Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 356
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

1- zdesaturuj.

2- wyobraż sobie gdzie masz źródło światła. Podpowiem, żródło światła z tyłu oznacza jednak że jakieś żródło światła musisz mieć też z przodu (ambient? to jaki?)

3 - zrób porządną podmalówkę w b/w.

4 - warstwa na overlaju tudzież na color. Pokoloruj prostymi kolorami.

5 - użyj większej ilości kolorów, teraz masz żółcie/czerwienie/pomarańcze tylko.

 

Tak kosa zupełnie mi się nie podoba - trzyma ją gdzieś przy końcu, niby jest skierowana do obserwatora a perspektywy niet. Dopiero po chwili zobaczyłem że druga ręka trzyma kosę w środku.

Zastanów sie nad tłem. parę elementów w tle jest dla mnie zagadkami...

Napisano (edytowane)

Troche zla refke wybrales na cwiczenie koloru ;)

A 7h pracy to juz zaped w ilustracje, a nie studium.

Pamietaj jesli chcesz skupic sie na kolorze to nie powinno cie obchodzic czy babka ma pieprzyk na policzku czy koslawy nos, jesli uczysz sie koloru to ucz sie wlasnie jego, taka rada na przyszlosc.

 

Pamietaj, ze nawet najlepsze obrazy to tak na dobra sprawe zgrabne polaczenie wszystkich prostych podstawowych spraw, ktore skladaja sie na jedna calosc, ale na raz wszystkiego sie nie nauczysz.

 

Polecam ta lekture i cwiczenia w niej zawarte:

http://www.conceptart.org/forums/showthread.php?t=53517&page=2

Edytowane przez ICE
Napisano

Zdecydowana poprawa, podoba mi sie twoj ostatni obraz, raz ze wzgledu na tematyke, jest mrocznie! boooyah! ;)

 

Dwa, ta swoista "sieczkowatosc" ma swoj urok, walor tez calkiem niezly.

Cwicz wasc, cwicz jest coraz lepiej.

Napisano

Mowie, warsztatu i wiedzy jeszcze ci brakuje, ale ten twoj brudny styl ma swietny urok, bardzo mi sie podoba, cwicz dalej Uriel :)

Napisano

Racja gabahadatta, więc oryginał pierwszego rysunku został wykonany przez osobnika o nicku Jama z forum conceptart.org, oby więcej takich ludzi chodziło po tym świecie

Napisano (edytowane)

Cykaj więcej z natury/refek bo wiesz że dzwoni tylko nie wiesz w którym kościele. Zwracaj też uwagę na takie szczegóły (koncept nakrycia głowy elfka) jak uszy które wyglądają jakby wyrastały z policzków, ale w tym właśnie pomoże Ci to co wcześniej napisałem.

Sugerowałbym Ci też "utwardzić" pędzelki lub na sam koniec "wyostrzyć" prackę =]

Edytowane przez emmilius
Napisano (edytowane)

Emmilius slusznie to ujal z tm dzwonieniem, bardzo jestem ciekaw jakie prace bedziesz trzaskal za rok czy dwa, bo juz teraz masz to cos.

Pozdrawiam kolege.

Edytowane przez ICE
Napisano

powiem jedno: bardzo udane koncepty ubiorów; naprawdę, aż czuje sie klimat środowiska w którym ma zyć postać - mimo tego że jeszcze nie ma kolorów. a co do samego zagadnienia i podejścia do koceptów: traktuj je na równi z każdą ilustracją jaką robisz: wtedy bardziej krytycznie będziesz podchodzić do bazy na której tworzysz ubiory. inymi słowy: gdyby anatomia postaci była lepsza to naprawde koncepty byłyby ekstra :D

 

ja się czepiam takich rzeczy ponieważ czasem blędy, nawet nie jakieś wielkie w anatomii zaburzają przekaz.

 

ale sukienki wymiatają :D i fryzurki i buciki :) dopracowane w każdym szczególe.

Napisano

co ty masz do tych rąk? xD.. ciagle jakies noze, mnie nie przekonuja... wczeniejsze prace coraz lepsze, ciekawa ostatnia postac choc troche sie statycznie wydaje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności