Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chcialbym pokazac fragment mojego ostatniego projektu. Modele zostaly wykonanw w ZBrushu, zas cala reszta jak wlosy i ciuchy w 3ds max. Detale takie jak uszy beda schowane pod kapturem i wlosami.

beast.avi 1024x524 (16.41 MB)

attachment.php?attachmentid=97173

attachment.php?attachmentid=97174

attachment.php?attachmentid=97175

attachment.php?attachmentid=97176

attachment.php?attachmentid=97177

render kaptura

gotowe7nk6.jpg

cgymkymycmymcq2.jpg

2copynt8.jpg

1copypb8.jpg

4copyrw5.jpg

Edytowane przez piotrekde
zmiana tytulu

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A mógłbyś zdradzić więcej szczegółów co do tego projektu? Modele z zbrusha wyglądają tak jakbyś detale dodawał na niezłej fazie ;)

Napisano
  • Autor

Calosci postaci nie ma. Sa jedynie same glowy, Przedstawiam zawsze jedynie ten fragment ciala, ktory bierze udzial w danym ujeciu ze wzgledu na szczegoly. Cale postacie sa obecnie przygotowywane. Fragmenty animacji powinny byc juz gotowe w tym miesiacu. I tak jak mowilem niektore rzeczy beda chowane pod wlosami albo jakimis ciuszkami dlatego nawet ich nie wykanczalem.

Napisano
  • Autor

Projekt hm.. to napewno nie bedzie zaden dramat psychologiczny, chcialbym pokazac przede wszystkim animacje postaci i mimike twarzy. A klimat ujec ma byc taki bardzo jak w "underworld"

Napisano
  • Autor

Dołączam powyżej pierwsze screeny z animacji, fragmenty na necie bedą już napewno w tym tygodniu.

Napisano

Witam. Mnie się bardzo podoba ten przedostatni czuć już jakiś klimacik tyle że chyba coś jest nie tak z ustami ale co tego nie wiem :P chodzi mi raczej o jamę ustną. Kaptur z prawej chyba za słabo oświetlony tak mi się jakoś czarno wydaje. A drugi to ten dof to ble.

Napisano

Moze zdradzisz jak zrobiles wloski na ostatniej bestii?:] Fajnie wygladaja. Jestem ciekaw tej animki.

Napisano
  • Autor

wlosy byly w maxie modelowane, czesc ze splinow, jedynie chyba zmienialem wartosci w frizz parameters o ile dobrze sobie przypominam.

Napisano

Tylko u mnie film nie działa? Czy inni też mają problemy z oglądnięciem...?

Edit

Dobra już działa:)

Edytowane przez RaVirr

Napisano

Niezłe. Tylko ten kark orka przy zgrubieniach wygląda przy animce trochę jak z kamienia.

Aha i polecam dział animacji tam ludzie będą wchodzili z konkretnym nastawieniem żeby pomóc/ocenić animkę :)

Napisano

U mnie filmu nie mogłem włączyć, a pytam, z ciekawości, bo nie mam pojęcia, jak można poustawiać target morphy i zanimować kilka mln poly;p Przynajmniej nie próbowałem jescze:D

Napisano

Masz jakiś scenariusz, albo mógłbyś opisać krótko o co w animacji chodzi?

Częściowo części ciała wyglądają odosobnione od siebie nawzajem, np. rusza się dolna szczęka wraz z dolną częścią policzka, a górna część policzka nie drgnie, i jest zbyt wyraźna linia przejścia na policzku między miejscem gdzie coś się rusza a coś nie. Chyba to przejście powinno być bardziej płynne.

Napisano
  • Autor

bapi23 najzwyczajniej w swiecie importujesz obiekt (*.obj) z zbrusha a potem dodajesz skin modifier, ustawiasz kosci i cala reszte. nastepnie wrzucasz turbosmooth i ustawiasz interiations na taka sama wartosc, jaka miales subdiv w zbrushu, a potem displace.

klicek kiedys chyba mial swoj tutorial o ile pamietam, naprawde bardzo czytelnie i prosto przedstawil caly proces importu do maxa i nakladania kolejnych modyfikatorow.

ania masz zupelna racje, skladalem to jeszcze w maxie, uzywajac skin modifier, ktory jak ci kiedys pisalem doprowadza mnie do szalu. pod tym jednym wzgledem naprawde ten twoj blender jest o wiele wygodniejszy chyba.

teraz pracuje na dwoch innych programach i staram sie wszystko ciagle poprawiac. to pierwsza animacja postaci, zdaje sobie sprawe, ze jest jeszcze bardzo dretwa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności