Gość novorod Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Witam wszystkich, Mój pierwszy post i pierwsza grafika na max3d. Do tego jest to moja pierwsza praca w 3ds max, której poświęciłem ostatnie kilka dni. Rendering został wykonany w mental ray'u (wraz z liczeniem FG ok. 6-7h), a post w Photoshopie. The Operating Room Zawsze uważałem salę operacyjną za wdzięczny temat. Starałem się odnależć ciekawą perspektywę i kompozycję. Ostatecznie scena przybrała widoczną fromę. Do stworzenia modeli wykorzystałem zdjęcia ze stron producentów Dremed i Famed, a nad całością czuwał znajomy student medycyny. ;) Pozdrawiam,
keraj37 Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 stary bravo bravo, piekna robota widac ze czajisz mentala, ode mnie ****
patry Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Jest klimat :) Shaderki i światło w niektórych miejscach nie teges ale i tak bardzo nice :) Narazie ***
Kimmi Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Bardzo ładnie. Ogólnie patrząc jest wyśmieniecie, ale jak się przyjży to jest parę rzeczy które można by poprawić.
SWRSC Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 bardzo realistycznie wyszło. Szkoda tylko, że mały sampling bo ziarno wyskoczyło. Przydałoby sie jakieś 4/16 i powinno być ok. Dobra robota!
Hynol Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Fajnie, fajnie. Tylko DOF i pozycja kamery nieco "miniaturyzują" scenkę. Poza tym bardzo przyjemnie.
Korbol Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 No no drugi plan daje rade. Czepiam sie kaloryferów i zbyt klarownych odbic w kafelkach. Ogólnie jak na pierwsza prace to bardzo sympatycznie.
Gość novorod Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Dzięki wszystkim za dobre słowa. Scena kosztowała mnie sporo pracy i chciałem, żeby wyszło jak najlepiej. Co do renderingu, to jak dokupię trochę pamięci, to wtedy będę mógł pozwolić sobie na dokładniejszy FG i sampling. W tym momencie na wyższych ustawieniach zwraca mi błędy braku pamięci. Niestety :/ Także ta sprawa będzie musiała trochę poczekać (może wtedy też poprawię niedoróbki), a tymczasem biorę się za dalszą naukę i kolejny projekt :)
adam_m Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Rozjaśniłbym centrum, jak sie nie da ustawieniami mr to w ps. Super jak na pierwszy raz.
carlosss Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 no centrum rozjaśnić by należało, ogólnie bdb ahh od razu przypominają się stare dobre czasy w szpitalu ;D
Levus Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Podoba mi się! Zielona szmatka po prawej nieładna, trochę w nią więcej żółci i mniej nasycenia bym dał. Coś zielonego również straszy zza okna. Albo to wywal albo daj mocniejszy (ale subtelny!) translucent na to coś. Delikatnie:)
naeq Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Pracka jest OK, ale wydaje mi się że Shadery i Sampling Leżą... ale wyszło dość realistycznie.
Rekomendowane odpowiedzi