Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej. Normalki można wypalać w maxie czy zbrushu ale przynamniej w pierwszym przypadku zawsze jest brak tych rys, słoi na normalce itp.

Do czasu poprostu mieszałem metode wypalania normalek w maxie a potem CB sobie dobrze radził. Ale teraz CB jest płatny. I zanim bym miał wydać 150 pln, chciałbym się dowiedzieć jak wy sobie radzicie. Wszystko sculptujecie? xD Jak chcecie zrobić stołek to w zbrushu robicie słoje, rysy itp. ? Posługujecie się filtrem od Nvidi albo filtrem Xnormala? Ja próbowałem już z tymi filtrami i CB jest niezastąpiony - brakuje mi mixerów co do detali itp.

 

Więc?

  • Like 1
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja jade filtrem Nvidii - robie warstwy najpierw bardzo rozmyte, a potem na overlayu z różną przezroczystością daje coraz bardziej detaliczne. Efekt wychodzi podobny jak w CB, a do tego masz większą kontrolę nad normalką. Zajmuje trochę więcej czasu, no ale nic za darmo - i tak szybciej niż jakbym miał każdą ryskę w zb rzeźbić ;)

Napisano

Pewnie, ale jak miałem do poskładania cztery normale w 2048x2048, z których każdy składał się z czterech normali wyjściowych to sobie szopa odpuściłem do takich zabaw. CB jest wart każdej złotówki choćby za samo miksowanie normali :)

Napisano

Jasne :D Ja próbowałem trochu innych softów typu MapZone, ale CB najlepszy :P

No to w takim razie chyba kupie licencję :P Levus, jakbym zarabiał pieniądze sobie to by to nie była taka wielka suma. Ale jak nie zarabiam, a zbieram sobie kase na nową gitarę i korbę do bmxa to każdy grosz się liczy :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności