GrześDuro Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 Tak jest. kolejny concept car... ale nie zrazajcie sie, ciekaw jestem kazdego zdania i opini. Wciaz jest w fazie "plynnej" i wszystko mozna jeszcze dopracowac, tylko potrzebuje waszych c&c;) http://img381.imageshack.us/img381/6482/norisknofun11ao5.jpg
d00b Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 ogólnie dobrze, ale wg mnie za duza szyba przednia, za krótka maska, no i to przejście dachu z tyłu jest straszne
javor Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 od przodu wygląda bardzo OK ale z innych stron juz mi się nie podoba, tył wydaje mi się że powinien być krótszy, a szyby troche niższe.
Fargate Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 IMO: -proporcje są kozak -"wgniecenie" na dachu aż do końca wywal -dodaj szybę do tyłu -wgłębienie na masce zrób bardziej na wzór tych przy przednich światłach -światła z tyłu za małe i oklepane -> zaszalej tam :) poza tym fajnie, bardzo mi sie podoba na 2 ujęciu :)
pecet Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 przód ok, bok taki sobie, tył słaby/nieciekawy poza tym ja tu widzę sporo krzywizn
Morphe Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 Z przedu RX8 z tylu pezocik :D, takie pierwsze skojarzenie :D:D
Kr3tz Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 Z przodu Mazda [z tych nowych] z tylu BMW Z4. Wglebienie na masce mi sie podoba, ale na dachu jest wezsze i juz sie nie ima, po za tym brakuje tej tylnej szyby. Tyl jest zbyt obly w porownaniu do przodu. Ale ogolnie ma spore szanse wyjsc super.
M4rcus Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 dorzuc na bokach jakies linie, cos jak ma maybach - takie "usztywnienie" to smao z tylu
Robertus Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 Chyba jestes pod wplywem Audi R8 :) Ciekawa idea maski, czekam na wiecej!
GrześDuro Napisano 2 Lipiec 2008 Autor Napisano 2 Lipiec 2008 d00b - przy szybie dojdzie jeszcze uszczelka i ta otoczka ktora jest pomalowana na czarno wokół krawedzi, no i wewnatrz bedzie obicie slopka wiec szyba bedzie wydawala sie mniejsza niz teraz. A przejscie na dachu to miejsce na wlot powietrza do silnika ktory dopoiero robie. jawor - jw. dojda uszczelki do szyb i tapicerka Fargate - "wgniecenie" bedzie tylko do konca dachu bo tam konczy sie wlot do silnika, a jesli chodzi o szybe z tyłu to nie daje z kilku powodow. po 1sze przez srodek bedzie szedl wlot wiec i tak nic nie bylo by widac, a po 2gie nie obchodzi mnie kto jedzie za mną. On bedzie na mecie 2gi;) nad tylnymi swiatlami jeszcze pracuje. a to przetloczenie na masce tak jak swiatla znaczy jak? pecet - kilka bumpów ktore widze poprawie ale czy mogl bys wskazac, bo jako rookie nie duzo ich widze(3 góra 4ry) Morphe - no bardzo to konstruktywne xD Kr3tz - dzieki;) tyl jest obly bo jeszcze bardziej go jeszcze "zdefiniuje" wglebienie na masce musi byc szerokie bo innaczej wygladalo by dziwnie, a na dachu musi byc wezsze bo nikt nie ma metrowego wlotu do ukladu dolotowego(as far as I khnow;) M4kus - znaczy takie chromowane listwy? czy to przypadkiem nie jest domena limuzyn a nie grantourismo? Robertus - oj R8 brzmi swietnie i przedewszystkim jest to dzielo inzynieryjne. Podobna koncepcja co w R8 masz racje. silnik centralnie i quattro. Nie bedziesz musial dlugo czekac mam nadzieje;) dzieki wielkie za komentarze, staralem sie na wszystko odpowiedziec a na reszte odpowiem nastepnym renderem;) **************************************** napodkalem na problemy, po uzyciu kilku modyfikatorów jak zmieniam na editable poly to wszystkie werteksy mają swoje wlasne axisy i nie da sie ich w zasadzie przemieszczac bo kazdy idzie gie mu sie podoba. Jak zresetowac te osie?? gdzies mam włączone force2sided ale nie w preferences'ach ani nie w ustawieniach viewportow. Gdzie jeszcze musze sprawdzic?
pecet Napisano 3 Lipiec 2008 Napisano 3 Lipiec 2008 3-4 to już dużo ;) najgorsze te przy lampach przednich co do problemów z vertexami, zobacz to: kliknij na narzędzie "move" a potem z tej listy, która jest za "rotate" wybierz "view" force2sided możesz mieć jeszcze zaznaczone w renderze
GrześDuro Napisano 3 Lipiec 2008 Autor Napisano 3 Lipiec 2008 (edytowane) jak dzis właczylem maxa to problem sam zniknął:) ale mysle ze tam wlasnie tkwil problem, natomiast force2sided w renderze nie wplywa na to co widac w wiev porcie, a tam tez mam 2sided wymuszone. Straszny problem to nie jest, poprostu referki raz na jedna raz na druga strone fury daje. a tak... tyci upik: Edytowane 3 Lipiec 2008 przez GrześDuro
Horus Napisano 4 Lipiec 2008 Napisano 4 Lipiec 2008 Roof scope (wlot powietrza na dachu) z tego co sie orientuje jest po to, by tloczyc powietrze do kabiny - dmuchac na kierowce, wiec takie mocne przesuniecie tego elementu do tylu jest bez sensu :-)
pecet Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 może to wlot powietrza do silnika a może taki spojler nowatorski ;)
GrześDuro Napisano 5 Lipiec 2008 Autor Napisano 5 Lipiec 2008 Racja pecet wlasnie do silnika, zastanawialem sie czy dodać spojer tylko nie taki wysoki jak są w D1, a raczej jak w dragsterach funny cars. Swoją drogą roofscoops w autach na codzien a nie typowo wyscigowych to wiocha, tak jak pasy słoneczne xD
eddypc Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 ja mam kilka propozycji :) przesun wlot bardziej w przód... zrób z tyłu szyby po bokach ;) kierowca musi chyba coś widzieć ? :) do tego daj jakiś ładny felunek... może jakieś 5 ramienne ;) a jeśli chodzi o spojler to może coś takiego jak w porche carrera gt ? :) albo mały, ale "zaokrąglony" tak jak tył idzie ;) wiesz o co się rozchodzi...
GrześDuro Napisano 6 Lipiec 2008 Autor Napisano 6 Lipiec 2008 będą boczne lusterka. Jak zrobie szyby po bokach to bedą w lini zagłówów foteli a to sie mija z celem. Mam pomysl na to zeby kierowca widzial ale teraz go nie zdradze;P z felami to myslalem nad czyms w stylu koenigsegg'a tylko bardziej szczególowe. Wiem wiem o co sie rozchodzi tylko teraz jeszcze to zrobić;)
Homa Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 to też się wypowiem, ale chyba sie nie spodoba... wiem, że concept nie musi być super innowacyjny, ale też nie za dobrze chyba gdy połowie ludzi sie z czymś kojarzy, a druga połowa zmieniła by go w 80%... mnie ta wizja się po prostu nie podoba (szczególnie proporcje), ale cóż może efekt końcowy będzie miażdzący - tego Ci życzę - dopracuj każdy szczegół i może okaże się, że wszystkim szczęki opadna, he he Powodzenia!!! Keep going ;-)
HummFred Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 Na drugim renderze wygląda Lotus Exige ;) Na temat conceptu się nie wypowiem, grunt że Tobie się podoba. Czekam na więcej datalu. Aha, proszę Cię, wywal te "antenki" z BMW.
GrześDuro Napisano 7 Lipiec 2008 Autor Napisano 7 Lipiec 2008 (edytowane) Przy kazdym aucie mozna powiedziec ze jest podobne do ktoregos innego. Samochody mają to do siebie ze nie wszystkim sie podobają. "Jeszcze sie taki nie urodzil co by kazdemu dogodził". Dopoki kazdemu kojarzy sie z czyms innym jest dobrze;) a te antenki to mial byc dyfuzor jak z mistubishi evo mr fq-400 tylko ze jakos mi nie pasuje. Raczej wywale. Jesli chodzi o to zmienianie... To wlasnie dlatego robie concepta bo inne auta mi sie podobają, ale cos zawsze bym w nich zmienił. Ten robie pod siebie + wasza pomoc;) Dzieki za zagrzewanie do walki, teraz biore sie za detale i wnetrze. Bedzie jeszcze jedna niespodzianka, same niespodzianki XD a tu macie to EVO http://www.autogaleria.pl/fotografie/mitsubishi/mitsubishi_lancer_evo_viii_mr_fq-400_2004_05.jpg Edytowane 8 Lipiec 2008 przez GrześDuro
GrześDuro Napisano 9 Lipiec 2008 Autor Napisano 9 Lipiec 2008 (edytowane) Kolejny problem sie pojawił. Próbuje zrobic grill z 6cio kątnymi oczkami. Zrobilem powieszchnie nurbs a potem ulozylem tyle nurbsowych 6cia kątów ile trzeba i po kolei biore create vector projected i trim zeby po uzyciu shella wyszła ładnia siateczka, ALE! jak juz wyciąłem 15scie to max sie scina i zwalnia ostro:| chyba procek za slaby albo cos. Macie na to jakąś rade:| Moze jest prostrzy sposob Edytowane 9 Lipiec 2008 przez GrześDuro
KamillM Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 Spróbuj inną metodą. Zwykły plane, odpowiednio ukształtowany, cylindry z 6 ścianami i boolean. Potem shell i gotowe. Ja tak robię i wychodzi ok :) Reflektor wygląda miodzio, chociaż w rogach górnej krawędzi coś nie za idealnie ;)
GrześDuro Napisano 9 Lipiec 2008 Autor Napisano 9 Lipiec 2008 Dzięki KamillM:D myslalem ze bedzie bardzo nie dokladnie po tym bololean ale jak sie da shella to wszystko wychodzi elegandzko:> więc wracam do tego reflektora
GrześDuro Napisano 31 Lipiec 2008 Autor Napisano 31 Lipiec 2008 (edytowane) duzo wolnego czasu i nudów wiec maly update: Edytowane 1 Sierpień 2008 przez GrześDuro
Ex3 Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 Renderek mi się strasznie podoba. Popracuj jeszcze nad tym tyłem bo taki jakiś średni :)
GrześDuro Napisano 22 Sierpień 2008 Autor Napisano 22 Sierpień 2008 chce zeby siedzial na ziemi jak zła bestja gotowa do ataku ale efektu nie osiagnałem. Mysle ze to przez koła prosze o rade i pomoc http://pl.youtube.com/watch?v=fxzvAXEzg0o
Stachu Napisano 23 Sierpień 2008 Napisano 23 Sierpień 2008 to wez te przednie koło skręć w drugą strone i moze ciut niżej perspektywa. a tak to bomba :)
RaVirr Napisano 23 Sierpień 2008 Napisano 23 Sierpień 2008 Te rendery z przedostatniego wrzutu jak zdjęcia wyglądają, bez kitu;D Szacunek:D
GrześDuro Napisano 24 Sierpień 2008 Autor Napisano 24 Sierpień 2008 czy mozna uslyszec jakis wiekszy komplement? nie sądze:D dzieki bardzo. Ale mysle ze to raczej przypadek byl niz moj skill. A przynajmniej okaze sie niedlugo, jak skoncze ta prace. Niestety jak chce dac te ustawienia rendera po dodaniu wnetrza itd to sie komp zamula i zdycha:( dopoki nie bede mial czegos mocniejszego to stoje:/
NV Napisano 24 Sierpień 2008 Napisano 24 Sierpień 2008 Niekoniecznie... urzywaj render region / proxy lub czegos podobnego w zależności od renderu, grupuj obiekty i nie przesadzaj z ms gdzie nie trzeba i powinno ruszyć ;)
GrześDuro Napisano 29 Sierpień 2008 Autor Napisano 29 Sierpień 2008 dzieki Nvidia;) zmniejszylem Iteracje MS i z 1 mln poly zrobilo sie 0,5. No to teraz kilka dni renderowania i daje do Finished. C U there;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się