Napisano 28 Luty 200817 l Witam:) na początek wip takiego ludka:) rączki/nogi będę poprawiał:) a na miejscu intymnym będzie zwisający kawałek szmaty:) bardzo prosze o konstruktywne komentarze... walcze z modelami do portfolio;);* /nowy temat bo do tamtego sie nie przyznaje;P Edytowane 9 Styczeń 200916 l przez Kirian
Napisano 28 Luty 200817 l wow, piekna robota, te rogi mi sie tylko nie podobaja, jakies takie za mocne zalamania maja
Napisano 28 Luty 200817 l Rogi mi się nie podobają i głowa jakaś taka skromna przy dosyć ciekawym ciele. Ogfólnie jest na czym zawiesić oko. Byle tak dalej.
Napisano 28 Luty 200817 l całkiem ładny chłopczyk Ci wyszedł :D może rogi trochę odstają od reszty ten drugi render to prosto z Zbrusha czy w PS zamieszałeś, jak materiał to podzielisz się nim? bo chyba nie ma go w standardzie :)
Napisano 28 Luty 200817 l Woow, piękna robota, tylko się wzorować na takich pracach. Wracając do ostrej krytyki, to rogi są w porządku, jednak nos w sumie nie potrzebny, tylko to miejsce takie puste. Ja bym postawił dwie dziurki gdzieś 6 cm pod oczyma.
Napisano 28 Luty 200817 l Ja bym postawił dwie dziurki gdzieś 6 cm pod oczyma. No czyli nos:) Nie chodzilo mi o taki ludzki zwykły nos.
Napisano 28 Luty 200817 l wow, piękny model, też uważam że nosek jakiś by mu nie zaszkodził, aczkolwiek i bez niego jest świetny. aczkolwiek rycerzyk w miniaturce jest mylący, miałem nadzieję że go zobaczę tutaj :(
Napisano 29 Luty 200817 l czyzby inspiracja labiryntem fauna??? taka mnie naszla refleksja. a tak to swietne!
Napisano 29 Luty 200817 l Super...Faktycznie te rogi nie teges,wszystko świetnie,ale spróbuj na twarzy jakieś nozdrza zaznaczyć.Pozdrawiam:).
Napisano 29 Luty 200817 l Super sculpcik! Podobuje mi się! Dobry jest bez nosa, ewentulanie taki nos a'la satyr! Albo podłużne szpary. pozdro!
Napisano 29 Luty 200817 l Autor Dziękuje WSZYSTKIM za krytykę;)! rogi poprawie, tez cos mi w nich niepasowalo:), moze nawet nos sie znajdzie:) każdemu kto nie szukał proponuje przeszukac ten topic na ZBCentral masa dobrych matsow http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=46175&page=1&pp=15&highlight=matcap+material Tak Fikołek drugi render po lewej jest szybko machniety w PSie;) jak poprawie rogi i reszte to wysle render;) pozdrawiam! /Edit: jeszcze taki tescik matsow:)
Napisano 1 Marzec 200817 l model jest cool bardzo mi sie podoba ale te rogi takie jak u kozy albo nawet gorsze takie "patycki" :P zrob takie grobe masywne ;] i wszystko bedzie lux
Napisano 8 Styczeń 200916 l Rogi mi się nie podobają, przez te dziwne kąty, Ręce od łokcia w dół coś dziwnie wyglądają, i wydaje mi się , żę tułów jest z deka za długi. reszta całkiem całkiem.
Napisano 8 Styczeń 200916 l No podziwiam , i bardzo fajny charakter uhhh jak to jest lvl 2 to co bedzie na lvl 3 :O ...hehe a idac dalej moj level to -6 hehe, powodzenia bardzo sie podoba
Napisano 8 Styczeń 200916 l Autor Bad bad Reanimator:PP takie smieci wyciagac... rok czasu Stary no ale jak juz... to ten mobek wyglada dzis tak, jakims cudem znalazlem ten model na dysku:)...jak bede mial chwile to moze dokoncze go i zrobie game art - do portfolio:| Edytowane 9 Styczeń 200916 l przez Kirian
Napisano 8 Styczeń 200916 l kurcze podziwiam sposób w jaki prezentujesz te modele... Sam ze tak powiem kombinujesz czy masz za sobą jakiś tutek typu ten z 3dtutors(chyba mieli jeden o renderowaniu w Z3)
Napisano 8 Styczeń 200916 l Hehe, Reanimator wykopał Kiriana bo już nam rdzewiał biedak:D Przedramiona pan starabaniłeś w tym ostatnim, strasznie powyginane, nie czuć mięśni. Reszta cool, będziesz robić polypaint czy kolor klasycznie na texturze już?
Napisano 8 Styczeń 200916 l Autor Dzieki:) Morte najczesciej to szybka mieszanka warstw z matsow zbrushowych w PSie + fog w ZB :) Levus w 5 minut wlasnie na szybko poprawialem rece przed tym renderem bo byly takie jak rok temu, nogi tez sa do remontu jak widzisz:).. zmotywowaliscie mnie:P posiedze nad nim jeszcze:) kolor w wiekszosci poly paint a ale jeszcze niemam pomyslu:) Edit: juz cos przerabiam, Panowie spokojnie oceniac bedziecie jak cos nowego zrobie:) to jest z przed roku Edytowane 9 Styczeń 200916 l przez Kirian
Napisano 10 Styczeń 200916 l Autor duzo jeszcze roboty ale prosze o komentarze co zmienic, bo juz powoli wchodze w detal(poprawie detal jak go zdividuje one more time) i pozniej trudno poprawic miesnie bedzie Edytowane 10 Styczeń 200916 l przez Kirian
Napisano 10 Styczeń 200916 l Nie martw się, w razie czego move brush Twoim przyjacielem jest:D Przedramiona imo lepiej teraz. Nos mi nie podoba znowu, ani to nos ani nie-nos. Racice/kopyta - to takie rozdwojenie nieładnie wygląda, nie wiem czy to ruszałeś już. Mięśnie klatki - płaskie. Żebra - dziwnie wyglądają, ale rozumiem, że to stylizacja, tak samo część tuż pod klatką, ta odcinająca się ostrą linią i przechodząca w żebra, ale można myśleć, że to coś w rodzaju "zintegrowanej biologicznie" zbroi:p (podobnie jak wystające z tyłu biodro czy też cześć mięśnia uda - to jest fajne) To się nie czepiam, zauważam jedynie. Element na zbiegu obojczyków i ściegien szyi nieładny, siakiś taki bez tołku, nie przekuje mnie i przeczy pewnej logice, takie dwa wystające ostre elementy, dla mnie to trochę losowością zalatuje a nie przemyślanym zabiegiem. I taka mała dygresja: Wiesz co mi się nie podoba? Że wszystkie te demony i diabły nie mają penisów, tylko płaskość i płaskość, jakby każdy jeden przed wyjściem z czeluści poddawał się kastracji poprzez wypalenie. Domyślam się, że jest to jakiś taki trend pochodzeniem z ameryki, gdzie wszystko co się kojarzy z seksem jest złe. Ale skoro ma ręce, nogi, oczy, uszy, to czemu ma nie mieć genitaliów? Lub chociaż czegoś na ich kształt obrośniętego jakimiś płytkami, włosami lub obrzydliwymi grudkami jeśli już pokazujemy zło i piekło. Eh.. pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto