piotrekde Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 (edytowane) Chcialbym pokazac fragment mojego ostatniego projektu. Modele zostaly wykonanw w ZBrushu, zas cala reszta jak wlosy i ciuchy w 3ds max. Detale takie jak uszy beda schowane pod kapturem i wlosami. beast.avi 1024x524 (16.41 MB) render kaptura Edytowane 5 Wrzesień 2008 przez piotrekde zmiana tytulu
Tomala Napisano 23 Czerwiec 2008 Napisano 23 Czerwiec 2008 A mógłbyś zdradzić więcej szczegółów co do tego projektu? Modele z zbrusha wyglądają tak jakbyś detale dodawał na niezłej fazie ;)
piotrekde Napisano 23 Czerwiec 2008 Autor Napisano 23 Czerwiec 2008 Calosci postaci nie ma. Sa jedynie same glowy, Przedstawiam zawsze jedynie ten fragment ciala, ktory bierze udzial w danym ujeciu ze wzgledu na szczegoly. Cale postacie sa obecnie przygotowywane. Fragmenty animacji powinny byc juz gotowe w tym miesiacu. I tak jak mowilem niektore rzeczy beda chowane pod wlosami albo jakimis ciuszkami dlatego nawet ich nie wykanczalem.
piotrekde Napisano 24 Czerwiec 2008 Autor Napisano 24 Czerwiec 2008 Projekt hm.. to napewno nie bedzie zaden dramat psychologiczny, chcialbym pokazac przede wszystkim animacje postaci i mimike twarzy. A klimat ujec ma byc taki bardzo jak w "underworld"
piotrekde Napisano 6 Sierpień 2008 Autor Napisano 6 Sierpień 2008 Dołączam powyżej pierwsze screeny z animacji, fragmenty na necie bedą już napewno w tym tygodniu.
wizz Napisano 6 Sierpień 2008 Napisano 6 Sierpień 2008 Ciekawe te rendery ostatnie ale dziwne te postacie ...
Oleksiak Napisano 6 Sierpień 2008 Napisano 6 Sierpień 2008 Witam. Mnie się bardzo podoba ten przedostatni czuć już jakiś klimacik tyle że chyba coś jest nie tak z ustami ale co tego nie wiem :P chodzi mi raczej o jamę ustną. Kaptur z prawej chyba za słabo oświetlony tak mi się jakoś czarno wydaje. A drugi to ten dof to ble.
PLS Napisano 6 Sierpień 2008 Napisano 6 Sierpień 2008 Moze zdradzisz jak zrobiles wloski na ostatniej bestii?:] Fajnie wygladaja. Jestem ciekaw tej animki.
piotrekde Napisano 6 Sierpień 2008 Autor Napisano 6 Sierpień 2008 wlosy byly w maxie modelowane, czesc ze splinow, jedynie chyba zmienialem wartosci w frizz parameters o ile dobrze sobie przypominam.
Gomez Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Kadry bardzo fajnie wygladaja. Nie moge sie doczekac animki.
piotrekde Napisano 5 Wrzesień 2008 Autor Napisano 5 Wrzesień 2008 tak jak widac na filmie :) czemu pytasz?
RaVirr Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 (edytowane) Tylko u mnie film nie działa? Czy inni też mają problemy z oglądnięciem...? Edit Dobra już działa:) Edytowane 6 Wrzesień 2008 przez RaVirr
gregorjan Napisano 8 Wrzesień 2008 Napisano 8 Wrzesień 2008 Niezłe. Tylko ten kark orka przy zgrubieniach wygląda przy animce trochę jak z kamienia. Aha i polecam dział animacji tam ludzie będą wchodzili z konkretnym nastawieniem żeby pomóc/ocenić animkę :)
bapi23 Napisano 8 Wrzesień 2008 Napisano 8 Wrzesień 2008 U mnie filmu nie mogłem włączyć, a pytam, z ciekawości, bo nie mam pojęcia, jak można poustawiać target morphy i zanimować kilka mln poly;p Przynajmniej nie próbowałem jescze:D
Ania Napisano 8 Wrzesień 2008 Napisano 8 Wrzesień 2008 Masz jakiś scenariusz, albo mógłbyś opisać krótko o co w animacji chodzi? Częściowo części ciała wyglądają odosobnione od siebie nawzajem, np. rusza się dolna szczęka wraz z dolną częścią policzka, a górna część policzka nie drgnie, i jest zbyt wyraźna linia przejścia na policzku między miejscem gdzie coś się rusza a coś nie. Chyba to przejście powinno być bardziej płynne.
piotrekde Napisano 9 Wrzesień 2008 Autor Napisano 9 Wrzesień 2008 bapi23 najzwyczajniej w swiecie importujesz obiekt (*.obj) z zbrusha a potem dodajesz skin modifier, ustawiasz kosci i cala reszte. nastepnie wrzucasz turbosmooth i ustawiasz interiations na taka sama wartosc, jaka miales subdiv w zbrushu, a potem displace. klicek kiedys chyba mial swoj tutorial o ile pamietam, naprawde bardzo czytelnie i prosto przedstawil caly proces importu do maxa i nakladania kolejnych modyfikatorow. ania masz zupelna racje, skladalem to jeszcze w maxie, uzywajac skin modifier, ktory jak ci kiedys pisalem doprowadza mnie do szalu. pod tym jednym wzgledem naprawde ten twoj blender jest o wiele wygodniejszy chyba. teraz pracuje na dwoch innych programach i staram sie wszystko ciagle poprawiac. to pierwsza animacja postaci, zdaje sobie sprawe, ze jest jeszcze bardzo dretwa :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się