krzys!3k Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 (edytowane) Witam , po dluższej przerwie zabieram sie znów do pracy, zakladam watek aby mieć wiekszą motywacje i przy okazji usłyszec troche krytyki. Na poczatek sporbuje stworzyc postać kobiety. Narazie mam jednak problem z glową gdyż popsuła mi sie na niej symietria i nie wiem jak to naprawic, czy jak odlacze glowe, naprawie symetrie w np maksie, to potem da sie ją jakos dołączyć do reszty ciała..? pozdrawiam Edytowane 20 Lipiec 2009 przez krzys!3k
Tomala Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 A smart resym nie pomaga? maskujesz tą połowę którą chcesz skopiować na drugą i klikasz smart resym w deformation. Piersi mi się nie podobają, daj sutki wyżej no i szyję zrób bez takiego ostrego zarysowywania tych ścięgien. Dajesz dajesz, powodzenia.
Gomez Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 Gdyby to nie zadzialalo to mozna polaczyc 2 obiekty. Poszukaj na ZBC, chyba w tutorialach jest. Piersi sa bardzo trudne, zwlaszcza jesli ma to byc ladna kobitka, wiec przygotuj sie na frustracje ;)
krzys!3k Napisano 11 Sierpień 2008 Autor Napisano 11 Sierpień 2008 (edytowane) Tomala: niestety po smarcie wyskakują mi babole. Dzieki za sugestie, popracuje nad tym, szyja mnie wiecej poprawiona, nad piersiami będe pracować Gomez: Kiedys o tym słyszałem jednak z tego co pamietam bylo to skomplikowane i dość kłopotliwe dlatego postanowilem isc na prościzne i glowa jest teraz oddzielnie, co do piersi to niestety zdązyłem sie przekonac ze nie jest to łatwy temat;) ok narazie skupiłem się na głowie, reszty własciwie nie ruszałem. Z założenia ma być to kowbojka stąd ten kapelusz;) pozdrawiam Edytowane 19 Lipiec 2009 przez krzys!3k
marcin wuu Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 proporcje twarzy są troszkę jakby nietypowe - nos brwi kobiece szczęka jak u boksera usta drag queen... no i te nieszczęsne cycki - do góry sutki, troszkę je podpompuj bo wisza okropnie jak na fotkach z murzyńskich wiosek w Rwandzie...
Tomala Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 właśnie te piersi mi się też skojarzyły tak jak marcinowi wuu. Nos u kobiety powinien być mały ale bez przesady, dodatkowo jakiś on nie kształtny. Jeszcze mi się linia szczęki nie podoba i szyja za szeroka patrząc na to ujęcie nie z profilu. Edit: na zbcentral jest wątek z trikami do zbrusha i w pierwszym filmiku jest pokazane jak połączyć dwa subtule w jednego bez szwów. Musisz mieć tylko topologię zgodna na łączeniu a Ty masz jak to był wcześniej jeden obiekt.
serratus Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 (edytowane) Witaj Jak na razie to miejscami jest trochę napaćkane, np. na obojczykach, ustach, itd. może za szybko wchodzisz na wyższe subDiv lub używasz brushy na wysokiej intensywności; tego nie wiem, ale zaproponuję Ci rozwiązanie. Najlepszym rozwiązaniem będzie budowanie formy od podstaw, np. wrzucasz bazę i jest ona na subDiv = 1 to nie dziel siatki od razu na załóżmy subDiv = 4, tylko wejdź na subDiv = 2 i zdefiniuj formę maksymalnie, jeśli już nie będzie można nic zrobić na tym stopniu podziału to zagęszczaj i staraj się "czyścić" wszelkie krawędzie przed podziałem siatki to na pewno pomoże, bo jeśli odstawisz jakąś formę na bok i później będziesz próbował ją wyczyścić na wysokim subDiv to wierz mi, będzie na prawdę trudniej ;). TIP: Jeżeli chciałbyś w prosty sposób uwydatnić krawędź oka to spróbuj Lazy Mouse + Pinch brush z nie domyślną wartością Brush Moda. Jeśli chodzi o dodatkową pomoc to może poniższy timelapse coś wyjaśni: LINK Pozdrawiam Edytowane 12 Sierpień 2008 przez serratus
krzys!3k Napisano 12 Sierpień 2008 Autor Napisano 12 Sierpień 2008 (edytowane) marcin wuu: nad twarzą bede pracował dzieki za sugestie, co do piersi poprawiłem mam nadzieje ze jest lepiej;) tomala: dziekowa za ten trick z zbrush central na prawde fajny patent, niestety w moim przypadku nie moze zweldowac mi wierzcholkow, probowałem przyblizyc pinchem i tez nic ale bede jeszcze probowal. Co do głowy to jak pisalem wyzej bede pracowal;), up piersi nizej Hagelades: dzieki za linka i tipsy, teoretycznie o tym wiem a moje "napaćkanie" wychodzi chyba z pośpiechu i zbyt krotkiego czasu poswieconego na wygladzanie, ogolnie postaram sie to polikwidowac jeszcze;) ponizej up nieszczęsnych piersi Edytowane 19 Lipiec 2009 przez krzys!3k
krzys!3k Napisano 14 Sierpień 2008 Autor Napisano 14 Sierpień 2008 (edytowane) up Edytowane 19 Lipiec 2009 przez krzys!3k
briz Napisano 14 Sierpień 2008 Napisano 14 Sierpień 2008 fajnie sobie radzisz, z twarzy trochę brzydka ale to dodaje charakteru te ubranie to robione w całości w zbrush-u?
krzys!3k Napisano 14 Sierpień 2008 Autor Napisano 14 Sierpień 2008 fajnie sobie radzisz, z twarzy trochę brzydka ale to dodaje charakteru te ubranie to robione w całości w zbrush-u? tak ubranie robione w ZB, podstawowy kształt za pomoca extract a potem retopologia siatki
krzys!3k Napisano 14 Sierpień 2008 Autor Napisano 14 Sierpień 2008 (edytowane) update glowy, staralem sie ja troche odpaćkać;) Edytowane 19 Lipiec 2009 przez krzys!3k
Bacry Napisano 14 Sierpień 2008 Napisano 14 Sierpień 2008 i kolejna kobieta od chirurga plastycznego, który trenuje operacje piersi i niestety mu nie wychodzą (ale widać niektórzy wolą silikon)
Axis Mundi Napisano 16 Sierpień 2008 Napisano 16 Sierpień 2008 Apropo tego że niby nie za ładna. Myślę że to wina łuków brwiowych, są jakby męskie. Są zbyt kwadrawtowe że tak powiem, nadają męskiego charakteru, a szczęka.. co szczęka? Dla mnie jest ok. Wydaje mi się że pasuje ona do tych ust. Dobrze ci idzie :)
krzys!3k Napisano 16 Sierpień 2008 Autor Napisano 16 Sierpień 2008 (edytowane) dzieki za komenty;) narazie nie poprawialem za duzo z waszych uwag, chcialbym skonczyc dlatego robie kolejne elemnety nie poprawiajac poprzednich gdyz zaczyna mi sie nudzic ten model i boje sie ze nie skoncze, mysle ze dorobie buty, pasek i jakies tam duperele i postaram sie poprawic to o czym mowicie jak dam rade. up spodni i bluzki Edytowane 19 Lipiec 2009 przez krzys!3k
songoku Napisano 16 Sierpień 2008 Napisano 16 Sierpień 2008 pelna klasa :) wypas jakich malo. Jeszcze odpowiednie shaderki i bedzie ---masta dewasta---. Jeszcze mam mazenie zeby ja zanimowac :) to by bylo
xaoo Napisano 16 Sierpień 2008 Napisano 16 Sierpień 2008 Witam, Postac ciekawa, choc jest kilka rzeczy do poprawy. Zgodze sie tutaj z chlopakami, ze piersi trzeba poprawic, bo te poprawione wygladaja jeszcze gorzej niz te pierwsze. Trzeba zmienic by nie byly takie wiszace, tylko bardziej jedrne i sterczace, bo te takie strasznie obwisle. Twarz tez mgla by byc ciut inna, bardziej kobieca. No ale koniec z czepieniem sie. Teraz czas na pochlebstwa :) Ubranie i szorty wyszly bardzo ladnie. Tyl elegancki i okraglutki :) Powodzenia w dalszych pracach! Pozdrwaiam, xaoo
eco Napisano 16 Sierpień 2008 Napisano 16 Sierpień 2008 ...fałdy ubrania jakos malo maja wspolnego z rzeczywistoscia
Tomala Napisano 16 Sierpień 2008 Napisano 16 Sierpień 2008 No, eco dobrze mówi o tych fałdach. Co do głowy to: -na widoku z boku widać że twarz jest strasznie płaska -nos jest nienaturalnie mały -linia żuchwy jest prawie prosta na całej długości a powinna od uch schodzić w dół a potem po prostej do podbródka -czoło za bardzo do przodu wystaje, tak samo podbródek co powoduje min tą płaskość twarzy o której wyżej pisałem -szyja nadal zbyt gruba brwi jakieś takie męskie.
krzys!3k Napisano 17 Sierpień 2008 Autor Napisano 17 Sierpień 2008 (edytowane) wielkie dzieki za komenty, wezme ja pod uwage;) faldy nie sa najlepsze, szczegolnie spodni ale juz nie mam sily przy tym grzebac, ogolnie to juz mam dosc tej postaci Edytowane 19 Lipiec 2009 przez krzys!3k
krzys!3k Napisano 18 Sierpień 2008 Autor Napisano 18 Sierpień 2008 (edytowane) ok poki co zaczynam nastepna postac, do poprzedniej wroce za jakis czas jak nabiore do niej sił;) narazie glowa: EDIT: wlasnie tak patrze i widze ze linia rzuchwy jest znowu zła.. Edytowane 18 Sierpień 2008 przez krzys!3k
serratus Napisano 18 Sierpień 2008 Napisano 18 Sierpień 2008 Witaj, Proponuję na razie skupić się na ustach i nosie, bo to one na razie wyglądają najgorzej, jeśli chodzi o oczy to zostaw je sobie na później, na początku ich poprawianie może sprawić trochę problemów. Jeśli chodzi o nos... Przede wszystkim dziury w nosie za duże w stosunku do wielkości nozdrzy Jeśli chodzi o usta... Zauważyłem, że niepewnie zarysowujesz usta, a szczególnie tą środkową linię pomiędzy wargami, ale nie martw się, każdy ma na początku z tym problem... poza tym górna warga na środku jest płaska albo nawet wklęśnięta, a tak nie powinno być. Sprawdź tą stronkę: LINK Tam wszystko jest dokładnie opisane, wystarczy się wczytać i pooglądać obrazki :) Pozdrawiam
krzys!3k Napisano 19 Sierpień 2008 Autor Napisano 19 Sierpień 2008 (edytowane) Hagelades dzieki za rady, a jeszcze wieksze dzieki za linka do tej strony, nieznalem jej a widze ze na prawde warta uwagi;) Edytowane 19 Sierpień 2008 przez krzys!3k
Matys Napisano 20 Sierpień 2008 Napisano 20 Sierpień 2008 (edytowane) nie no tak powaznie to jest tutaj niestety bardzo wiele bledow anatomicznych. jesli chcesz dobrze sie tego nauczyc to polecam ksiazke http://www.empik.com/strength-training-anatomy-z-importu,937442,p poszukaj sobie moze gdzies na torrencie albo na rapishere bo naprawde warto bedzisz mial wszystko jak na dloni. dokladnie ulozenie miesnim, ktore nachodza na ktore itd. Edytowane 20 Sierpień 2008 przez Matys
Gość AT7 Napisano 20 Sierpień 2008 Napisano 20 Sierpień 2008 Noooo noooo nieźle, wyjdzie z tego porządny model
krzys!3k Napisano 20 Sierpień 2008 Autor Napisano 20 Sierpień 2008 (edytowane) Matys dzieki wiem w anatomi mam braki dlatego mimo ze postac bedzie cala ubrana staram sie i tak wymodelowac wszystkie miesnie by w koncu opanowac w jakims zadowalajacym stopniu ta cala anatomie;) Co do referencji to korzystam z anatomi dla artystow i niektorych prac z ZB central co chyba nie jest az tak dokocna dobrym pomyslem bo w koncu oni tez moga robic błedy. Jak sie uda to zobacze też tą twoja co podales:) AT7 dzieki, staram sie jak moge;) ok narazie wrzucam pierwsza czesc ubrania Edytowane 21 Sierpień 2008 przez krzys!3k
serratus Napisano 20 Sierpień 2008 Napisano 20 Sierpień 2008 Jest postęp, ramiona i przedramiona z przodu dobrze wyglądają, jednak triceps trochę mu wyskoczył do góry (widzę, że pod tricepsem próbowałeś zaznaczyć kość ? to chyba trochę nie gra, nie w tej klasie wagowej ;]) przez co od łokcia w górę wydaje się to trochę nienaturalne; dla przykładu : LINK Klata może być, jednak jak już koleś taki przykoksowany to można by było uwydatnić ją mniej więcej na środku, bo teraz wydaję się trochę płaska. Proponuję popracować nad brzuchem, nawet jeżeli tworzysz ubranko to takie ćwiczenie przyda się na przyszłość. Proponuję także zmiękczyć trochę mięśnie ud, jednak jeśli to ma być postać w stylu superbohatera jakiś Assasins Creed (sugerując po kapturze) czy Superman to zostaw tak jak jest :). Co do ubranka... draperia co raz lepiej wygląda Pozdro
Gość Morte Napisano 20 Sierpień 2008 Napisano 20 Sierpień 2008 Słuchaj Hagelades'a dobrze prawi! i może stopy za drobne :)
krzys!3k Napisano 21 Sierpień 2008 Autor Napisano 21 Sierpień 2008 dzięki za komenty, z poprawek narazie powiększyłem stopy bo rzeczywiście o wiele za małe, jak tylko skończe ubrania i akcesoria wrzuce juz w ramach ćwiczeń poprawioną wersje ciała, także dzięki Hagelades za obszerny komentarz;) aha co do postaci to zgadles, wzoruje sie na Assasinie;]
Godzil Napisano 24 Sierpień 2008 Napisano 24 Sierpień 2008 Wzorujesz?:) Póki co to wzór idealny, Altayer jak sie patrzy :] nawet szycia na kapturze... nie no super naprawdę. Powodzenia i dalej do przodu! (chciałbym go zobaczyć w jakiejś fajnej scenie :P )
krzys!3k Napisano 27 Sierpień 2008 Autor Napisano 27 Sierpień 2008 (edytowane) Godzil dzięki:) ok kolejny updejt, drobilem to co widac, z rzeczy do poprawki ktore odrazu rzucaja sie w oczy to prawy rękaw i dłonie, licze na wsze komentarze, pozdro! Edytowane 27 Sierpień 2008 przez krzys!3k
Gomez Napisano 29 Sierpień 2008 Napisano 29 Sierpień 2008 Faldki ci nie wyszly. Na kapturze jeszcze sie prezentuja ale od pasa w dol juz nie. Nie mozesz robic cienkich wypuklosci na plaskiej powierzchni. Musisz pofaldowac tkanine bardzo duzym brushem a potem coraz mniejszymi. Skombinuj refki i trzymaj sie ich, tak jest duzo prosciej niz robic z banki.
krzys!3k Napisano 27 Styczeń 2009 Autor Napisano 27 Styczeń 2009 czas odkopać watek, postać robiona do BIT-u, z konceptu Marmad'a pozdro.
Tomala Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 Krzys!3k bardzo fajne, miedzy cycem a mięśniem naramiennym (deltoidem czy jak to sie tam nazywa) jest zbyt wyraźne wgniecenie. Klamry pasa mógłbyś w parę minut wymodelować i by na pewno lepiej wyglądały niż sculptowane. Fałdy na spodniach wyglądają jakby nogawki były skręcone żeby sie jeszcze do czegoś przyczepić ale ogólnie koleszka daje radę. Pozdro. PS: co to ten bit bo już nie pierwszy raz słyszę?
Destroyer Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 podobać się ;) szczególnie muły żyły szczególnie na dłoni imo za mocno zaznaczone i nad spodniami jeszcze popracuj :) ogólnie bardzo fajnie :)
Adek_CG Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 te bicepsy chyba troche za duze, niewiem cos mi tam nie gra, tak pozatym to spoko, domodeluj mu jeszcze jakies narzedzia zaglady :D
mis3k Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 (edytowane) fajne modele, ten z rogami ma fajny tors, dobrze napakowany. Edytowane 28 Styczeń 2009 przez mis3k
jacenty Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 postacie calkiem spoko Ci wychodza ale widac duza dysproporcje w jakosci miedzy twarzami a resza ciala .Aha troche przegioles z wyrazistoscia zyl na rekach
krzys!3k Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Napisano 30 Styczeń 2009 dzięki bardzo za posty starałem się poprawić to co pisaliście i dorobiłem troche detalu z tyłu Tomala: BIT czyli Black Ice Tales to hobbistycznie powstająca gra;) pozdr.
KLICEK Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 bardzo fajny modelik, spodnie nadal nie teges
Bacry Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Bo spodnie wyglądają jakby je od środka napompowali :) więcej grawitacji no i troszkę mniej objętości ;)
Adek_CG Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 no spodnie faktycznie nie sa jescze takie jak powinny, ale pozatym bardzie fajnie :)
_Cookiez_ Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 Anatomia jest poprawna i ładna ale wykonanie jakieś sztywne, przy takiej masie mięśni nikt by się nie ruszył z miejsca, nie mówiąc o podrapaniu się po tył** ;) Edit: Zapomniałem dodać ze tyczy się to ostatniego modelu gladiatora.
krzys!3k Napisano 14 Luty 2009 Autor Napisano 14 Luty 2009 dzięki all za posty;)) Klicek, Bacry, Adek_CG: thx;), up spodni poniżej. _Cookiez_: dzięki, fakt toporny to on jest ale staram się w miare trzymać konceptu;). ok czyli tak: odpowietrzniłem spodnie;D i poprawiłem troche proporcje.
NV Napisano 14 Luty 2009 Napisano 14 Luty 2009 Fajny :] Jak jakiś przeciwnik dla gladiatora :) Buty takie zostaną ? Tzn. pewnie textura by załatwiła sprawe ale mają mało detalu w stosuku do całej reszty modelu i rzucają się w oczy. Nie wiem może miały być takie zwykłe. PS: Co mu tam wystaje z nogi w 3 ujeciu ? ;)
krzys!3k Napisano 14 Luty 2009 Autor Napisano 14 Luty 2009 dzięki, buty w sumie nie ruszane, także jeszcze nad nimi popracuje, a co do tego hmm wystającego to kawałek byłej nogi ;]
Tomala Napisano 14 Luty 2009 Napisano 14 Luty 2009 krzys!3k fałdy na spodniach powinny się układać bardziej w poprzek nogawki. o np: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=067823 http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=65981&page=2&pp=15 http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=063066 pozdro
krzys!3k Napisano 14 Luty 2009 Autor Napisano 14 Luty 2009 hmm jeżeli chodzi o zwykłe wąskie spodnie to racja, ale mi bardziej chodziło o coś w ten deseń: http://www.taylordooley.com/photos/Taylor%20_%20Alladin%20(Small).jpg ale teraz tak patrze że za może gęsto tych fałdek jest u mnie
makak Napisano 14 Luty 2009 Napisano 14 Luty 2009 Fajny misiek :) Rogi tak będą wyrastały z tego hełmu? pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się