Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A mógłbyś zdradzić więcej szczegółów co do tego projektu? Modele z zbrusha wyglądają tak jakbyś detale dodawał na niezłej fazie ;)

Napisano

Calosci postaci nie ma. Sa jedynie same glowy, Przedstawiam zawsze jedynie ten fragment ciala, ktory bierze udzial w danym ujeciu ze wzgledu na szczegoly. Cale postacie sa obecnie przygotowywane. Fragmenty animacji powinny byc juz gotowe w tym miesiacu. I tak jak mowilem niektore rzeczy beda chowane pod wlosami albo jakimis ciuszkami dlatego nawet ich nie wykanczalem.

Napisano

Projekt hm.. to napewno nie bedzie zaden dramat psychologiczny, chcialbym pokazac przede wszystkim animacje postaci i mimike twarzy. A klimat ujec ma byc taki bardzo jak w "underworld"

Napisano

Witam. Mnie się bardzo podoba ten przedostatni czuć już jakiś klimacik tyle że chyba coś jest nie tak z ustami ale co tego nie wiem :P chodzi mi raczej o jamę ustną. Kaptur z prawej chyba za słabo oświetlony tak mi się jakoś czarno wydaje. A drugi to ten dof to ble.

Napisano (edytowane)

Tylko u mnie film nie działa? Czy inni też mają problemy z oglądnięciem...?

Edit

Dobra już działa:)

Edytowane przez RaVirr
Napisano

Niezłe. Tylko ten kark orka przy zgrubieniach wygląda przy animce trochę jak z kamienia.

Aha i polecam dział animacji tam ludzie będą wchodzili z konkretnym nastawieniem żeby pomóc/ocenić animkę :)

Napisano

U mnie filmu nie mogłem włączyć, a pytam, z ciekawości, bo nie mam pojęcia, jak można poustawiać target morphy i zanimować kilka mln poly;p Przynajmniej nie próbowałem jescze:D

Napisano

Masz jakiś scenariusz, albo mógłbyś opisać krótko o co w animacji chodzi?

Częściowo części ciała wyglądają odosobnione od siebie nawzajem, np. rusza się dolna szczęka wraz z dolną częścią policzka, a górna część policzka nie drgnie, i jest zbyt wyraźna linia przejścia na policzku między miejscem gdzie coś się rusza a coś nie. Chyba to przejście powinno być bardziej płynne.

Napisano

bapi23 najzwyczajniej w swiecie importujesz obiekt (*.obj) z zbrusha a potem dodajesz skin modifier, ustawiasz kosci i cala reszte. nastepnie wrzucasz turbosmooth i ustawiasz interiations na taka sama wartosc, jaka miales subdiv w zbrushu, a potem displace.

klicek kiedys chyba mial swoj tutorial o ile pamietam, naprawde bardzo czytelnie i prosto przedstawil caly proces importu do maxa i nakladania kolejnych modyfikatorow.

ania masz zupelna racje, skladalem to jeszcze w maxie, uzywajac skin modifier, ktory jak ci kiedys pisalem doprowadza mnie do szalu. pod tym jednym wzgledem naprawde ten twoj blender jest o wiele wygodniejszy chyba.

teraz pracuje na dwoch innych programach i staram sie wszystko ciagle poprawiac. to pierwsza animacja postaci, zdaje sobie sprawe, ze jest jeszcze bardzo dretwa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności