Innos Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 (edited) Nowy modelik next genowy. Narazie ok 2 k poly. Edited June 22, 2008 by Innos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Spoko wyglądą. Relacja biceps-triceps jakoś nie gra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruku Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 No spoko się zapowiada Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 tez mysle ze jest spoko :o) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ttaaddeekk Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 spoko siateczka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ETA Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Zapowiada się fajnie ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innos Posted June 23, 2008 Author Share Posted June 23, 2008 5204 trójkątów 2608 kwadratów Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 modelik jest ql :) ale troche poza nie siedzie, wywalil by sie na twarz tak stojac :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ex3 Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Ufok dokładnie taki jakich lubię :D Świetna głowa ale plecy to imho mogłeś zrobić bardziej "anatomiczne" :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innos Posted June 23, 2008 Author Share Posted June 23, 2008 Pozę poprawiłem + dodałem ręce :P Macie może pomysł jakie nogi mu dać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 daj mu miednice na granicy podbrodka, co do nog jakies bardzo duze by pasowaly chyba :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 No, proporcje ręce-nogi teraz leżą, nogi za krótkie, musiałbyś go teraz wygibać jak orangutana:p I nogi spływają teraz w dół po wewnętrzych stronach Fajnie idzie, dajesz pan dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innos Posted June 23, 2008 Author Share Posted June 23, 2008 I o to chodziło żeby miał takie dłuugie łapy :P Fajnie to będzie wyglądać chyba :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Bardzo podobne ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innos Posted June 23, 2008 Author Share Posted June 23, 2008 Od 4 lat przygody z grafiką właśnie do takiego stylu "wielkich łap i odjechanych proporcji" próbuję dążyć. Abe to moja ulubiona gra - i lubie samą postać ale bynajmniej się na nim nie wzorowałem :P Lubie tą grę nawet bardzo i to, że jest podobne do Abe to dla mnie raczej komplement niż zarzut :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
ETA Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 IMO, jak chcesz takie proporcej to ok ;), ale stopy by musiały być duże, inaczej będzie wyglądał jakby zaraz miał się wywalić... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innos Posted June 24, 2008 Author Share Posted June 24, 2008 Nad stopami czeka mnie jeszcze duuużo pracy ale narazie są takie :P Pozmieniam w nich pare rzeczy ewentualnie zmienie je całkowicie bo kompletnie nie mam pomysłu jak mogłyby wyglądać! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ETA Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 Zrób takie 2 palczaste :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gomez Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 Skopiuj dlonie i wrzuc jako stopy :] Cos jak u malp. Nie podoba mi sie szyja, jest prawie pozioma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prrrszalony Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Może daj takie, jakie ma nightcrawler z X Men... http://www.motenai.com/images/NightCrawlerModelSheet.jpg Tylko pobaw się proporcjami nóg, bo ręce mocno zmodyfikowałeś, a nogi to takie zwykłe kikuty. Ściąłbym go jeszcze lekko w tali. W trakcie tworzenia postaci warto pomyśleć nad światem w jakim by miał żyć, co miałby w nim robić (i tak w trakcie przesuwania tych wszystkich kropeczek dumasz nad wszystkim i niczym pewnie, aż tak wielkiego skupienia to nie wymaga, więc możesz poświęcić drobinę tego czasu na planowanie). Można jakaś historyjka z jego udziałem :) To istotne, bo od tego mocno zależeć będzie jego wygląd. Robienie na oślep prowadzi albo do zagubienia (tak jak teraz u Ciebie, nie wiesz jak zakończyć) albo do kopiowania cudzych pomysłów ;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innos Posted June 27, 2008 Author Share Posted June 27, 2008 Prawie skończone. Nie patrzcie na tło - zgodnie z radą próbowałem stworzyć mu świat. W tym wypadku nie jest to jego świat - przybył w nieznane dlatego gdy wyszedł z ukrycia wziął kamień i ruszył w bliżej nieokreślonym kierunku :P Patrzcie wyłącznie na postać - nie na kamienie nie na trawke ani na tło. Wszystko robione tak żeby było bo wkońcu liczy się ostatecznie model co nie ? To jest model low poly wyrenderowany + Normalmap + Bumpmap + Specmap oraz Colormap oczywiście :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 nie podoba mi sie tylko stopa a tak to ogolnie przyjemny choc mogles na color mapie bardziej zaszalec Link to comment Share on other sites More sharing options...
ETA Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Mi się podoba :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawel72 Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Pokaż sam model z normal mapą. Robiłeś mu riga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innos Posted June 28, 2008 Author Share Posted June 28, 2008 Rigga robiłem tylko takiego na pozę. To jest mój pierwszy zriggowany model a, że nie lubię i nie umiem riggować to w grze tego rigga by na bank nie użyli :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ex3 Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 W blenderze jest fajna opcja heat bone którą praktycznie można prawie idealnie zrigować postać. Polecam :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innos Posted June 29, 2008 Author Share Posted June 29, 2008 A jak myślisz czego laik mógł używać ? :P Jakbym miał przypisywać każdą kość do każdej grupy vertexów to bym chyba oszalał :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 hehe oślizgły z niego typ ale wyglada sympatycznie :o) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manver Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Wygląda tak, jakby ktoś go posmarował wazeliną ;) Ale prezentuje się b. dobrze. Jedyne co wymaga poprawki, to kamienie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now