Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam.

 

To jest moj drugi post i pierwsza zamieszczona tutaj praca, wiec mozliwe ze cos schrzanie.

 

Do rzeczy: Modeluje i renderuje w Blenderze (teraz czesciowo zintegrowanym z Yafrayem).

 

Czasu brakuje, ubolewam na brak tabletu, choc moze wkrotce sobie kupie :)

 

Hym, co jeszcze.. Nic, czekam na komentarze i rady :)

  • Replies 29
  • Views 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ta metalowa\"płachta \" troche wyglada jak sukienka.

moze zmniejsz to troche. a reszta jest spoko

Gradir : Twój avatar jest za duży. Największy, jaki możesz umieścić to 100 na 100 pikseli. Zapoznaj się lepiej z regulaminem i popraw go.

  • Author

Ok, dzieki Batou, juz zmienilem avatara.

 

Co do straznika - staram sie poprawic problemy z proporcja bo to nie jest karzel :P

  • Author

Poprawilem proporcje, prawie zrobilem rece... Jeszcze pare poprawek i trza by sie zabrac do animacji :) A co poprawic?

 

texy sa za bardzo blyszczace - czubki butow lsnia sie jak psu jaja - tyo jakis skinhead jest?

wogole te buty jakeis ahistoryczne sa - wygladaja jak martensy

proporcje lepsze ale to jeszcze nie to - za male dlonie i ramiona (dodatkowo efekt poglebiaja gigantyczne nalokietniki) poloz sobie reke na udzie i porownaj proporcje a potem spojrz na twoj model

 

najajecznik mnie rozczulil - hej wtedy jecze nie bylo sterydow!!!

 

no - na razie tyle

 

ps. podziwiam za samozaparcie i prace w blenderze!

 

 

  • Author

No wiec co do rak, dodam tam jeszcze jakies skorzane ubranko pod plyte, bo sa tam miejsca odsloniete, co powinno pogrubic jakos tam reke czy cos :P

 

Zabieram sie do pracy w takim razie.

 

ps skad wiesz ze nie bylo sterydow? :)

Kru dobrze pisze. Ogolnie to od pasa w dol by pasowalo poprawic. ;)

Pracuj dalej, bedzie dobrze.

 

Pozdrowienia

Nie widze zgięć w kolanach. Ciekawe jak animujesz mu nogi. :>

 

Czy oba buty są takie same? o.O

Rozumiem, że to średniowiecze, ale szewc był wtedy jednym z najpopularniejszych zawodow.

koniecznie powieksz mu dlonie bo te wygladaja jak u niemowlaka a szanujacy sie sredniowieczny rycerz powinien objac palcami przecietnego czlowieka w pasie ;) :D nogi wygladaja jak 2 drewniane pale....a i jeszcze jedno to jeden z tych duza klatka maly ptaszek ?? [lol2]

Hmm.. no a ja do tej pory myślałem, że blnderem można tylko boxy robić :P Nieźle jak na ten soft!!

Materiał zbroji jest przepiękny - a jeśli chodzi o zbroję to buty troszkę smiesznie wyglądaja - jakby kłuca sie z reszta:) (ale to tylko moje zdanie)

 

Pozdr

Giorgione

W średniowieczu to chyba właśnie oba byty (prawy i lewy) były identyczne. Reszta jak wyżej. Buty troszkę klaunowate.

ladne podoba mi sie i to bardzo jedynie co razi to buciory :/ powieksz dlonie model ciekawy i piekny material na zbroii brawo !!

  • Author

Witam ponownie po dlugiej przerwie...

 

Zrobilem i zrigowalem szkielet do animacji, ta peleryna i reszta dodana na szybko dla picu :)

Ciemność widzę:] Zarzuć czymś jaśniejszym troszke, bo teraz to nic oprocz kilku ciemnych plam nie da sie zauwarzyć.

  • Author

To zwieksz jasnosc monitora :) Ale moge zapodac jakis jasniejszy render.. hmm np to

Aha..ten ostatni render wygląda super- ma swój klimat!Gdybyś go tylko obrycił troszkę w (jego) lewo ,tak by był ustaiony bardziej w strone widza i dał tło to było by już naprawdę odlotowo-moim zdaniem:>

Ja mam dość jasny monitor, i najbardziej mi sie podoba render przedostatni... Taki rysunkowy wyszedł :D

faktycznie niezły

ostatni render bardzo mi sie podoba, przynajmniej naturalnie wygląda czego nie można powiedzieć o manekinie na początku :)

fajne niebo i to żółtawo-pomaranczowe oświetlenie

Wydaje mi się ze mam dobrze ustawiony monitor... Ale sam model fajny, tylko wygląda na strasznie zardzewiałego - tak miało być? Tak zardzewiała zbroja, to raczej by nie chroniła przed niczym opróc komarów;)

  • Author

Witam.

 

Odgrzałem starego strażnika... Wrzucam więc parę starych renderów i dwa nowe... A do animacji mi się nie spieszy jakoś...

te rendery jadą stęchlizną lat 90' :D

okropne oświetlenie i kiepskie materiały... popracuj troszkę nad tym, bo model niezły.

jak dlamnie ciemno za ciemno , jak nad tym popracujesz mysle ze uzyskasz satysfakcjonujacy efekt.

  • Author

Ano fakt, że rendery są jakie są ;) Jakoś się zbytnio nie przykładałem do nich, może jak będę miał czas i chęć to się pobawie w światło, choć mi to narazie zbędne, bo nie mam zamiaru z tego sceny ni obrazka robić. Nad materiałami spróbuję popracować, ale co zmienić?

 

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy