Innos Napisano 22 Czerwiec 2008 Napisano 22 Czerwiec 2008 (edytowane) Nowy modelik next genowy. Narazie ok 2 k poly. Edytowane 22 Czerwiec 2008 przez Innos
Levus Napisano 22 Czerwiec 2008 Napisano 22 Czerwiec 2008 Spoko wyglądą. Relacja biceps-triceps jakoś nie gra.
KLICEK Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 modelik jest ql :) ale troche poza nie siedzie, wywalil by sie na twarz tak stojac :)
Ex3 Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 Ufok dokładnie taki jakich lubię :D Świetna głowa ale plecy to imho mogłeś zrobić bardziej "anatomiczne" :)
Innos Napisano 23 Czerwiec 2008 Autor Napisano 23 Czerwiec 2008 Pozę poprawiłem + dodałem ręce :P Macie może pomysł jakie nogi mu dać?
KLICEK Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 daj mu miednice na granicy podbrodka, co do nog jakies bardzo duze by pasowaly chyba :)
Levus Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 No, proporcje ręce-nogi teraz leżą, nogi za krótkie, musiałbyś go teraz wygibać jak orangutana:p I nogi spływają teraz w dół po wewnętrzych stronach Fajnie idzie, dajesz pan dalej.
Innos Napisano 23 Czerwiec 2008 Autor Napisano 23 Czerwiec 2008 I o to chodziło żeby miał takie dłuugie łapy :P Fajnie to będzie wyglądać chyba :P
Innos Napisano 23 Czerwiec 2008 Autor Napisano 23 Czerwiec 2008 Od 4 lat przygody z grafiką właśnie do takiego stylu "wielkich łap i odjechanych proporcji" próbuję dążyć. Abe to moja ulubiona gra - i lubie samą postać ale bynajmniej się na nim nie wzorowałem :P Lubie tą grę nawet bardzo i to, że jest podobne do Abe to dla mnie raczej komplement niż zarzut :P
ETA Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 IMO, jak chcesz takie proporcej to ok ;), ale stopy by musiały być duże, inaczej będzie wyglądał jakby zaraz miał się wywalić...
Innos Napisano 24 Czerwiec 2008 Autor Napisano 24 Czerwiec 2008 Nad stopami czeka mnie jeszcze duuużo pracy ale narazie są takie :P Pozmieniam w nich pare rzeczy ewentualnie zmienie je całkowicie bo kompletnie nie mam pomysłu jak mogłyby wyglądać!
Gomez Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 Skopiuj dlonie i wrzuc jako stopy :] Cos jak u malp. Nie podoba mi sie szyja, jest prawie pozioma.
prrrszalony Napisano 26 Czerwiec 2008 Napisano 26 Czerwiec 2008 Może daj takie, jakie ma nightcrawler z X Men... http://www.motenai.com/images/NightCrawlerModelSheet.jpg Tylko pobaw się proporcjami nóg, bo ręce mocno zmodyfikowałeś, a nogi to takie zwykłe kikuty. Ściąłbym go jeszcze lekko w tali. W trakcie tworzenia postaci warto pomyśleć nad światem w jakim by miał żyć, co miałby w nim robić (i tak w trakcie przesuwania tych wszystkich kropeczek dumasz nad wszystkim i niczym pewnie, aż tak wielkiego skupienia to nie wymaga, więc możesz poświęcić drobinę tego czasu na planowanie). Można jakaś historyjka z jego udziałem :) To istotne, bo od tego mocno zależeć będzie jego wygląd. Robienie na oślep prowadzi albo do zagubienia (tak jak teraz u Ciebie, nie wiesz jak zakończyć) albo do kopiowania cudzych pomysłów ;p
Innos Napisano 27 Czerwiec 2008 Autor Napisano 27 Czerwiec 2008 Prawie skończone. Nie patrzcie na tło - zgodnie z radą próbowałem stworzyć mu świat. W tym wypadku nie jest to jego świat - przybył w nieznane dlatego gdy wyszedł z ukrycia wziął kamień i ruszył w bliżej nieokreślonym kierunku :P Patrzcie wyłącznie na postać - nie na kamienie nie na trawke ani na tło. Wszystko robione tak żeby było bo wkońcu liczy się ostatecznie model co nie ? To jest model low poly wyrenderowany + Normalmap + Bumpmap + Specmap oraz Colormap oczywiście :P
Temporal Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 nie podoba mi sie tylko stopa a tak to ogolnie przyjemny choc mogles na color mapie bardziej zaszalec
gawel72 Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 Pokaż sam model z normal mapą. Robiłeś mu riga?
Innos Napisano 28 Czerwiec 2008 Autor Napisano 28 Czerwiec 2008 Rigga robiłem tylko takiego na pozę. To jest mój pierwszy zriggowany model a, że nie lubię i nie umiem riggować to w grze tego rigga by na bank nie użyli :P
Ex3 Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 W blenderze jest fajna opcja heat bone którą praktycznie można prawie idealnie zrigować postać. Polecam :)
Innos Napisano 29 Czerwiec 2008 Autor Napisano 29 Czerwiec 2008 A jak myślisz czego laik mógł używać ? :P Jakbym miał przypisywać każdą kość do każdej grupy vertexów to bym chyba oszalał :P
Gość Marioza Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 hehe oślizgły z niego typ ale wyglada sympatycznie :o)
Manver Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 Wygląda tak, jakby ktoś go posmarował wazeliną ;) Ale prezentuje się b. dobrze. Jedyne co wymaga poprawki, to kamienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się