Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No, proporcje ręce-nogi teraz leżą, nogi za krótkie, musiałbyś go teraz wygibać jak orangutana:p I nogi spływają teraz w dół po wewnętrzych stronach

 

Fajnie idzie, dajesz pan dalej.

Napisano

Od 4 lat przygody z grafiką właśnie do takiego stylu "wielkich łap i odjechanych proporcji" próbuję dążyć. Abe to moja ulubiona gra - i lubie samą postać ale bynajmniej się na nim nie wzorowałem :P Lubie tą grę nawet bardzo i to, że jest podobne do Abe to dla mnie raczej komplement niż zarzut :P

Napisano

IMO, jak chcesz takie proporcej to ok ;), ale stopy by musiały być duże, inaczej będzie wyglądał jakby zaraz miał się wywalić...

Napisano

eb6d9a4a1230085b.jpg

 

Nad stopami czeka mnie jeszcze duuużo pracy ale narazie są takie :P Pozmieniam w nich pare rzeczy ewentualnie zmienie je całkowicie bo kompletnie nie mam pomysłu jak mogłyby wyglądać!

Napisano

Może daj takie, jakie ma nightcrawler z X Men...

http://www.motenai.com/images/NightCrawlerModelSheet.jpg

Tylko pobaw się proporcjami nóg, bo ręce mocno zmodyfikowałeś, a nogi to takie zwykłe kikuty. Ściąłbym go jeszcze lekko w tali.

 

W trakcie tworzenia postaci warto pomyśleć nad światem w jakim by miał żyć, co miałby w nim robić (i tak w trakcie przesuwania tych wszystkich kropeczek dumasz nad wszystkim i niczym pewnie, aż tak wielkiego skupienia to nie wymaga, więc możesz poświęcić drobinę tego czasu na planowanie). Można jakaś historyjka z jego udziałem :) To istotne, bo od tego mocno zależeć będzie jego wygląd. Robienie na oślep prowadzi albo do zagubienia (tak jak teraz u Ciebie, nie wiesz jak zakończyć) albo do kopiowania cudzych pomysłów ;p

Napisano

8cdf00df47de2bfb.jpg81582320d6a1052e.html

 

Prawie skończone. Nie patrzcie na tło - zgodnie z radą próbowałem stworzyć mu świat. W tym wypadku nie jest to jego świat - przybył w nieznane dlatego gdy wyszedł z ukrycia wziął kamień i ruszył w bliżej nieokreślonym kierunku :P

 

Patrzcie wyłącznie na postać - nie na kamienie nie na trawke ani na tło. Wszystko robione tak żeby było bo wkońcu liczy się ostatecznie model co nie ? To jest model low poly wyrenderowany + Normalmap + Bumpmap + Specmap oraz Colormap oczywiście :P

Napisano

Rigga robiłem tylko takiego na pozę. To jest mój pierwszy zriggowany model a, że nie lubię i nie umiem riggować to w grze tego rigga by na bank nie użyli :P

Napisano

A jak myślisz czego laik mógł używać ? :P Jakbym miał przypisywać każdą kość do każdej grupy vertexów to bym chyba oszalał :P

Gość Marioza
Napisano

hehe oślizgły z niego typ ale wyglada sympatycznie :o)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności