Ardeni Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 (edytowane) Kolejny już pojazd który sobie dłubie z przerwami, dzisiaj zabrałem się za teksturę efekty jakie są każdy widzi ;) Textura docelowo 2k na 2k, ale jako że nie bardzo mogę znaleźć odpowiednie referki to chyba zeskaluje do 1k za rozmiar screenów wielkie sorki, następne będę skalował :) Pozdrawiam Ardeni Edytowane 28 Wrzesień 2009 przez Ardeni
Levus Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Rozumiem, że dopiero zaczynasz texturkę, ale postaraj się unikać blurów tego typu co tu masz.
Ardeni Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 maxowe viewporty mają ograniczenie odnosnie pokazywanych tekstur co zapewne wiesz
nielot007 Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 textury niezbyt jak narazie ale maja potencjal ;) pokaz siatke
Levus Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Możesz to zmienić w viewport properties na full size, to też pewnie wiesz:D
Ardeni Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 Levy - zgłosiłem się do Ciebie na gg z pwenym zapytaniem ;P Nielot - siata krązyła już gdzies w magearcie,ale 3maj:
Kuba Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Zarysowania wychodzą bardzo fajnie, a co do rozmycia - nie krępuj się. Wyrenderuj :D. Nie oszukujmy się, to ma przede wszystkim ładnie prezentować się na obrazku, nikt do silnika nie będzie tego ładował (o ile się nie mylę ;) )
Ardeni Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 Ok bijcie, macie racje, jest rozmyte, przyznam :/ render po dodaniu sharpena:
ledyr Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Ardeni popracuj nad ostrością tekstury, jest mnóstwo stron ze zdjęciami hiresowymi (np cgtextures.com) uwazaj z bledningiem bo to czesto robi kaszane biologia.rar
Ardeni Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 spsoko cos wymsyle ibedzie git ;P w wolnym czasie bede cos zapodawał. Mam nadzieje ze wszelkie dziwne przypadki losu nie sprawią ze bede musiał przerwac
shergar Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 A ja się doczepię do szczegółów technicznych samego wózka ;P Z tyłu jest jakby klapa, w każdym razie jej zarys. Raczej nie ma czegoś takiego, bo do trzewi wózka zagląda się przeważnie podnosząc siedzenie razem z pokrywa, do której jest zamontowane. Przednie koła powinny być większe, mogą też być podwójne. Nie widze gałek odchyłu i podnoszenia wideł - w starych modelach najczęściej były montowane z prawej strony siedzenia, które powinno być przesunięte w lewo. Co do textury to raki najczęściej mają "progi" czyli to coś co oddzieliłeś czarną listwą w dół, pomalowane na czarno. Szczególnie starsze modele. Co do wideł to nie widzę łańcuchów, ale może są bo z tych ujęć słabo widać. Teraz na widłach jest ta kratka zabezpieczająca. Jest za wysoka i to ze 2 razy - ale pokaż refkę bo może robię z siebie idiotę ;) Zapomniałeś tez o rurze wydechowej, która w takich modelach najczęściej montowana jest z tyłu za siedzeniem z boku i skierowana ku górze - jak w traktorach. Tył wózka a dokładnie oś koła jest za bardzo przesunięta do środka. Tył jest bardzo ciężki, dlatego tylną oś trzeba maksymalnie do tyłu przesunąć i jedyne o czym trzeba pamiętać to to, ze ta oś jest skrętna ;] Wysokość kabiny w stosunku do długości wózka jakoś niezbyt proporcjonalna. Base powinno być masywniejsze i wyższe a sama kabina zdeczko niższa. Gdzie jest drążek do zmiany biegów? Zdaje się, że w takich gratach wychodzi z podłogi po prawej stronie kierowcy. Zdaje się, że brakuje też reflektorów. Siedzenie też trochę dziwne, oparcie trochę wyższe powinno być a siedzisko troszkę krótsze. To mniej więcej tyle xD Pozdrawiam,
Levus Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Hehe, dobre:) Skrzywienie zawodowe jakieś? Nie to żeby Twój post był niewartościowy, gdyż o budowie wózka można się wiele dowiedzieć, ale w życiu mi nie przyszło do głowy zastanawiać się jak są zbudowane tego typu rzeczy grach. Ide, patrze, wózek widłowy, aha, no tak, idę dalej:)
shergar Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Hehe, dobre:) Skrzywienie zawodowe jakieś? Nie to żeby Twój post był niewartościowy, gdyż o budowie wózka można się wiele dowiedzieć, ale w życiu mi nie przyszło do głowy zastanawiać się jak są zbudowane tego typu rzeczy grach. Ide, patrze, wózek widłowy, aha, no tak, idę dalej:) Ale przecież realizm jest fajny, co nie? xD e.g. Idziesz sobie przez grę i widzisz szubienicę: http://img512.imageshack.us/img512/7025/szub1yb7.jpg Wchodzisz pod spód bo a nóż coś wisielcowi z kieszeni wypadło a tam co? http://img514.imageshack.us/img514/5563/szub2wb3.jpg http://img520.imageshack.us/img520/691/szub3wp0.jpg Działający mechanizm spustowy ;) Ja akurat lubię w gierach takie smaczki. A do modelu wózka się nie czepiam, tylko tak sobie marudzę z przyzwyczajenia ;P W sumie najbardziej się tylko proporcje rzucają w oczy i te koła.
