Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Kolejny już pojazd który sobie dłubie z przerwami, dzisiaj zabrałem się za teksturę efekty jakie są każdy widzi ;)

 

Textura docelowo 2k na 2k, ale jako że nie bardzo mogę znaleźć odpowiednie referki to chyba zeskaluje do 1k

 

za rozmiar screenów wielkie sorki, następne będę skalował :)

 

03152008201619qy4.jpg

 

Pozdrawiam

Ardeni

Edytowane przez Ardeni
  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zarysowania wychodzą bardzo fajnie, a co do rozmycia - nie krępuj się. Wyrenderuj :D. Nie oszukujmy się, to ma przede wszystkim ładnie prezentować się na obrazku, nikt do silnika nie będzie tego ładował (o ile się nie mylę ;) )

Napisano

spsoko cos wymsyle ibedzie git ;P w wolnym czasie bede cos zapodawał. Mam nadzieje ze wszelkie dziwne przypadki losu nie sprawią ze bede musiał przerwac

Napisano

A ja się doczepię do szczegółów technicznych samego wózka ;P

 

 

Z tyłu jest jakby klapa, w każdym razie jej zarys. Raczej nie ma czegoś takiego, bo do trzewi wózka zagląda się przeważnie podnosząc siedzenie razem z pokrywa, do której jest zamontowane.

 

Przednie koła powinny być większe, mogą też być podwójne.

 

Nie widze gałek odchyłu i podnoszenia wideł - w starych modelach najczęściej były montowane z prawej strony siedzenia, które powinno być przesunięte w lewo.

 

Co do textury to raki najczęściej mają "progi" czyli to coś co oddzieliłeś czarną listwą w dół, pomalowane na czarno. Szczególnie starsze modele.

 

Co do wideł to nie widzę łańcuchów, ale może są bo z tych ujęć słabo widać.

 

Teraz na widłach jest ta kratka zabezpieczająca. Jest za wysoka i to ze 2 razy - ale pokaż refkę bo może robię z siebie idiotę ;)

 

 

Zapomniałeś tez o rurze wydechowej, która w takich modelach najczęściej montowana jest z tyłu za siedzeniem z boku i skierowana ku górze - jak w traktorach.

 

 

Tył wózka a dokładnie oś koła jest za bardzo przesunięta do środka. Tył jest bardzo ciężki, dlatego tylną oś trzeba maksymalnie do tyłu przesunąć i jedyne o czym trzeba pamiętać to to, ze ta oś jest skrętna ;]

 

Wysokość kabiny w stosunku do długości wózka jakoś niezbyt proporcjonalna. Base powinno być masywniejsze i wyższe a sama kabina zdeczko niższa.

 

Gdzie jest drążek do zmiany biegów? Zdaje się, że w takich gratach wychodzi z podłogi po prawej stronie kierowcy.

 

Zdaje się, że brakuje też reflektorów. Siedzenie też trochę dziwne, oparcie trochę wyższe powinno być a siedzisko troszkę krótsze.

 

To mniej więcej tyle xD

 

Pozdrawiam,

Napisano

Hehe, dobre:) Skrzywienie zawodowe jakieś?

Nie to żeby Twój post był niewartościowy, gdyż o budowie wózka można się wiele dowiedzieć, ale w życiu mi nie przyszło do głowy zastanawiać się jak są zbudowane tego typu rzeczy grach. Ide, patrze, wózek widłowy, aha, no tak, idę dalej:)

Napisano
Hehe, dobre:) Skrzywienie zawodowe jakieś?

Nie to żeby Twój post był niewartościowy, gdyż o budowie wózka można się wiele dowiedzieć, ale w życiu mi nie przyszło do głowy zastanawiać się jak są zbudowane tego typu rzeczy grach. Ide, patrze, wózek widłowy, aha, no tak, idę dalej:)

 

Ale przecież realizm jest fajny, co nie? xD

 

e.g.

Idziesz sobie przez grę i widzisz szubienicę:

http://img512.imageshack.us/img512/7025/szub1yb7.jpg

Wchodzisz pod spód bo a nóż coś wisielcowi z kieszeni wypadło a tam co?

http://img514.imageshack.us/img514/5563/szub2wb3.jpg

http://img520.imageshack.us/img520/691/szub3wp0.jpg

Działający mechanizm spustowy ;)

 

Ja akurat lubię w gierach takie smaczki.

 

A do modelu wózka się nie czepiam, tylko tak sobie marudzę z przyzwyczajenia ;P W sumie najbardziej się tylko proporcje rzucają w oczy i te koła.

Napisano

Smaczki dobra rzecz, też je lubie i już od czasów pamiętnej pabiedy staram się trzymać detal i realizm w modelach które sobie dłubie z wolna ;)

Odnośnie Twojego tekstu porównawczo-zawodowego z "doświadczeniem" - nie wiem jakim wózkiem jeździłeś, ale mój zgadza się w 90% z takim który sobie jeździ gdzieś po doku itp;)

 

- klapa z tyłu jest - gwarantuje, otwiera się nawet ;P.

- Rury wydechowej w moim modelu nie ma, tez jej szukalem, ale zabunkrowali ja już w fabryce.

- progi i ich kolory - mam idealnie takie jak na zdjęciu "mojego" modelu

- kratka zapezpieczająca jest ok - gwarantuje

- tylnia, skrętna oś - tak, przesunę ją o 1 cm, wiecej nie bo nie będzie zgodne z oryg.

- drążek zmiany biegów - tu mnie masz :/ ale powinien być przyczepiony do kierownicy (ala trabant style)

- reflektórow na moich referkach nie było, widocznie ktoś je rozkradł przed sesja zdjeciową

- "fotel" taki niewygodny niestety jest i w "żywej" wersji

- gałka odchyłu i podnoszenia wideł - znow mnie masz, była przy kierownicy (tylko jedna) po przeciwej stronie niż ta od biegów

- wysokość kabiny i ogólne wymiary, naoglądałem się troszke widlaków i róznie z tym jest, mój model jest taki pokraczny i mało aerodynamiczny

- łańcuch - proszę bardzo, jest na swoim miejscu:

03162008002659ns4.th.jpg

 

na priv dostałeś referke, wszystko powinnobyć jasne, a z pewnego powodu nie chce jej pokazywać publicznie.

Napisano

Kurde Ardeni przez ciebie całe moje wymądrzanie szlak trafił ;)

 

No tłukłem się wózkiem ze dwa lata, ba nawet sobie zrobiłem international certificat bo wolałem upychać towary niż zmywak w Irlandii xD Ale w końcu nie pojechałem a wózkiem już dobrych parę lat nie pomykam.

 

Dzięki za refkę, faktycznie dziwnie wygląda ta machina - pewnie typowa do hali. I faktycznie wiernie odwzorowałeś model ;)

 

Pozdrawiam,

 

Majkel.

Napisano

Być może jest dla hali i ma silnik elektryczny (stąd brak rury wydechowej) ale kto ich tam wie. Kwestie samego modelu i jego realności itd zostawiam już i nie będę komentował postów tego typu :P (do Piksara) :P

Napisano
Ale przecież realizm jest fajny, co nie? xD

 

e.g.

Idziesz sobie przez grę i widzisz szubienicę:

http://img512.imageshack.us/img512/7025/szub1yb7.jpg

Wchodzisz pod spód bo a nóż coś wisielcowi z kieszeni wypadło a tam co?

http://img514.imageshack.us/img514/5563/szub2wb3.jpg

http://img520.imageshack.us/img520/691/szub3wp0.jpg

Działający mechanizm spustowy ;)

 

Ja akurat lubię w gierach takie smaczki.

 

A do modelu wózka się nie czepiam, tylko tak sobie marudzę z przyzwyczajenia ;P W sumie najbardziej się tylko proporcje rzucają w oczy i te koła.

 

 

Wszytsko fajnie pieknie - tylko pod koniec projektu kiedsy nadchodzi czas optymalizacji bo sie przegielo ze wszystkim to wlasnie takie "smaczki" zostaja wyrzucane bo i tak tego nie widac

Napisano

Postanowiłem wrócić do starego widlaka ;)

Podejscie 2gie, czasu wolnego mało, ale mam nadzieje że okleje go do końca.

10212008021334rv5.jpg

 

To co widać narazie tylko diff.

Napisano

To dobrze że po takim czasie zdecydowałes się wrócić do ukończenia tego wózka a wiem że taki powrót nie jest łatwy :) Textura wygląda bardzo dobrze , fajnie wyszedł metal na widełkach ,łancuch ,rura , może jakiś cieknący olej tam jeszcze wsadzic? trudno powiedziec cos więcej.

Napisano

jeśli miałbym się czepiać to bardziej widełek które mimo że stare to wyglądają na nieużywane... z reguły to są mocno wytarte i widoczne rysy...

 

pozdrawiam!

Napisano

świetny wózek.

bardzo fajna geometria

i całkiem sympatyczne początki tekstury...mam nadzieje ze na "body" nie dasz tej starej rozmytej, bo zepsujesz :)

A może jak skończysz to wyląduje w AF skoro przymiarki już pod uni view'er :>

pzdr

Napisano (edytowane)

Kopie sobie ostatnio, pora na kolejny temat:

Widlak ukończony (w koncu... ;P)

Trójkątów wyszło chyba 4700

tekstury po 2048, diff, norm, specular, podgląd z unigine

widlak1.jpg

widlak2.jpg

Edytowane przez Ardeni
Napisano

widlaczek pierwsza klasa! jak dla mnie 5 *

Napisano

Shergar: tempo mam ;P

Jonasz_Real: następny będzie mniej odkurzony ;P mógłbym zapodac w mniejszej rozdziałce, wyglaałby podobnie, w sumie miałem plan ją zmniejszyc etc, ale stwierdziłem że nie jest to konieczne/zapomniałem.

donMario: dzieki :*

 

Następnym razem zapodam mniejsze rendery ;P będzie mniej baboli widać ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności