowanie to nie jest moja najmocniejsza strona , dlatego tym bardziej prosze o uwagi

 

pozdro

/mw

Napisano

No zią, jedziesz dalej, teraz masz za monotonne, textura broni do wymioany, brakuje detalu, sam brud to nie wszystko, pomysl nad jakimis zarysowaniami, obtarciami itd, texturowanie tego typu maszyn które planowo są pełne brudu itd nie należy do łatwych, 3mam kciuki

Napisano

No nice, pokaz moze jeszcze model z nalozonym checkerem, ale mapowanie raczej wydaje sie w porzadku. TAk jak Ardeni, uwazam ze tekstura jest za monotonna, brudu jest za duzo, popracuj nad detalem teksturki.

Pozdro!

Napisano

hmmm...jak to juz powiedzieli panowie przede mna ,texturke trzeba bedzie poprawic.

karabin wyglada jak by w ognisku lezal przez dluzsza chwile;)

pojazd jak by byl nieuzywany przez ostatnie 3 lata, a felgi jak by byly dopiero co wymienione :P - taki maly brak konsekwencji :)

no i trzeba dodac jakies linie na masce alebo znaczek armii bo troszku monotonnie. ale modelik bardzo sie podoba wiec walcz dalej :)

 

pozdrawiam

Napisano

Poczatek niezly, ale przy metalu bez Speculara trudno ocenic, zgadzam sie, ze texturka na broni wyglada jakby lezala 50 lat w wodzie. brak zarysowan, przetarc. Brud masz rozlozony bardzo jednolicie, przydalyby sie jakies plamy po oleju itp.

Napisano

Tak jak chłopaki piszą, monotonnie i szaro. Jakby przejechał przez górę popiołu.

Z korozją na działkach przesadziłeś zdecydowanie, nie dość, że nie ma prawa działać to jeszcze może odpaść:)

 

Trochę referek i texturek, tylko nie przesadź, pamiętaj o wyostrzaniu odpowiednich elementów.

 

http://cgtextures.com/

 

http://cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=2437

http://cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=14468

 

pozdro!

Napisano

czesc

 

 

faktycznie nie popisalem sie, teksturki zrobione byly na odwal sie , bo troche stracilem juz serce do tego modelu.

ponizej zalaczam wersje z nowymi teksturami, ale to raczej final, wiecej nie bedzie, tym bardziej ze troszke zle zoptymalizowalem uv mape i niewiele lepszego da sie z tym zrobic..inaczej ja niewiele lepszego dam rade z tym zrobic..no ale coz, nastepna praca bedzie lepsza...obiecuje : )

 

 

http://img221.imageshack.us/img221/4176/final1um2.jpg

 

http://img134.imageshack.us/img134/4224/final2cg6.jpg

 

 

pozdrawiam i dzieki

 

ps.Lewus ->dzięki za link, niemożliwie przydatna strona

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności