Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam , po dluższej przerwie zabieram sie znów do pracy, zakladam watek aby mieć wiekszą motywacje i przy okazji usłyszec troche krytyki.

 

Na poczatek sporbuje stworzyc postać kobiety. Narazie mam jednak problem z glową gdyż popsuła mi sie na niej symietria i nie wiem jak to naprawic, czy jak odlacze glowe, naprawie symetrie w np maksie, to potem da sie ją jakos dołączyć do reszty ciała..?

 

pozdrawiam

Edytowane przez krzys!3k
  • Odpowiedzi 66
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A smart resym nie pomaga? maskujesz tą połowę którą chcesz skopiować na drugą i klikasz smart resym w deformation.

Piersi mi się nie podobają, daj sutki wyżej no i szyję zrób bez takiego ostrego zarysowywania tych ścięgien. Dajesz dajesz, powodzenia.

Napisano

Gdyby to nie zadzialalo to mozna polaczyc 2 obiekty. Poszukaj na ZBC, chyba w tutorialach jest. Piersi sa bardzo trudne, zwlaszcza jesli ma to byc ladna kobitka, wiec przygotuj sie na frustracje ;)

Napisano (edytowane)

Tomala: niestety po smarcie wyskakują mi babole. Dzieki za sugestie, popracuje nad tym, szyja mnie wiecej poprawiona, nad piersiami będe pracować

Gomez: Kiedys o tym słyszałem jednak z tego co pamietam bylo to skomplikowane i dość kłopotliwe dlatego postanowilem isc na prościzne i glowa jest teraz oddzielnie, co do piersi to niestety zdązyłem sie przekonac ze nie jest to łatwy temat;)

 

ok narazie skupiłem się na głowie, reszty własciwie nie ruszałem. Z założenia ma być to kowbojka stąd ten kapelusz;)

 

womenry5.258dded24d.jpg

pozdrawiam

Edytowane przez krzys!3k
Napisano

proporcje twarzy są troszkę jakby nietypowe - nos brwi kobiece szczęka jak u boksera usta drag queen...

 

no i te nieszczęsne cycki - do góry sutki, troszkę je podpompuj bo wisza okropnie jak na fotkach z murzyńskich wiosek w Rwandzie...

Napisano

właśnie te piersi mi się też skojarzyły tak jak marcinowi wuu.

Nos u kobiety powinien być mały ale bez przesady, dodatkowo jakiś on nie kształtny. Jeszcze mi się linia szczęki nie podoba i szyja za szeroka patrząc na to ujęcie nie z profilu.

 

Edit: na zbcentral jest wątek z trikami do zbrusha i w pierwszym filmiku jest pokazane jak połączyć dwa subtule w jednego bez szwów. Musisz mieć tylko topologię zgodna na łączeniu a Ty masz jak to był wcześniej jeden obiekt.

Napisano (edytowane)

Witaj

 

Jak na razie to miejscami jest trochę napaćkane, np. na obojczykach, ustach, itd. może za szybko wchodzisz na wyższe subDiv lub używasz brushy na wysokiej intensywności; tego nie wiem, ale zaproponuję Ci rozwiązanie.

Najlepszym rozwiązaniem będzie budowanie formy od podstaw, np. wrzucasz bazę i jest ona na subDiv = 1 to nie dziel siatki od razu na załóżmy subDiv = 4, tylko wejdź na subDiv = 2 i zdefiniuj formę maksymalnie, jeśli już nie będzie można nic zrobić na tym stopniu podziału to zagęszczaj i staraj się "czyścić" wszelkie krawędzie przed podziałem siatki to na pewno pomoże, bo jeśli odstawisz jakąś formę na bok i później będziesz próbował ją wyczyścić na wysokim subDiv to wierz mi, będzie na prawdę trudniej ;).

 

TIP: Jeżeli chciałbyś w prosty sposób uwydatnić krawędź oka to spróbuj Lazy Mouse + Pinch brush z nie domyślną wartością Brush Moda.

 

Jeśli chodzi o dodatkową pomoc to może poniższy timelapse coś wyjaśni:

 

LINK

 

Pozdrawiam

Edytowane przez serratus
Napisano (edytowane)

marcin wuu: nad twarzą bede pracował dzieki za sugestie, co do piersi poprawiłem mam nadzieje ze jest lepiej;)

 

tomala: dziekowa za ten trick z zbrush central na prawde fajny patent, niestety w moim przypadku nie moze zweldowac mi wierzcholkow, probowałem przyblizyc pinchem i tez nic ale bede jeszcze probowal. Co do głowy to jak pisalem wyzej bede pracowal;), up piersi nizej

 

Hagelades: dzieki za linka i tipsy, teoretycznie o tym wiem a moje "napaćkanie" wychodzi chyba z pośpiechu i zbyt krotkiego czasu poswieconego na wygladzanie, ogolnie postaram sie to polikwidowac jeszcze;)

 

ponizej up nieszczęsnych piersi

 

cowgirl2xq5.bfb8a63bd2.jpg

Edytowane przez krzys!3k
Napisano
fajnie sobie radzisz, z twarzy trochę brzydka ale to dodaje charakteru

 

te ubranie to robione w całości w zbrush-u?

 

tak ubranie robione w ZB, podstawowy kształt za pomoca extract a potem retopologia siatki

Napisano

Apropo tego że niby nie za ładna. Myślę że to wina łuków brwiowych, są jakby męskie. Są zbyt kwadrawtowe że tak powiem, nadają męskiego charakteru, a szczęka.. co szczęka? Dla mnie jest ok. Wydaje mi się że pasuje ona do tych ust.

 

Dobrze ci idzie :)

Napisano (edytowane)

dzieki za komenty;) narazie nie poprawialem za duzo z waszych uwag, chcialbym skonczyc dlatego robie kolejne elemnety nie poprawiajac poprzednich gdyz zaczyna mi sie nudzic ten model i boje sie ze nie skoncze, mysle ze dorobie buty, pasek i jakies tam duperele i postaram sie poprawic to o czym mowicie jak dam rade.

up spodni i bluzki

 

cowgirl2xp6.97fd5d374e.jpg

Edytowane przez krzys!3k
Napisano

Witam,

 

Postac ciekawa, choc jest kilka rzeczy do poprawy. Zgodze sie tutaj z chlopakami, ze piersi trzeba poprawic, bo te poprawione wygladaja jeszcze gorzej niz te pierwsze. Trzeba zmienic by nie byly takie wiszace, tylko bardziej jedrne i sterczace, bo te takie strasznie obwisle. Twarz tez mgla by byc ciut inna, bardziej kobieca. No ale koniec z czepieniem sie. Teraz czas na pochlebstwa :) Ubranie i szorty wyszly bardzo ladnie. Tyl elegancki i okraglutki :) Powodzenia w dalszych pracach!

 

Pozdrwaiam,

 

xaoo

Napisano

No, eco dobrze mówi o tych fałdach. Co do głowy to:

-na widoku z boku widać że twarz jest strasznie płaska

-nos jest nienaturalnie mały

-linia żuchwy jest prawie prosta na całej długości a powinna od uch schodzić w dół a potem po prostej do podbródka

-czoło za bardzo do przodu wystaje, tak samo podbródek co powoduje min tą płaskość twarzy o której wyżej pisałem

-szyja nadal zbyt gruba

brwi jakieś takie męskie.

Napisano (edytowane)

wielkie dzieki za komenty, wezme ja pod uwage;)

faldy nie sa najlepsze, szczegolnie spodni ale juz nie mam sily przy tym grzebac, ogolnie to juz mam dosc tej postaci

 

cowgirl2ea0.5f94b10b94.jpg

Edytowane przez krzys!3k
Napisano (edytowane)

ok poki co zaczynam nastepna postac, do poprzedniej wroce za jakis czas jak nabiore do niej sił;)

narazie glowa:

head2nx3.jpg

head2nx3.fef72ecba9.jpg

EDIT: wlasnie tak patrze i widze ze linia rzuchwy jest znowu zła..

Edytowane przez krzys!3k
Napisano

Witaj,

 

Proponuję na razie skupić się na ustach i nosie, bo to one na razie wyglądają najgorzej, jeśli chodzi o oczy to zostaw je sobie na później, na początku ich poprawianie może sprawić trochę problemów.

 

Jeśli chodzi o nos...

 

Przede wszystkim dziury w nosie za duże w stosunku do wielkości nozdrzy

 

Jeśli chodzi o usta...

 

Zauważyłem, że niepewnie zarysowujesz usta, a szczególnie tą środkową linię pomiędzy wargami, ale nie martw się, każdy ma na początku z tym problem... poza tym górna warga na środku jest płaska albo nawet wklęśnięta, a tak nie powinno być.

 

 

Sprawdź tą stronkę:

 

LINK

 

Tam wszystko jest dokładnie opisane, wystarczy się wczytać i pooglądać obrazki :)

 

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Hagelades dzieki za rady, a jeszcze wieksze dzieki za linka do tej strony, nieznalem jej a widze ze na prawde warta uwagi;)

topsp5.jpg

topsp5.be30a15b1c.jpg

backee7.jpg

backee7.d4436e2923.jpg

Edytowane przez krzys!3k
Napisano

Noooo noooo nieźle, wyjdzie z tego porządny model

Napisano (edytowane)

Matys dzieki wiem w anatomi mam braki dlatego mimo ze postac bedzie cala ubrana staram sie i tak wymodelowac wszystkie miesnie by w koncu opanowac w jakims zadowalajacym stopniu ta cala anatomie;) Co do referencji to korzystam z anatomi dla artystow i niektorych prac z ZB central co chyba nie jest az tak dokocna dobrym pomyslem bo w koncu oni tez moga robic błedy. Jak sie uda to zobacze też tą twoja co podales:)

AT7 dzieki, staram sie jak moge;)

ok narazie wrzucam pierwsza czesc ubrania

 

zkap2pu3.jpg

zkap2pu3.ede0c8292d.jpg

Edytowane przez krzys!3k
Napisano

Jest postęp, ramiona i przedramiona z przodu dobrze wyglądają, jednak triceps trochę mu wyskoczył do góry (widzę, że pod tricepsem próbowałeś zaznaczyć kość ? to chyba trochę nie gra, nie w tej klasie wagowej ;]) przez co od łokcia w górę wydaje się to trochę nienaturalne; dla przykładu : LINK

 

Klata może być, jednak jak już koleś taki przykoksowany to można by było uwydatnić ją mniej więcej na środku, bo teraz wydaję się trochę płaska.

 

Proponuję popracować nad brzuchem, nawet jeżeli tworzysz ubranko to takie ćwiczenie przyda się na przyszłość.

 

Proponuję także zmiękczyć trochę mięśnie ud, jednak jeśli to ma być postać w stylu superbohatera jakiś Assasins Creed (sugerując po kapturze) czy Superman to zostaw tak jak jest :).

 

Co do ubranka... draperia co raz lepiej wygląda

 

Pozdro

Napisano

Słuchaj Hagelades'a dobrze prawi!

 

i może stopy za drobne :)

Napisano

dzięki za komenty, z poprawek narazie powiększyłem stopy bo rzeczywiście o wiele za małe, jak tylko skończe ubrania i akcesoria wrzuce juz w ramach ćwiczeń poprawioną wersje ciała, także dzięki Hagelades za obszerny komentarz;) aha co do postaci to zgadles, wzoruje sie na Assasinie;]

uptt1.jpg

uptt1.78ea1d2bb4.jpg

Napisano

Wzorujesz?:) Póki co to wzór idealny, Altayer jak sie patrzy :] nawet szycia na kapturze... nie no super naprawdę. Powodzenia i dalej do przodu! (chciałbym go zobaczyć w jakiejś fajnej scenie :P )

Napisano (edytowane)

Godzil dzięki:)

ok kolejny updejt, drobilem to co widac, z rzeczy do poprawki ktore odrazu rzucaja sie w oczy to prawy rękaw i dłonie, licze na wsze komentarze, pozdro!

upzw8.jpg

upzw8.01669b581c.jpg

Edytowane przez krzys!3k
Napisano

Faldki ci nie wyszly. Na kapturze jeszcze sie prezentuja ale od pasa w dol juz nie. Nie mozesz robic cienkich wypuklosci na plaskiej powierzchni. Musisz pofaldowac tkanine bardzo duzym brushem a potem coraz mniejszymi. Skombinuj refki i trzymaj sie ich, tak jest duzo prosciej niz robic z banki.

Napisano

Krzys!3k bardzo fajne, miedzy cycem a mięśniem naramiennym (deltoidem czy jak to sie tam nazywa) jest zbyt wyraźne wgniecenie. Klamry pasa mógłbyś w parę minut wymodelować i by na pewno lepiej wyglądały niż sculptowane. Fałdy na spodniach wyglądają jakby nogawki były skręcone żeby sie jeszcze do czegoś przyczepić ale ogólnie koleszka daje radę.

Pozdro.

 

PS: co to ten bit bo już nie pierwszy raz słyszę?

Napisano

dzięki bardzo za posty

starałem się poprawić to co pisaliście i dorobiłem troche detalu z tyłu

Tomala: BIT czyli Black Ice Tales to hobbistycznie powstająca gra;)

katpn9.jpg

w967.png

pozdr.

Napisano

Anatomia jest poprawna i ładna ale wykonanie jakieś sztywne, przy takiej masie mięśni nikt by się nie ruszył z miejsca, nie mówiąc o podrapaniu się po tył** ;)

 

 

Edit:

 

Zapomniałem dodać ze tyczy się to ostatniego modelu gladiatora.

Napisano

dzięki all za posty;))

Klicek, Bacry, Adek_CG: thx;), up spodni poniżej.

_Cookiez_: dzięki, fakt toporny to on jest ale staram się w miare trzymać konceptu;).

ok czyli tak: odpowietrzniłem spodnie;D i poprawiłem troche proporcje.

katxh8.jpg

w965.png

Napisano

Fajny :] Jak jakiś przeciwnik dla gladiatora :) Buty takie zostaną ? Tzn. pewnie textura by załatwiła sprawe ale mają mało detalu w stosuku do całej reszty modelu i rzucają się w oczy. Nie wiem może miały być takie zwykłe.

PS: Co mu tam wystaje z nogi w 3 ujeciu ? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności