Rozpu Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 a moze spróbuj troche dramatyczniejsze światło, bo wszedzie dajesz takie mocno rozproszone z tego co widze
MariushO Napisano 1 Grudzień 2014 Napisano 1 Grudzień 2014 No świetne te prace masz kolego. Wypracowales sobie wyrazisty styl i dzieki niemu robisz sobie niezla wizytowke. Gratulacje i wiecej, wiecej... P.S. oczywiscie na fronta
serio Napisano 11 Grudzień 2014 Autor Napisano 11 Grudzień 2014 Dzięki za wcześniejsze komentarze daje coś nowego.. "Trap"
DPFantasy Napisano 12 Grudzień 2014 Napisano 12 Grudzień 2014 Łoł miazga! Moim cichym marzeniem było by zobaczyć stepy z ostatniej pracy ^^
serio Napisano 31 Grudzień 2014 Autor Napisano 31 Grudzień 2014 DPFantasy - dzięki! Witam! Nowy obrazek: "The Fear We Share" Przy okazji szczęśliwego nowego roku wszystkim!
DraxMustHurt Napisano 31 Grudzień 2014 Napisano 31 Grudzień 2014 Łoooł! Świetny gigerowsko-abstrakcyjny klimat, super wyglądająca postać, szacun i front.
serio Napisano 21 Kwiecień 2015 Autor Napisano 21 Kwiecień 2015 Witam! Wrzucam parę prac które popełniłem ostatnio.. Przy okazji jeśli ktoś chciałby nas wesprzeć to może zakupić naszą grę niezależną : http://store.steampowered.com/app/335000 lub artbook / grę w pudełku: http://ohnoo.com/tormentum.html Pozdrawiam
bufalakamakafo Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 Szkoda że wcześniejsze prace wygasły, chciałem zobaczyć jak się rozwijał twój skill. W pracy trap ten asassin mógł by być wyraźniejszy. Najbardziej mnie zastanawia jak się zabierasz za tła bo bardzo fajnie ci wychodzą. Jak byś mógł to podeślij na pw progres tej pracki z assasinem, bardzo mi się podoba otoczenie
Sinusoida Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 Ja też wczoraj już lekko zirytowany klikałem te strony pierwsze i tam pusto :(. Też chciałem zobaczyć Twoje początki. Fajne masz pracki, ale wszystko traktujesz ostro. Brakuje jakiejś mgły, blura, gubienia krawędzi. Widać inspiracje Beksińskim :D, fajnie.
serio Napisano 27 Lipiec 2015 Autor Napisano 27 Lipiec 2015 (edytowane) Witam! Przedstawiam kilka zaległych prac: Przy okazji parę screenów z naszej nowej gry która obecnie siedzi na kickstarterze . Jeśli ktoś docenia poklatkową animację powinno się mu spodobać. Animacje są autorstwa Alka Wasilewskiego, natomiast backgroundy w grze wykonał Michał Urbański. Edytowane 30 Lipiec 2015 przez serio
serio Napisano 30 Lipiec 2015 Autor Napisano 30 Lipiec 2015 DPFantasy -dzięki wielkie! Przy okazji pare innych grafik, i
Friizi Napisano 31 Lipiec 2015 Napisano 31 Lipiec 2015 Witam tak z ciekawości ile osób pracuje przy produkcji tej gry? To znaczy chodzi mi o całkowitą ilość, i dokładnie liczbę programistów.
serio Napisano 1 Sierpień 2015 Autor Napisano 1 Sierpień 2015 Friizi - Na stałe jest to 7 osób. 1 główny animator, 1 grafik-animator, 1 programista, 2 ilustratorów, i 2 muzyków. Czasem coś zlecamy na zewnątrz..
BartLight Napisano 1 Sierpień 2015 Napisano 1 Sierpień 2015 Fajne te animacyjne rzeczy, szczególnie ta wieża z zółtym promieniem. Pozdro i chyba jak większość, czekam na więcej ;)
Minionka Napisano 3 Sierpień 2015 Napisano 3 Sierpień 2015 Wcześniejsze prace, inspirowane jak sądzę Beksińskim i Olbińskim, zrobiły na mnie ogromne wrażenie.
serio Napisano 6 Sierpień 2015 Autor Napisano 6 Sierpień 2015 W ramach ciekawostki wrzucę updejty z kickstartera gdzie Alek Wasilewski wrzucał swoje szkice z gry. Także wszystkie grafiki [poza paroma wyjątkami ]są jego autorstwa. Look into the very eye of the creative storm with a behind-the-scenes recording of the animation process. Over 2 hours of work packed in under 4 minutes for your convenience and watching pleasure. Part I - Making-of: the Good Queen It helps if you know where to look. In the case of the Queen - and TSIOQUE in general - I knew I wanted the look to stay as close to the roots as possible, understood as both the early medieval period and the gothic romanticism of the brothers Grimm fairytales. I tried my best to steer clear of modern influences in the genre, especially popular fantasy with its ridiculous, detached-from-reality designs, especially when you're trying to design for girls/women. Sure, bikini armor's great, but not in my project. So off we go to drawing a gazillion sketches. Now that we think we're on to something, we move further. Speaking of armor, we do also need the Queen in battle garment as she leaves to fight the Phoenix. So we draw, and draw, and draw. Needless to say it doesn't always work. Here's the Queen as the servant of Sauron, for example. But eventually we're getting there. Part II - Soldiers of EVIL World conquer is no small feat, which can't be done solo. It requires a vast, powerful army. With the little time he had, one could think the Wizard was forced to make some compromises in terms of quantity over quality, but it's a deceiving impression - each imp is little pure condensed evil, unpredictable and dangerous. The imps come in all shapes and sizes. Part III - Creatures of TSIOQUE Ever since the Evil Wizard put a spell on the castle, animals, beasts, demons and monsters live in uneasy coexistence with each other within the castle's stone walls. Spider The Spider is just a fluffy arachnid trying to survive deep in the damp castle dungeons. He likes to be left alone, but he's a kind and patient spider and doesn't like hurting little girls just for being curious. When he sees the little princess in danger, however, it may be that he'll become one of your first friends in this perilous journey. Cat Like every cat, Cat walks his own paths. Like every cat, it's unsure whether he belongs to this world or he crawled from the depths of Hell during a dimensional rift caused by an evil spell. The Cat doesn't care for a lot of things. He chooses his own company, and is very picky at that. You have to really deserve his attention. However, if you happen to find a way to somehow befriend him, he can become your most loyal companion. ...well, for a cat. Kraken One thing that we know is that the Kraken is certainly not from this world. The rest is a mystery - we don't know his real size or shape, and his presence is only manifested by low humming sounds and huge tentacles rising from dark openings in the floor. As a tentacle monster, he tends to be short-tempered and unproportionally affectionate, but unlike his colleagues from Japan, he's able to show his affection by simply being nice. At least to those who treat him right. Having a huge powerful monster for a friend has many benefits - he can care for you, protect you from threats, but he can also take it too far and be overprotective and patronizing at times. Queen Duck Queen Duck is one mean duck. An ancient guardian of an old treasure hidden deep within the castle, she mans (ducks?) her post for a long time, and centuries of solitude have left a mark on her psyche. She's cold, bitter and narcissistic, it's very unlikely you'll become friends. War Zebra Given as a present to princess Tsioque when she was just an infant, the little zebra to play with grew, grew.. really grew... to eventually become one of the biggest and toughest war horses in the royal stables. When the Wizard staged his coup, he ordered to put the Zebra in chains until he finds a way to submit it to his will. But we won't let that happen, will we?
serio Napisano 6 Sierpień 2015 Autor Napisano 6 Sierpień 2015 Z ostatniej chwili! Dostaliśmy Greenlight od Steam-a. Yuppi! http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=456850054
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się