Napisano 8 Luty 200421 l Witam. To jest moj drugi post i pierwsza zamieszczona tutaj praca, wiec mozliwe ze cos schrzanie. Do rzeczy: Modeluje i renderuje w Blenderze (teraz czesciowo zintegrowanym z Yafrayem). Czasu brakuje, ubolewam na brak tabletu, choc moze wkrotce sobie kupie :) Hym, co jeszcze.. Nic, czekam na komentarze i rady :)
Napisano 8 Luty 200421 l ta metalowa\"płachta \" troche wyglada jak sukienka. moze zmniejsz to troche. a reszta jest spoko
Napisano 8 Luty 200421 l Gradir : Twój avatar jest za duży. Największy, jaki możesz umieścić to 100 na 100 pikseli. Zapoznaj się lepiej z regulaminem i popraw go.
Napisano 9 Luty 200421 l Autor Ok, dzieki Batou, juz zmienilem avatara. Co do straznika - staram sie poprawic problemy z proporcja bo to nie jest karzel :P
Napisano 11 Luty 200421 l Autor Poprawilem proporcje, prawie zrobilem rece... Jeszcze pare poprawek i trza by sie zabrac do animacji :) A co poprawic?
Napisano 11 Luty 200421 l texy sa za bardzo blyszczace - czubki butow lsnia sie jak psu jaja - tyo jakis skinhead jest? wogole te buty jakeis ahistoryczne sa - wygladaja jak martensy proporcje lepsze ale to jeszcze nie to - za male dlonie i ramiona (dodatkowo efekt poglebiaja gigantyczne nalokietniki) poloz sobie reke na udzie i porownaj proporcje a potem spojrz na twoj model najajecznik mnie rozczulil - hej wtedy jecze nie bylo sterydow!!! no - na razie tyle ps. podziwiam za samozaparcie i prace w blenderze!
Napisano 11 Luty 200421 l Autor No wiec co do rak, dodam tam jeszcze jakies skorzane ubranko pod plyte, bo sa tam miejsca odsloniete, co powinno pogrubic jakos tam reke czy cos :P Zabieram sie do pracy w takim razie. ps skad wiesz ze nie bylo sterydow? :)
Napisano 11 Luty 200421 l Kru dobrze pisze. Ogolnie to od pasa w dol by pasowalo poprawic. ;) Pracuj dalej, bedzie dobrze. Pozdrowienia
Napisano 11 Luty 200421 l Nie widze zgięć w kolanach. Ciekawe jak animujesz mu nogi. :> Czy oba buty są takie same? o.O Rozumiem, że to średniowiecze, ale szewc był wtedy jednym z najpopularniejszych zawodow.
Napisano 11 Luty 200421 l koniecznie powieksz mu dlonie bo te wygladaja jak u niemowlaka a szanujacy sie sredniowieczny rycerz powinien objac palcami przecietnego czlowieka w pasie ;) :D nogi wygladaja jak 2 drewniane pale....a i jeszcze jedno to jeden z tych duza klatka maly ptaszek ?? [lol2]
Napisano 11 Luty 200421 l Hmm.. no a ja do tej pory myślałem, że blnderem można tylko boxy robić :P Nieźle jak na ten soft!!
Napisano 13 Luty 200421 l Materiał zbroji jest przepiękny - a jeśli chodzi o zbroję to buty troszkę smiesznie wyglądaja - jakby kłuca sie z reszta:) (ale to tylko moje zdanie) Pozdr Giorgione
Napisano 13 Luty 200421 l W średniowieczu to chyba właśnie oba byty (prawy i lewy) były identyczne. Reszta jak wyżej. Buty troszkę klaunowate.
Napisano 18 Luty 200421 l ladne podoba mi sie i to bardzo jedynie co razi to buciory :/ powieksz dlonie model ciekawy i piekny material na zbroii brawo !!
Napisano 14 Marzec 200420 l Autor Witam ponownie po dlugiej przerwie... Zrobilem i zrigowalem szkielet do animacji, ta peleryna i reszta dodana na szybko dla picu :)
Napisano 14 Marzec 200420 l Ciemność widzę:] Zarzuć czymś jaśniejszym troszke, bo teraz to nic oprocz kilku ciemnych plam nie da sie zauwarzyć.
Napisano 14 Marzec 200420 l Autor To zwieksz jasnosc monitora :) Ale moge zapodac jakis jasniejszy render.. hmm np to
Napisano 14 Marzec 200420 l Aha..ten ostatni render wygląda super- ma swój klimat!Gdybyś go tylko obrycił troszkę w (jego) lewo ,tak by był ustaiony bardziej w strone widza i dał tło to było by już naprawdę odlotowo-moim zdaniem:>
Napisano 14 Marzec 200420 l Ja mam dość jasny monitor, i najbardziej mi sie podoba render przedostatni... Taki rysunkowy wyszedł :D
Napisano 14 Marzec 200420 l faktycznie niezły ostatni render bardzo mi sie podoba, przynajmniej naturalnie wygląda czego nie można powiedzieć o manekinie na początku :) fajne niebo i to żółtawo-pomaranczowe oświetlenie
Napisano 14 Marzec 200420 l Wydaje mi się ze mam dobrze ustawiony monitor... Ale sam model fajny, tylko wygląda na strasznie zardzewiałego - tak miało być? Tak zardzewiała zbroja, to raczej by nie chroniła przed niczym opróc komarów;)
Napisano 21 Październik 200420 l Autor Witam. Odgrzałem starego strażnika... Wrzucam więc parę starych renderów i dwa nowe... A do animacji mi się nie spieszy jakoś...
Napisano 21 Październik 200420 l te rendery jadą stęchlizną lat 90' :D okropne oświetlenie i kiepskie materiały... popracuj troszkę nad tym, bo model niezły.
Napisano 21 Październik 200420 l jak dlamnie ciemno za ciemno , jak nad tym popracujesz mysle ze uzyskasz satysfakcjonujacy efekt.
Napisano 21 Październik 200420 l Autor Ano fakt, że rendery są jakie są ;) Jakoś się zbytnio nie przykładałem do nich, może jak będę miał czas i chęć to się pobawie w światło, choć mi to narazie zbędne, bo nie mam zamiaru z tego sceny ni obrazka robić. Nad materiałami spróbuję popracować, ale co zmienić?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto