Skocz do zawartości

DWIII - 3D - soda - Mava


soda

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 219
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lepiej powiedzcie mi jak sie robi animowana texturke:] Jak zrobic na jednej mapce jakas animacje^^

Lo poly model skonczony i zaczety unwrapik.

Nie moglem sie powstrzymac i wypalilem na szybko cialko:P

WESOLYCH SWIAT!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

soda 4 rano to najlepsza pora na palenie normalek ? :) Pozę ustawisz przed malowaniem koloru czy na sam koniec? Co do efektów, przy winning pose trochę musisz pogłówkować, a w beauty renderze możesz pojechać PSem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha, albo daj za tekxture .avi XD... no tylko nie wiem po co animacja skoro hmm... na finale beda jedynie statyczne obrazki...

Z tym .avi przesadzilem ale hmmm moze kto inny powie jakich formatow uzywa sie do teksturek z animacja (wiecie powiewajace flagi w UT, tekstury wody itd, to sa normalne poklatkowe sekwencje... chociarz pewnie kazda firma ma jakis tam swoj format :>)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

no i gitares fanfares, jedyno co to to ze od pasa w dół ta pani kompletnie mi się nie podoba, pojechales ostro po bnadzie z nogami i całą miednicą szczegolnie uda front tył bok i posladki wyglądają psakudnie, kompletnie nie gra to z tą postacią a juz napewno nie ma nic wspolnego z łądnymi rysami anatomicznymi na koncepcie, z ryjkiem widze poradziles sobie normalek ładnie lezy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nogi z pomoca donMario porawione, unwrap rozlozony i zbieram sie za palenie normali:]

Czasu i tak jest jak na moje potrzeby bardzo malo. Zmiescilem sie w 8940 poligonach, jak bedzie potrzeba to na efekty zuzyje^^

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

uv ładnie poupychales, jedynie co to poprawilbym dłon bo z automatu zawsze wychodzą paskudnie, i czasem uperdliwe jest texturwanie takiego pająka, nie ktore elemenyt masz bardzo blisko moze być problem z seamami czyli w realtimie przy oddalnieu moze sie pojawiac krecha, na renderze moze tez, te 4 pixele zapasu a czasem wiecej jest potrzebne wokół kazdego elemntu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze jeszcze ze 3 plany by sie przydaly zeby troszke grubosc sie zwiekszyla..... hymmm i tak musze 15 poligonow znalezc bo dodalem 2 plany:P

narazie zostawie tak jak jest i jade z texturka ciala. bedzie czas to sie pobawie jeszcze, chyba nie jest najgorzej i najlepiej tez nie jest:]

jak zaczne dluzej wnikac to zrobie tylko wlosy do 12 kwietnia:]

Znalazlem takie zdjecie podobnych wlosow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra jak wszysto to wszyscy. Jeszcze bedzie troszke zmian w skorze, ale zgrubsza tak to bedzie wygladac. Jutro musze zrobic: oczy, stopy, dlonie z przedramieniem, nos dopracowac, uszy i zylki dodac na skorze..... a i wlosy na szyi^^ Jak sie uda to zrobic to jestem w domu:]

Mozeeee zdaze, chociaz zaczynam w to watpic:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi:] Juz nienawidze tej postaci, ale jade do przodu. Skonczylem skore i dzis zabieram sie za szmaty i skory^^

Troszke sie niewysypiam. Jak uda mi sie dzis te szmaty zrobic to jestem w domu:] Jutro metal i gotowe. Jeszcze rig ustawianie swiatelek renderowanie...... eh nie lubie pracy na termin:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna mava ... wykotłowałby ;P

 

dołaczam się do listy protestu w sprawie cienia podpośladkowego. Pojechał Ci tablet zdecydowanie za daleko.

 

praca na termin jest jedynym rozwiązaniem aby cokolwiek zrobić ;)

trzymam kciuku Soda ! nie poddawaj się !

 

edit: a może to nie cień! może to siniak od palca jakiegoś tęgiego wojownika, albo ogra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjasniajac kwestie cienia podposladkowego: jest wynikiem dennosci 3dsmaxa i cieniowania. Jestem na 99% pewny, ze w enginie go nie bedzie. Jak daje swiatelko raytrace to on znika^^, ale raytrace dluzej sie renderuje. Poprostu swiatelko shadow map wykrzacza sie na 1 poligonie i robi tam glupi cien.

Jak bede w domq to postaram sie wrzucic renderek z cieniowaniem raytrace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowalem pod szmatka:] Ale za malo czasu bylo na kladzenie rozowej fugi:(

Jak te posladki teraz wpozo sa??

O jaki tip chodzi?? BO uwazam, ze oclusion wogle jest zbedny w teksturkach. Dlugo sie renderuje i efekt taki papierowo-sztuczny jest.

CO do rad to do mistrzostwa mi daleko i fakt jest taki, ze Lewus masz juz prawie skonczona teksturke a ja w polowie jestem:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak pośladki, pokaż jakieś inne kąty może jeszcze ze 2.

Ogólnie to ładnie wygląda, nie ma się co czepiać.

 

A propos ao, dlatego napisałem że koloryzowane a nie surowo wypalone na czarno. Filtrujesz w danym miejscu z czarnego na ciemny pomarańcz i masz cieniowanie skóry całkiem fajne w zacienionych miejscach. Lub np na zbroi w zagłębieniach, dajesz oclusion na rdzawo-oliwkowy kolor, filtrujesz jakimś noisem albo pędzlem jakimś poszarpanym lekko . Można bardzo fajne efekty wyciągnąć, nie chodzi o to żeby pacnąć ao na czarno z multiply i cześć. Delikatnie i z głową. Ja osobiście niestety mam tendencję do przesadzania z cieniowaniem:/ A ile się renderuje to już kwestia procka i samplingu, fakt, chcesz krócej renderować, będziesz mieć większe ziarno, ale czasami to ziarno to też plus.

 

Texturka skończona nie skończona, ale jak wygląda. Jak masz mało czasu to nie śpij, w weekend się wyśpisz:D:D:D

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO to skonczylem:]

Nie jestem zadowolony z modelu, ale jest jak jest zobaczymy co los przyniesie.

Skora wyszla mi zgrabnie, ale reszta...... nastepny modelik bedzie lepszy:] Ciesze sie, ze udalo sie skonczyc.

Chce rowniez podziekowac za Wasza pomoc bez niej bylo by strasznie ciezko.

Oto koncowe jpgi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest zle ale moglo być lepjej, bjuti rendera przesmazyles , oswietlenie takie cos malo atracyjne , czesc twarzy ginie w ciemnosciach, tło malo ciekawe zekłbym paskudne, specular mape to widze zrobiles tak deko na pałe a sama textura koloru jest blada brak jej ja wiem nie wiem intesywnosci, moze innej palety kolorów, i apropo czarów z mleka, teraz luknałem ze na koncepcie są inne czyli sam glow na elemnty to za mało, dłon trzymajaca łuk powinna być zaniebieszczona ( takie tam neologizmy ;)), czary z garnka powinny być tez na texturze i z tego dopiero glow na te elemnty wycignąc i byłoby gitarrra, pozatym przydaloby by sie na niektore elemnyt jak chełmofon czy rekawiczki poscic cavity lub ao na multiply i cos tam ewentuel podrysowac jeszcze, to takie tam moje uwagi , ogólnie to ja siem nie znam =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności