Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Chcialbym pokazac fragment mojego ostatniego projektu. Modele zostaly wykonanw w ZBrushu, zas cala reszta jak wlosy i ciuchy w 3ds max. Detale takie jak uszy beda schowane pod kapturem i wlosami.

beast.avi 1024x524 (16.41 MB)

attachment.php?attachmentid=97173

attachment.php?attachmentid=97174

attachment.php?attachmentid=97175

attachment.php?attachmentid=97176

attachment.php?attachmentid=97177

render kaptura

gotowe7nk6.jpg

cgymkymycmymcq2.jpg

2copynt8.jpg

1copypb8.jpg

4copyrw5.jpg

Edytowane przez piotrekde
zmiana tytulu

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 5,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A mógłbyś zdradzić więcej szczegółów co do tego projektu? Modele z zbrusha wyglądają tak jakbyś detale dodawał na niezłej fazie ;)

Napisano
  • Autor

Calosci postaci nie ma. Sa jedynie same glowy, Przedstawiam zawsze jedynie ten fragment ciala, ktory bierze udzial w danym ujeciu ze wzgledu na szczegoly. Cale postacie sa obecnie przygotowywane. Fragmenty animacji powinny byc juz gotowe w tym miesiacu. I tak jak mowilem niektore rzeczy beda chowane pod wlosami albo jakimis ciuszkami dlatego nawet ich nie wykanczalem.

Napisano
  • Autor

Projekt hm.. to napewno nie bedzie zaden dramat psychologiczny, chcialbym pokazac przede wszystkim animacje postaci i mimike twarzy. A klimat ujec ma byc taki bardzo jak w "underworld"

Napisano
  • Autor

Dołączam powyżej pierwsze screeny z animacji, fragmenty na necie bedą już napewno w tym tygodniu.

Napisano

Witam. Mnie się bardzo podoba ten przedostatni czuć już jakiś klimacik tyle że chyba coś jest nie tak z ustami ale co tego nie wiem :P chodzi mi raczej o jamę ustną. Kaptur z prawej chyba za słabo oświetlony tak mi się jakoś czarno wydaje. A drugi to ten dof to ble.

Napisano

Moze zdradzisz jak zrobiles wloski na ostatniej bestii?:] Fajnie wygladaja. Jestem ciekaw tej animki.

Napisano
  • Autor

wlosy byly w maxie modelowane, czesc ze splinow, jedynie chyba zmienialem wartosci w frizz parameters o ile dobrze sobie przypominam.

Napisano

Tylko u mnie film nie działa? Czy inni też mają problemy z oglądnięciem...?

Edit

Dobra już działa:)

Edytowane przez RaVirr

Napisano

Niezłe. Tylko ten kark orka przy zgrubieniach wygląda przy animce trochę jak z kamienia.

Aha i polecam dział animacji tam ludzie będą wchodzili z konkretnym nastawieniem żeby pomóc/ocenić animkę :)

Napisano

U mnie filmu nie mogłem włączyć, a pytam, z ciekawości, bo nie mam pojęcia, jak można poustawiać target morphy i zanimować kilka mln poly;p Przynajmniej nie próbowałem jescze:D

Napisano

Masz jakiś scenariusz, albo mógłbyś opisać krótko o co w animacji chodzi?

Częściowo części ciała wyglądają odosobnione od siebie nawzajem, np. rusza się dolna szczęka wraz z dolną częścią policzka, a górna część policzka nie drgnie, i jest zbyt wyraźna linia przejścia na policzku między miejscem gdzie coś się rusza a coś nie. Chyba to przejście powinno być bardziej płynne.

Napisano
  • Autor

bapi23 najzwyczajniej w swiecie importujesz obiekt (*.obj) z zbrusha a potem dodajesz skin modifier, ustawiasz kosci i cala reszte. nastepnie wrzucasz turbosmooth i ustawiasz interiations na taka sama wartosc, jaka miales subdiv w zbrushu, a potem displace.

klicek kiedys chyba mial swoj tutorial o ile pamietam, naprawde bardzo czytelnie i prosto przedstawil caly proces importu do maxa i nakladania kolejnych modyfikatorow.

ania masz zupelna racje, skladalem to jeszcze w maxie, uzywajac skin modifier, ktory jak ci kiedys pisalem doprowadza mnie do szalu. pod tym jednym wzgledem naprawde ten twoj blender jest o wiele wygodniejszy chyba.

teraz pracuje na dwoch innych programach i staram sie wszystko ciagle poprawiac. to pierwsza animacja postaci, zdaje sobie sprawe, ze jest jeszcze bardzo dretwa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.