Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość User190
Napisano

Jakby to my woman powiedziała - słodziuuuśny :) :P

Napisano

Kłobuc - ma 35k docelowo pewnie przekroczy setkę, chce sporo zeczy załatwic przez bump/displace zobaczymy:) Next update pewnie dopiero w weekend bo musze ogreagowac po sesji, niekoniecznie siedząc przed maxem:P Hmm co by jeszce dodac - zwierzak jest zadowolony życia i uwielbia wodorosty:)

Napisano

Hehe, no mi się bardzo podoba, najbardziej ze smoczków które w mnogości się przewinęły przez maxika.

 

Fajny koncept, detale jak te skrzydełka za uchem. Nic nie przesadzone i ładna siatka, troszkę chińskiego charakterku. Jedynie uszka troszkę za ośle, ale to tak aby nie przesłodzić. :>

 

 

PS. Zaraz zmontuję nowinkę obrazkową :>.

Napisano

hehehehehehehehe, pracka super, Draco Vulgaris wyszedł świetnie, może jak skończę Gak\'a i Cohen\'a to się zastanowimy na zrobieniem animowanej wersji The Last Hero, chyba niedługo Pratchett ma być w Polsce więc można by się spytać czy by to zaakceptował ;)

Napisano

E, mysle, ze modeluje za pomoca laczonych Booleanem Primitives.

 

Swietny smoczek, rzeczywiscie jeden z fajniejszych modeli ever :)

Napisano

Heh dzieki za pozytywne komentarze:) Własnie sie męcze z unwarpem, jak podolam to za kilka dni bedzie wersja oteksturowana:)

Gotham - specialnie dla ciebie poprawię mu uszka:>

 

Uzupelnienie: Hihi wyszlo przy okazji kto na forum czyta pratcheta:) Mam pomysł na krotką animkę z smokiem i lustrem w roli głownej, tylko nie wiem czy uda mi się dobrze pokazac ekspolzję:P

Ale to za jaksi czas dopiero:)

 

Napisano

Pracka super... jak tylko ozbaczylem miniaturke na stronie glownej max3d.pl to pomyslalem sobie ze ktoś robi smoka bagiennego z Pratchetta niejakiego Errola. No i chyba mam rację, bo nawet jeśli się nie inspirowałeś tym pisarzem to smok jest kapka w kapke poodbny :)

 

Gratuluję

Napisano

bardzo fajny super extra model

jedynie przednie lapki by sie bardziej muskularne przydaly (skoro na nich stoi) a szczegolnie \"przedlapie\" :)

czekam na update\'y i mam nadzieje na przynajmniej 5 sekundowa animke :)

modelowanie to chyba polymodeling a wyglada na spline bo w max6 po malozeniu meshsmooth\'a i wybraniu wygladzania NURBS komp wyswietla siatke tak jakby byla spline\'ami zrobiona

 

btw max6 jest SUPER :cool:

Napisano

Model COOL Jeszcze tylko texsturki i render final!!Osobiscie pracka bardzo mi sie podoba!! Mysle ze sie postarasz i zrobisz jakas animke:D

 

Pozdrawiam Toudajew

Napisano

Kurde, w morde, zajebiozisty smoczek, po prostu rewelacyjny, wprost piękny i wygląda jak żywy!!! :):):)

 

Musze sie koniecznie nauczyć tak modelować, właśnie nie powiedziałeś jak to robiłeś, bo mi to wygląda na nurbsy, ale chyba tak nie jest??

 

pozdr!

Napisano

No no piekny smoczek , przypomina mi to smoka z penwego filmu , Smocze opowiesci\", czy cos takiego , piekny modeling , no czekam na wersje z teksturkami ... tak 3maj pozdrawiam ..

 

DreamSpell Org.- Jacek\"GrafiX\" Mroczowski 3D/2D graphic&animation co-ordinator

Napisano

Ponawiam swoją wielką prośbę: SIATKA, SIATKA i jeszcze raz SIATKA, jak ją robiłeś, dlaczego jest taka ładna???

 

pozdr

Napisano

Giegu: To najzwyklejszy polymodeling, jak widac na 1 obrazku zacząłem od złapania ogólnych proporcji smoczka, po czym dodawalem detale poprzez zagęszczanie siatki. Wydaje się \"wygładzona\" bo w maxie 6 jest mozliwosc wyswietlania tylko głownych lini twozących postac, mimo meshsmootha. Zeby rozwiac wątpliwosci załączam siatke bez wygladzania:)

Aktualnie nieco ugrzązłęm w mapowaniu/kosciach ale niebawem postaram sie załączyc wstępną wersję tekstur.

Jeszcze raz Thx za pozytywne komentarze, pozdrawiam.

Napisano

Hahaha, to teraz już jarze co sie stało, nie mam maxa 6 tylko wczesniejszy i stąd moje pytania i zdziwienie, niemniej jednak bardzo sie przy tym napracowałeś, niby taki ot najzwyklejszy poly, a tu można akie fajne rzeczy robić. Miłej pracy, czekam na update już z teksturakmi, bo do modelu nie ma sie co juz czepiac, NIECH KTOS SPROBUJE!!!

 

PS: Ikim, to ja już wiem dlaczego zrobiłeś takiego fajnego smoczka. Jak się samemu jest takim smokiem to się musi umieć, a szczególnie czerwone smoki są bardzo cwane!

 

thx za siatke, Pozdr all

Napisano

Gotham ma trochę racji... po dodaniu bumpa może z tego wyjść niezła sieka... ta mapka juz jest bardzo ostra, a z bumpem stanie się jeszcze bardziej wyrazista. Może nie będzie złym pomysłem żeby tego diffusa później choć miejscami porozmywać...? zobaczymy jeszcze....

Póki co bardzo mi się podoba

Napisano

He, He, Smoki, Potwory, to je ono!

Podziwiamy, podziwiamy a i tak bardzo mi się podoba koncept

Już patrzę. Powodzonka.

Pratchetta czyta nas więcej. Zazdroszczę pomysłu (i wykonania też).

Napisano

Wrzucam wersje z grubsza oteksturowaną. Łapy i skrzydla są jeszcze nie dokonczone, tak jak mowiles Kris pyszczek wyszedl za ostro będe musiał uproscić teksturę na nim.

Gotham - chcialem najpierw miec skonczone diffuse zanim wezme sie za inne mapy, na razie są w powijakach:)

Zatanawiam sie tez czy całość nie wyszla za jasno i zbyt pastelowo, coz do poprawienie jest jeszcze duzo:)

Napisano

Swietny smoczek. I oteksturowany :)

Chociaz w sumie to widzialbym tegi smoczusia w troszke ciemniejszym zielonym.

 

Leru, nie powinno byc \"I\'ll be damned\" ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności