Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie to modelik bardzo fajny. :]

Dodaj kilka poly na nogach i rekach bo wygladaja kanciasto.

Rzeczywiscie alien wyglada troche smutno, ale to kwestia przesuniecia kilku verteksow kolo oczu.

Napisano

Wyrazem twarzy przypomina Vadera po zdjeciu maski :D

Popracuj jeszcze nad metalem, bo taki szary nijaki jest teraz.

A w ogole to fajny koncept i ladny model

Gość Marioza
Napisano

"mial byc smieszny ... wyszedl jaksi smutny"

 

no cóz niebieski nie jest wesołym kolorem to barwa zimna, moze gdybys uzył ciepłych barw byłby wtedy weselszy :D, postac z normalkiem fajna i zabawna z kolorem juz nie bardzo

Napisano

Ja bym go widział w low-poly (bardzo low, w specyfikacji handheldowej, do 500 trisów), gdyż klimatem podchodzi pod takie właśnie ludki, jak np na polycouncie pokazują (TU).

 

W sumie wygląda fajnie, siateczka też raczej okej.

Kolor jest nieco nudnawy imo, pomimo niebieskiej skóry (chociaż nie, czepiam się:p Fajnie, że ją urozmaiciłeś bruzdkami)

 

A czemu smutny, spróbuj mu oczodoły bardziej okrągłe zrobić, bez kącików, i lekko je rozciągnij w pionie, w stosunku do tego co masz teraz.

 

Wiesz, przy modelowaniu takich dziwadeł proporcje i bryła to podstawa, groteskowe proporcje nadają postaciom characteru, sprawiają, że robią się ciekawe i przyciągające oko.

Wyostrz texturę też.

 

Luknij na taki experyment genetyczny, mam nadzieję, że się nie gniewasz:

d3013351ce913aee.jpg

4bd1bf41d18f53ac.jpg

 

pozdrawiam!

Napisano

Ciekawa postać, ale coś w niej na pewno brakuje, (za bardzo uniwersalna?)

sugerował bym bardziej rozbudować koncept, pod względem proporcji i symetrji jest wprost idealny a może nie powinien taki być, patrz koncept od Levusa ;] (zrobił większe oczy i teraz to dodaje postaci charakteru ;p).

Dajesz dalej, pozdro.

Napisano

Fajny ludek podoba mi sie :) Tylko jak patrze na jego diff to jakby widzial normalke :D A moze text normalki uzyles tez na diffie? No wiesz podobna kolorystyka :D A tak na powaznie to fajnie choc gdyby przerobic wedlug koncpetu levusa to moglobyc jeszcze lepiej.

Napisano

Wiesz ema421, w sumie nie chciałem za bardzo ingerować w to co zrobiłeś, a jedynie zasugerować pewien sposób myślenia na przyszłość, może się przyda..

  • Confused 1
Napisano

bardzo dziekuje Levus 'owi za bardzo opszerna wypowedz i profesjonalno rade :) teraz mam calkiem nowe spojrzenie na ten mode, jutro ( jak kac ustanie:P ) siade do tego i pokarze efekty ! jesze raz DZIEKI !

 

ps: przewarznie nakladam normalke o durzej przezroczystosci na difa moim zdanem jest wtedy wszystko wyrazniejsze . zawsze najpier robie normala

Napisano

ps: przewarznie nakladam normalke o durzej przezroczystosci na difa moim zdanem jest wtedy wszystko wyrazniejsze . zawsze najpier robie normala

 

Mówisz o ambient ocusion? Taka czarno biała mapa?

Nałóż ją w shopie w trybie filtrowania multiply..

Napisano (edytowane)

chyba udalo mi sie uzyskac smiesznasc:PP chyba ze oczodoly jesze powiekszyc ?

 

"Mówisz o ambient ocusion? Taka czarno biała mapa?

Nałóż ją w shopie w trybie filtrowania multiply.."

 

dla wyjasnienia : ja normale robie w PS , tzn . rysuje czarnomialo mape i wrzucam ja do kanalu bump. nazywam to normalem zeby wszycy wiedzieli o co chodzi . Niebawi mnie robienie modela Hipoli ktory jest tylkopoto zeby normala zrobic .. przyznam sei , nieumiem tego robic . za to w ps lubie sobie pociapac. jesli tutaj robie blad to niech ktos mnie pouczy , czy rzeczywiscei warto robic norm w ten sposob ? tak jak teraz terz chyab jest dobrze ..

upgr2.jpg

Edytowane przez ema421
Napisano

No sympatyczniej na pewno, od razu więcej życia nabrał:)

Bardzo fajny modelik!

 

A jeśli uważasz, że rzesza modelerów na całym świecie model hipoly robi TYLKO PO TO żeby zrobić normal to się chyba trochę mylisz.

Otóż to ten właśnie normal powoduje, że modele low zbliżone są wyglądem do high. A to ze względu na sposób cieniowania płaszczyzn modelu.

 

To co Ty robisz, to zwykły bump i naprawdę raczej wszyscy zrozumieją różnicę.

Cieniowanie powierzchni modelu mapą normalnych od zrobienia nierówności za pomocą płaskiego bumpa to zasadnicza różnica. Jest wątek o mapach normalnych więc polecam się z nim zapoznać.

 

Oczywiście można z szarej mapki wygenerować bump, a także normal (nvidia tools, creazy bump itp).

Gość Marioza
Napisano

wygląda teraz na weselszego :) co do bumpów normali itp , jeśli wolisz ciapać w ps i nie lubisz robic hp a chcesz mieć w miare poprawnego normala z poprawnym cieniowaniem to mozesz na model low po pozbyciu sie trójkącików z siatki wrzocic mesh smotha czy turbo wypalic z tego normala bazowego ktory bedzie mial juz dobre cieniowanie, w ps zrobic sobie tego bumpa a z niego normala i nałozyć w overlay lub soft light na tego bazowego ktore wysmazyles w maxie ewntualnie mozesz w crazy bumpie zmieszac te 2 mapy , efekt powinien być zadowalający a w robienie hp nie będziesz sie musiał bawić

Napisano

donMario genialny pomysł Ci przedstawił. Wystarczy model i na niego trochę smootha nie musi mieć detali bo w końcu wolisz je rysować ale żeby on miał odpowiednie cieniowanie to taki sposób jaki przedstawił donMario jest niesamowicie prosty i genialny :P

Napisano (edytowane)

technicznie super, nie mozna sie przyczepic, ale sam koncept, albo przelozenie konceptu jest troche niefajne, cos nie siedzi

Edytowane przez KLICEK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności