Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Peugeot 406 Coupe


Loozack

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 215
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Światełka są super zrobione tylko według mnie zabardzo się wszystko w nich odbija przez co wszystko się zlewa.

Nigdy jeszcze nie robiłem światem (ale mnie to czeka)dlatego nie wiem czy dobrze pisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, może właśnie to mi nie pasuje :)

a tych tylnich lamp jednak dzisiaj nie zrobię :( bo trzeba tam jeszcze coś wyciąć, a mi się spać chce :P:D ale jeżeli chodzi o materiały to pewnie zrobię to jak zwykle... \"komora\" za reflektorem z materiałem chromu, a na szybkę nałożona teksturka, prawdopodobnie stillingowana (od tilling :D) kropka albo kwadracik :) ale czy to wypali to się okaże jutro :)

 

trzymajcie się [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuuuuuuuuupdaaaaaaaaaaaateeeeeeeeeee :D:D:D

 

red0000.jpg

 

red0001.jpg

 

red0002.jpg

 

red0003.jpg

 

muszę jednak jeszcze popracować nad materiałem tylnej lampy, a jeżeli chodzi o lakier to może się jeszcze zmienić :)

 

trzymajcie się [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nareszcie zaczyna to wyglądać po ludzku :D lakierek z domieszką niebieskiego bardzo ladny...na felgach materiał tesh sie bardzo dobrze prezentuje...o wiele lepiej nish na hondzie...a tylnie lampy jak wyżej :)

 

pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Full wypas (aż zazdroszcze że moje BMW nie jest takie), ale mnie trzy rzeczy nie pasuja (nie są ważne):

1 przednie światła zabardzo się błyszczą, odbijają w środku

2 tylnie lampy, ale jest napisane, że je poprawisz

3 samochód jest wysoko zawieszony i przydałoby się go troche obniżyć (nie chodzi mi tu o tuning).

 

Lakier jest super i scenka też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już chyba doszedłem do tego co mi nie pasi.:)

1. Zderzak tylni powinien się łamać na dwie cześci a na tyc hrenderach widać wygięcie.

2. Brak wycięcia na wydech

3. Całość mi sie wydaje cholernie szeroka u Ciebie. Nie wiem czemu.

A tu jest fotka z ktorą porownywalem rendery

http://www.ludd.luth.se/users/jojje/Graphics/Cars/S_BS/Peugot_406_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to lecimy :)

 

Kozioo, tak myślałem :]

 

Phantom, dzięki :D

 

Kryhas, wszystkie uwagi są ważne :)

1. no w sumie masz rację, będe musiał to zmienić... chociaż z drugiej strony nawet fajnie to wygląda ;)

2. ...

3. ale ja kocham wysoko zawieszone samochody :D nie chcę z niego zrobić Hummera, ale wydaje mi się, że nie jest aż tak źle :)

 

Kozioo:

1. no rzeczywiście, powinien się bardziej łamać :| ale nie wiem czy jeszcze to poprawię, chciałbym już mieć za sobą karoserię :)

2. spoko, będzie :D

3. też mam takie wrażenie, ale teoretycznie zgadza się z rzutami [hmmm]

 

dzięki wszystkim za posty, bardzo dopingują do dalszej pracy :)

 

pozdrawiam [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kris_R, HDRI w kanale reflect ?? przecież w reflect jest Falloff [hmmm] a poza tym to kusi mnie wymodelowanie scenki w podobnym klimacie jak na ostatnich renderach :) taka jakby biała pustynia :D

 

[piwo]

 

EDIT

 

eee tam VRay :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w tedy walnij na bełgota color camo albo taki jakie mają w iraq hammery...

 

EDIT: cholera nie zauważyłem tej tylniej lampki :P a wygląda zafajniście...teraz tylko zaspawaj dziurki i będzie naprawde gites...qrcze zaczyna mi się podobać ta fura :P

 

pozdro..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:|

po pierwsze to zmień kolor tego białego czegoś na ciemny (np. asfalt) bo teraz jak się tak odbija w lakierze to wszystko psuje.

a ogólnie to mi się wydaje że wszystko się za mocno świeci i jest za bardzo kolorowe :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie, dol odbija za jasno (ew. dobrze) ale gora za ciemna. nie wiem czy to hdri (nie znam sie) czy co tam ale wybierz ton, albo cale jasne, albo ciemne, ja bym dal jakis kolor typu czern, bez, srebro, szary, bialy, khaki, camo, piasek, a nie czerwony albo cos.

 

Oczywiscie jak chcesz robic na tej pustyni:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Javor, Skilo, macie rację, ale nad tym popracuję jak skończę modelowanie :) teraz wszystko jest tak na \"odwal się\" :D chociaż szczerze mówiąc to tak mi lepiej wychodzi niż jak się staram :| po prostu z materiałów jestem cienki jak sik pająka :(

 

a tu taki mały update...

 

blue0000.jpg

 

blue0001.jpg

 

blue0002.jpg

 

blue0003.jpg

 

blue0004.jpg

 

spróbowałem tym razem na niebiesko, ale chyba tamten kolor był lepszy :) jeżeli chodzi o nowości to doszły wycieraczki i tłumik, zostały jeszcze lusterka i loga/logosy (cholera wie jak się to pisze w l.m. :D), a materiał tylniej lampy mimo tego, że na zbliżeniu wyglądał dosyć dobrze tak na tych ujęciach jest już kiepski, więc znowu będe musiał go zmienić :|

 

czekam na komentarze :D

 

trzymajcie się [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beeper, końcówka jest krzywo tylko względem zderzaka, ponieważ jest on zaokrąglony :) [blablabla :P;)]

Phantom, to jest po prostu seryjny tłumik :)

Hac, postaram się, żeby następne były jaśniejsze, a z tą pustynią to już sam nie wiem, może jednak spróbuję go w jakieś zdjęcie wsadzić [hmmm]

Skilo, narazie nie traktuj tego jako tło, po prostu nie chciało mi się mapki HDRI przykrywać :D ale dzięki temu wpadłem na pomysł, żeby zrobić go na takiej niby pustyni :D

Sikham, coś w tym jest, ale zarówno według printów jak i zdjęć...

 

vs1.jpg

vs2.jpg

 

...jest w porządku, może po prostu Pininfarina spier... to auto :D jednak jak się tak patrzę na te zdjęcia i mój model, to mam wrażenie, że model jest trochę za niski [hmmm] ale już nie wiem czy go skalować czy nie :|

 

trzymajcie się [piwo]

 

P.S. ups, dałem obok siebie zdjęcie i render, to teraz \"wyjdom błendy\" ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inespew, oby to była perspektywa [lol2]

Kingwins, refketorki to zwykły Brazil Glass na szybce i Brazil Chrome we wnętrzu (no to już wiesz w czym renderuję :)), a siateczkę gdzieś tu wcześniej zamieściłem jakby co :)

 

pozdrawiam [piwo]

 

P.S. bo ja wiem czy taki \"grat\" ?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc tak :D oto skończona wersja karoserii...

 

Fin0000.jpg

 

Fin0001.jpg

 

Fin0002.jpg

 

Fin0006.jpg

 

Fin0003.jpg

 

...a co do wnętrza... to narazie go nie będzie :( z dwóch śmiesznych powodów... pierwszy, coś odwaliłem i Max odrzucił mi klucz, a nowego nie mogę wpisać, więc z pełnej wersji zrobił mi się siedmiodniowy trial, który skończył się wczoraj :| a drugi powód... właściwie to drugi już jest nieważny, bo co by nie było to muszę zrobić format dysku i zainstalować Maxa jeszcze raz, czego narazie mi się nie chce robić :) zwłaszcza, że teraz mam ochotę na NURBSy w Rhino :D

 

więc teoretycznie to już jest koniec... teoretycznie, bo pewnie jeszcze do niego wrócę, ale kiedy to nie wiem :D

 

pozdrawiam [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym lakierem to prawdopodobnie to wam nie pasuje, że przez speculara wyglada jak plastik :| no ale już nie mogę nic zmienić :( bo niestety, to co napisałeś Sikham działało w Maxie 5.1, ale w 6 już nie :( więc narazie musi zostać taka wersja :)

 

pozdrawiam [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności