Napisano 22 Czerwiec 200816 l Nowy modelik next genowy. Narazie ok 2 k poly. Edytowane 22 Czerwiec 200816 l przez Innos
Napisano 23 Czerwiec 200816 l modelik jest ql :) ale troche poza nie siedzie, wywalil by sie na twarz tak stojac :)
Napisano 23 Czerwiec 200816 l Ufok dokładnie taki jakich lubię :D Świetna głowa ale plecy to imho mogłeś zrobić bardziej "anatomiczne" :)
Napisano 23 Czerwiec 200816 l Autor Pozę poprawiłem + dodałem ręce :P Macie może pomysł jakie nogi mu dać?
Napisano 23 Czerwiec 200816 l daj mu miednice na granicy podbrodka, co do nog jakies bardzo duze by pasowaly chyba :)
Napisano 23 Czerwiec 200816 l No, proporcje ręce-nogi teraz leżą, nogi za krótkie, musiałbyś go teraz wygibać jak orangutana:p I nogi spływają teraz w dół po wewnętrzych stronach Fajnie idzie, dajesz pan dalej.
Napisano 23 Czerwiec 200816 l Autor I o to chodziło żeby miał takie dłuugie łapy :P Fajnie to będzie wyglądać chyba :P
Napisano 23 Czerwiec 200816 l Autor Od 4 lat przygody z grafiką właśnie do takiego stylu "wielkich łap i odjechanych proporcji" próbuję dążyć. Abe to moja ulubiona gra - i lubie samą postać ale bynajmniej się na nim nie wzorowałem :P Lubie tą grę nawet bardzo i to, że jest podobne do Abe to dla mnie raczej komplement niż zarzut :P
Napisano 23 Czerwiec 200816 l IMO, jak chcesz takie proporcej to ok ;), ale stopy by musiały być duże, inaczej będzie wyglądał jakby zaraz miał się wywalić...
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Autor Nad stopami czeka mnie jeszcze duuużo pracy ale narazie są takie :P Pozmieniam w nich pare rzeczy ewentualnie zmienie je całkowicie bo kompletnie nie mam pomysłu jak mogłyby wyglądać!
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Skopiuj dlonie i wrzuc jako stopy :] Cos jak u malp. Nie podoba mi sie szyja, jest prawie pozioma.
Napisano 26 Czerwiec 200816 l Może daj takie, jakie ma nightcrawler z X Men... http://www.motenai.com/images/NightCrawlerModelSheet.jpg Tylko pobaw się proporcjami nóg, bo ręce mocno zmodyfikowałeś, a nogi to takie zwykłe kikuty. Ściąłbym go jeszcze lekko w tali. W trakcie tworzenia postaci warto pomyśleć nad światem w jakim by miał żyć, co miałby w nim robić (i tak w trakcie przesuwania tych wszystkich kropeczek dumasz nad wszystkim i niczym pewnie, aż tak wielkiego skupienia to nie wymaga, więc możesz poświęcić drobinę tego czasu na planowanie). Można jakaś historyjka z jego udziałem :) To istotne, bo od tego mocno zależeć będzie jego wygląd. Robienie na oślep prowadzi albo do zagubienia (tak jak teraz u Ciebie, nie wiesz jak zakończyć) albo do kopiowania cudzych pomysłów ;p
Napisano 27 Czerwiec 200816 l Autor Prawie skończone. Nie patrzcie na tło - zgodnie z radą próbowałem stworzyć mu świat. W tym wypadku nie jest to jego świat - przybył w nieznane dlatego gdy wyszedł z ukrycia wziął kamień i ruszył w bliżej nieokreślonym kierunku :P Patrzcie wyłącznie na postać - nie na kamienie nie na trawke ani na tło. Wszystko robione tak żeby było bo wkońcu liczy się ostatecznie model co nie ? To jest model low poly wyrenderowany + Normalmap + Bumpmap + Specmap oraz Colormap oczywiście :P
Napisano 27 Czerwiec 200816 l nie podoba mi sie tylko stopa a tak to ogolnie przyjemny choc mogles na color mapie bardziej zaszalec
Napisano 28 Czerwiec 200816 l Autor Rigga robiłem tylko takiego na pozę. To jest mój pierwszy zriggowany model a, że nie lubię i nie umiem riggować to w grze tego rigga by na bank nie użyli :P
Napisano 28 Czerwiec 200816 l W blenderze jest fajna opcja heat bone którą praktycznie można prawie idealnie zrigować postać. Polecam :)
Napisano 29 Czerwiec 200816 l Autor A jak myślisz czego laik mógł używać ? :P Jakbym miał przypisywać każdą kość do każdej grupy vertexów to bym chyba oszalał :P
Napisano 2 Lipiec 200816 l Wygląda tak, jakby ktoś go posmarował wazeliną ;) Ale prezentuje się b. dobrze. Jedyne co wymaga poprawki, to kamienie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto