witjah Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 czesc to moj pierwszy raz w galerii gameartu.. chcialbym wam przedstawic moj najnowszy model - Chenowyth - desert partol vehicle. Na razie sama siatka z ambient occlusion, ogolnie model zamyka sie w 4k trojkatow. calosc wykonana w modo. na razie tyle, dajcie znac co myslicie pozdr /mw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiO Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 bardzo fajny tylko te dwa kwadraty przy dachu :/ - jakos nie ladnie mi tak wygladaja no i jedziesz z texturka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 lec dalej, poczkamy na texture Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 Fajnie jest, ja bym znowu tą ramę z tyłu po skosie puścił w dół lekko ku tyłowi, wyglądałby bardziej dynamicznie a tak kwadracieje troche. DiO: racja racja z tymi kwadratami, pozatem rurki przy tych kwadratach wiszą w powietrzu. Po bokach też możesz dać jakąś kratkę na tych dziurach, można na alphie zrobić. Bo tak wygląda jak koryta:p Jest cool, ciekawym też teksturki. pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 A mozna prosic z vieportu screena bo ja ledwo co siatke widze ... I witamy w game arcie, w dziale ponizania i wysmiewania, zostan z nami bedzie fajnie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Zapowiada się fajny stwór, ciekaw jestem jak rozplanujesz sobie malowanie. Podeślę Ci obrazek na PW. może do czegoś się przyda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 to lubię... fajna bryka, może dasz jakąś scenkę z tego, jakaś postać low poly siedzi za kierownicą, a drugi ładuje z karabinu... :D powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Model taki sobie, ale texture pierwszoklasowa / Witamy w gamearcie, poka screeny z siatami to wiecej napiszemy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Na razie wygląda obiecująco, tylko nie wiem gdzie jest to 4 k poly szczególnie kiedy patrzę na dach i maskę. Chyba ze coś pochowałeś z tyłu i pod maską XD dodaj mu jakąś antenkę czy jakiś łukowaty element bo teraz wygląda dość kwadratowo. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witjah Napisano 30 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2008 wielkie dzięki za komentarze upgardeowałem geometrie zgodnie z waszymi uwagami. załączam screeny modelu z wyraźniejszą siatką i pierwszym podejściem do tekstury, Kuba_ - dzięki za załącznik, masz takich raczy więcej ? Kruku - 4k to jest trójkątów, a na załączonych screenach jest wersja w n-gonach, których mam nie więcej niż 2 k :P pozdrawiam /mw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Siateczka bardzo ladna oprocz siedzen, nie widze sensu pakowania w to az tyle poli, imho bardziej by sie na kierownicy przydalo. oponka bardzo fajna ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 2k poly.. aha sry Xd źle zrozumiałem ;p zawsze widzę poly 0-0 więc jest znośnie:], co do updatu hmm fajne felgi opony może trochę łysawe, takie mają być? spróbuj wyostrzyć jakoś ten bieżnik i dać jakiś napis na boku + znaczek. Dodałeś coś tu i tam :] idzie w dobrym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witjah Napisano 6 Luty 2008 Autor Share Napisano 6 Luty 2008 hej, dzieki za komentarze bardzo powoli ale pracuje nad nim dalej, szczerze przyznam ze teksturowanie to nie jest moja najmocniejsza strona , dlatego tym bardziej prosze o uwagi pozdro /mw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 6 Luty 2008 Share Napisano 6 Luty 2008 No zią, jedziesz dalej, teraz masz za monotonne, textura broni do wymioany, brakuje detalu, sam brud to nie wszystko, pomysl nad jakimis zarysowaniami, obtarciami itd, texturowanie tego typu maszyn które planowo są pełne brudu itd nie należy do łatwych, 3mam kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scottero Napisano 6 Luty 2008 Share Napisano 6 Luty 2008 No nice, pokaz moze jeszcze model z nalozonym checkerem, ale mapowanie raczej wydaje sie w porzadku. TAk jak Ardeni, uwazam ze tekstura jest za monotonna, brudu jest za duzo, popracuj nad detalem teksturki. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 6 Luty 2008 Share Napisano 6 Luty 2008 mi ten metal wyglada jakos tak betonowwato, mr nie ladnie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiO Napisano 6 Luty 2008 Share Napisano 6 Luty 2008 hmmm...jak to juz powiedzieli panowie przede mna ,texturke trzeba bedzie poprawic. karabin wyglada jak by w ognisku lezal przez dluzsza chwile;) pojazd jak by byl nieuzywany przez ostatnie 3 lata, a felgi jak by byly dopiero co wymienione :P - taki maly brak konsekwencji :) no i trzeba dodac jakies linie na masce alebo znaczek armii bo troszku monotonnie. ale modelik bardzo sie podoba wiec walcz dalej :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soda Napisano 7 Luty 2008 Share Napisano 7 Luty 2008 Poczatek niezly, ale przy metalu bez Speculara trudno ocenic, zgadzam sie, ze texturka na broni wyglada jakby lezala 50 lat w wodzie. brak zarysowan, przetarc. Brud masz rozlozony bardzo jednolicie, przydalyby sie jakies plamy po oleju itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 7 Luty 2008 Share Napisano 7 Luty 2008 Tak jak chłopaki piszą, monotonnie i szaro. Jakby przejechał przez górę popiołu. Z korozją na działkach przesadziłeś zdecydowanie, nie dość, że nie ma prawa działać to jeszcze może odpaść:) Trochę referek i texturek, tylko nie przesadź, pamiętaj o wyostrzaniu odpowiednich elementów. http://cgtextures.com/ http://cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=2437 http://cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=14468 pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witjah Napisano 10 Luty 2008 Autor Share Napisano 10 Luty 2008 czesc faktycznie nie popisalem sie, teksturki zrobione byly na odwal sie , bo troche stracilem juz serce do tego modelu. ponizej zalaczam wersje z nowymi teksturami, ale to raczej final, wiecej nie bedzie, tym bardziej ze troszke zle zoptymalizowalem uv mape i niewiele lepszego da sie z tym zrobic..inaczej ja niewiele lepszego dam rade z tym zrobic..no ale coz, nastepna praca bedzie lepsza...obiecuje : ) http://img221.imageshack.us/img221/4176/final1um2.jpg http://img134.imageshack.us/img134/4224/final2cg6.jpg pozdrawiam i dzieki ps.Lewus ->dzięki za link, niemożliwie przydatna strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 11 Luty 2008 Share Napisano 11 Luty 2008 Bardzo ladnie z tego wyszedles. Podobac sie ;) Ale imho oponka nadal wymaga troche pracy. Trzymaj tak dalej zapowiada sie kawal dobrego artu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się