Ardeni Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 Smaczki dobra rzecz, też je lubie i już od czasów pamiętnej pabiedy staram się trzymać detal i realizm w modelach które sobie dłubie z wolna ;) Odnośnie Twojego tekstu porównawczo-zawodowego z "doświadczeniem" - nie wiem jakim wózkiem jeździłeś, ale mój zgadza się w 90% z takim który sobie jeździ gdzieś po doku itp;) - klapa z tyłu jest - gwarantuje, otwiera się nawet ;P. - Rury wydechowej w moim modelu nie ma, tez jej szukalem, ale zabunkrowali ja już w fabryce. - progi i ich kolory - mam idealnie takie jak na zdjęciu "mojego" modelu - kratka zapezpieczająca jest ok - gwarantuje - tylnia, skrętna oś - tak, przesunę ją o 1 cm, wiecej nie bo nie będzie zgodne z oryg. - drążek zmiany biegów - tu mnie masz :/ ale powinien być przyczepiony do kierownicy (ala trabant style) - reflektórow na moich referkach nie było, widocznie ktoś je rozkradł przed sesja zdjeciową - "fotel" taki niewygodny niestety jest i w "żywej" wersji - gałka odchyłu i podnoszenia wideł - znow mnie masz, była przy kierownicy (tylko jedna) po przeciwej stronie niż ta od biegów - wysokość kabiny i ogólne wymiary, naoglądałem się troszke widlaków i róznie z tym jest, mój model jest taki pokraczny i mało aerodynamiczny - łańcuch - proszę bardzo, jest na swoim miejscu: na priv dostałeś referke, wszystko powinnobyć jasne, a z pewnego powodu nie chce jej pokazywać publicznie.
piksar Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 jedziesz z referki ? Kabina (osłona) dziwnie delikatna
shergar Napisano 16 Marzec 2008 Napisano 16 Marzec 2008 Kurde Ardeni przez ciebie całe moje wymądrzanie szlak trafił ;) No tłukłem się wózkiem ze dwa lata, ba nawet sobie zrobiłem international certificat bo wolałem upychać towary niż zmywak w Irlandii xD Ale w końcu nie pojechałem a wózkiem już dobrych parę lat nie pomykam. Dzięki za refkę, faktycznie dziwnie wygląda ta machina - pewnie typowa do hali. I faktycznie wiernie odwzorowałeś model ;) Pozdrawiam, Majkel.
Ardeni Napisano 16 Marzec 2008 Autor Napisano 16 Marzec 2008 Być może jest dla hali i ma silnik elektryczny (stąd brak rury wydechowej) ale kto ich tam wie. Kwestie samego modelu i jego realności itd zostawiam już i nie będę komentował postów tego typu :P (do Piksara) :P
Bro Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Ale przecież realizm jest fajny, co nie? xD e.g. Idziesz sobie przez grę i widzisz szubienicę: http://img512.imageshack.us/img512/7025/szub1yb7.jpg Wchodzisz pod spód bo a nóż coś wisielcowi z kieszeni wypadło a tam co? http://img514.imageshack.us/img514/5563/szub2wb3.jpg http://img520.imageshack.us/img520/691/szub3wp0.jpg Działający mechanizm spustowy ;) Ja akurat lubię w gierach takie smaczki. A do modelu wózka się nie czepiam, tylko tak sobie marudzę z przyzwyczajenia ;P W sumie najbardziej się tylko proporcje rzucają w oczy i te koła. Wszytsko fajnie pieknie - tylko pod koniec projektu kiedsy nadchodzi czas optymalizacji bo sie przegielo ze wszystkim to wlasnie takie "smaczki" zostaja wyrzucane bo i tak tego nie widac
Ardeni Napisano 21 Październik 2008 Autor Napisano 21 Październik 2008 Postanowiłem wrócić do starego widlaka ;) Podejscie 2gie, czasu wolnego mało, ale mam nadzieje że okleje go do końca. To co widać narazie tylko diff.
Davegraph Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 To dobrze że po takim czasie zdecydowałes się wrócić do ukończenia tego wózka a wiem że taki powrót nie jest łatwy :) Textura wygląda bardzo dobrze , fajnie wyszedł metal na widełkach ,łancuch ,rura , może jakiś cieknący olej tam jeszcze wsadzic? trudno powiedziec cos więcej.
Kusanagi Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 mi sie model b.podoba ale tekstura to max powinna byc 512 na taki obiekt ;)
Ardeni Napisano 27 Październik 2008 Autor Napisano 27 Październik 2008 mi sie model b.podoba ale tekstura to max powinna byc 512 na taki obiekt ;) Dlaczego tak uważasz? :)
floo Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 jeśli miałbym się czepiać to bardziej widełek które mimo że stare to wyglądają na nieużywane... z reguły to są mocno wytarte i widoczne rysy... pozdrawiam!
Fr3d3k Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 świetny wózek. bardzo fajna geometria i całkiem sympatyczne początki tekstury...mam nadzieje ze na "body" nie dasz tej starej rozmytej, bo zepsujesz :) A może jak skończysz to wyląduje w AF skoro przymiarki już pod uni view'er :> pzdr
Ardeni Napisano 28 Wrzesień 2009 Autor Napisano 28 Wrzesień 2009 (edytowane) Kopie sobie ostatnio, pora na kolejny temat: Widlak ukończony (w koncu... ;P) Trójkątów wyszło chyba 4700 tekstury po 2048, diff, norm, specular, podgląd z unigine Edytowane 1 Październik 2009 przez Ardeni
shergar Napisano 28 Wrzesień 2009 Napisano 28 Wrzesień 2009 Pamiętam jak zaczynałeś ten widlak robić. Nie ma to jak szybki wip :D Można by powiedzieć, że warto było czekać ;P
Jonasz_Real Napisano 28 Wrzesień 2009 Napisano 28 Wrzesień 2009 Bardzo ładny wózek, jaki następny model będzie? Rozumiem, ze do odkurzenia ? ;) Mozesz pokazać ten model ale w rozdziałkach 1024? Tak dla porównania.
Gość Marioza Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 widlaczek pierwsza klasa! jak dla mnie 5 *
Ardeni Napisano 1 Październik 2009 Autor Napisano 1 Październik 2009 Shergar: tempo mam ;P Jonasz_Real: następny będzie mniej odkurzony ;P mógłbym zapodac w mniejszej rozdziałce, wyglaałby podobnie, w sumie miałem plan ją zmniejszyc etc, ale stwierdziłem że nie jest to konieczne/zapomniałem. donMario: dzieki :* Następnym razem zapodam mniejsze rendery ;P będzie mniej baboli widać ;P
Davegraph Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 wózek superowy , bardzo mi się podoba! dlaczego użyłeś aż 3 tak dużych textur?
Ardeni Napisano 1 Październik 2009 Autor Napisano 1 Październik 2009 mało konkretnie to napisałem, 3 oznacza diff, norm i specular
plutko Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 mało konkretnie to napisałem, 3 oznacza diff, norm i specular Ttrzeba bylo tak od razu, a tu ludzie psy wieszaja niepotrzebnie. Szkoda zwierzat!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się