Kirian Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 (edited) Witam:) na początek wip takiego ludka:) rączki/nogi będę poprawiał:) a na miejscu intymnym będzie zwisający kawałek szmaty:) bardzo prosze o konstruktywne komentarze... walcze z modelami do portfolio;);* /nowy temat bo do tamtego sie nie przyznaje;P Edited January 9, 2009 by Kirian Link to comment Share on other sites More sharing options...
FF Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Oooo... super! Tylko jakiś nos by sie jednak przydał Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgred Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 wow, piekna robota, te rogi mi sie tylko nie podobaja, jakies takie za mocne zalamania maja Link to comment Share on other sites More sharing options...
wizz Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 całkiem niezły :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomala Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Rogi mi się nie podobają i głowa jakaś taka skromna przy dosyć ciekawym ciele. Ogfólnie jest na czym zawiesić oko. Byle tak dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 całkiem ładny chłopczyk Ci wyszedł :D może rogi trochę odstają od reszty ten drugi render to prosto z Zbrusha czy w PS zamieszałeś, jak materiał to podzielisz się nim? bo chyba nie ma go w standardzie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Arti_ Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Woow, piękna robota, tylko się wzorować na takich pracach. Wracając do ostrej krytyki, to rogi są w porządku, jednak nos w sumie nie potrzebny, tylko to miejsce takie puste. Ja bym postawił dwie dziurki gdzieś 6 cm pod oczyma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FF Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Ja bym postawił dwie dziurki gdzieś 6 cm pod oczyma. No czyli nos:) Nie chodzilo mi o taki ludzki zwykły nos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mort Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 wow, piękny model, też uważam że nosek jakiś by mu nie zaszkodził, aczkolwiek i bez niego jest świetny. aczkolwiek rycerzyk w miniaturce jest mylący, miałem nadzieję że go zobaczę tutaj :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
pads Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 czyzby inspiracja labiryntem fauna??? taka mnie naszla refleksja. a tak to swietne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skateforlife Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Super...Faktycznie te rogi nie teges,wszystko świetnie,ale spróbuj na twarzy jakieś nozdrza zaznaczyć.Pozdrawiam:). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Super sculpcik! Podobuje mi się! Dobry jest bez nosa, ewentulanie taki nos a'la satyr! Albo podłużne szpary. pozdro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirian Posted February 29, 2008 Author Share Posted February 29, 2008 Dziękuje WSZYSTKIM za krytykę;)! rogi poprawie, tez cos mi w nich niepasowalo:), moze nawet nos sie znajdzie:) każdemu kto nie szukał proponuje przeszukac ten topic na ZBCentral masa dobrych matsow http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=46175&page=1&pp=15&highlight=matcap+material Tak Fikołek drugi render po lewej jest szybko machniety w PSie;) jak poprawie rogi i reszte to wysle render;) pozdrawiam! /Edit: jeszcze taki tescik matsow:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Berry Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 model jest cool bardzo mi sie podoba ale te rogi takie jak u kozy albo nawet gorsze takie "patycki" :P zrob takie grobe masywne ;] i wszystko bedzie lux Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 świetna robota... pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reanimator Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 archeologia kontrolowana;) WYPAS! :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mis3k Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Rogi mi się nie podobają, przez te dziwne kąty, Ręce od łokcia w dół coś dziwnie wyglądają, i wydaje mi się , żę tułów jest z deka za długi. reszta całkiem całkiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
09121986 Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 No podziwiam , i bardzo fajny charakter uhhh jak to jest lvl 2 to co bedzie na lvl 3 :O ...hehe a idac dalej moj level to -6 hehe, powodzenia bardzo sie podoba Link to comment Share on other sites More sharing options...
tob01 Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 górnicy przestali strajkować... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirian Posted January 8, 2009 Author Share Posted January 8, 2009 (edited) Bad bad Reanimator:PP takie smieci wyciagac... rok czasu Stary no ale jak juz... to ten mobek wyglada dzis tak, jakims cudem znalazlem ten model na dysku:)...jak bede mial chwile to moze dokoncze go i zrobie game art - do portfolio:| Edited January 9, 2009 by Kirian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morte Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 kurcze podziwiam sposób w jaki prezentujesz te modele... Sam ze tak powiem kombinujesz czy masz za sobą jakiś tutek typu ten z 3dtutors(chyba mieli jeden o renderowaniu w Z3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Hehe, Reanimator wykopał Kiriana bo już nam rdzewiał biedak:D Przedramiona pan starabaniłeś w tym ostatnim, strasznie powyginane, nie czuć mięśni. Reszta cool, będziesz robić polypaint czy kolor klasycznie na texturze już? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirian Posted January 8, 2009 Author Share Posted January 8, 2009 (edited) Dzieki:) Morte najczesciej to szybka mieszanka warstw z matsow zbrushowych w PSie + fog w ZB :) Levus w 5 minut wlasnie na szybko poprawialem rece przed tym renderem bo byly takie jak rok temu, nogi tez sa do remontu jak widzisz:).. zmotywowaliscie mnie:P posiedze nad nim jeszcze:) kolor w wiekszosci poly paint a ale jeszcze niemam pomyslu:) Edit: juz cos przerabiam, Panowie spokojnie oceniac bedziecie jak cos nowego zrobie:) to jest z przed roku Edited January 9, 2009 by Kirian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Zrób na różowo-fioletowo! Będzie tak nietypowo jak na demona:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
floo Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 jak dla mnie booma... ;) coraz lepsze modele robisz... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczery. Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 przedramiona tylko mi nie podchodzą a tak to fajny model. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirian Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 (edited) duzo jeszcze roboty ale prosze o komentarze co zmienic, bo juz powoli wchodze w detal(poprawie detal jak go zdividuje one more time) i pozniej trudno poprawic miesnie bedzie Edited January 10, 2009 by Kirian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Nie martw się, w razie czego move brush Twoim przyjacielem jest:D Przedramiona imo lepiej teraz. Nos mi nie podoba znowu, ani to nos ani nie-nos. Racice/kopyta - to takie rozdwojenie nieładnie wygląda, nie wiem czy to ruszałeś już. Mięśnie klatki - płaskie. Żebra - dziwnie wyglądają, ale rozumiem, że to stylizacja, tak samo część tuż pod klatką, ta odcinająca się ostrą linią i przechodząca w żebra, ale można myśleć, że to coś w rodzaju "zintegrowanej biologicznie" zbroi:p (podobnie jak wystające z tyłu biodro czy też cześć mięśnia uda - to jest fajne) To się nie czepiam, zauważam jedynie. Element na zbiegu obojczyków i ściegien szyi nieładny, siakiś taki bez tołku, nie przekuje mnie i przeczy pewnej logice, takie dwa wystające ostre elementy, dla mnie to trochę losowością zalatuje a nie przemyślanym zabiegiem. I taka mała dygresja: Wiesz co mi się nie podoba? Że wszystkie te demony i diabły nie mają penisów, tylko płaskość i płaskość, jakby każdy jeden przed wyjściem z czeluści poddawał się kastracji poprzez wypalenie. Domyślam się, że jest to jakiś taki trend pochodzeniem z ameryki, gdzie wszystko co się kojarzy z seksem jest złe. Ale skoro ma ręce, nogi, oczy, uszy, to czemu ma nie mieć genitaliów? Lub chociaż czegoś na ich kształt obrośniętego jakimiś płytkami, włosami lub obrzydliwymi grudkami jeśli już pokazujemy zło i piekło. Eh.. pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now