Marek G Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Taki pomysł na specyficzne biuro zapracowanych architektów. Soft Max design 2009 +vray+PS komentujcie Marek 1
Touch Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Ładnie przedstawione. Bardzo przyjemne ostatnie zbliżenie, ogólnie całość na duży plus;) Od strony projektowej/wystroju zmieniłbym tylko te fotele pod ścianą, strasznie kanciaste kloce;)
Neiraa Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Strasznie zimny i nieprzytulny design. Nie mogłabym w takim miejscu pracować. Od strony technicznej to poprawnie, tylko przydłaby się lekki disp. na cegły no i lepsza skóra foteli. Ale ogólnie fajnie.
!Ewert Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 (edited) Marek z całym szacunkiem ale 3 lata temu robiłeś lepsze wizki. 1 i 2 Render jest ok ale 3 ma nieprawidłowy dof. Aha i ten wielki ołówek lewituje ;)ale to czepialstwo Projektu nie będę oceniał. Pozdrawiam, Tomek Edited September 2, 2008 by !Ewert
etyr11 Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Marek z całym szacunkiem ale 3 lata temu robiłeś lepsze wizki. Chyba troszke przesadzasz. Jest fajnie, ladne światelko. Bardzo ladnie wyszły kafle. Jezeli mialbym sie do czegos przyczepic to siedzenia pod sciana. mozna sie skaleczyc o kanty. Na dolnej nozce na ostatnim renderze przydaloby sie wiecej poly. Pozdrawiam.
Marek G Posted August 29, 2008 Author Posted August 29, 2008 etyr11 - zgadzam się z tobą, 3 lata temu robiłem duż gorsze wizki model sofki czy kanciasty za bardzo - poprostu tak ta sofka wygląda w rzeczywistości i tyle.
Master Kiełbaster Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Meble wyglądają jak wklejone na skrin z gry :/ słabo wyszły te ściany i okna...
hcpiter Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 ten dof nie wyszedl prawidlowo cos mi sie wydaje, kolorystyka mi nie podchodzi. master kielbaster ma racje meble wygladaja jak wklejone Widzialem owiele lepsze twoje wizki
MaGuu Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Wydaje mi się, że za dużą uwagę przykładasz do detali, tu jakieś pierdu pierdu, tu jakiś ołóweczek...fakt urealnia to scenę, ale podstawa to ogół, który niestety wydaje się bez duszy. Jak na biuro architektów to słaby design tych mebli, jak by wybrali coś z pierwszego lepszego katalogu, no i te przemysłowe lampy...imho nie pasują...wszystko wydaje się jakby dobrane na chybił trafił z folderu "Modele" z Twojego dysku...no i te nieszczęsne fotele dla interesantów... A no i jeszcze jedno-sama stylistyka podniszczonego loftu, czy coś w ten deseń, jest jak najbardziej ok, ale dlaczego i okna są tak zniszczone? Wydaje mi się logiczniejszym gdyby świeciły nowością ;) Co do ujęć, to pierwsze to takie ni w dupe ni w oko-meble uciekają z kadru a sam obserwator jest na nienaturalnie dużej wysokosci, drugie jest dość fajne, a trzecie to chyba jakaś pomyłka albo specjalnie pod naukę dof'a Reasumując...nie chce abyś odebrał moją wypowiedź jako mądrzenia się (bo do Ciebie to mi jeszcze daleko) raczej jako konstruktywną krytykę popartą wieloma obserwacjami Twoich prac. Niech Ci będzie na zdrowie - od ogółu do szczegółu ;)
Stachu Posted August 30, 2008 Posted August 30, 2008 ale zes zadbał o szczegóły :D nawet autokad na monitorach jest :D
adam_m Posted August 30, 2008 Posted August 30, 2008 Jak dla mnie za duży kontras pomiędzy ścianami a mebelkami. Ciekawe co interesanci o tym sądzą ;) Ostatni renderek najbardziej mi się podoba.
Marek G Posted August 30, 2008 Author Posted August 30, 2008 jak zawsze można liczyć na waszą konstruktywną krytykę :-)
Pawelkos Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 Ogolnie praca mi sie podoba, nie bede raczej pisal co i jak powinno byc bo "troche" mi do ciebie brakuje ;) wiec napisze tylko moja subiektywna opinie co mi sie troche mniej podoba, a wiec: chyba jak wiekszosci te fotele pod sciana wyglada strasznie szpetnie, mimo to ze sciana jest podniszona to uwazam ze okna powinny byc juz normalne tzn nowki, material skory na fotelach jak dla mnie wyglada troche twardo i plastikowo, i ostatni sprawa jesli robisz juz takie zblizenia to modele ktore na nim widac mogly by miec troche wiecej polygonow ;)
Mortom Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 hmmm jak dla mnie za dużo chaosu na ścianach, nie dało by mi sie skoncentrować na czymkolwiek a tym bardziej na pracy :) no i te biurka minimalistyczne...(aż chyba zbyt), ale jedno pochwale, te siedzenia z poczekalni... bardzo ładne nawiązanie do amfibii... :D Pozdrawiam
Ifonka Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 (edited) Black Mamba, Ewert czy jak cię tam zwał, pałuj sie hehe pokaż coś lepszego od Marka to zwróce honor...( i nie proś mnie na gg o miłe słówko "bo chcesz nałapać troche postów") pozdrawiam wszystkich, którzy potrafią coś mądrego napisać czyli całą resztę :) P.S. uwielbiam prowokować :D Edited August 31, 2008 by Ifonka 1
dynia Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 poza kolorem ścian to niezła praca podłoga bardzo fajna
MaGuu Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 Ifonka - mocne :D jeszcze jedna uwaga mi się tak rzuciła, dla urealnienia, powinieneś tym białym plamom na cegłach nadać grubość, tak minimum 1cm - teraz to wygląda jak cegły pochlapane wapnem, a tynk jednak swoją grubość ma ;) peace.
hcpiter Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 hehehe ostro sie robi ostro, ahh te dziewczyny xD
Zbychowaty Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 Wszystko psuje podłoga. Gdyby miala inny kolor..moze jakies w miare jasne drewno czy coś. Rozwalone i zaniedbane ściany w zupełności starcza;) Wizka jak dla mnie może być choć ostatnio jakaś wizka pokazująca meble była o niebo lepsza..może kwestia materiałow. Widok z gówy jak dla mnie jest mocno realistyczny:) Pozdrawiam:)
Lis Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 Miejscami fajny detal. Podoba mi się ten papier zwinięty w rulonik na wpół rozwinięty. Ładnie dopracowany. Co do krytyki to wydaje mi się że farba na ścianie w rzeczywistoście nie byłaby tak powycierana. chodzi mi o te płynne przejścia, jakby ktoś ścierką z wodą wycierał te gradienty. No i nie wiem czy podłoga nie jest za bardzo "diffuse" a za mało "reglect". ale to tylko takie uwagi na siłę :) Pozdrawiam! Ps. Ifonka. + odemnie.
Lucas Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Moim zdaniem za czysto jak na biuro zapracowych architektów;) Przydałaby się sterta papieru w kącie, walające się puszki po redbullach, i koniecznie automat z kawą. Tak poza tym jest ok, fajna podłoga:)
Recommended Posts