Napisano 3 Październik 200915 l Autor Siemanko. Jakiś czas temu próbowałem wycisnąć cosik ze starego modelu jednak topologia pod polymodeling miejscami nie daje rady z hiperdetalem w zbrushu. Jak na to teraz patrzę to mam ochotę machnąć jakieś tekstury i wysłać tą twarz na wieczny odpoczynek ale zacząłem już robić coś innego ...jak zwykle.
Napisano 3 Październik 200915 l Bardzo ładny model, bryła świetna. Jedynie nie podoba mi się skóra, wygląda jakby miała jakąś chorobę, zbyt szorstka. I wszędzie ta sama tekstura por skórnych, jedynie lekko zróżnicowane natężenie, a np. na nosie powinny być inne pory niż na policzku niż na brodzie. I jeśli już jest taka szorstka ta skóra to powinny być jakieś zmarszczki też, takie delikatne, np. koło oczu. (z dala wygląda jako tako, ale na zbliżeniach tragedia) Fajnie sobie poradziłeś z tkaniną, tylko z przodu gdzie jeden bok zachodzi na drugi mogłoby być trochę ostrzejsze i głębsze przejście. Edytowane 3 Październik 200915 l przez Ania
Napisano 3 Październik 200915 l To co mi się podoba to to że robiąc szczegóły pamiętasz o całokształcie. Bardzo fajne. Może czas zacząć jakieś materiały dodawać?
Napisano 3 Październik 200915 l Główka świetna jak zwykle,ale fakture skóry to skopałeś-wygląda jak papier ścierny trochę:).Już lepiej by było chyba wogóle gładką zostawić;) Edit.Ale za to zmarchy na ustach klasa wyszły:) Edytowane 3 Październik 200915 l przez mafida
Napisano 4 Październik 200915 l Cholera wzięło mnie na coś takiego jak zobaczyłem Evę Green w Królestwie niebieskim ale wtedy mi tablet umarł. Bardzo fajne. Dorzuciłbym więcej tych szmatek i koniecznie kolorki.
Napisano 4 Październik 200915 l fajne modele, dziewczyna ostatnia ma ładne rysy no i detal skóry niezły :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto