Prezi Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 2 ujecia osiedla mieszkaniowego niedawno skończone, mile widziane sugestie ;] wiem ze malowane budynki wygladają średnio ale to nie moja wina :P 3d max vray i photoshopa troche
gientekwl Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 ogólnie bardzo dobrze, ale mam wrażenie jakby proporcje ludków co do całości poległy. Pzdr.
pionix Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 Dla mnie bardzo wporzo wizka. Przydałoby się zdesaturować kolory na budynku i dodać jakiś bump na tynk. Ja jestem na TAK :)
Tores Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 Szkoda, że nie dałeś minimalnego bumpa na tynk. Trawka na pierwszym planie trochę źle ci się przycięła. Osobiście wolę wstawiać ją ze zdjęć ale ta i tak daje radę. Te krzewy trochę dziwnie wyglądają. Ogólnie można by ją trochę jeszcze podrasować ale z wizkami tak jest, że trzeba je robić szybko i nie ma czasu na poprawki.
kliment woroszyłow Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 Te liście kłują w oczy na pierwszym planie, to w narozniku górnym, te igły zamiast gałązek, lepiej jak już, chyba wstawic w szopie orginalne drzewko. kolory istotnie zbyt nasycone jak dla mnie. Ogólnie poza tym OK :)
mirach Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 Ladna wiza. Dla mnie psuja ludzie, ale ja nigdy nie lubie ludzi w wizkach, wiec ta opinia sie nie przejmuj :) Jedyne co bym zmienil to ten kawalek drzewka na pierwszym planie wrzucil bym poprostu w photoshopie, bardzo na nim widac ze 3d.
Prezi Napisano 17 Kwiecień 2008 Autor Napisano 17 Kwiecień 2008 no z tym bumpem na budynku to rzeczywiście by było lepiej - człowiek uczy sie na błedach ;] wielkośc ludzików ogólnie była dobierana przez wstawienie na terenie boxów wysokosci 1,8 m i szybki render a potem w photoshopie skalowane do tego ale zawsze coś sie mogło źle wyskalować dlatego nie jestem pewny co do 100% poprawnych ich proporcji do reszty ale wydaje mi sie ok Tores - z trawa cały czas eksperymentuje, podrasować np ?? z tym drzewem w rogu w sumie racja
Tores Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 Chodziło mi aby podrasować cały render a nie trawę. Tynk możesz np. zrobić w photoshopie. Selekcjonujesz scianę, dajesz noisa i oczywiście uwzględniasz odległość ściany od budynku żeby nie wyszło wszędzie tak samo.
lukasz3d Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 co do projektu -bez sensu te balkony na wysokosci 60cm-brakuje tylko kilku stopni aby jeszcze bardziej ulatwic zlodziejowi.Troszke wyolbrzymiam bo przy chronionych osiedlach teorie sprzed kilku lat nie funkcjonuja ale mimo wszystko ten balkon mnie przynajmniej drazni a wizka ladna:) pzdr
Morphe Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 Swietne bardzo podoba mi sie swiatlo na elewacji, zachowanie koloru. gorzej z zielenia - ja bym mzoe zorbil bardize soczysta i troche inna 3d dzrewka, no i moze kapke wiecej drzew w tle. Ale ogolnie bardzo dobre, jakie tam masz ustawienia? na dircie to masz? ;) ai jeszce jedno, w ktorej wersji vraya robione?
Prezi Napisano 17 Kwiecień 2008 Autor Napisano 17 Kwiecień 2008 lukasz3d to z balkonami nisko to racja ale widziałem gorsze rozwiazania na niestrzezonych osiedlach zreszta jak sie maja włamac to niewazne gdzie itak sie włamia Morphe - vray 1.5 rc3 ustawienia raczej standard - irradiace map high, i w pierwszym light cache a drugim qmc, jeszcze nie bawiłem sie z ustawianiem czegokolwiek zeby czas skrócić, bez dirta
Morphe Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 No tak Rc3 hmm moze by to cos tlumaczylo :) ja mialem wrazenie ze wpoprzednich wersjach lepij mi sie operuje :/ no chyba ze to tylko mi sie wydaje... qmc tlumaczy fajny cien w naroznikach mysle :). ok spoko very good.
drakul Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 oswietlenie za slabe.masz czyste niebo a wyglada jakby burza nadciagala.daj wiecej tego slonca
Rekomendowane odpowiedzi