Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

To jest moj drugi post i pierwsza zamieszczona tutaj praca, wiec mozliwe ze cos schrzanie.

 

Do rzeczy: Modeluje i renderuje w Blenderze (teraz czesciowo zintegrowanym z Yafrayem).

 

Czasu brakuje, ubolewam na brak tabletu, choc moze wkrotce sobie kupie :)

 

Hym, co jeszcze.. Nic, czekam na komentarze i rady :)

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Gradir : Twój avatar jest za duży. Największy, jaki możesz umieścić to 100 na 100 pikseli. Zapoznaj się lepiej z regulaminem i popraw go.

Napisano

Ok, dzieki Batou, juz zmienilem avatara.

 

Co do straznika - staram sie poprawic problemy z proporcja bo to nie jest karzel :P

Napisano

texy sa za bardzo blyszczace - czubki butow lsnia sie jak psu jaja - tyo jakis skinhead jest?

wogole te buty jakeis ahistoryczne sa - wygladaja jak martensy

proporcje lepsze ale to jeszcze nie to - za male dlonie i ramiona (dodatkowo efekt poglebiaja gigantyczne nalokietniki) poloz sobie reke na udzie i porownaj proporcje a potem spojrz na twoj model

 

najajecznik mnie rozczulil - hej wtedy jecze nie bylo sterydow!!!

 

no - na razie tyle

 

ps. podziwiam za samozaparcie i prace w blenderze!

 

 

Napisano

No wiec co do rak, dodam tam jeszcze jakies skorzane ubranko pod plyte, bo sa tam miejsca odsloniete, co powinno pogrubic jakos tam reke czy cos :P

 

Zabieram sie do pracy w takim razie.

 

ps skad wiesz ze nie bylo sterydow? :)

Napisano

Nie widze zgięć w kolanach. Ciekawe jak animujesz mu nogi. :>

 

Czy oba buty są takie same? o.O

Rozumiem, że to średniowiecze, ale szewc był wtedy jednym z najpopularniejszych zawodow.

Napisano

koniecznie powieksz mu dlonie bo te wygladaja jak u niemowlaka a szanujacy sie sredniowieczny rycerz powinien objac palcami przecietnego czlowieka w pasie ;) :D nogi wygladaja jak 2 drewniane pale....a i jeszcze jedno to jeden z tych duza klatka maly ptaszek ?? [lol2]

Gość User190
Napisano

Hmm.. no a ja do tej pory myślałem, że blnderem można tylko boxy robić :P Nieźle jak na ten soft!!

Napisano

Materiał zbroji jest przepiękny - a jeśli chodzi o zbroję to buty troszkę smiesznie wyglądaja - jakby kłuca sie z reszta:) (ale to tylko moje zdanie)

 

Pozdr

Giorgione

Napisano

ladne podoba mi sie i to bardzo jedynie co razi to buciory :/ powieksz dlonie model ciekawy i piekny material na zbroii brawo !!

Napisano

Witam ponownie po dlugiej przerwie...

 

Zrobilem i zrigowalem szkielet do animacji, ta peleryna i reszta dodana na szybko dla picu :)

Napisano

Aha..ten ostatni render wygląda super- ma swój klimat!Gdybyś go tylko obrycił troszkę w (jego) lewo ,tak by był ustaiony bardziej w strone widza i dał tło to było by już naprawdę odlotowo-moim zdaniem:>

Napisano

faktycznie niezły

ostatni render bardzo mi sie podoba, przynajmniej naturalnie wygląda czego nie można powiedzieć o manekinie na początku :)

fajne niebo i to żółtawo-pomaranczowe oświetlenie

Napisano

Wydaje mi się ze mam dobrze ustawiony monitor... Ale sam model fajny, tylko wygląda na strasznie zardzewiałego - tak miało być? Tak zardzewiała zbroja, to raczej by nie chroniła przed niczym opróc komarów;)

Napisano

Ano fakt, że rendery są jakie są ;) Jakoś się zbytnio nie przykładałem do nich, może jak będę miał czas i chęć to się pobawie w światło, choć mi to narazie zbędne, bo nie mam zamiaru z tego sceny ni obrazka robić. Nad materiałami spróbuję popracować, ale co zmienić?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności