Napisano 23 Czerwiec 200816 l Chcialbym pokazac fragment mojego ostatniego projektu. Modele zostaly wykonanw w ZBrushu, zas cala reszta jak wlosy i ciuchy w 3ds max. Detale takie jak uszy beda schowane pod kapturem i wlosami. beast.avi 1024x524 (16.41 MB) render kaptura Edytowane 5 Wrzesień 200816 l przez piotrekde zmiana tytulu
Napisano 23 Czerwiec 200816 l A mógłbyś zdradzić więcej szczegółów co do tego projektu? Modele z zbrusha wyglądają tak jakbyś detale dodawał na niezłej fazie ;)
Napisano 23 Czerwiec 200816 l Autor Calosci postaci nie ma. Sa jedynie same glowy, Przedstawiam zawsze jedynie ten fragment ciala, ktory bierze udzial w danym ujeciu ze wzgledu na szczegoly. Cale postacie sa obecnie przygotowywane. Fragmenty animacji powinny byc juz gotowe w tym miesiacu. I tak jak mowilem niektore rzeczy beda chowane pod wlosami albo jakimis ciuszkami dlatego nawet ich nie wykanczalem.
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Autor Projekt hm.. to napewno nie bedzie zaden dramat psychologiczny, chcialbym pokazac przede wszystkim animacje postaci i mimike twarzy. A klimat ujec ma byc taki bardzo jak w "underworld"
Napisano 6 Sierpień 200816 l Autor Dołączam powyżej pierwsze screeny z animacji, fragmenty na necie bedą już napewno w tym tygodniu.
Napisano 6 Sierpień 200816 l Witam. Mnie się bardzo podoba ten przedostatni czuć już jakiś klimacik tyle że chyba coś jest nie tak z ustami ale co tego nie wiem :P chodzi mi raczej o jamę ustną. Kaptur z prawej chyba za słabo oświetlony tak mi się jakoś czarno wydaje. A drugi to ten dof to ble.
Napisano 6 Sierpień 200816 l Moze zdradzisz jak zrobiles wloski na ostatniej bestii?:] Fajnie wygladaja. Jestem ciekaw tej animki.
Napisano 6 Sierpień 200816 l Autor wlosy byly w maxie modelowane, czesc ze splinow, jedynie chyba zmienialem wartosci w frizz parameters o ile dobrze sobie przypominam.
Napisano 6 Wrzesień 200816 l Tylko u mnie film nie działa? Czy inni też mają problemy z oglądnięciem...? Edit Dobra już działa:) Edytowane 6 Wrzesień 200816 l przez RaVirr
Napisano 8 Wrzesień 200816 l Niezłe. Tylko ten kark orka przy zgrubieniach wygląda przy animce trochę jak z kamienia. Aha i polecam dział animacji tam ludzie będą wchodzili z konkretnym nastawieniem żeby pomóc/ocenić animkę :)
Napisano 8 Wrzesień 200816 l U mnie filmu nie mogłem włączyć, a pytam, z ciekawości, bo nie mam pojęcia, jak można poustawiać target morphy i zanimować kilka mln poly;p Przynajmniej nie próbowałem jescze:D
Napisano 8 Wrzesień 200816 l Masz jakiś scenariusz, albo mógłbyś opisać krótko o co w animacji chodzi? Częściowo części ciała wyglądają odosobnione od siebie nawzajem, np. rusza się dolna szczęka wraz z dolną częścią policzka, a górna część policzka nie drgnie, i jest zbyt wyraźna linia przejścia na policzku między miejscem gdzie coś się rusza a coś nie. Chyba to przejście powinno być bardziej płynne.
Napisano 9 Wrzesień 200816 l Autor bapi23 najzwyczajniej w swiecie importujesz obiekt (*.obj) z zbrusha a potem dodajesz skin modifier, ustawiasz kosci i cala reszte. nastepnie wrzucasz turbosmooth i ustawiasz interiations na taka sama wartosc, jaka miales subdiv w zbrushu, a potem displace. klicek kiedys chyba mial swoj tutorial o ile pamietam, naprawde bardzo czytelnie i prosto przedstawil caly proces importu do maxa i nakladania kolejnych modyfikatorow. ania masz zupelna racje, skladalem to jeszcze w maxie, uzywajac skin modifier, ktory jak ci kiedys pisalem doprowadza mnie do szalu. pod tym jednym wzgledem naprawde ten twoj blender jest o wiele wygodniejszy chyba. teraz pracuje na dwoch innych programach i staram sie wszystko ciagle poprawiac. to pierwsza animacja postaci, zdaje sobie sprawe, ze jest jeszcze bardzo dretwa :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto