Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

monsternextgenmodelmp4.jpg

Nowy modelik next genowy. Narazie ok 2 k poly.

Edytowane przez Innos

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tez mysle ze jest spoko :o)

Napisano

Ufok dokładnie taki jakich lubię :D

Świetna głowa ale plecy to imho mogłeś zrobić bardziej "anatomiczne" :)

Napisano
  • Autor

Pozę poprawiłem + dodałem ręce :P Macie może pomysł jakie nogi mu dać?

 

3e9abfa0d541ad1e.jpg

Napisano

No, proporcje ręce-nogi teraz leżą, nogi za krótkie, musiałbyś go teraz wygibać jak orangutana:p I nogi spływają teraz w dół po wewnętrzych stronach

 

Fajnie idzie, dajesz pan dalej.

Napisano
  • Autor

I o to chodziło żeby miał takie dłuugie łapy :P Fajnie to będzie wyglądać chyba :P

Napisano
  • Autor

Od 4 lat przygody z grafiką właśnie do takiego stylu "wielkich łap i odjechanych proporcji" próbuję dążyć. Abe to moja ulubiona gra - i lubie samą postać ale bynajmniej się na nim nie wzorowałem :P Lubie tą grę nawet bardzo i to, że jest podobne do Abe to dla mnie raczej komplement niż zarzut :P

Napisano

IMO, jak chcesz takie proporcej to ok ;), ale stopy by musiały być duże, inaczej będzie wyglądał jakby zaraz miał się wywalić...

Napisano
  • Autor

eb6d9a4a1230085b.jpg

 

Nad stopami czeka mnie jeszcze duuużo pracy ale narazie są takie :P Pozmieniam w nich pare rzeczy ewentualnie zmienie je całkowicie bo kompletnie nie mam pomysłu jak mogłyby wyglądać!

Napisano

Skopiuj dlonie i wrzuc jako stopy :] Cos jak u malp.

Nie podoba mi sie szyja, jest prawie pozioma.

Napisano

Może daj takie, jakie ma nightcrawler z X Men...

http://www.motenai.com/images/NightCrawlerModelSheet.jpg

Tylko pobaw się proporcjami nóg, bo ręce mocno zmodyfikowałeś, a nogi to takie zwykłe kikuty. Ściąłbym go jeszcze lekko w tali.

 

W trakcie tworzenia postaci warto pomyśleć nad światem w jakim by miał żyć, co miałby w nim robić (i tak w trakcie przesuwania tych wszystkich kropeczek dumasz nad wszystkim i niczym pewnie, aż tak wielkiego skupienia to nie wymaga, więc możesz poświęcić drobinę tego czasu na planowanie). Można jakaś historyjka z jego udziałem :) To istotne, bo od tego mocno zależeć będzie jego wygląd. Robienie na oślep prowadzi albo do zagubienia (tak jak teraz u Ciebie, nie wiesz jak zakończyć) albo do kopiowania cudzych pomysłów ;p

Napisano
  • Autor

8cdf00df47de2bfb.jpg81582320d6a1052e.html

 

Prawie skończone. Nie patrzcie na tło - zgodnie z radą próbowałem stworzyć mu świat. W tym wypadku nie jest to jego świat - przybył w nieznane dlatego gdy wyszedł z ukrycia wziął kamień i ruszył w bliżej nieokreślonym kierunku :P

 

Patrzcie wyłącznie na postać - nie na kamienie nie na trawke ani na tło. Wszystko robione tak żeby było bo wkońcu liczy się ostatecznie model co nie ? To jest model low poly wyrenderowany + Normalmap + Bumpmap + Specmap oraz Colormap oczywiście :P

Napisano

nie podoba mi sie tylko stopa a tak to ogolnie przyjemny choc mogles na color mapie bardziej zaszalec

Napisano
  • Autor

Rigga robiłem tylko takiego na pozę. To jest mój pierwszy zriggowany model a, że nie lubię i nie umiem riggować to w grze tego rigga by na bank nie użyli :P

Napisano

W blenderze jest fajna opcja heat bone którą praktycznie można prawie idealnie zrigować postać. Polecam :)

Napisano
  • Autor

A jak myślisz czego laik mógł używać ? :P Jakbym miał przypisywać każdą kość do każdej grupy vertexów to bym chyba oszalał :P

Napisano

hehe oślizgły z niego typ ale wyglada sympatycznie :o)

Napisano

Wygląda tak, jakby ktoś go posmarował wazeliną ;) Ale prezentuje się b. dobrze. Jedyne co wymaga poprawki, to kamienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności