Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 219
  • Wyświetleń 31,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przyznaje sie (ostrzeglem nawiasem o tresci obrazka jakby co :D), ale co ja poradze ze efektow tam najwiecej i najlepiej widac :D

 

ns: dobra to delete... w nocy przyszlo, w nocy poszlo, nikt nie widzial :D

Napisano
  • Autor

Lepiej powiedzcie mi jak sie robi animowana texturke:] Jak zrobic na jednej mapce jakas animacje^^

Lo poly model skonczony i zaczety unwrapik.

Nie moglem sie powstrzymac i wypalilem na szybko cialko:P

WESOLYCH SWIAT!!

Napisano

soda 4 rano to najlepsza pora na palenie normalek ? :) Pozę ustawisz przed malowaniem koloru czy na sam koniec? Co do efektów, przy winning pose trochę musisz pogłówkować, a w beauty renderze możesz pojechać PSem :)

Napisano

UVW animujesz. normalnie keye ustawiasz tylko zamiast obiektu przesuwasz siatkę uvw

 

Bardzo ładna praca, trzymam kciuki;)

Napisano

haha, albo daj za tekxture .avi XD... no tylko nie wiem po co animacja skoro hmm... na finale beda jedynie statyczne obrazki...

Z tym .avi przesadzilem ale hmmm moze kto inny powie jakich formatow uzywa sie do teksturek z animacja (wiecie powiewajace flagi w UT, tekstury wody itd, to sa normalne poklatkowe sekwencje... chociarz pewnie kazda firma ma jakis tam swoj format :>)

Napisano

no i gitares fanfares, jedyno co to to ze od pasa w dół ta pani kompletnie mi się nie podoba, pojechales ostro po bnadzie z nogami i całą miednicą szczegolnie uda front tył bok i posladki wyglądają psakudnie, kompletnie nie gra to z tą postacią a juz napewno nie ma nic wspolnego z łądnymi rysami anatomicznymi na koncepcie, z ryjkiem widze poradziles sobie normalek ładnie lezy :D

Napisano

Kurde o nogach pisałem w poście ze 2 tyg temu, nikt nie pociągnął tematu więc uznałem, że znowu gadam głupoty. Na koncepcie jest mięsista lasencja i wygląda super ;)

Napisano
  • Autor

Nogi z pomoca donMario porawione, unwrap rozlozony i zbieram sie za palenie normali:]

Czasu i tak jest jak na moje potrzeby bardzo malo. Zmiescilem sie w 8940 poligonach, jak bedzie potrzeba to na efekty zuzyje^^

Pozdrawiam.

Napisano

fajny projekt, ładna buzia :cool:

 

coś się dzieje niedobrego z rękawem między cyckiem a ramieniem -- taki jakiś za mocny ten poziomy podział, może złamać to jakoś; a może po pokolorowaniu będzie dobrze

Napisano

uv ładnie poupychales, jedynie co to poprawilbym dłon bo z automatu zawsze wychodzą paskudnie, i czasem uperdliwe jest texturwanie takiego pająka, nie ktore elemenyt masz bardzo blisko moze być problem z seamami czyli w realtimie przy oddalnieu moze sie pojawiac krecha, na renderze moze tez, te 4 pixele zapasu a czasem wiecej jest potrzebne wokół kazdego elemntu

Napisano
  • Autor

OK to i ja skonczylem palic normale:]

Teraz szybko alphe trzasne, a efekty na koniec zostawie jak czasu wystarczy.

Napisano

dla mnie miodzio - z niecierpliwością czekam na tekstury :)

A przy okazji - w finalnej wersji obrócisz względem osi pionowej niektóre oczka łańcucha artefaktu ?? Bo teraz wydaje mi się za sztywny jest :P)

Napisano

Widze ze skrzydelka troszke zwiekszyles, nie tak jak myslalem, ale i tak ladnie sie prezentuje caly model, czekam na teksturki :)

Napisano
  • Autor

Walcze z wloskami i alphami dzis powinienem skonczyc. Robie 1 raz, wiec duzo czasu na to idzie:/ Dzis powinienem pokazac jak te wlosy wygladaja.

Jak nie zdaze to olac, mam nadzieje ze jeszcze przedluza:P

Napisano

Nie ma nie zdąże. Jak nie zdążysz to składam wniosek o bana dla Ciebie:p

Napisano
  • Autor

OK zrobilem te wlosy. Wszelkie sugestie mile widziane bo 1 raz to robie i nie wiem juz sam.

Napisano

W sumie chyba spoczko są.

Tylko tak wiszą jak gobelin, no kurde, jakbyś porozwiewał trochę je:/

No ale ładne jednak!

Napisano

Wyglądają fajnie, aczkolwiek delikatnie nieświeżo :) Może delikatniejszy normal? Mimo to jak będą rozwiane, będzie ok.

Napisano
  • Autor

moze jeszcze ze 3 plany by sie przydaly zeby troszke grubosc sie zwiekszyla..... hymmm i tak musze 15 poligonow znalezc bo dodalem 2 plany:P

narazie zostawie tak jak jest i jade z texturka ciala. bedzie czas to sie pobawie jeszcze, chyba nie jest najgorzej i najlepiej tez nie jest:]

jak zaczne dluzej wnikac to zrobie tylko wlosy do 12 kwietnia:]

Znalazlem takie zdjecie podobnych wlosow.

Napisano

No zobaczymy jak to będzie wyglądać w z resztą kolorku, dajesz pan!

Napisano
  • Autor

No dobra jak wszysto to wszyscy. Jeszcze bedzie troszke zmian w skorze, ale zgrubsza tak to bedzie wygladac. Jutro musze zrobic: oczy, stopy, dlonie z przedramieniem, nos dopracowac, uszy i zylki dodac na skorze..... a i wlosy na szyi^^ Jak sie uda to zrobic to jestem w domu:]

Mozeeee zdaze, chociaz zaczynam w to watpic:P

Napisano

Wreszcie widze teksturki, ladnie zaczynasz, zrob najpierw calosc z grubsza a potem dodawaj detale bo czasu malo a duzo jeszcze zostalo , wloski tak jak wczesniej pisali troszke wiecej dynamiki :)

Napisano

Jak na razie mi się bardzo podoba, już się nie mogę doczekać skończonej postaci.

Napisano

Bardzo ładnie malujesz:)

Z wcieciem pod pośladkiem chyba przesadziłeś, nie zakręca za bardzo ku górze?

Napisano

No bardzo ładnie, a fajnie sobie poradziłeś ze skórą :)

Napisano
  • Autor

Dzieki za odpowiedzi:] Juz nienawidze tej postaci, ale jade do przodu. Skonczylem skore i dzis zabieram sie za szmaty i skory^^

Troszke sie niewysypiam. Jak uda mi sie dzis te szmaty zrobic to jestem w domu:] Jutro metal i gotowe. Jeszcze rig ustawianie swiatelek renderowanie...... eh nie lubie pracy na termin:P

Napisano

fajna mava ... wykotłowałby ;P

 

dołaczam się do listy protestu w sprawie cienia podpośladkowego. Pojechał Ci tablet zdecydowanie za daleko.

 

praca na termin jest jedynym rozwiązaniem aby cokolwiek zrobić ;)

trzymam kciuku Soda ! nie poddawaj się !

 

edit: a może to nie cień! może to siniak od palca jakiegoś tęgiego wojownika, albo ogra ?

Napisano
  • Autor

Wyjasniajac kwestie cienia podposladkowego: jest wynikiem dennosci 3dsmaxa i cieniowania. Jestem na 99% pewny, ze w enginie go nie bedzie. Jak daje swiatelko raytrace to on znika^^, ale raytrace dluzej sie renderuje. Poprostu swiatelko shadow map wykrzacza sie na 1 poligonie i robi tam glupi cien.

Jak bede w domq to postaram sie wrzucic renderek z cieniowaniem raytrace.

Napisano
  • Autor

Nom uzywam a co?? Tylko selfillumination na 30 mam nastawione.

Napisano

Tak sobie myślałem, że jak byś dał ok 70 to cienia może by nie było.

Napisano
  • Autor

NO to ostataczne rozwiazanie sprawy podposladkowej:

Napisano

Pod szmatką też malowałeś?:D

Jak Ci się przyda to taki tip do cieniowania skóry: koloryzowane occlusion.

Choć to chyba Ty mnie powinieneś udzielać rad.

 

Crunchuj Soda crunchuj, czas goni, pozdro!

Napisano
  • Autor

Malowalem pod szmatka:] Ale za malo czasu bylo na kladzenie rozowej fugi:(

Jak te posladki teraz wpozo sa??

O jaki tip chodzi?? BO uwazam, ze oclusion wogle jest zbedny w teksturkach. Dlugo sie renderuje i efekt taki papierowo-sztuczny jest.

CO do rad to do mistrzostwa mi daleko i fakt jest taki, ze Lewus masz juz prawie skonczona teksturke a ja w polowie jestem:]

Napisano

Nie wiem jak pośladki, pokaż jakieś inne kąty może jeszcze ze 2.

Ogólnie to ładnie wygląda, nie ma się co czepiać.

 

A propos ao, dlatego napisałem że koloryzowane a nie surowo wypalone na czarno. Filtrujesz w danym miejscu z czarnego na ciemny pomarańcz i masz cieniowanie skóry całkiem fajne w zacienionych miejscach. Lub np na zbroi w zagłębieniach, dajesz oclusion na rdzawo-oliwkowy kolor, filtrujesz jakimś noisem albo pędzlem jakimś poszarpanym lekko . Można bardzo fajne efekty wyciągnąć, nie chodzi o to żeby pacnąć ao na czarno z multiply i cześć. Delikatnie i z głową. Ja osobiście niestety mam tendencję do przesadzania z cieniowaniem:/ A ile się renderuje to już kwestia procka i samplingu, fakt, chcesz krócej renderować, będziesz mieć większe ziarno, ale czasami to ziarno to też plus.

 

Texturka skończona nie skończona, ale jak wygląda. Jak masz mało czasu to nie śpij, w weekend się wyśpisz:D:D:D

 

pozdro!

Napisano

fajno fajno :)

Napisano
  • Autor

Wrzucam tylko jpgi bo ide spac, jutro cos napisze madrego jak sie uda. Dwa pierwsze to 1 swiatelko ostatni proba z 3 swiatlami. Max tandetnie speca pokazuje, albo ja nie umiem ustawic:P

Napisano
  • Autor

Heja skonczylem teksture i rig ustawiam, tylko mam dylemat z wyborem kamery. Mam swoj typ, ale jestem ciekaw Waszych opini.

Napisano

Dla mnie druga ale jakbyś przekręcił jeszcze w lewo trochę, żeby bardziej przodem była..

Napisano

Dla mnie drugi, przesuniety troche w prawo. IMHO troche dziwnie wygląda z kadzidełkiem i łukiem naraz. Ma słodką buzię i klimat w stylu dawnej gry "Twierdza". Bardzo miły modelik :).

@Levus: chyba w prawo, nie lewo :P.

Napisano

No tak tak, kamerę rotejtuj bardziej w prawą stronę.

Albo postać obkręć w lewo:D

Napisano
  • Autor

NO to skonczylem:]

Nie jestem zadowolony z modelu, ale jest jak jest zobaczymy co los przyniesie.

Skora wyszla mi zgrabnie, ale reszta...... nastepny modelik bedzie lepszy:] Ciesze sie, ze udalo sie skonczyc.

Chce rowniez podziekowac za Wasza pomoc bez niej bylo by strasznie ciezko.

Oto koncowe jpgi:

Napisano

nie jest zle ale moglo być lepjej, bjuti rendera przesmazyles , oswietlenie takie cos malo atracyjne , czesc twarzy ginie w ciemnosciach, tło malo ciekawe zekłbym paskudne, specular mape to widze zrobiles tak deko na pałe a sama textura koloru jest blada brak jej ja wiem nie wiem intesywnosci, moze innej palety kolorów, i apropo czarów z mleka, teraz luknałem ze na koncepcie są inne czyli sam glow na elemnty to za mało, dłon trzymajaca łuk powinna być zaniebieszczona ( takie tam neologizmy ;)), czary z garnka powinny być tez na texturze i z tego dopiero glow na te elemnty wycignąc i byłoby gitarrra, pozatym przydaloby by sie na niektore elemnyt jak chełmofon czy rekawiczki poscic cavity lub ao na multiply i cos tam ewentuel podrysowac jeszcze, to takie tam moje uwagi , ogólnie to ja siem nie znam =)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności