Napisano 27 Lipiec 200816 l Geezaz! Color, spec, shiness, wszystko realtime. Ciekawe czy można te mapki też malować realtime, bo pokazali tylko sculpt.
Napisano 27 Lipiec 200816 l Autodesk podgrzewa atmosferę ;) fajnie to wygląda, jak jeszcze będą fajne poręczne narzędzia do malowania textur najlepiej jak Levus pisze też realtime to parę osób może odejść od zbrusha :D
Napisano 27 Lipiec 200816 l Na cgtalk krążą słuchy że można malować no ale okaże sie na oficjalnej prezentacji na dniach
Napisano 27 Lipiec 200816 l Spoko, ale zaloze sie, ze konkurencja nie spi:) Pewnie pixologic zaatakuje podobnymi nowinami plus jeszcze jakies cuda:)
Napisano 27 Lipiec 200816 l Autor pokazywać na żywo będą na siggraphie a premiera jeszcze w tym roku ale kiedy chyba jeszcze nie ustalili...
Napisano 28 Lipiec 200816 l http://area.autodesk.com/mudbox_preview#render_performance_pt2 Nowy filmik + okazuje się że można będzie malować _B
Napisano 28 Lipiec 200816 l Jeśli można by malować teksturki w mudboxie, to byłoby naprawdę świetnie. Przydałoby się też lepsze wsparcie pracy z tabletem.
Napisano 28 Lipiec 200816 l Ja czasem pracuje na Mudboxie ale szczerze jednak powiem , że wywarł na mnie duże wrażenie łatwą obsługą a zarazem dobrymi efektami . Patrząc z oczka to jakieś 20-30 godzin jeśli się spędzi na tym programie można robić naprawdę super modele problem jest jedynie z teksturami bo potrzebny jest do tego dość dobry program i nie ma co ukrywać , że Mud został przystosowany głownie do Max-a z tej częśći ale skoro teraz ma sobie radzić sam to się tym nie martwie. To dobra wiadomość Edytowane 28 Lipiec 200816 l przez Iker Eastern
Napisano 29 Lipiec 200816 l Smacznie sie zapowiada :D + okazuje się że można będzie malować _B Gdzie sie okazuje, bo na filmiku nie ma niczego z malowaniem. Jest flatten brush, ktory przy wszystkich tych fajerwerkach, swiatelkach, odbiciach i cieniach wyglada jakby malowal na bialo ;) (nawiasem mowiac wszystkie te bajery dobre sa do szybkiej prezentacji i.... tyle). Zawsze sie zastanawiam czemu do takich filmow promocyjnych nie wezma jakiegos artysty, ktory by cos ladnego wyrzezbil, tylko jakis "pan Stachu od marketingu" psuje model bez pomyslu paprajac po nim...
Napisano 29 Lipiec 200816 l Smacznie sie zapowiada :D Zawsze sie zastanawiam czemu do takich filmow promocyjnych nie wezma jakiegos artysty, ktory by cos ladnego wyrzezbil, tylko jakis "pan Stachu od marketingu" psuje model bez pomyslu paprajac po nim... Tez zawsze sie nad tym zastanawiam.
Napisano 29 Lipiec 200816 l Smacznie sie zapowiada :D Gdzie sie okazuje, bo na filmiku nie ma niczego z malowaniem. Jest flatten brush, ktory przy wszystkich tych fajerwerkach, swiatelkach, odbiciach i cieniach wyglada jakby malowal na bialo ;) (nawiasem mowiac wszystkie te bajery dobre sa do szybkiej prezentacji i.... tyle). Zawsze sie zastanawiam czemu do takich filmow promocyjnych nie wezma jakiegos artysty, ktory by cos ladnego wyrzezbil, tylko jakis "pan Stachu od marketingu" psuje model bez pomyslu paprajac po nim... Jeden z developerów mówił na cgtalku "I know you were wanting more detailed blow out on texture painting and that information will come. The painting system is killer. Not to worry about that Fastest, most easy to use high quality 3d painting system I have used. Hold tight for more details." Edytowane 29 Lipiec 200816 l przez the_fgdf
Napisano 29 Lipiec 200816 l Jeden z developerów mówił na cgtalku spoko, myslalem ze odnosisz sie do filmiku. O pracach nad malowaniem w mudboxie wiadomo bylo juz przed przejeciem go przez Autodesk (nazywali to roboczo Chameleon Engine czy jakos tak). Co drugi post na mudboxowym forum pytal "co z malowaniem w M2" - nie mogli tego zlekcewazyc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto