Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam:)

na początek wip takiego ludka:)

rączki/nogi będę poprawiał:) a na miejscu intymnym będzie zwisający kawałek szmaty:)

bardzo prosze o konstruktywne komentarze... walcze z modelami do portfolio;);*

/nowy temat bo do tamtego sie nie przyznaje;P

99fe0833b241ccca.jpg

7b0f9dd7d7174adf.jpg

Edytowane przez Kirian
  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rogi mi się nie podobają i głowa jakaś taka skromna przy dosyć ciekawym ciele. Ogfólnie jest na czym zawiesić oko. Byle tak dalej.

Napisano

całkiem ładny chłopczyk Ci wyszedł :D

może rogi trochę odstają od reszty

ten drugi render to prosto z Zbrusha czy w PS zamieszałeś, jak materiał to podzielisz się nim? bo chyba nie ma go w standardzie :)

Napisano

Woow, piękna robota, tylko się wzorować na takich pracach. Wracając do ostrej krytyki, to rogi są w porządku, jednak nos w sumie nie potrzebny, tylko to miejsce takie puste. Ja bym postawił dwie dziurki gdzieś 6 cm pod oczyma.

Napisano
Ja bym postawił dwie dziurki gdzieś 6 cm pod oczyma.

No czyli nos:) Nie chodzilo mi o taki ludzki zwykły nos.

Napisano

wow, piękny model, też uważam że nosek jakiś by mu nie zaszkodził, aczkolwiek i bez niego jest świetny.

 

aczkolwiek rycerzyk w miniaturce jest mylący, miałem nadzieję że go zobaczę tutaj :(

Napisano

Dziękuje WSZYSTKIM za krytykę;)!

rogi poprawie, tez cos mi w nich niepasowalo:), moze nawet nos sie znajdzie:)

każdemu kto nie szukał proponuje przeszukac ten topic na ZBCentral masa dobrych matsow

http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=46175&page=1&pp=15&highlight=matcap+material

Tak Fikołek drugi render po lewej jest szybko machniety w PSie;)

jak poprawie rogi i reszte to wysle render;)

pozdrawiam!

/Edit: jeszcze taki tescik matsow:)

deb90a0dad72431f.jpg

Napisano

Rogi mi się nie podobają, przez te dziwne kąty, Ręce od łokcia w dół coś dziwnie wyglądają, i wydaje mi się , żę tułów jest z deka za długi. reszta całkiem całkiem.

Napisano

No podziwiam , i bardzo fajny charakter uhhh jak to jest lvl 2 to co bedzie na lvl 3 :O ...hehe a idac dalej moj level to -6 hehe,

powodzenia bardzo sie podoba

Napisano (edytowane)

Bad bad Reanimator:PP takie smieci wyciagac... rok czasu Stary

no ale jak juz... to ten mobek wyglada dzis tak, jakims cudem znalazlem ten model na dysku:)...jak bede mial chwile to moze dokoncze go i zrobie game art - do portfolio:|

demon3tv9.jpg

Edytowane przez Kirian
Napisano

kurcze podziwiam sposób w jaki prezentujesz te modele... Sam ze tak powiem kombinujesz czy masz za sobą jakiś tutek typu ten z 3dtutors(chyba mieli jeden o renderowaniu w Z3)

Napisano

Hehe, Reanimator wykopał Kiriana bo już nam rdzewiał biedak:D

 

Przedramiona pan starabaniłeś w tym ostatnim, strasznie powyginane, nie czuć mięśni.

Reszta cool, będziesz robić polypaint czy kolor klasycznie na texturze już?

Napisano (edytowane)

Dzieki:)

Morte najczesciej to szybka mieszanka warstw z matsow zbrushowych w PSie + fog w ZB :)

Levus w 5 minut wlasnie na szybko poprawialem rece przed tym renderem bo byly takie jak rok temu, nogi tez sa do remontu jak widzisz:).. zmotywowaliscie mnie:P posiedze nad nim jeszcze:)

kolor w wiekszosci poly paint a ale jeszcze niemam pomyslu:)

 

Edit:

juz cos przerabiam, Panowie spokojnie oceniac bedziecie jak cos nowego zrobie:) to jest z przed roku

8a0c0de52254d118.jpg

Edytowane przez Kirian
Napisano (edytowane)

duzo jeszcze roboty ale prosze o komentarze co zmienic, bo juz powoli wchodze w detal(poprawie detal jak go zdividuje one more time) i pozniej trudno poprawic miesnie bedzie

demon9uq1.jpg

demon8sv0.jpg

Edytowane przez Kirian
Napisano

Nie martw się, w razie czego move brush Twoim przyjacielem jest:D

Przedramiona imo lepiej teraz.

 

Nos mi nie podoba znowu, ani to nos ani nie-nos.

Racice/kopyta - to takie rozdwojenie nieładnie wygląda, nie wiem czy to ruszałeś już.

 

Mięśnie klatki - płaskie.

Żebra - dziwnie wyglądają, ale rozumiem, że to stylizacja, tak samo część tuż pod klatką, ta odcinająca się ostrą linią i przechodząca w żebra, ale można myśleć, że to coś w rodzaju "zintegrowanej biologicznie" zbroi:p (podobnie jak wystające z tyłu biodro czy też cześć mięśnia uda - to jest fajne) To się nie czepiam, zauważam jedynie.

 

Element na zbiegu obojczyków i ściegien szyi nieładny, siakiś taki bez tołku, nie przekuje mnie i przeczy pewnej logice, takie dwa wystające ostre elementy, dla mnie to trochę losowością zalatuje a nie przemyślanym zabiegiem.

 

I taka mała dygresja:

Wiesz co mi się nie podoba? Że wszystkie te demony i diabły nie mają penisów, tylko płaskość i płaskość, jakby każdy jeden przed wyjściem z czeluści poddawał się kastracji poprzez wypalenie.

Domyślam się, że jest to jakiś taki trend pochodzeniem z ameryki, gdzie wszystko co się kojarzy z seksem jest złe. Ale skoro ma ręce, nogi, oczy, uszy, to czemu ma nie mieć genitaliów? Lub chociaż czegoś na ich kształt obrośniętego jakimiś płytkami, włosami lub obrzydliwymi grudkami jeśli już pokazujemy zło i piekło. Eh..

 

pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności