Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej. Normalki można wypalać w maxie czy zbrushu ale przynamniej w pierwszym przypadku zawsze jest brak tych rys, słoi na normalce itp.

Do czasu poprostu mieszałem metode wypalania normalek w maxie a potem CB sobie dobrze radził. Ale teraz CB jest płatny. I zanim bym miał wydać 150 pln, chciałbym się dowiedzieć jak wy sobie radzicie. Wszystko sculptujecie? xD Jak chcecie zrobić stołek to w zbrushu robicie słoje, rysy itp. ? Posługujecie się filtrem od Nvidi albo filtrem Xnormala? Ja próbowałem już z tymi filtrami i CB jest niezastąpiony - brakuje mi mixerów co do detali itp.

 

Więc?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja jade filtrem Nvidii - robie warstwy najpierw bardzo rozmyte, a potem na overlayu z różną przezroczystością daje coraz bardziej detaliczne. Efekt wychodzi podobny jak w CB, a do tego masz większą kontrolę nad normalką. Zajmuje trochę więcej czasu, no ale nic za darmo - i tak szybciej niż jakbym miał każdą ryskę w zb rzeźbić ;)

Napisano

Pewnie, ale jak miałem do poskładania cztery normale w 2048x2048, z których każdy składał się z czterech normali wyjściowych to sobie szopa odpuściłem do takich zabaw. CB jest wart każdej złotówki choćby za samo miksowanie normali :)

Napisano

Mi kupili w firmie :D Przy mapkach 2k jest niezastapiony. Juz by mi sie nie chcialo bawic w rozmywanie warstw. No i ma swietny podglad.

Napisano
  • Autor

Jasne :D Ja próbowałem trochu innych softów typu MapZone, ale CB najlepszy :P

No to w takim razie chyba kupie licencję :P Levus, jakbym zarabiał pieniądze sobie to by to nie była taka wielka suma. Ale jak nie zarabiam, a zbieram sobie kase na nową gitarę i korbę do bmxa to każdy grosz się liczy :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności