Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Geezaz!

Color, spec, shiness, wszystko realtime.

Ciekawe czy można te mapki też malować realtime, bo pokazali tylko sculpt.

Napisano

Autodesk podgrzewa atmosferę ;)

fajnie to wygląda, jak jeszcze będą fajne poręczne narzędzia do malowania textur najlepiej jak Levus pisze też realtime to parę osób może odejść od zbrusha :D

Napisano

Na cgtalk krążą słuchy że można malować no ale okaże sie na oficjalnej prezentacji na dniach

Napisano

Spoko, ale zaloze sie, ze konkurencja nie spi:) Pewnie pixologic zaatakuje podobnymi nowinami plus jeszcze jakies cuda:)

Napisano
  • Autor

pokazywać na żywo będą na siggraphie a premiera jeszcze w tym roku ale kiedy chyba jeszcze nie ustalili...

Napisano

Jeśli można by malować teksturki w mudboxie, to byłoby naprawdę świetnie. Przydałoby się też lepsze wsparcie pracy z tabletem.

Napisano

Ja czasem pracuje na Mudboxie ale szczerze jednak powiem , że wywarł na mnie duże wrażenie łatwą obsługą a zarazem dobrymi efektami . Patrząc z oczka to jakieś 20-30 godzin jeśli się spędzi na tym programie można robić naprawdę super modele problem jest jedynie z teksturami bo potrzebny jest do tego dość dobry program i nie ma co ukrywać , że Mud został przystosowany głownie do Max-a z tej częśći ale skoro teraz ma sobie radzić sam to się tym nie martwie. To dobra wiadomość

Edytowane przez Iker Eastern

Napisano

Smacznie sie zapowiada :D

 

+ okazuje się że można będzie malować

_B

 

Gdzie sie okazuje, bo na filmiku nie ma niczego z malowaniem. Jest flatten brush, ktory przy wszystkich tych fajerwerkach, swiatelkach, odbiciach i cieniach wyglada jakby malowal na bialo ;) (nawiasem mowiac wszystkie te bajery dobre sa do szybkiej prezentacji i.... tyle).

 

Zawsze sie zastanawiam czemu do takich filmow promocyjnych nie wezma jakiegos artysty, ktory by cos ladnego wyrzezbil, tylko jakis "pan Stachu od marketingu" psuje model bez pomyslu paprajac po nim...

Napisano
Smacznie sie zapowiada :D

Zawsze sie zastanawiam czemu do takich filmow promocyjnych nie wezma jakiegos artysty, ktory by cos ladnego wyrzezbil, tylko jakis "pan Stachu od marketingu" psuje model bez pomyslu paprajac po nim...

 

Tez zawsze sie nad tym zastanawiam.

Napisano
Smacznie sie zapowiada :D

 

 

 

Gdzie sie okazuje, bo na filmiku nie ma niczego z malowaniem. Jest flatten brush, ktory przy wszystkich tych fajerwerkach, swiatelkach, odbiciach i cieniach wyglada jakby malowal na bialo ;) (nawiasem mowiac wszystkie te bajery dobre sa do szybkiej prezentacji i.... tyle).

 

Zawsze sie zastanawiam czemu do takich filmow promocyjnych nie wezma jakiegos artysty, ktory by cos ladnego wyrzezbil, tylko jakis "pan Stachu od marketingu" psuje model bez pomyslu paprajac po nim...

 

Jeden z developerów mówił na cgtalku

 

"I know you were wanting more detailed blow out on texture painting and that information will come. The painting system is killer. Not to worry about that smile.gif

 

Fastest, most easy to use high quality 3d painting system I have used.

 

Hold tight for more details."

Edytowane przez the_fgdf

Napisano
Jeden z developerów mówił na cgtalku

 

spoko, myslalem ze odnosisz sie do filmiku.

O pracach nad malowaniem w mudboxie wiadomo bylo juz przed przejeciem go przez Autodesk (nazywali to roboczo Chameleon Engine czy jakos tak).

Co drugi post na mudboxowym forum pytal "co z malowaniem w M2" - nie mogli tego zlekcewazyc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności