Skocz do zawartości

HUMAN ARK - demoreel


Pawel Lipka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marioza

mnie tam sie podoba calos jaką zobaczyłem, czepiać sie nie moge chocby z tego wzgledu ze team jest świerzy a nie z ugurntowana pozycją na rynku, wszystko ma swoj początek i zawsze potrzeba troche czasu na skrystalizowanie całosci, ogólnie załoga mocna co widać więc za jakis czas wcale się nie zdziwe jak będzie w czołówce, gut łork panowie

 

edit\ do panów powyzej , jest opcja edycji więc wypda z niej skozystać, miejce na spamowanie i luźne wypowiedzi nie na temat jest w zupełnie innym dziale , uszanujcie czyjąś pracę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 116
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

tej pro, sprawdz swoje zalozone watki to raz, dwa wez slownik jezyka polskiego? ja sie nie uwazam za profesjonaliste, aczkolwiek widzialem ze wszyscy sie staraja jak moga, no i ja jestem calkiem zadowolony ze swojego małego wkładu w to demo :) wiadomo ze zawsze moze byc lepiej

 

a jak mozesz to prosze poczepiaj sie i wypisz nam wszystkie "nie profesjonalne" błedy z checia je poprawimy, ale wiesz juz bardziej ogolnie napisac nie mogles, wiec prosze zrob cala liste, a my zabieramy sie do pracy :)

 

Zapłacisz mi za to ? I nie czepiam się tylko grzecznie zwracam uwagę dla waszego dobra, co ty zrobisz z ta informacją to już twoja sprawa a widzę że ty nie zrobisz z nią nic bo wszak co może zrobić osoba nieprofesjonalna której nie na miejscu argumenty są na poziomie 12 letniego forumowicza z pudelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznaje racje apropos strony. Nie jest to szczyt marzen. Musielismy pojsc na wiele kompromisow od czasu, gdy faktycznie zespol zostal "posadzony" w firmie, czyli dnia 21 stycznia 2008, gdy wszystko dzialalo juz tak jak trzeba (w przyblizeniu).

 

Jedna z wazniejszych rzeczy dla mnie byl wybor ludzi do teamu. Mam wrazenie, ze bardzo dobrze sie rozumiemy i licze na to, ze ta harmonia przelozy sie na sukces zawodowy:)

I choc to moze zbyt daleko idace uzewnetrznienie, ale przyznaje, ze jestem nie tylko zadowolony lecz odczuwam nawet pewien rodzaj szczescia, gdy pomysle o ludziach i miejscu, w ktorym przyszlo mi pracowac:)

 

Pozdrawiam,

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłacisz mi za to ? I nie czepiam się tylko grzecznie zwracam uwagę dla waszego dobra, co ty zrobisz z ta informacją to już twoja sprawa a widzę że ty nie zrobisz z nią nic bo wszak co może zrobić osoba nieprofesjonalna której nie na miejscu argumenty są na poziomie 12 letniego forumowicza z pudelka.

 

Zia, napisz jeszcze ogolniej, bo nie mam pojecia co sie kryje pod Twoim jakze waskim stwierdzeniem "nie profesjonalizmu" :( chodzilo mi o to abys uzewnetrznił swoje przemyslenia, gdyz tak sprecyzowales swoja wypowiedz, iz od razu zrozumialem co sie kryje pod ta jakze "nie profesjonalna" proba krytkyki czegos o czym zdaje sie nie masz bladego pojecia :) Dlatego wlasnie odpisałem jak odpisałem, gdyz uwazam, ze Twoja krytyka wyglada mi własnie, i nawet przeczuwam ze JEST "na poziomie 12 letniego forumowicza z pudelka", kolejnymi postami wcale nie poprawiasz sytuacji!

 

Tomeg - Dzieki, spoko z tego co sie orientuje, to beda jeszcze 2 dema, wiec tam pewnie bedzie inny przekroj :)

 

Wesołych Swiat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filmik "easter" sugeruje ze kupiliscie reela od kogos, albo go zleciliscie komus, albo to po prostu sceny z tutoriali do maxa dolaczonych do ksiazek. Wiec albo chwalcie sie jednym, albo przyznajcie do drugiego;).

Mam powazne przeczucie ze niczego, nawet troche podobnego do tego co pojawilo sie w reelu nie bedziecie mieli szans stworzyc w prawdziwym codziennym reklamowo-filmowym zyciu. No i znajac tendencje uzytkownikow max3d, spodziewam sie ze mieliscie rendertime'y w okolicach kilku godzin na ramke.

Niby ladnie to wszystko wyglada, niektore fragmenty robia wrazenie, ale troche za duzo w tym fantasy a za malo realizmu wiec wielkich szans na robienie efektow do filmu tez Wam na razie nie daje (heh, tak jakby te szanse sie sypaly tak w ogole, jak z rekawa).

No i jak to juz dalem chyba do zrozumienia wyzej, zbyt daleko od realiow panujacych na tym rynku.

Jako poszczegolne sceny, to niektore fragmenty daja rade, inne znacznie mniej lub wcale(jak np ten pterodaktyl w kanionie).

Jako reel startujacego studia ktore bedzie robic szampony, proszki i majonezy... Nie kupuje Was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sławomirze siedmiu postów z wykrzyknikiem!, ja też jestem zazdrosny i mam wrażenie że za bardzo demo odbiega od realiów. Giercowo-cinematikowy klimat i brak ujęć pokazujących że potraficie łączyć materiał nakręcony z 3d. Są ładne momenty ale kontrastują z ostrym plastikiem którego nie warto by było pokazywać nawet kilka lat temu. Patos ujęć i muzy powoduje że odbiór przeciętnego użytkownika forum jest bardzo pozytywny ale to raczej nie oni będą wam dawać zlecenia.

Strona - za dużo działów pustych bo jeszcze nie ma co w nie wpisywać. Imo lepiej mniej a konkretnie. Po co działy 'cinematiki' 'filmy' etc. jeśli stoją puste i postoją tak bez mała rok bo z rękawa na nie materiału nie wytrzepiecie nawet jeśli właśnie w tej chwili podpisujecie na takowe kontrakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bigi za dlugo sie znamy, zebym Ci mydlil czyms oczy :D zgadzam sie z Toba poniekad ;) wiem jedno, na 100 % przy nastepnych produkcjach postaramy sie kilka razy bardziej, cały okres powstawania tego dema to walka z maszynami, serwerami licencjami i innymi pierdolami, ktore pomagały nam osiagnac cel :D Mimo wszystko wiemy ze w kilku momentach ostro pojechalismy po bandzie, ale trudno co robic.

 

Luki Luki, hmm tylko jedna z tych scen renderowała sie dosc dlugo około 2h na klatke, reszta szła migiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Indorek

KLICEK z usmiechem na twarzy ogladalem Wasza stronke, wiem ze nastepne Wasze wspolne prace bada i zadowalaly tych bardziej wybrendych forumowiczow ;)

NAPRAWDE fajnie ze powstala Wasza Ekipa, w szczegolnosci ze co poniektorych z was (tzn wasze nicki) znam z przed kilku ladnych lat, gdy to forum wygladalo calkiem inaczej a Wasze prace byly na poziomie poczatkowych grafikow/pasjonatow 3D. SERIO DUZY postep i dla tego wiem ze nowe wyzwania jedynie Was wzmocnia anizeli mialy by zniechec :)

 

tak na marginesie ZYCZE SMACZNYCH jaj :) do mnie zajaczek nie dojdzie, jakos snieg spadl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co sie spinac. Rzeczywistosc zweryfikuje, czy dadza rade, czy nie.

Szczerze watpie, zeby powstalo studio i nie mialo niczego na oku.

No, chyba, ze ktos ma za duzo kasy do utopienia.

 

W skladzie jest kupa zdolnych ludzi, ktorych znam z forum, tylko czy maja doswiadczenie w produkcji? Macie, chopaky? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reanimator - jeżeli chodzi CI o doświadczenie w branży TV to część z nas ma po kilka lat praktyki.

Biglebowsky - powstaje aktualnie demo które jest oparte na tych rzeczach które wymieniasz - czyli łączenie nakręconych materiałów z 3d + troszkę motion designu. Powstanie również demo typowo reklamowe ale najpierw trzeba coś zgromadzić na koncie - z jedej reklamy którą robiliśmy nie zrobimy dema ;)

Filmik "easter" sugeruje ze kupiliscie reela od kogos, albo go zleciliscie komus, albo to po prostu sceny z tutoriali do maxa dolaczonych do ksiazek. Wiec albo chwalcie sie jednym, albo przyznajcie do drugiego;).

Jako reel startujacego studia ktore bedzie robic szampony, proszki i majonezy... Nie kupuje Was.

filmik easter zrobiliśmy we flashu + kilka ujęć w maxie - nie kupiliśmy nic

proszków i majonezów raczej nie będziemy robić - choć kto wie ?? w każdym razie wiemy jak się robi takie shity :)

Co do TEGO dema to celowaliśmy nim w cinematikowe klimaty i to był główny target :) nie wiem czemu wszyscy przekładają to na reklamy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej hej

co do demka to widac ze kupe roboty wlozyliscie i sa efekty:

tzn poznac ze sie na tym znacie. Co mi sie narzuca to bardzo slabe

logo no i (rzecz jasna kwestia gustu) kiepska nazwa firmy. Nie zebym

byl jakims purysta czy tez ekspertem jezykowym ale 'human ark' brzmi

mi niezgrabnie, na polske moze bedzie ok, ale gdzies za granice to

wydaje mi sie ze bedzie brzmialo dziwnie. Co do logo to ten znaczek

mi sie nie podoba, wydaje sie taki troche nijaki, male h, duze a - gryza

sie w proporcjach, do tego nie sposob nie zauwazyc podobienstwa do

quakeowych logo czy (przez obrotowe okregi i sposob skladania sie loga

w czolowce) np. loga evermotion. Do tego poszliscie na stronie w taka

fantasy stylistyke, ktora moze staromodnie mowiac 'tracic myszka' dla

kogos kto was odwiedzi w celach biznesowych a niekoniecznie jest fanem

gier, fantasy czy czego tam (analogicznie ten napis human ark, jest mocny

bo ma mocna czcionke, ale w okreslonej stylistyce - cos jak ten

zameczony bank gothic ktorym wielu logarzy morduje swoje dziela :) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biglebowsky - powstaje aktualnie demo które jest oparte na tych rzeczach które wymieniasz - czyli łączenie nakręconych materiałów z 3d + troszkę motion designu. Powstanie również demo typowo reklamowe ale najpierw trzeba coś zgromadzić na koncie - z jedej reklamy którą robiliśmy nie zrobimy dema ;)

proszków i majonezów raczej nie będziemy robić

- choć kto wie ?? w każdym razie wiemy jak się robi takie shity :)

Co do TEGO dema to celowaliśmy nim w cinematikowe klimaty i to był główny target :) nie wiem czemu wszyscy przekładają to na reklamy ?

 

 

ołkeeeejjjjj ;P Znaczy naprawdę życzę wam żeby tak było że nigdy więcej soczków i komórek, rewelka że próbujecie a jeśli dodatkowo się wam uda to w ogóle pokłony ( Szczególnie że to nie wy wtapiacie kasę:) )

Wszyscy przekładają na reklamy bo trudno jest utrzymać studio postpro w z czegoś innego i to nie tylko w tym naszym padołku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Życzę Wam powodzenia na rynku ;) Mam nadzieję, że wszystko dokładnie przemyśleliście i macie nie tylko zaplecze artystyczne, bo samo ono nie wystarcza. Były już przypadki, gdy zbierali się zdolni ludzie, ale kwestia organizacyjna, marketingowa itd. zabijała studio. Co dokładnie macie zakupione do tego studia ? Macie jakieś kamerki HD, steadycamy itd. ? Czy tylko soft + PC ?

 

Co do demoreela to nie jest może poziom światowy, ale jest dobre i może się podobać. Z czasem na pewno wasz demoreel będzie coraz lepszy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filmik easter zrobiliśmy we flashu + kilka ujęć w maxie - nie kupiliśmy nic

proszków i majonezów raczej nie będziemy robić - choć kto wie ?? w każdym razie wiemy jak się robi takie shity :)

Co do TEGO dema to celowaliśmy nim w cinematikowe klimaty i to był główny target :) nie wiem czemu wszyscy przekładają to na reklamy ?

 

Chyba niejasno napisalem, chodzilo mi o to ze filmik easter pod wzgledem 3d (czesc 2d tez szczegolnie nie powala) jest tak fatalny, ze az trudno uwierzyc ze reela zrobili ci sami ludzie. Bo co by o nim nie mowic, to stoi na o niebo wyzszym poziomie pod kazdym wzgledem.

Cel szczytny i zycze powodzenia, byc moze ten dzial rynku sie rozwinie i powstanie wiecej niz 2 jak dotad gry z cinematikami(cos niecos wiem tez o kolejnej).[edit: chodzi mi o polski rynek oczywiscie] Moze znacie jakiejs tajne plany 100% pewniakow, bo o projektach ktore tylko projektami byly to wszyscy chyba slyszeli sporo.

Odnosnie krytyki i zazdrosci, to jesli mam podarte spodnie, to nie bede udawal ze sa cale tylko dlatego ze sa moje, prawda?. Mam nadzieje ze ta paralela jest zrozumiala, naprawde nie o zazdrosc tu chodzi.

No i sluchajcie czasem "starszych", taki np Biglebowsky wie co mowi, i chyba nie musi tego udowadniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszków i majonezów raczej nie będziemy robić - choć kto wie ?? w każdym razie wiemy jak się robi takie shity :)

Shity? no niezle. Z tych "shitow" jest najlepsza i najszybsza kasa.Nie rozumie targetu. Chcecie docelowo robic cinematiki za male pieniadze dla ideii, czy chcecie zarabiac pieniadze na reklamach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZbyszekL: po tonie Twojej wypowiedzi nasza odpowiedz nasuwa sie sama;)

Proszki i majonezy za najlepsza i najszybsza kase...wow;) Tak, w ten sposob zamierzamy przesrac nasze zycia..hehe

 

Jest jeszcze wiele innych rzeczy do ogarniecia, ale trzeba troche otworzyc umysl.

Nie bede sie rozwodzil teraz o tym, powiem jednak, ze mimo iz jestesmy przygotowani na rozne projekty(reklamowe takze) to mamy pare asow w rekawie i zamierzamy cos z tym zrobic;)

 

 

Pozdrawiam,

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietne demoreel jak dla mnie enviro wyszlko przepieknie, osobiscie czuje troszke niedosyt w postaciach ktorych bylo malo :/ a jedyna jaka byla nie jest niestety powalajaca :-( jest bardzo dobra. oczywiscie to moje osobiste zboczenie jesli chodzi o postacie :-) tak pozatym to jest genialnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś kamerki HD, steadycamy itd. ? Czy tylko soft + PC ?

chyba mamy - tu masz link do naszej firmy/matki która nas powołała do życia

http://www.filmprodukcja.com/produkcja.html

 

...zwłaszcza moment stanczyka z kula ognia ( After effects?).

wolałbym osobiscie jakąś czesc poswiecic np.reklamie ,czołówce telewizyjnej,jakiejs bardziej plastycznej formie- abstrakcyjnej animacji,aby był przekroj mozliwosci firmy .W koncu to firma reklamowa o profilu filmowo -telewizyjnym a nie wytwórca teł do National Geografic:).

 

1- tak, kula ognia to after effects

2- następne demo będzie poświęcone reklamie, tv i abstrakcyjnej animacji

 

Luki Luki - to tylko kartka świąteczna :)

co miałeś na myśli o

No i sluchajcie czasem "starszych", taki np Biglebowsky wie co mowi, i chyba nie musi tego udowadniac.

 

no i jeszcze zastanawia mnie skąd masz do nas takie uprzedzenia ? wyczuwam jakąś negatywną energię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Agresywne zalozenia z gory olewajac rynek reklamowy. Ostro, ostro. W takim razie czy mi sie tylko wydaje, czy zakladasz Pawel produkcje seriali/filmow pelnometrazowych w 3d?

 

Zbyszka akurat rozumiem, gdyz by robic cos powazniejszego trzeba miec stale zaplecze finansowe by firma wogole mogla istniec. ITI wpompowalo widze kase, ale wiecznie pewnie tego robic nie bedzie, a powazne rzeczy chyba ot zaraz sie nie da robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaras - negatywna energia? uprzedzenia? To nie to, raczej to ze jestem sceptyczny, i nie przejawiam hurra optymizmu. Slyszales o ambitnych projektach ktore upadly? Bylo takich conajmniej kilka. Niektore z zapleczem nawet...

Cinematiki to droga impreza, ktora czesto nie przeklada sie na to co najwazniejsze, czyli na grywalnosc gry. Jak juz mowilem, kojarze 2 gry i trzecia w produkcji. No i jak na cinematiki, to troche malo tam postaci co juz zauwazono, chyba w grach to raczej sie gra postaciami, albo pojazdami, prawda?

Wlasciwie nie tylko animacji postaci, ale animacji w ogole, nie ma u Was w reelu zbyt duzo. Sa niemal statyczne obrazki z zoomem. jedna wazka i pterodaktyl wiosny nie czynia. O tej kobiecie to sie nie wypowiem, bo chyba specjalnie tak ja pokazaliscie zeby jej nie bylo widac. Animacja wlosow tez mnie nie poraza, bo mam jakies, byc moze bledne podejrzenie, ze to automat.

No i jeszcze raz o zazdrosci. Pojawily sie glosy ze bedziecie zagrazac PI, a ja jestem pewny ze przez dlugi czas nie macie na to szans. Chocby z racji liczby osob ktore u Was pracuja. Przez jakis czas nie zagrozicie zadnemu wiekszemu studiu w Polsce. I to nie zlosliwosc tylko realia.

Pokazcie wiecej animacji w animacji, to wszystko odszczekam.

Ale ja sie nie znam, w koncu tylko zolc z zazdrosci, jak to polak potrafie wylewac na mlodszych, zdolniejszych, idacych pewnym krokiem zdobyc swiat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no spoko,słyszałem też o takich projektach :/ i uwierz mi, że też jestem daleki od hura optymizmu. Nie wiem też skąd się pojawiły głosy o tym że mamy być konkurencją dla PI ?? - miło słyszeć, ale też jestem realistą i wiem ile lat świetlnych nas jeszcze dzieli do nich. Na razie startujemy i przebijamy się w bólach przez wszystkie problemy. Co do animacji to niebawem będzie dużo więcej rzeczy do pokazania ale chwilowo nie mogę o tym mówić.

Pyrsk ludkowie ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co niektórzy sugerują, że reklamy to dno ... ekhm czy aby na pewno? Proponuje nie omijąć tu czynnika ludzkiego. Ci, którzy chcą piąć się jak najwyżej to nawet z reklamy majonezu czy proszku do pieczenia stworzą wspaniały obraz i zdobędą dzięki temu coraz lepszych klientów. Przykład? Chociażby commerciale od The Mill ... nie znam im porównywalnych.

Dobrze wiemy jak ten nasz krajowy rynek powiększa się z ogromnym trudem, więc powodzenia życze Panowie!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba- dzięki

lashco - na naszej stronie jest formularz , wypełnij go i ślij

PAINbringer- nikt nie sugeruje że reklama to dno ! jedne są lepsze i wymagające większego zaangażowania wszystkich środków, przez co są ciekawsze w realizacji - dużo się przy nich można nauczyć ! ale są też takie które robi się na szybko bo wiadomo - kasa. Niektóre firmy robią je i nawet się do nich nie przyznają :)) prawda chłopaki ? :)) właśnie takie produkcje miałem na myśli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska, weźcie się odczepta. Poza Biglebem, który wie, co mówi: Ossa i Luki Luki - dajcie sobie na wsztrzymanie. Oni mają tam tylko 5 par rąk do pracy i zrobili to w 5 tygodni. Umieją dużo więcej, zapewniam. Tyle, że cały proces robienia takich animacji jest piekielnie czasochłonny ze względu na detale, rendery próbne itd. Moim zdaniem, wnioskując z indywidualnych umiejetności i doswiadczenia członków tej ekipy, to gdyby tylko dać im czas na dopieszczenie swoich produkcji, nie mieliby problemu z osiągnięciem poziomu Blur Studio. Bo to, co wypuszcza Blur Studio nie powstaje w 3 dni na kolanie, zapewniam.

 

A co do reklam, to przecież reklama tez jest sztuką. Osobnym króciutkim filmem. Małą perełką ekspresji wycyzelowaną do granic możliwości. przynajmniej z założenia. Czemu się, chłopaki, nie czepniecie Platige'a który odstawia komerchę jak na przykład słynne ich reklamy Żubra?

 

Nie pamietam, kto to powiedział, ale nasuwaja mi sie na język słowa definicji krytyka:

 

"Krytyk to ktoś, kto twierdzi, że on by to zrobił lepiej, gdyby potrafił."

 

Oups... król okazał się nagi?

 

Hough.

 

PS: właśnie miałem okazję zobaczyć nową rekalmę Rexony.

 

http://ny.beam.tv/beamreel/CVghFKnkQT/file/yvsNPXYZzc/page/1

 

Nie rozumiem, gdzie tu obciach zrobić taką animację...? Moze ktoś mi pokaże paluszkiem, bo ja, głupiutki nie dostrzegam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre firmy robią je i nawet się do nich nie przyznają :)) prawda chłopaki ? :)) właśnie takie produkcje miałem na myśli

 

hehe, no jest kilka totalnych shitów do których ludzie nie przyznają się własnej babci :)

 

SYmek: uech... to jeszcze jest lajt. Kreatywny przynajmniej widział jakieś Star Wars czy coś w tym guście. to duży plus, bo przynajmniej ma jakieś pojęcie o tym co robi.

 

Gorzej jest z reklamami w których jest wszystko i nic, w których robiąc jedną rzecz nie masz pojęcia do czego to służy bo kreatywny... sam jeszcze nie wie. Przykładem może być pewien ciąg reklam firmy (censored) przy jakiej miałem okazję pracować. Kreatywna całego tego jakże poronionego projektu próbuje zerżnąc klimat z reklamówek jakie były kręcone dla francuskiego oddziału klienta. Tyle, że tam jedną reklamę robiło się miesiąc, każdy packshot fotografowany był przez zawodowego fotografa na spokojnie ustawiającego milion razy jeden kadr i światło. No i nie było pana J. czyli scenografa który wymyśliwszy wnętrze na kształt star treka (totalne odjechane nie wiadomo co) zażyczył sobie, aby kolorystycznie wygladało jak biel w bieli co wyszo jak kupa gdyż jako całość mogła sprawiać wrażenie, że trzyma się całości ale już jako tło dla postaci i produktów wyszło jako jedna wielka nic nie sugerująca plama.

 

do tego scenariusze pojawiają się z dnia na dzień, animacje są zmieniane miliony razy a przepływ informacji pomiędzy wykonawcą, agencją, klientem i masą innych osób jakie przy tym robią jest tragiczny.

 

uech.. jest masa świetnych reklam które wygladają super a tworzenie ich to prawdziwa zabawa i przyjemność. niestety czasami trafia się typowa "zapchaj dziura" przy którym człowiek w ogóle żałuje, że związał się z 3d ;) i tak jest wszędzie :]

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doktor wylajtuj :) Shogun ma trochę racji jakby nie patrzeć. Mają 5 ludzi a demko powstało w rekordowym czasie. Pytanie tylko czy nie warto było poświęcić temu trochę więcej czasu (jeszcze z miesiąc, dwa) i wyeliminować masę bugów jakie tam się zapałętały. to jest kwestia czasu pracy a nie zdolności więc podejrzewam, że termin był ścisły i nijak nie dało się go odsunąć.

 

chociaż z drugiej strony imho demo jest nie spójne i wygląda jakby połaczono na gwałt kilka różnych wipów i testów, nie dbając o to czy jedno z drugim gra czy nie :) ale to tylko moje zdanie :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tweet, mnie tego tlumaczyc nie musisz i jak zauwazyles nie powiedzialem zlego slowa na temat reela.

 

Po prostu drazni mnie postawa, ktora odmawia "nieznanym" na wypowiadanie sie w jakims temacie. Szczegolnie tym, ktorzy wiedza co mowia, ale nie sa znani szerszej publicznosci. Tyle. EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze tylko się odwołam do postu jarasa:

 

hyba mamy - tu masz link do naszej firmy/matki która nas powołała do życia

http://www.filmprodukcja.com/produkcja.html

 

hehe. agencje PZL i BBDO :) część z tego co jest na stronie iti przewinęło się przez PI. hmm... czyżby ITI nie lubiało klimatów fortów? jak tak to nie wiedzą co czynią, mamy taką dobrą kawę w kuchni :)

 

btw: czego uzywacie do kompo i ogólnie posta? aferki? avid? macie zaklepane jakieś studio filmowe? pytam z ciekawości bo nie wiem czy mini studia filmowe przy studiach post to norma czy nie :)

 

Pozdrawiam

 

[edit]

Reanim: dostałeś zaproszenie w zeszłym roku na wielkie piwo i się nie pojawiłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reanimator, fakt, nie znam tych dwóch, oceniam ich po tym, co piszą, a mam przemożne wrażenie, że jeszcze nigdy nie siedzieli przy dużym projekcie z sekundnikiem nad głową.

No i tak się składa, że Bigleb nie jest jedyną znana mi osobą. W końcu - od czego jest lustro w przedpokoju? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności