Levus Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 Z tym to dałeś do pieca:D:D:D http://derekyu.com/avgpa/images/lineage2.jpg
Konras Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 Przyznaje sie (ostrzeglem nawiasem o tresci obrazka jakby co :D), ale co ja poradze ze efektow tam najwiecej i najlepiej widac :D ns: dobra to delete... w nocy przyszlo, w nocy poszlo, nikt nie widzial :D
Levus Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 Nawiasem mówiąc raczej zachęcasz niż ostrzegasz..
soda Napisano 22 Marzec 2008 Autor Napisano 22 Marzec 2008 Lepiej powiedzcie mi jak sie robi animowana texturke:] Jak zrobic na jednej mapce jakas animacje^^ Lo poly model skonczony i zaczety unwrapik. Nie moglem sie powstrzymac i wypalilem na szybko cialko:P WESOLYCH SWIAT!!
Kuba Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 soda 4 rano to najlepsza pora na palenie normalek ? :) Pozę ustawisz przed malowaniem koloru czy na sam koniec? Co do efektów, przy winning pose trochę musisz pogłówkować, a w beauty renderze możesz pojechać PSem :)
Cruzh3r Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 UVW animujesz. normalnie keye ustawiasz tylko zamiast obiektu przesuwasz siatkę uvw Bardzo ładna praca, trzymam kciuki;)
Konras Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 haha, albo daj za tekxture .avi XD... no tylko nie wiem po co animacja skoro hmm... na finale beda jedynie statyczne obrazki... Z tym .avi przesadzilem ale hmmm moze kto inny powie jakich formatow uzywa sie do teksturek z animacja (wiecie powiewajace flagi w UT, tekstury wody itd, to sa normalne poklatkowe sekwencje... chociarz pewnie kazda firma ma jakis tam swoj format :>)
Gość Marioza Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 no i gitares fanfares, jedyno co to to ze od pasa w dół ta pani kompletnie mi się nie podoba, pojechales ostro po bnadzie z nogami i całą miednicą szczegolnie uda front tył bok i posladki wyglądają psakudnie, kompletnie nie gra to z tą postacią a juz napewno nie ma nic wspolnego z łądnymi rysami anatomicznymi na koncepcie, z ryjkiem widze poradziles sobie normalek ładnie lezy :D
Kuba Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 Kurde o nogach pisałem w poście ze 2 tyg temu, nikt nie pociągnął tematu więc uznałem, że znowu gadam głupoty. Na koncepcie jest mięsista lasencja i wygląda super ;)
soda Napisano 27 Marzec 2008 Autor Napisano 27 Marzec 2008 Nogi z pomoca donMario porawione, unwrap rozlozony i zbieram sie za palenie normali:] Czasu i tak jest jak na moje potrzeby bardzo malo. Zmiescilem sie w 8940 poligonach, jak bedzie potrzeba to na efekty zuzyje^^ Pozdrawiam.
DavidLaser Napisano 27 Marzec 2008 Napisano 27 Marzec 2008 fajny projekt, ładna buzia :cool: coś się dzieje niedobrego z rękawem między cyckiem a ramieniem -- taki jakiś za mocny ten poziomy podział, może złamać to jakoś; a może po pokolorowaniu będzie dobrze
Gość Marioza Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 uv ładnie poupychales, jedynie co to poprawilbym dłon bo z automatu zawsze wychodzą paskudnie, i czasem uperdliwe jest texturwanie takiego pająka, nie ktore elemenyt masz bardzo blisko moze być problem z seamami czyli w realtimie przy oddalnieu moze sie pojawiac krecha, na renderze moze tez, te 4 pixele zapasu a czasem wiecej jest potrzebne wokół kazdego elemntu
soda Napisano 31 Marzec 2008 Autor Napisano 31 Marzec 2008 OK to i ja skonczylem palic normale:] Teraz szybko alphe trzasne, a efekty na koniec zostawie jak czasu wystarczy.
giorgione Napisano 1 Kwiecień 2008 Napisano 1 Kwiecień 2008 dla mnie miodzio - z niecierpliwością czekam na tekstury :) A przy okazji - w finalnej wersji obrócisz względem osi pionowej niektóre oczka łańcucha artefaktu ?? Bo teraz wydaje mi się za sztywny jest :P)
Udytzkey Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 Widze ze skrzydelka troszke zwiekszyles, nie tak jak myslalem, ale i tak ladnie sie prezentuje caly model, czekam na teksturki :)
Levus Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Jak tam batalia idzie?:D Dajesz upka! 10 dni zostało!
soda Napisano 3 Kwiecień 2008 Autor Napisano 3 Kwiecień 2008 Walcze z wloskami i alphami dzis powinienem skonczyc. Robie 1 raz, wiec duzo czasu na to idzie:/ Dzis powinienem pokazac jak te wlosy wygladaja. Jak nie zdaze to olac, mam nadzieje ze jeszcze przedluza:P
Levus Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Nie ma nie zdąże. Jak nie zdążysz to składam wniosek o bana dla Ciebie:p
soda Napisano 3 Kwiecień 2008 Autor Napisano 3 Kwiecień 2008 OK zrobilem te wlosy. Wszelkie sugestie mile widziane bo 1 raz to robie i nie wiem juz sam.
Levus Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 W sumie chyba spoczko są. Tylko tak wiszą jak gobelin, no kurde, jakbyś porozwiewał trochę je:/ No ale ładne jednak!
giorgione Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 to co Lewus - bo tak wyglądają jakby je dopiero umyła i jeszcze mokre były
Kuba Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Wyglądają fajnie, aczkolwiek delikatnie nieświeżo :) Może delikatniejszy normal? Mimo to jak będą rozwiane, będzie ok.
soda Napisano 4 Kwiecień 2008 Autor Napisano 4 Kwiecień 2008 moze jeszcze ze 3 plany by sie przydaly zeby troszke grubosc sie zwiekszyla..... hymmm i tak musze 15 poligonow znalezc bo dodalem 2 plany:P narazie zostawie tak jak jest i jade z texturka ciala. bedzie czas to sie pobawie jeszcze, chyba nie jest najgorzej i najlepiej tez nie jest:] jak zaczne dluzej wnikac to zrobie tylko wlosy do 12 kwietnia:] Znalazlem takie zdjecie podobnych wlosow.
Levus Napisano 6 Kwiecień 2008 Napisano 6 Kwiecień 2008 No zobaczymy jak to będzie wyglądać w z resztą kolorku, dajesz pan!
soda Napisano 6 Kwiecień 2008 Autor Napisano 6 Kwiecień 2008 No dobra jak wszysto to wszyscy. Jeszcze bedzie troszke zmian w skorze, ale zgrubsza tak to bedzie wygladac. Jutro musze zrobic: oczy, stopy, dlonie z przedramieniem, nos dopracowac, uszy i zylki dodac na skorze..... a i wlosy na szyi^^ Jak sie uda to zrobic to jestem w domu:] Mozeeee zdaze, chociaz zaczynam w to watpic:P
Udytzkey Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Wreszcie widze teksturki, ladnie zaczynasz, zrob najpierw calosc z grubsza a potem dodawaj detale bo czasu malo a duzo jeszcze zostalo , wloski tak jak wczesniej pisali troszke wiecej dynamiki :)
Tomala Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Jak na razie mi się bardzo podoba, już się nie mogę doczekać skończonej postaci.
Levus Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Bardzo ładnie malujesz:) Z wcieciem pod pośladkiem chyba przesadziłeś, nie zakręca za bardzo ku górze?
Kuba Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 No bardzo ładnie, a fajnie sobie poradziłeś ze skórą :)
giorgione Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 ty nie wątp tylko bierz sie do roboty bo wygląda coraz lepiej :)
soda Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 Dzieki za odpowiedzi:] Juz nienawidze tej postaci, ale jade do przodu. Skonczylem skore i dzis zabieram sie za szmaty i skory^^ Troszke sie niewysypiam. Jak uda mi sie dzis te szmaty zrobic to jestem w domu:] Jutro metal i gotowe. Jeszcze rig ustawianie swiatelek renderowanie...... eh nie lubie pracy na termin:P
zdeno Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 fajna mava ... wykotłowałby ;P dołaczam się do listy protestu w sprawie cienia podpośladkowego. Pojechał Ci tablet zdecydowanie za daleko. praca na termin jest jedynym rozwiązaniem aby cokolwiek zrobić ;) trzymam kciuku Soda ! nie poddawaj się ! edit: a może to nie cień! może to siniak od palca jakiegoś tęgiego wojownika, albo ogra ?
soda Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 Wyjasniajac kwestie cienia podposladkowego: jest wynikiem dennosci 3dsmaxa i cieniowania. Jestem na 99% pewny, ze w enginie go nie bedzie. Jak daje swiatelko raytrace to on znika^^, ale raytrace dluzej sie renderuje. Poprostu swiatelko shadow map wykrzacza sie na 1 poligonie i robi tam glupi cien. Jak bede w domq to postaram sie wrzucic renderek z cieniowaniem raytrace.
soda Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 Nom uzywam a co?? Tylko selfillumination na 30 mam nastawione.
Kuba Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 Tak sobie myślałem, że jak byś dał ok 70 to cienia może by nie było.
soda Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 NO to ostataczne rozwiazanie sprawy podposladkowej:
Levus Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 Pod szmatką też malowałeś?:D Jak Ci się przyda to taki tip do cieniowania skóry: koloryzowane occlusion. Choć to chyba Ty mnie powinieneś udzielać rad. Crunchuj Soda crunchuj, czas goni, pozdro!
soda Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 Malowalem pod szmatka:] Ale za malo czasu bylo na kladzenie rozowej fugi:( Jak te posladki teraz wpozo sa?? O jaki tip chodzi?? BO uwazam, ze oclusion wogle jest zbedny w teksturkach. Dlugo sie renderuje i efekt taki papierowo-sztuczny jest. CO do rad to do mistrzostwa mi daleko i fakt jest taki, ze Lewus masz juz prawie skonczona teksturke a ja w polowie jestem:]
Levus Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 Nie wiem jak pośladki, pokaż jakieś inne kąty może jeszcze ze 2. Ogólnie to ładnie wygląda, nie ma się co czepiać. A propos ao, dlatego napisałem że koloryzowane a nie surowo wypalone na czarno. Filtrujesz w danym miejscu z czarnego na ciemny pomarańcz i masz cieniowanie skóry całkiem fajne w zacienionych miejscach. Lub np na zbroi w zagłębieniach, dajesz oclusion na rdzawo-oliwkowy kolor, filtrujesz jakimś noisem albo pędzlem jakimś poszarpanym lekko . Można bardzo fajne efekty wyciągnąć, nie chodzi o to żeby pacnąć ao na czarno z multiply i cześć. Delikatnie i z głową. Ja osobiście niestety mam tendencję do przesadzania z cieniowaniem:/ A ile się renderuje to już kwestia procka i samplingu, fakt, chcesz krócej renderować, będziesz mieć większe ziarno, ale czasami to ziarno to też plus. Texturka skończona nie skończona, ale jak wygląda. Jak masz mało czasu to nie śpij, w weekend się wyśpisz:D:D:D pozdro!
soda Napisano 10 Kwiecień 2008 Autor Napisano 10 Kwiecień 2008 Wrzucam tylko jpgi bo ide spac, jutro cos napisze madrego jak sie uda. Dwa pierwsze to 1 swiatelko ostatni proba z 3 swiatlami. Max tandetnie speca pokazuje, albo ja nie umiem ustawic:P
soda Napisano 12 Kwiecień 2008 Autor Napisano 12 Kwiecień 2008 Heja skonczylem teksture i rig ustawiam, tylko mam dylemat z wyborem kamery. Mam swoj typ, ale jestem ciekaw Waszych opini.
Levus Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 Dla mnie druga ale jakbyś przekręcił jeszcze w lewo trochę, żeby bardziej przodem była..
Bielo^ Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 Dla mnie drugi, przesuniety troche w prawo. IMHO troche dziwnie wygląda z kadzidełkiem i łukiem naraz. Ma słodką buzię i klimat w stylu dawnej gry "Twierdza". Bardzo miły modelik :). @Levus: chyba w prawo, nie lewo :P.
Levus Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 No tak tak, kamerę rotejtuj bardziej w prawą stronę. Albo postać obkręć w lewo:D
soda Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Napisano 13 Kwiecień 2008 NO to skonczylem:] Nie jestem zadowolony z modelu, ale jest jak jest zobaczymy co los przyniesie. Skora wyszla mi zgrabnie, ale reszta...... nastepny modelik bedzie lepszy:] Ciesze sie, ze udalo sie skonczyc. Chce rowniez podziekowac za Wasza pomoc bez niej bylo by strasznie ciezko. Oto koncowe jpgi:
Gość Marioza Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 nie jest zle ale moglo być lepjej, bjuti rendera przesmazyles , oswietlenie takie cos malo atracyjne , czesc twarzy ginie w ciemnosciach, tło malo ciekawe zekłbym paskudne, specular mape to widze zrobiles tak deko na pałe a sama textura koloru jest blada brak jej ja wiem nie wiem intesywnosci, moze innej palety kolorów, i apropo czarów z mleka, teraz luknałem ze na koncepcie są inne czyli sam glow na elemnty to za mało, dłon trzymajaca łuk powinna być zaniebieszczona ( takie tam neologizmy ;)), czary z garnka powinny być tez na texturze i z tego dopiero glow na te elemnty wycignąc i byłoby gitarrra, pozatym przydaloby by sie na niektore elemnyt jak chełmofon czy rekawiczki poscic cavity lub ao na multiply i cos tam ewentuel podrysowac jeszcze, to takie tam moje uwagi , ogólnie to ja siem nie znam =)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się