witjah Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 czesc to moj pierwszy raz w galerii gameartu.. chcialbym wam przedstawic moj najnowszy model - Chenowyth - desert partol vehicle. Na razie sama siatka z ambient occlusion, ogolnie model zamyka sie w 4k trojkatow. calosc wykonana w modo. na razie tyle, dajcie znac co myslicie pozdr /mw Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiO Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 bardzo fajny tylko te dwa kwadraty przy dachu :/ - jakos nie ladnie mi tak wygladaja no i jedziesz z texturka :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 lec dalej, poczkamy na texture Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Fajnie jest, ja bym znowu tą ramę z tyłu po skosie puścił w dół lekko ku tyłowi, wyglądałby bardziej dynamicznie a tak kwadracieje troche. DiO: racja racja z tymi kwadratami, pozatem rurki przy tych kwadratach wiszą w powietrzu. Po bokach też możesz dać jakąś kratkę na tych dziurach, można na alphie zrobić. Bo tak wygląda jak koryta:p Jest cool, ciekawym też teksturki. pozdro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 A mozna prosic z vieportu screena bo ja ledwo co siatke widze ... I witamy w game arcie, w dziale ponizania i wysmiewania, zostan z nami bedzie fajnie ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Zapowiada się fajny stwór, ciekaw jestem jak rozplanujesz sobie malowanie. Podeślę Ci obrazek na PW. może do czegoś się przyda :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
floo Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 to lubię... fajna bryka, może dasz jakąś scenkę z tego, jakaś postać low poly siedzi za kierownicą, a drugi ładuje z karabinu... :D powodzenia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Model taki sobie, ale texture pierwszoklasowa / Witamy w gamearcie, poka screeny z siatami to wiecej napiszemy :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruku Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Na razie wygląda obiecująco, tylko nie wiem gdzie jest to 4 k poly szczególnie kiedy patrzę na dach i maskę. Chyba ze coś pochowałeś z tyłu i pod maską XD dodaj mu jakąś antenkę czy jakiś łukowaty element bo teraz wygląda dość kwadratowo. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
witjah Posted January 30, 2008 Author Share Posted January 30, 2008 wielkie dzięki za komentarze upgardeowałem geometrie zgodnie z waszymi uwagami. załączam screeny modelu z wyraźniejszą siatką i pierwszym podejściem do tekstury, Kuba_ - dzięki za załącznik, masz takich raczy więcej ? Kruku - 4k to jest trójkątów, a na załączonych screenach jest wersja w n-gonach, których mam nie więcej niż 2 k :P pozdrawiam /mw Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Siateczka bardzo ladna oprocz siedzen, nie widze sensu pakowania w to az tyle poli, imho bardziej by sie na kierownicy przydalo. oponka bardzo fajna ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruku Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 2k poly.. aha sry Xd źle zrozumiałem ;p zawsze widzę poly 0-0 więc jest znośnie:], co do updatu hmm fajne felgi opony może trochę łysawe, takie mają być? spróbuj wyostrzyć jakoś ten bieżnik i dać jakiś napis na boku + znaczek. Dodałeś coś tu i tam :] idzie w dobrym kierunku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
witjah Posted February 6, 2008 Author Share Posted February 6, 2008 hej, dzieki za komentarze bardzo powoli ale pracuje nad nim dalej, szczerze przyznam ze teksturowanie to nie jest moja najmocniejsza strona , dlatego tym bardziej prosze o uwagi pozdro /mw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 No zią, jedziesz dalej, teraz masz za monotonne, textura broni do wymioany, brakuje detalu, sam brud to nie wszystko, pomysl nad jakimis zarysowaniami, obtarciami itd, texturowanie tego typu maszyn które planowo są pełne brudu itd nie należy do łatwych, 3mam kciuki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scottero Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 No nice, pokaz moze jeszcze model z nalozonym checkerem, ale mapowanie raczej wydaje sie w porzadku. TAk jak Ardeni, uwazam ze tekstura jest za monotonna, brudu jest za duzo, popracuj nad detalem teksturki. Pozdro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ofca Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 mi ten metal wyglada jakos tak betonowwato, mr nie ladnie :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiO Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 hmmm...jak to juz powiedzieli panowie przede mna ,texturke trzeba bedzie poprawic. karabin wyglada jak by w ognisku lezal przez dluzsza chwile;) pojazd jak by byl nieuzywany przez ostatnie 3 lata, a felgi jak by byly dopiero co wymienione :P - taki maly brak konsekwencji :) no i trzeba dodac jakies linie na masce alebo znaczek armii bo troszku monotonnie. ale modelik bardzo sie podoba wiec walcz dalej :) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
soda Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Poczatek niezly, ale przy metalu bez Speculara trudno ocenic, zgadzam sie, ze texturka na broni wyglada jakby lezala 50 lat w wodzie. brak zarysowan, przetarc. Brud masz rozlozony bardzo jednolicie, przydalyby sie jakies plamy po oleju itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Tak jak chłopaki piszą, monotonnie i szaro. Jakby przejechał przez górę popiołu. Z korozją na działkach przesadziłeś zdecydowanie, nie dość, że nie ma prawa działać to jeszcze może odpaść:) Trochę referek i texturek, tylko nie przesadź, pamiętaj o wyostrzaniu odpowiednich elementów. http://cgtextures.com/ http://cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=2437 http://cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=14468 pozdro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
witjah Posted February 10, 2008 Author Share Posted February 10, 2008 czesc faktycznie nie popisalem sie, teksturki zrobione byly na odwal sie , bo troche stracilem juz serce do tego modelu. ponizej zalaczam wersje z nowymi teksturami, ale to raczej final, wiecej nie bedzie, tym bardziej ze troszke zle zoptymalizowalem uv mape i niewiele lepszego da sie z tym zrobic..inaczej ja niewiele lepszego dam rade z tym zrobic..no ale coz, nastepna praca bedzie lepsza...obiecuje : ) http://img221.imageshack.us/img221/4176/final1um2.jpg http://img134.imageshack.us/img134/4224/final2cg6.jpg pozdrawiam i dzieki ps.Lewus ->dzięki za link, niemożliwie przydatna strona Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Bardzo ladnie z tego wyszedles. Podobac sie ;) Ale imho oponka nadal wymaga troche pracy. Trzymaj tak dalej zapowiada sie kawal dobrego artu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now