marcin wuu Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 taką sobię dłubię postać z motywem przewodnim jak w tytule: krytyczne i niekrytyczne uwagi mile widziane.
Bonifatz Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 poetą to Ty nie jestes ;) ... model bardzo mi się podoba! Będę tu zerkał.
Levus Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Szyi/karku można się czepić? Może taki kąt tylko. I palce oraz dłoń, szczególnie widać błędy na tej trzymającej karabin. Fałdy na spodniach mogłyby być lepsze. No a ogólnie to spoczko się zapowiada, powodzenia dalej!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Bo nie miala orgazmu... Model fajny, ciekawa scenka sie zapowiada.
xaoo Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Witam, Jak dla mnie to ona wyglada na zbyt gruba w tych spodniach. Wiem, ze to maja byc szerokie spodnie, ale ona wyglada w nich jakby miala grube nogi. Zgodze sie z Levus-em, ze rece wygladaja bardzo nienaturalnie. Szczegolnie palce jak u jakiejs besti, a nie takie jak u czlowieka. Ale ogolnie pomysl bardzo fajny. Pozdrawiam i zycze powodzenia w pracy, xaoo
Tomala Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 To co koledzy wyżej plus twarz chłopięca trochę się wydaje. Broń za duża, do lufy mogłaby spokojnie wsadzić palca a to przecież 7,62 mm.
hkropinski Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 nawet nawet tylko uda jakies nieproporcjonalne, pozdrawiam
KamillM Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Fajny pomysł na pracę, co do wykonania właściwie wszystko zostało powiedziane. Może tylko bym się czepił butów, że jeden jest odbiciem lustrzanym drugiego. Jeden mógłby być bardziej rozwiązany, imo lepiej by to wyglądało :)
marcin wuu Napisano 18 Lipiec 2008 Autor Napisano 18 Lipiec 2008 @levus - tak ręce są okropnie tragiczne na razie szponiaste i za małe - to na pewno zostanie poprawione. Spróbuję powalczyć z szyją też skoro tak wygląda źle... @tomala - karabinek nie jest za duży tylko otwór lufy :) no i palce ma dziewczyna fatalne jak już wszyscy zauważyli - są za cienkie. co do wielkości gnata - ten model ma jakieś 80 cm długości jest dopasowany do proporcji sylwetki (trzeba by to zobaczyć na nieupozowanej wersji). Twarz chłopięca to efekt zamierzony - dodatkowo pogłębia go fryzura. Mam też wersję z długimi kłakami może jak będę teksturował twarz to pokażę na próbę. Jeśli chodzi o grube nogi - sory panowie te wielkocycaste typy tak mają :) musielibyście spojrzeć na nieupozowany model. Hm - może tak się wydaje bo w takiej pozycji uda się jakby rozciągają do dołu pod wpływem grawitacji? może też efekt skróconej perspektywy? może też przez za małe ręce? spróbuję coś przy tym pogrzebać. @kamilM - buty będą nielustrzane oczywiście
Levus Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 twarz chłopięca trochę się wydaje. Broń za duża, do lufy mogłaby spokojnie wsadzić palca a to przecież 7,62 mm. A imo twarz ujdzie jeszcze, twarda murzynka, dojdzie kolorek, powinno być okej. Z karabinem też mi się właśnie tak zdawało że wielki jakiś:)
Temporal Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 ja tylko do tych fald sie doczepie bo reszta to gicior a nawet i lepiej ... fajny wogole pomysl na taka postac bo dosc czesto zdarzaja sie prace takie "bezplciowe" gdzie ktos sobie stoi albo kolejna nudna viz a tutaj cos swiezego i zarazem genialnego ach ta zlowroga mina :P
gregorjan Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Sam pomysł także mnie się podoba, z tym że lufa i muszka powinna być nieco węższa:) czekam na up'y
marcin wuu Napisano 23 Lipiec 2008 Autor Napisano 23 Lipiec 2008 niewielki update - przerobione rączki - niestety nie mam czasu żeby przysiąść ale dociągnę to do końca choćby nie wiem co :) jeśli chodzi o tą nieszczęsną giwerę - przemyślałem to i zostawię tak jak jest. Nie dążę do perfekcyjnego realizmu, gdyby chodziło o karabin to wątek miałby tytuł "karabinek automatyczny kałasznikowa" a nie taki jak ma - w związku z powyższym za duża spluwa może tylko podkreślić to co chcę wyciągnąć z tego obrazka... nie jest aż tak za wielki żeby był karykaturalny - w ogóle nie jest za wielki tylko lufa może wyszła za gruba...
Gość AT7 Napisano 23 Lipiec 2008 Napisano 23 Lipiec 2008 Jak dla mnie spoko. Nie pasują mi tylko za bardzo buty..... Dwa identyczne, można by się pokusić już o jeden chociaż troszke inny. To na tyle odemnie :) Pozytywnie
Temporal Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 Specjalnie zblizenie dal na piersi by ludzie zapomnieli o bledach xD
tweety Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 fajnie się zapowiada. może tylko jedna zmiana. odejdź od pionu z karabinem, lekko go przechyl w jej lewo, niech ręka będzie mocno zaciśnięta na lufie. ta ręka to na razie najsłabsza część modelu. pas z amunicją czy inne wyspozażenie wosjkowe też by się przydało. np: kieszenie na amunicję i manierkę z wodą na pasie lub coś podobnego. no i póki co spodnie wygladają jak galaretka ale pewnie dojdzie tam masa detalu, zagięcia, brud, kieszenie, wytarcia etc. jakiś ciekawy tatuaż na ramieniu też by dodał uroku tej pannie :) Pozdrawiam
marcin wuu Napisano 24 Lipiec 2008 Autor Napisano 24 Lipiec 2008 Czytasz w moich myślach tweety - karabin już jest pochylony - dużo lepsza kompozycja, ale ręka będzie oparta na łożu - gdybym zacisnął na lufie musiałaby być wysoko, za wysoko... Co do tatuaży to w fazie tekstury będę na pewno coś kombinował.
Levus Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 (edytowane) Dłonie wyglądają płasko, popracuj nad ich bryłą jeszcze, nad muskulaturą, za mało odszedłeś od bazy, znajdz jakieś referki co dłoń ma w środku (czyli kości i mięśnie!), to parę rzeczy się wyjaśni. Przjerzyj TEN WĄTEK , będzie tam o dłoniach, coś od 3-ciej strony się zaczyna. Edytowane 24 Lipiec 2008 przez Levus
marcin wuu Napisano 24 Lipiec 2008 Autor Napisano 24 Lipiec 2008 tylko wyjaśnię to WTF? (lol). Wings nie pozwala tworzyć otwartej siatki więc te poly które tam widać są zaznaczone jako "hole" i są automatycznie usuwane przy eksporcie. Co do rąk to racja racja racja - wszystko racja jeszcze się dopracuje. Co do odejścia od bazy to za dużo się naoglądałeś zbrusha :P - to nie jest sculpt tylko zwykły modelik...
Temporal Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 ach ta moda na miesnie i zyly :P jakby ta panienka miala takie lapy w ten desen to by urok caly poszedl sie jechac :P sam ostatnio meczylem sie z modelowaniem dloni i wiem ile trzeba sie nasiedziec by to jakos wygladalo porzadnie a nie rurkowato :P Czekam na kolejnego up'a bo to chyba moj ulubiony WIP.
Levus Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 Co do odejścia od bazy to za dużo się naoglądałeś zbrusha :P - to nie jest sculpt tylko zwykły modelik... Wiem że modelik. Tak czy siak co miałem na myśli pisząc o dłoniach i bazie, ich forma jest mało tknięta modelingiem, są kanciaste bo przecież z jakiejś bazy wychodziłeś chyba? Baza to dość płynne pojęcie.. nie musi być od razu w sensie "base mesh pod sculpt":p ach ta moda na miesnie i zyly :P jakby ta panienka miala takie lapy w ten desen to by urok caly poszedl sie jechac :P sam ostatnio meczylem sie z modelowaniem dloni i wiem ile trzeba sie nasiedziec by to jakos wygladalo porzadnie a nie rurkowato :P Czekam na kolejnego up'a bo to chyba moj ulubiony WIP. Następny:p Przeca nie kazałem modelować identycznie, pokazałem taką dłoń bo na niej widać mięśnie i kości, których nie ma na modelu. Nawet jak babka jest lekko tłustawa, mięśnie i kości ma, tak? A model nie ma. Ludzie, trochę luzu w myśleniu, a nie klapki na oczy i ognia w przód..
marcin wuu Napisano 24 Lipiec 2008 Autor Napisano 24 Lipiec 2008 spoko spoko przecież napisałem że masz świętą rację z rękami - wymagają jeszcze dużo pracy - ręce w ogóle są chyba najbardziej wymagającą częścią modelu. Będę poprawiał.
Temporal Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 Ludzie, trochę luzu w myśleniu, a nie klapki na oczy i ognia w przód.. No wlasnie troche luzu levus xD No masz racje odnosnie tych dloni ale wiesz pokazujesz takiego renderka i mylace jest to strasznie co do intencji xD. Peace and love :P.
marcin wuu Napisano 24 Lipiec 2008 Autor Napisano 24 Lipiec 2008 dopracowuję główkę - siatka jeśli ktoś ciekawy:
Ania Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 Zbyt symetryczna, przynajmniej to co jest w pierwszym poście. Głowa i tułów. Te "hole" możesz zrobic przezroczyste: w outliner prawa mysz na hole, edit material, opacity do zera. Wtedy w shaded view (tabulator albo lewa piramidka) hole robią się niewidoczne. Będzie wyglądało normalniej a niewtajemniczeni się zdziwią na widok dziur. Główka bardzo fajna. Tył głowy trochę zbyt idealny (matematycznie), ale jeśli perspektywa będzie taka jak w pierwszym poście, to nie szkodzi.
marcin wuu Napisano 24 Lipiec 2008 Autor Napisano 24 Lipiec 2008 ania - dzięki za uwagi - fajnie że ci się podoba :) jeśli chodzi o symetrię to oczywiście będzie złamana, ale dopiero jak uznam że model jest gotowy w sensie topologii - póki mogę to wolę sobie nie przysparzać dodatkowej roboty :) Jeśli chodzi o hole to oczywiście wiem o tym ale ja nie używam shaded view w wingsie (toolbara też nie :) ) - to co widać to jest vertex shader do wingsów który sam sobie napisałem - niestety nie umiem podpiąć pod niego atrybutów materiału - wszystkie wyglądają tak samo więc opacity nie ma wpływu.
marcin wuu Napisano 24 Lipiec 2008 Autor Napisano 24 Lipiec 2008 (edytowane) coś mam z tymi podwójnymi postami... Edytowane 26 Lipiec 2008 przez marcin wuu
marcin wuu Napisano 26 Lipiec 2008 Autor Napisano 26 Lipiec 2008 poprawiłem rączki - i to już koniec jeśli o nie chodzi, i tak za dużo zeszło czasu, resztę postaram się załatwić teksturą...
marcin wuu Napisano 26 Lipiec 2008 Autor Napisano 26 Lipiec 2008 testowy render. Tylko żeby ocenić kompozycję i pierwsze podejście do światła, nie mam jeszcze pomysłu na shadery... Karabin lewituje (ale docelowo nie będzie :) )
kliment woroszyłow Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 podpatrz u klicka shader skóry jaki zrobił dla Jimmiego Hendrixa... jak ci sie uda uzyskac podony efekt to bedzie rewelka...
Ania Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 Takie światło centralne bardzo nieciekawe, daj bardziej od boku.
Levus Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 Obojczyki za bardzo na ramiona lecą, w sensie powinny być mniej widoczne na ramionach albo nawet wcale skoro to tłusta babka.. Uszy wyglądają dziwnie.
marcin wuu Napisano 26 Lipiec 2008 Autor Napisano 26 Lipiec 2008 ania - światło jest z góry po to żeby wyciągnąć cienie pod oczami. z boku tak się nie da levus - co do uszu to zobaczę. Co do obojczyków to muszą tak zostać bo zależy mi właśnie na tym odbiciu światła kliment - no będzie raczej ciężkawo... inny engine nie da się po prostu skopiować
Levus Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 (edytowane) levus - co do uszu to zobaczę. Co do obojczyków to muszą tak zostać bo zależy mi właśnie na tym odbiciu światła Nie obraź się, ale to co napisałeś to totalna bzdura, to nie anatomicznie wygląda, co z tego że masz tam odbicie światła.. tym bardziej trzeba poprawić bo bardzo widać. O same ramiona mi chodzi, za bardzo kości obojczyków w nie wchodzą, najlepiej jakby się "wtapiały" w skórę tak gdzie jest ramionczko. Pozatem są wygięte a nie powinny być, a jak już bo jest lekko nachylona to nie w tą stronę.. Zgadzam się z Klimentem, nie trzeba kopiować, wystarczy podpatrzeć, zobacz sobie też to co maqs pokazał do swojego modelu: tu model http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=44396&page=38 tu textury do niego pod sss: http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=716087#post716087 Zrób sobie parę testów, pamiętaj o skali jednostek bo skinshadery mają to do siebie, że jak nie zachowasz naturalnej skali obiektów w centymetrach, będziesz miał problem z kręceniem ustawieniami. pzdr! Edytowane 26 Lipiec 2008 przez Levus
dynia Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 światło daj jedno z lewej strony obrazka by oświetlić postać jedno po prawej z tyłu i 3 dla dopełnienia z przodu po prawej, co do modelu zbyt symetryczny spodnie poprawić by się przydało
marcin wuu Napisano 26 Lipiec 2008 Autor Napisano 26 Lipiec 2008 @levus - aż boję się postować ale trudno raz się żyje: obojczyki nie są proste, wręcz przeciwnie. U mnie za ostry spekular spowodował że wydają się cienkie i gładkie. jeśli już to są zbyt proste a nie zbyt wygięte. może wyłażą za daleko na ramiona przez to cholerne oświetlenie albo po prostu wyłażą za daleko. niemniej jednak strzeliłem sobie fotę w takiej pozie (to była niesamowita akrobacja trzymać prawą ręką aparat i celując bez patrzenia trafić w ten obojczyk w warunkach oświetleniowych pod żyrandolem :) ). Temat jest do przemyślenia wydaje mi się: Postaram się to poprawić i nie pokazywać koncepcji tylko jakieś bardziej gotowe rzeczy... Dzięki za linka do shaderów, podpatrzę sobie niechybnie. @dynia - dziękuję za radę oświetleniową ale nie sądzę żeby taki układ jak proponujesz mi odpowiadał. dwa posty wyżej pisałem o jaki efekt mi chodzi a to co piszesz to taki typowy 3punktowy układ. Nie o to mi chodzi.
Levus Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 Okej, ale nie są wygięte w sposób taki jak u Ciebie na modelu pod ramiączkiem. One zakręcają na ramię, a patrząc na panią murzynkę, powinny wydawać się jakby biegły prosto. Jakby pani się odchyliła do tyłu, obojczyki na końcach, przuy ramionach zakręcałyby by raczej bardziej ku górze niż ku dołowi. No łotewer, chciałem zwrócić uwagę, że nie wygląda to dobrze, na pewno masz sporo racji w tym co piszesz. Chodzi o to co widać a nie jak jest:p Ale z pewnością za słabo się blendują w ciało przy ramionach:p pzdr!
marcin wuu Napisano 26 Lipiec 2008 Autor Napisano 26 Lipiec 2008 levus chłopie kochany dziękuję ci za zwrócenie uwagi na te obojczyki! poważnie teraz widzę jak napaprałem tam. Będę ci oddawał drugie śniadanie do pracy przez następny rok i dam ci numer do kuzynki mojej żony która nosi jeszcze większy rozmiar stanika niż moja modelka. :) to znaczy nie do końca miałeś rację ale ja teraz widzę jaki tam jest kau. więc dzięki za zwrócenie uwagi.
Ania Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 (edytowane) Stanęłam przed lustem i stwierdzam, że mam obojczyki inne niż ta pani i inne niż ty, nie zachodzą tak daleko. Niestety nie jestem cudem natury żeby porównywać ze mną. Ale na zdjęciach różnych kobiet też jest inaczej niż u ciebie. Wydaje mi się że jeszcze brakuje takiej jakby podskórnej kulki w ramieniu, tam gdzie kość ramienia się zgrubia na końcu. Na zdjęciu które sobie zrobiłeś widać o co mi chodzi. Może to przez to obojczyk wygląda nieprawidłowo. Edytowane 26 Lipiec 2008 przez Ania
Ania Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 (edytowane) ciąg dalszy. mam wrażenie że ty te różne rady któe ci ludzie dają bierzesz zbyt osobiście, zamiast zastanowić się czy nie jest w tym trochę racji. Edytowane 26 Lipiec 2008 przez Ania
Levus Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 No to fajnie, że coś się udało wreszcie sensownie skomentować:) Ania, właśnie o takie coś mi chodziło. To dajesz dalej Marcin. A obojczyki i tak ja mam najładniejsze:)
marcin wuu Napisano 26 Lipiec 2008 Autor Napisano 26 Lipiec 2008 dzięki aniu. zrobiłem też zjęcia obojczyków mojej żony (też ania :) ) ale dostałem zakaz zamieszczania ich na forum :) pogrzebałem pogrzebałem i wyszło mi tak - jest to widok od przodu - gdyby postać stała wyprostowana. w końcowym efekcie będzie oczywiście tak jak na poprzednich renderkach ale tu chcę tylko zapytać czy tak może być?
Ania Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 chyba szczelina pod pachami podchodzi zbyt wysoko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się